Kiviäkin kiinnostaa

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja saira »

:(
exsu kirjoitti:
Kottarainen kirjoitti: No nyt ahdistaa.

Mikä tätäkin palstaa vaivaa?

Osanottoni niille ketkä olivat oikeasti läheisiä.
Veti vähän jumiin, tyydyn komppailemaan.
Ja tähän samaan jonoon menen minäkin...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

No voi vittu.

Onpas ankeet settiä, en osannu kyll ihan heti kuvitella että nyt käy näin.

Kevyet mullat Teemu-jäbä, oli kiva tuntea.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Boner

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Boner »

Yönmustaritari kirjoitti: Syystä, että kaikki pitää hoitaa huolellisesti näistä tekemistäsi uhkauksista on tehty ilmoitus poliisille.
:facepalm:
Dumis

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Jaaha, aika erikoista.

Teemun poismenon puolesta olen toki surullinen, yritinhän pyytää jäbää viel kaljallekin.

Toivottavasti kohkaaminen asiasta loppus tähän.
Dave

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Dave »

Se, että kitinäläinen on kuollut, on surullista.

Mutta edelleen toivoisin, että minusta rikosilmoituksen tehneillä olisi sen verran munaa tai munasarjaa, että voisivat kertoa: miksi.

Jos poliisi nyt nimittäin sattuisi ottamaan homman tosissaan, niin siitä on mulle selvää haittaa.

Aasin serveri tod näk takavarikoidaan. Mahd mun työpaikkojen ja kodin tietokoneet takavarioidaan.

Joudun työpaikallani omituiseen valoon. Siis MITÄ VITTUA?

Sokea Reettakin näkee, että kun Crowbar uhkasi raiskaa ja tappaa lapseni ja vaimoni, niin minä vastasin samalla tavoin.
Boner

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Boner »

Dave kirjoitti: Siis MITÄ VITTUA
Elähän stressaa tosta. Jos tuosta nyt edes on tehty rikosilmoitusta, niin kai ne koukkulan jannutkin nyt hoksaa että paskaan läppään vastattiin paskalla läpällä, that's it.

Mutta saatiin näemmä taas palstalle uusi standardi munattomuudesta, jos ei muuta. Joko hommafoorumin vastavittuilijat on vuodettu poliisille?
Viimeksi muokannut Boner, 14.02.2011 10:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
AngryBird

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Aika perseestä spekuloida aiheesta kun taustoja ei tiedetä.
Tyyppi oli kuitenkin joillekin täällä vaikuttaville jotain ihan muuta kuin pelkkä nimimerkki palstalla. Niin että lopettakaa, jooko.
Boner

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Boner »

AngryBird kirjoitti:Aika perseestä spekuloida aiheesta kun taustoja ei tiedetä.
Tyyppi oli kuitenkin joillekin täällä vaikuttaville jotain ihan muuta kuin pelkkä nimimerkki palstalla. Niin että lopettakaa, jooko.
Kumma kyllä et sä tota mieltä ollut spekuloidessas Geetsun poismenoa, tai siis sen aitoutta?

Mistäs nyt tuulee?
AngryBird

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Boner kirjoitti:
AngryBird kirjoitti:Aika perseestä spekuloida aiheesta kun taustoja ei tiedetä.
Tyyppi oli kuitenkin joillekin täällä vaikuttaville jotain ihan muuta kuin pelkkä nimimerkki palstalla. Niin että lopettakaa, jooko.
Kumma kyllä et sä tota mieltä ollut spekuloidessas Geetsun poismenoa?
Kukaan ei ollut tavannut kyseistä henkilöä. Iso ero.
Ja olen siitä edelleen samaa mieltä.
Boner

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Boner »

No iha sama.

Minua etoo vain tapahtuma, jossa Daven niskaan kaadettiin sangollinen verta.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Dave kirjoitti:
Sokea Reettakin näkee, että kun Crowbar uhkasi raiskaa ja tappaa lapseni ja vaimoni, niin minä vastasin samalla tavoin.
Fakta on vaan se, että sinun perheellesi ei käynyt mitenkään, mutta Teemulle kävi. Yrittäkää ymmärtää, että kyseessä oli joillekin täältä läheinen ja rakas ihminen, ei pelkkä nimimerkki. Läheisen kuolemaa harvoin ohitetaan olankohautuksella.

Ei tunnu kovin oikealta sanoa tuota täällä. Jos ihan oikeasti koitettais nähdä ne ihmiset typerienkin kommenttiensa takana. Ei vittuilu ja haukkuminen ketään tee onnellisemmaksi ja paremmaksi ihmiseksi.

Pitäkää huolta mieluummin ja olkaa ystävällisiä toisillenne, kun siihen on vielä tilaisuus.
Prepare for the worstest.
Boner

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Boner »

AngryBird kirjoitti: Kukaan ei ollut tavannut kyseistä henkilöä. Iso ero.
Ja olen siitä edelleen samaa mieltä.
Tarkemmin ajateltuna, kovin kaksinaismoralistista toimintaa sano.
Dave

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Dave »

nowaysis kirjoitti:
Dave kirjoitti:
Sokea Reettakin näkee, että kun Crowbar uhkasi raiskaa ja tappaa lapseni ja vaimoni, niin minä vastasin samalla tavoin.
Fakta on vaan se, että sinun perheellesi ei käynyt mitenkään, mutta Teemulle kävi.
Joo-o. Mutta onko rikosilmoituksen tekijä oikeasti sitä mieltä, että minä mahdollisesti olisin palkannut jonkun murhaamaan Crowbarin?

Tai jos kyseessä oli itsari, niin onko rikosilmoituksen tekijä sitä mieltä, että vittuilullani oli jotain osuutta asiaan?

Jos kumpikaan em. ehto ei täyty, niin en tajua, miksi tehdä rikosilmoitus. Ei mun kiusaaminen auta CB:a yhtään.

Jos taas jompi kumpi ehto ilmoituksen tekijän mielestä täyttyy, niin ymmärrän ilmoituksen teon.

Olisi mukava kuulla yönmustanritarin kommentti.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Dave kirjoitti:[

Jos taas jompi kumpi ehto ilmoituksen tekijän mielestä täyttyy, niin ymmärrän ilmoituksen teon.
Hyvä niin.
Prepare for the worstest.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Tämä sopii tännekin:
Kuva
Paras päivä ikinä.
Dave

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Dave »

nowaysis kirjoitti:
Dave kirjoitti:[

Jos taas jompi kumpi ehto ilmoituksen tekijän mielestä täyttyy, niin ymmärrän ilmoituksen teon.
Hyvä niin.
Ok. Kukaan ei tee itsaria tuntemattoman tyypin nettivittuilun takia.

Venäjän mafian palkkamurhaajien epäilyyn täytyy sanoa nyt voimakkaammin kuin koskaan:

Earth calling!

Olin pitänyt Vaolaa selväjärkisenä ihmisenä.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Minäkin sinua, mutta miten Vaola tähän liittyy?
Prepare for the worstest.
Dave

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Dave »

nowaysis kirjoitti:Minäkin sinua, mutta miten Vaola tähän liittyy?
No jos Tolonen on lähtenyt rikosilmoitusta tekemään, niin olisin luullut, että Vaola olisi voinut antaa realiteettiterapiaa.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Mä en nyt halua kommentoida tätä aihetta enää pidemmälle. Jospa kaikki miettis niitä sanomisiaan ennen kuin kirjoittaa jotain, mikä taatusti loukkaa toista ihmistä, eikä ne anteeksipyytämiset tee tekoja tekemättömiksi.
Prepare for the worstest.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

nowaysis kirjoitti:Mä en nyt halua kommentoida tätä aihetta enää pidemmälle. Jospa kaikki miettis niitä sanomisiaan ennen kuin kirjoittaa jotain, mikä taatusti loukkaa toista ihmistä, eikä ne anteeksipyytämiset tee tekoja tekemättömiksi.
Loukkaaminen on netin suola, mutta suoranaisen paskan suoltaminen on asia aivan erikseen. Miettimisestä olen samaa mieltä, koska kyse on kuitenkin mediasta, jossa pitää kirjoittaa mielipiteensä eli niiden kokoamiseen menee useimmilla jokin verran aikaa kirjoitusnopeudesta riippuen.

Juristina ymmärrän tämän hyvin, enkä esitä koskaan mitään radikaalia tai edes sano erityisen suoraan mitä ajattelen.
Paras päivä ikinä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Turpa kii tollot ja antakaa suruaikaa.

RIP Teemu :(
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Joka leikkiin ryhtyy ja niin edelleen. Ollaan hiljaa jåå, mutta vain jos aloittajat tekevät sen ensin.
Paras päivä ikinä.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja swirl »

R.I.P. Teemu. Olit hieno ihminen.

Mun on pakko tunnustaa, että mullekin on tullut mieleen tässä viime viikkojen aikana, että oliko Davella osuutta asiaan. On tämän palstan historiassa hullumpiakin asioita tapahtunut.
Avatar
RahkaPussukka
Kitinäaddikti
Viestit: 89
Liittynyt: 30.01.2011 20:08

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja RahkaPussukka »

No, CB oli yksi syy, miksi lähdin pois Kitinästä 2-3 v sitten. Kyllästyin jatkuvaan kettuiluun, henkilökohtaiseen haukkumiseen ja negojen levittämiseen. Mulla ei enää huumori tai noraus riittäneet.

Hän on varmasti ollut hieno ihminen niille, jotkä hänet ovat IRL tunteneet, mutta minä sain virtuaalisesti aika ahdistuneen kuvan henkilöstä, josta oli tärkeää kaataa paha olonsa muiden niskaan.

Vilpitön osanottoni. Ikävä uutinen.

Tässä on myös hieno esimerkki siitä, että parempi on pitää matalaa profiilia kuin provosoitua. Kuten kaikki ovat tässä ketjussa maininneet, nikkien takana ovat oikeat ihmiset.
Ei, juu, vaarinhousut!
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja annepa »

Minä en käsitä miten voi olla irl "hieno ihminen" jos netissä on tommonen paska. En sano että se ei ole mahdollista, sanon että en käsitä sitä.

^No niin pertti ehti ensin.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Vastaa Viestiin