9 digits

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

9 digits

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Eli Aitolehti ja Eerikäinen. Jakaakaa ajatuksia :]
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: 9 digits

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Esko on kyllä muin puolin ihan symppiksen oloinen kaveri, mutta itsehillintää harrastava tyyppi olisi ehkä harkinnut pari kertaa eikä lähtenyt telkkuun kertomaan kuinka tekee mitä hyvänsä, ettei äidin uudesta miehestä tule tytölle isäpuolta. No, toki jos on noin rankasti tullut paskaa niskaan niin ymmärrän fiilikset, mutta kyllä tasapainoisempi ihminen tuulettaisi ne tunteet siellä, missä kuuluukin eikä koko kansan edessä.

Erityisen fiksuina en pidä kumpaakaan, mutta onneks Victoria on sentään nätti ;) Ts. mun mielestä ne molemmat aikuiset on aika pöljiä 8)
Prepare for the worstest.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: 9 digits

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Jotenkin luulis että Martinalla olisi sellanen itserakas ja vähän liian itsevarma mies, ja toi Esko yllättää.. tuntuu vähän sellaselta nysväriltä. Ymmärrän kyllä että haluaa antaa tässä vaiheessa itsestään sellaisen "muulla ei ole väliä kuin V:n hyvinvoinnilla"-kuvan, mutta silti. Mä sanoisin ihan suoraan että mitä Martina teki, on anteeksiantamatonta, en halua puhua asiasta sen enempää vaan toivon että pystyisin jatkamaan elämääni, enkä itkisi sitä talk show:ssa.

Onko suomalainen sitten NIIN huomionkipeä? Ei tosta rahaakaan saa.. paitsi ehkä Hymyltä tarjouksen. Argh.. Ihana tytsällä lukea myöhemmin palleja lavalla heiluttelevan isin ja salarakas-äidin julkisesta erosta ja 23-vuotiaan isäpuolen tulosta kuvaan.

*facepalm* x 100
The great club outshines the individual, always and forever.
Manaaja

Re: 9 digits

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Elppis kirjoitti:Jotenkin luulis että Martinalla olisi sellanen itserakas ja vähän liian itsevarma mies
Niinhän sillä nykyään varmaan onkin? Ihmiset tekevät virhearviointeja ja -valintoja joita on hyvä korjailla sitten kun pahimmat kakkavaipat on jo vaihdettu.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: 9 digits

Viesti Kirjoittaja exsu »

nowaysis kirjoitti:Esko on kyllä muin puolin ihan symppiksen oloinen kaveri, mutta itsehillintää harrastava tyyppi olisi ehkä harkinnut pari kertaa eikä lähtenyt telkkuun kertomaan kuinka tekee mitä hyvänsä, ettei äidin uudesta miehestä tule tytölle isäpuolta.
Mietin samaa, kuulosti melkein.. uhkailulta. Vaikka kyllä se multa on tässä erouutisoinnissa kerännyt sympatiapisteitä enemmän kun vaimonsa, oon heikko.
RP

Re: 9 digits

Viesti Kirjoittaja RP »

Ei toi Esko oikein kerää omia pisteitäni. Joku tässä mättää, sanoo nenäni.
Manaaja

Re: 9 digits

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

RP kirjoitti:Ei toi Esko oikein kerää omia pisteitäni. Joku tässä mättää, sanoo nenäni.
Molemmat ihan samanlaisia narsistisia lutkia jotka oikeuttavat vittumaisen ja omahyväisen käytöksen itselle, muttei kumppanilleen.
Dumis

Re: 9 digits

Viesti Kirjoittaja Dumis »

^ Eipä tuota kait voi paremmin sanoa.
AngryBird

Re: 9 digits

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Millä ansioilla tämä Martina muuten alun perin on julkisuudessa? Onko se tehnyt jotain ns. merkittävää - siis muutakin kuin täyttänyt tissejä silikonilla?
RP

Re: 9 digits

Viesti Kirjoittaja RP »

AngryBird kirjoitti:Millä ansioilla tämä Martina muuten alun perin on julkisuudessa? Onko se tehnyt jotain ns. merkittävää - siis muutakin kuin täyttänyt tissejä silikonilla?
Eiks se ollut sen jonkun jalistähden salarakas.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: 9 digits

Viesti Kirjoittaja Lilo »

"ruumiinkielestä huomasi ettei erotuska ollut vielä ohi"

Niin, onhan siitä erosta kuitenkin jo monta viikkoa. :roll:
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Manaaja

Re: 9 digits

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

AngryBird kirjoitti:Millä ansioilla tämä Martina muuten alun perin on julkisuudessa? Onko se tehnyt jotain ns. merkittävää - siis muutakin kuin täyttänyt tissejä silikonilla?
Eikös se pannu tätä meidän "tuu Vesa pois sieltä telkkarista, sä oot aivan sekasin" -miestä samalla kun Vesalla oli suhde johonkin ihan "oikeaan" eukkoon? Vai oliko se se Fingerroos? Hmm! Tais olla.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: 9 digits

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Alexei Eremenko Jr. pani Martinaa/toisinpäin.
Paras päivä ikinä.
Dumis

Re: 9 digits

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Martina oli eka ja ainoa oikea härmäläinen SALARAKAS!!!

Jumalauta, pitääkö mun tietää nää teidän puolesta, stalkatkaa lehtiä paremmin.
Manaaja

Re: 9 digits

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Dumis vois pitää taas illanistujaiset missä sen luokse saa tulla lukemaan vanhoja seiskoja, seuraa ja apua.
Dumis

Re: 9 digits

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Pidin taas viime viikonloppuna, ei nyt pygee. Meen viikonloppuna häihin ja yritän bongailla sieltä julkkiksia.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: 9 digits

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Manaaja kirjoitti:Dumis vois pitää taas illanistujaiset missä sen luokse saa tulla lukemaan vanhoja seiskoja, seuraa ja apua.
Eiku nää on siirretty mun residenssiin! Armas faijaseni on alkanu muistaa mua vanhoilla seiskoilla ja muilla tärkeillä julkaisuilla.. Ja jos ei siinä olis vielä tarpeeks, niin brittiläinen tätinikin anto viimeks mulle jotain apuja tai muta vastaavia. Sekasin koko suku siis. (Koska mä muka luen ne kaikki? Ja miksi mä lukisin ne kaikki?)
Noo, oma moka vissiin..olin sanonu faijalle heikkona hetkenä jotain että lukisin mielelläni VAUVA-lehtiä.. Hmm.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
RP

Re: 9 digits

Viesti Kirjoittaja RP »

Avatar
pierupylly
Kitinän uhri
Viestit: 741
Liittynyt: 05.10.2010 12:07

Re: 9 digits

Viesti Kirjoittaja pierupylly »

RP kirjoitti:http://www.iltalehti.fi/viihde/20110218 ... 9_vi.shtml

Martina ikävöi Eskoa.
:(
Pröötprööt
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: 9 digits

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Kannattaisi miettiä kaksi kertaa ennen kuin avaa haarojaan kaikille vastaantulijoille. Vastoin kaikkia todisteita uskon, että myös nainen kykenee rationaalisiin päätöksiin, eikä ole vain tunteiden vietävissä oleva aivoton möhkäle.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: 9 digits

Viesti Kirjoittaja Vesper »

When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Dumis

Re: 9 digits

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Kottarainen kirjoitti:Minusta olisi kyllä kivaa jos Martina ja Esko palaisivat yhteen.
Minusta olisi ihkua jos niistä turhakkeista ei kuultaisi ikinä enää mitään.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: 9 digits

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ihminen on täydetön ilman kitinää..
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin