Nowan eroketju

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Manaaja

Re: Nowan eroketju

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Voi pursula. Tavallisesti en sanoisi tällaista ääneen palstalla low-slappeja välttääkseni, mutta voin nyt myötätunnustaa, että sain itsekin kuulla tänään että favourite kinkullani onkin ns. useampi rauta tulessa.

Ehkä tää on joku merkki jostain. Nii tota, kauan sul nyt menis sit niinku, et pääset yli? Aattelin vaan et koska sua voi sit rupee niinku vonkaa? En minä. Yks mun kaveri.

Tai sit se on just se ukkos, joka sitä mun kinkkua vokottelee. Mut sekään ei haittaa, koska sit jos me pantais, siitä tulis double-vengeance combo bonus. Ilman kumia fatality.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown

Re: Nowan eroketju

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Manaaja kirjoitti:Nii tota, kauan sul nyt menis sit niinku, et pääset yli?
Hmm, pistit pahan! Jos sitä kaavaa on uskominen, että toipuminen kestää puolet suhteen kestosta, niin ei muuta ku sovitaan tärskyt tollasen 2 vuoden ja yhden kvartaalin päähän. Saat valita paikan :] Koitan saada sen chilin syötyä siihen mennessä, ettei tuu kiistaa makuasioista.
Prepare for the worstest.
Dumis

Re: Nowan eroketju

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Manaaja kirjoitti:favourite kinkullani
Monta kinkua sulla on? Hah?

Nowalle (ja miksei Maniksellekin) paljon lämpimiä tsemppiajatuksia :boohoo:
Manaaja

Re: Nowan eroketju

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

nowaysis kirjoitti:Jos sitä kaavaa on uskominen, että toipuminen kestää puolet suhteen kestosta, niin ei muuta ku sovitaan tärskyt tollasen 2 vuoden ja yhden kvartaalin päähän. Saat valita paikan :]
Kuulostaa ihan sopivalta, paitsi etten ehkä elä noin vanhax.
Manaaja

Re: Nowan eroketju

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Kottarainen kirjoitti:Vähän kyllä huolestuttaa kun tuo Manaaja vihjasi taannoin olevansa vaikeaa parisuhdematskua. Detaljeja, kiits.
Olen itsepäinen besserwisser, joka kuvittelee olevansa kaikessa aivan saatanan hyvä, ja valitettavasti usein vielä onkin. Jos täytät tiskikoneeni, täytät sen kumminkin väärin. (Tämä tosin johtuu siitä, että tiskikoneeni on oikeasti halpa paska, eikä pese kamalan hyvin ilman perusteellista esipesua ja astioiden fiksua asettelua.)

Kaipaan elämääni suuria tunteita ja draamaa. En osaa elää seesteistä ja tasapaksua arkea, vaikka sellaisesta unelmoinkin. Haluan silloin tällöin narsistisesti mittauttaa arvoni toisen silmissä jollain kierolla kysymyksenasettelulla tai toiveella. Jos et läpäise, tuomitsen sinut tunnevammaiseksi.

Mielenkiintoni herää nopeasti ja intohimoisesti, ja saattaa sammua aivan yhtä äkillisesti. Saattaa kestää 6 sekuntia, että olenkin aivan tautisen kiinnostunut esimerkiksi aivojen toimintaperiaatteesta ja imuroin itseeni tietoa aihepiiristä seuraavat 48 tuntia vailla unta. Tänä aikana reagoin joko huonosti tai erittäin huonosti ulkopuolisiin ärsykkeisiin. Jos sanot minulle jotain, se menee toisesta korvasta ulos samoin tein. Edes seksillä houkuttelu ei tilanteessa yleensä toimi.

Olen raivostuttava perfektionisti. Suoritan asiat yleensä pieteetillä, joka voi vaikuttaa muista turhamaisuudelta. Koska vaadin itseltäni jotakuinkin liikoja suorittaakseni edes yksinkertaisia asioita, monet tuntevat seurassani metodinsa ja olonsa riittämättömiksi jopa tavallisten arkirutiinien suhteen.

Olen ylianalyyttinen. En yleensä saa juuri mitään suoritettua, sillä jään pohtimaan liiaksi erilaisia ratkaisuja, ja etenkin sitä millaisia erilaisia seuraamuksia erilaisilla toimintamalleilla on ihmisiin ja heidän ajatuksiin sekä tunnetiloihin. Tästä syntyy ylianalyysin myötä yliempatiakuormitus, joka voi laukaista venttiileitä irti päästä.

Osaan vaatia kamalan huonosti ja pitää kiinni omista eduistani. Jos joku haluaa jotain mikä vie minulta jotain pois, alistun siihen helposti, sillä minussa on jokin ohjelmointivirhe sen suhteen etten koe tarvitsevani mitään mistä jollekin toiselle on muka automaattisesti mielestäni suurempaa iloa. Niinkuin vaikka omakotitalosta. Kun sitten vihdoin tajuan että olisinkin tarvinnut kovasti sitä asiaa itse, vittuunnun melkoisesti, mutta pidän sen sisälläni.

Olen taipuvainen pessimistisyyteen ja dystymiaan. Yhdistettynä hedonistisuuteeni sillä voi olla pahoja seurauksia. Niin ja lisäksi tunnen yleensä olevani tavalla tai toisella melkoisen riittämätön, eikä kyse ole niinkään huonosta itsetunnosta vaan siitä perfektionismista. Paitsi penikseni suhteen olen kyllä päätynyt siihen tulokseen että se on riittävän paksu. Paitsi voisi se kai vielä vähän paksumpikin olla. Niin ja pitempi tietty.

Muuten oon ihan kiva. En hakkaa ihan hirveästi ja petänkin vain joka toinen viikko. Koska olen lihava, olen myös tosi lämmin peiton alla.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Nowan eroketju

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Manaaja kirjoitti:Kaipaan elämääni suuria tunteita ja draamaa. En osaa elää seesteistä ja tasapaksua arkea, vaikka sellaisesta unelmoinkin. Haluan silloin tällöin narsistisesti mittauttaa arvoni toisen silmissä jollain kierolla kysymyksenasettelulla tai toiveella. Jos et läpäise, tuomitsen sinut tunnevammaiseksi.
Sähän oot saatana akka!
Paras päivä ikinä.
Manaaja

Re: Nowan eroketju

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Niinpä.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki

Re: Nowan eroketju

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Sanattomaks vetää. Voimia Nowalle! <3
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Boner

Re: Nowan eroketju

Viesti Kirjoittaja Boner »

Manaaja kirjoitti:Muuten oon ihan kiva. .
Joo, kuulostat ihan täydelliseltä catchiltä!
Dave

Re: Nowan eroketju

Viesti Kirjoittaja Dave »

:(

Banaali tosiasia on, että aika on ainoa, joka parantaa, mutta se toisaalta parantaa varmasti.
Dave

Re: Nowan eroketju

Viesti Kirjoittaja Dave »

Manaaja kirjoitti: Mielenkiintoni herää nopeasti ja intohimoisesti, ja saattaa sammua aivan yhtä äkillisesti. Saattaa kestää 6 sekuntia, että olenkin aivan tautisen kiinnostunut esimerkiksi aivojen toimintaperiaatteesta ja imuroin itseeni tietoa aihepiiristä seuraavat 48 tuntia vailla unta. Tänä aikana reagoin joko huonosti tai erittäin huonosti ulkopuolisiin ärsykkeisiin. Jos sanot minulle jotain, se menee toisesta korvasta ulos samoin tein. Edes seksillä houkuttelu ei tilanteessa yleensä toimi.
Tämä sopii muhunkin. Mä tosin yleensä jatkan niin kauan, että olen mielestäni ymmärtänyt asian itseäni tyydyttävällä tasolla ja sitten mielenkiinto lopahtaa täysin.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6315
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Nowan eroketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

nowaysis kirjoitti:Toki voi juippi tulla kolkuttelemaan takasin, mutta yritykseksi jää. Siitä pitävät Vladimir ja Igor huolen.
:jee:
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Nowan eroketju

Viesti Kirjoittaja Lilo »

exsu kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:Toki voi juippi tulla kolkuttelemaan takasin, mutta yritykseksi jää. Siitä pitävät Vladimir ja Igor huolen.
:jee:
Näin o. Johonkin niitä vaimon suhteita on käytettävä sillon kun tarve vaatii. Olkapäätä tietty myös.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Nowan eroketju

Viesti Kirjoittaja annepa »

No huhhuh. Erityisesti tuo tekstiviestikampanja teki vaikutuksen. Ehkä parempi näin sitten.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
CeDell Davis

Re: Nowan eroketju

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Katse ylös, urheilemaan, leffoihin ja sen sellaisiin. Liikkeelle. Eikä aikaakaan kun huomaat olevasi asian kanssa sinut. Tsemppiä ;)
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Nowan eroketju

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Tsemppiä täältäkin! Eniten perseestä tossa on just se, että luulit kaiken menevän hyvin.. Höh, typerät äijänkuvatukset. Josko se tosiaan tulee vielä jotain inisemään, on kyllä hyvä että sulla on Igor ja Vladimir kaveripiirissä.. Koittaa jaksaa!
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Boner

Re: Nowan eroketju

Viesti Kirjoittaja Boner »

sipsi kirjoitti:luulit kaiken menevän hyvin.
Tää on sitä kitinä-ironiaa. Poikeuksetta kitinässä omaa parisuhdettaan retosteleet on seuraavina eronneet.

Ja Nowa, en nyt viitannut suhun tälllä, kun en edes muista mitä olet jutellut. Tulipa vaan mieleen eräätkin hehkutukset maailman parhaista suhteista..
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Nowan eroketju

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Boner kirjoitti:
sipsi kirjoitti:luulit kaiken menevän hyvin.
Tää on sitä kitinä-ironiaa. Poikeuksetta kitinässä omaa parisuhdettaan retosteleet on seuraavina eronneet.

Ja Nowa, en nyt viitannut suhun tälllä, kun en edes muista mitä olet jutellut. Tulipa vaan mieleen eräätkin hehkutukset maailman parhaista suhteista..
Haha, no miksi sitten mua lainaat? Oonkohan mä täällä hehkutellu jotain, mut en muista nyt? 8)
Nojaa, mulle on ollut jo pidempään ihan vesiselvää että jos mun parisuhde loppuu, perustan haaremin.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Boner

Re: Nowan eroketju

Viesti Kirjoittaja Boner »

sipsi kirjoitti:Haha, no miksi sitten mua lainaat?
No vain sen takia, että moni muukin on kai luullut jutun menevän hyvin, kun seuraavassa kulmauksessa onkin tullut kala päin näköä.

En siis viitannut sinuunkaan millään lalla.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Nowan eroketju

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Boner kirjoitti:
sipsi kirjoitti:Haha, no miksi sitten mua lainaat?
En siis viitannut sinuunkaan millään lalla.
Okei, tämä selvä.
Tuli vaan jokseenkin niin hassu olo, ku ei tuo oma parisuhde tunnu menevän kovinkaan kaksisesti eteenpäin..ja on vaikea muistaa että millon olis tuntunu fiilis miltään ihqudaa-rakastuneelta. Olis kyllä ihan kiva..
Viimeksi muokannut sipsi, 08.02.2011 16:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Boner

Re: Nowan eroketju

Viesti Kirjoittaja Boner »

sipsi kirjoitti:ihqudaa-rakastuneelta. Olis kyllä ihan kiva..
No sä koet tuon fiiliksen hetken päästä 1000 kertaa voimakkampana kuin minkään aiemmin kokemasi. :D
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Nowan eroketju

Viesti Kirjoittaja swirl »

Tsemppiä Nowalle :h:
Dave

Re: Nowan eroketju

Viesti Kirjoittaja Dave »

Boner kirjoitti:
sipsi kirjoitti:ihqudaa-rakastuneelta. Olis kyllä ihan kiva..
No sä koet tuon fiiliksen hetken päästä 1000 kertaa voimakkampana kuin minkään aiemmin kokemasi. :D
Mikäs Järvenpään oraakkeli susta on tullu :wink:

HäH?!

Vai meinaatko äiti-lapsi jutskaan. Ei ole sama asia kuin romanttinen rakkaus!
Boner

Re: Nowan eroketju

Viesti Kirjoittaja Boner »

Dave kirjoitti:Mikäs Järvenpään oraakkeli susta on tullu :wink:

HäH?!
No vauvan kanssa tietenkin. Daah*!
RP

Re: Nowan eroketju

Viesti Kirjoittaja RP »

Boner kirjoitti:
sipsi kirjoitti:Haha, no miksi sitten mua lainaat?
No vain sen takia, että moni muukin on kai luullut jutun menevän hyvin, kun seuraavassa kulmauksessa onkin tullut kala päin näköä.

En siis viitannut sinuunkaan millään lalla.
No tämä on niin persoonallinen juttu. Itsehän olen hehkuttajatyyppiä, ihan vaan siksi että mielestäni tuota yhtä pitääkin hehkuttaa, itselleni. Tuskin se käytökseni muuttuu, olenhan jatkanut sitä siirappisointia jo kuusi vuotta.

Mun mielestä ihmiset saisi hehkuttaa hieman enemmän suhteitaan ja kumppaneitaan. Aina tuntuu että vaan niitä negatiivisia jaksetaan jauhaa leuat vinksallaan.

Elämä nyt vaan menee niin että joskus suhteet menee paskoiksi, hyvätkin sellaiset, se on vaan elämää. Toki ikävää semmosta. Kaikille se voi sattua ja varmaan sattuukin, mutta aika pitkälti turha semmosia murehtia etukäteen.