Käyttäjien esittelyketju

Yleinen lätinä jä kitinä
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja saira »

^ :h:
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Nergal kirjoitti:parantuneiden käytöstapojen kanssa
Vetikö Enttu sua pataan nakkikioskijonossa vai mistä moinen nöyryys?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Dave

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja Dave »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Nergal kirjoitti:parantuneiden käytöstapojen kanssa
Vetikö Enttu sua pataan nakkikioskijonossa vai mistä moinen nöyryys?
Katotaan nyt kuinka kauan se kestää. Veikkaan, että abortoidut sikiöt alkavat viuhua aika pian.

Viimeksihän se tosin kesti täällä kait n 24h.

Miksi susta on tullu noin tylsä?

Kertoisit vitsejä, niin kuin vanhaan hyvään aikaan!

http://www.city.fi/keskustelut/26775/nyt+hassutellaan/

Ps. Veikkaan, että tuo ketju poistuu kohta citystä. Numbaa hävettää liikaa menneisyytensä.

En millään enää löydä täältä sitä ketjua, jossa CB ja Numba yhdessä fantasioivat vammaisen lapsen suuhun nussimisestä. Ketju on ilmeisesti poistettu jomman kumman toiveesta. Ihmeellistä! Niin hauskoja kirjoittajia kun olivat. Tai siis numba on tietenkin edelleen, mutta nyt seestyneenä.

Edit:

http://kitina.net/viewtopic.php?t=5537& ... c&start=25

EI se toinen ollutkaan CB. Pyydän anteeksi.
RP

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja RP »

^Älä jaksa olla naurettava. Palikat Dave paikoilleen nyt ja matka jatkuu.
Dave

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja Dave »

RP kirjoitti:^Älä jaksa olla naurettava. Palikat Dave paikoilleen nyt ja matka jatkuu.
No kyllä mua kiinnostaa kovasti, onko numba nussinut sitä poikaansa suuhun, kun se siitä niin kovasti fantasioi. Vai eikö se ollut riittävän vammainen? No, enemmän tinneriä ensi kerralla.

Sitä niittää, mitä kylvää. Katotaan nyt, kun numba on ensin kuunnellut muutaman vuoden rangaistusta vanhoista synneistään.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja saira »

^No voi vittu... Aamulla olin näistä keskusteluista ja keskustelijoista ihan eri mieltä kuin tällä hetkellä. Peace and love vaan vittu kaikille...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja Gat »

Minä tykkäsin Numban "huumorista". Varsinkin lapsentapporaiskausjutuista huomioiden että lienee isä nyt. Joka ei ymmärrä, on tymä tai sitten ite haluaisi tehä sellasii pervoja oikeesti, luulee että muutkin haluu ja topputtelee muka moraalisena. Kunnon ihmisten taas on tarpeen revitellä huonoa makuaan, laajentaa tajuttomuuttaan.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Dave:sta tullu kunnon flippaaja.

Jatka toki tiellä minkä valitsit...siihenhän kuuluu näemmä kuolleiden pilkkaaminen ja omahyväisyyden kerääminen.

Voisin periaatteessa kuristaa vaimosi ja nussia sen kuollutta persettä samalla kuin sinä olet sidottuna tuoliin ja joudut vain ja ainoastaan katsomaan sylissäsi makaavaa irti leikattua päätä ja miettimään mitä teen lapsille.

Mutta kun ei kiinnosta vittujakaan sun perheesi ja elämäsi. Lupasin olla kiltisti, saat minusta sellaisen takiaisen perseeseesi että et usko. Jaksa katso ihmistä joka ei voi kunnioittaa sitä että jotkut välittää oikeasti siitä että ihminen on menehtynyt.

Haukut Crowbaria...kommenteillasi olet huomattavasti loukkaavampi kuin Crowbar koskaan. En pysty sanoiksi pukemaan halveksuntaa jota kohtaasi tunnen.

Tajuaisit edes välillä painua sinne of-line tilaan ja pysyisit siellä.
Avatar
Varis
Elämätön Kitisijä
Viestit: 300
Liittynyt: 19.01.2011 23:51

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja Varis »

Menkää kaikki potalle, isot lapset.
Dave

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja Dave »

Nergal kirjoitti:Dave:sta tullu kunnon flippaaja.

Jatka toki tiellä minkä valitsit...siihenhän kuuluu näemmä kuolleiden pilkkaaminen ja omahyväisyyden kerääminen.

Voisin periaatteessa kuristaa vaimosi ja nussia sen kuollutta persettä samalla kuin sinä olet sidottuna tuoliin ja joudut vain ja ainoastaan katsomaan sylissäsi makaavaa irti leikattua päätä ja miettimään mitä teen lapsille.

Mutta kun ei kiinnosta vittujakaan sun perheesi ja elämäsi. Lupasin olla kiltisti, saat minusta sellaisen takiaisen perseeseesi että et usko. Jaksa katso ihmistä joka ei voi kunnioittaa sitä että jotkut välittää oikeasti siitä että ihminen on menehtynyt.

Haukut Crowbaria...kommenteillasi olet huomattavasti loukkaavampi kuin Crowbar koskaan. En pysty sanoiksi pukemaan halveksuntaa jota kohtaasi tunnen.

Tajuaisit edes välillä painua sinne of-line tilaan ja pysyisit siellä.
Nergal kirjoitti: Kai se ero on meissä siinä että en itse napsi verenpainetta tappiin vaikka sanoisi kuka mitä tahansa...tämä on vain keskustelupalsta. Ja kai sitä olen löytänyt elämääni vähän muuta sisältöä kuin olla kiristelemässä hampaita keskustelupalstoilla.
:) oliko tämä sitä hersyvää huumoria? Vai seesteisyyttä?

CB:a en ole hänen kuolemansa jälkeen pilkannut, että älä siis puhu paskaan. Sua kyllä pilkkaan. Älä vaan kuole.

Mutta siis oletko jo nussinut sitä poikaasi suuhun, kuten fantasioit?

Kestätkö muuten yli 24 tuntia tällä kertaa? Ei lupaavalta näytä, kun noin 6 tunnin jälkeen olet tuossa kunnossa. Ei se lapsen saaminen tainnut auttaa? Ei mahdu?
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Dave kirjoitti:Kestätkö muuten yli 24 tuntia tällä kertaa? Ei lupaavalta näytä, kun noin 6 tunnin jälkeen olet tuossa kunnossa. Ei se lapsen saaminen tainnut auttaa? Ei mahdu?
Edelleenkään perheeni ei kuulu tälle palstalle.

Toisekseen en ymmärrä miksi sinun toistuvasti pitää mainostaa sitä että olet tyytyväinen toisen kuolemasta. Oksetat minua etkä nikkinä vaan ihmisenä.

Mene ja poista tunnuksesi, et ole niitä oikeutettu pitämään.
Dave

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja Dave »

Nergal kirjoitti: Toisekseen en ymmärrä miksi sinun toistuvasti pitää mainostaa sitä että olet tyytyväinen toisen kuolemasta.
Olisko pointteria tuohon? Mielestäni en ole kirjoittanut yhtään viestiä, jossa olisin iloinnut CB:n kuolemasta. Voit varmaankin heittää linkin tuohon viestiin. Ei pitäisi olla vaikeaa, kun väität, että olen toistuvasti tehnyt niin.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja Nergal »

No eiköhän kantasi ole kaikille selvä...elä edes jaksa inttää vastaan.
RP

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja RP »

Dave, kyllä tämä sun räksytykses antaa aika armottoman kuvan, oli se sitten tarkoitukses tai ei.

Oon oikeasti aika järkyttynyt muutamista teksteistä mitä täällä on tänään näkynyt, ei vittu mene jakeluun.
Dave

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja Dave »

Nergal kirjoitti:No eiköhän kantasi ole kaikille selvä...elä edes jaksa inttää vastaan.
Eli sulla ei ole sitä pointteria.

Tosiasia tietysti on, että kyseessä oli mies, joka ilman mitään syytä ja täysin provosoimatta toistuvasti uhkasi tappaa ja raiskata perheeni.

Mutta en minä silti häntä ole hänen kuoleman jälkeensä pilkannut. Ja en myöskään tappanut häntä, daah!

Sua mä kyllä pilkkaan!
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Dave kirjoitti:Sua mä kyllä pilkkaan!
Voi kun kiva. Oikein alkoi jännittään.

Hauskaan että et tajua mitä olet sanonut ja kuinka se on vaikuttanut ihmisiin. Fucktard, katso sinne peiliin.
Dave

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja Dave »

Nergal kirjoitti:
Dave kirjoitti:Sua mä kyllä pilkkaan!
Voi kun kiva. Oikein alkoi jännittään.

Hauskaan että et tajua mitä olet sanonut ja kuinka se on vaikuttanut ihmisiin. Fucktard, katso sinne peiliin.
Laita vaan pointteri siihen kohtaan, jossa pilkkaan vainajaa. Ei sen pitäisi insinööriopiskelijalle (vai pääsitkö sisään?) olla vaikeaa, kun niitä kohtia on niin monta.

Mä meen nyt nukkumaan. Tarkistan sitten aamulla, oletko löytänyt sen kohdan. Veikkaan, että et. Koska sitä ei ole.

Ps. Mä pilkkaan sua. Sä et ole kuollut.

Veikkaan kyllä, että teet KSE:n.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Dave kirjoitti:Ps. Mä pilkkaan sua. Sä et ole kuollut.

Veikkaan kyllä, että teet KSE:n.
Aha.

Toivot nyt minun kuolemaa?

Jos olet paskat housussa ja itku silmässä niin miksi jatkat? Nolaat vaan itsesi entistä pahemmin.
Boner

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja Boner »

Nergal kirjoitti:Moi.

Ex 1108 tässä moi, parantuneiden käytöstapojen kanssa. Provot voitte huoletta jättää, en tartu ja en jaksa innostua. Löytänyt elämääni muutakin kuin kiukuta foorumeilla.

Sori, kiitos ja anteeksi.
Tää on ihan priceless kamaa. Oletko tullut Petriin, tai siis uskoon?
Dave

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja Dave »

Boner kirjoitti:
Nergal kirjoitti:Moi.

Ex 1108 tässä moi, parantuneiden käytöstapojen kanssa. Provot voitte huoletta jättää, en tartu ja en jaksa innostua. Löytänyt elämääni muutakin kuin kiukuta foorumeilla.

Sori, kiitos ja anteeksi.
Tää on ihan priceless kamaa. Oletko tullut Petriin, tai siis uskoon?
Se on saanut lapsen ja nyt sitä hävettää sen vanhat lastensuuhunnussimis- ja sikiö vitsit. Se on yht'äkkiä tajunnut, että ne ei olleetkaan välttämättä OK.
Dave

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja Dave »

Numba ei sitten kovasta yrittämisestään löytänyt yhtään kohtaa, jossa pilkkasin vainajaa.
Avatar
Audrey
Kitisijä
Viestit: 6
Liittynyt: 20.02.2011 19:37

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja Audrey »

Moi, olen Audrey, kolmekymppinen naisenpuoli. Rekisteröidyin juuri tänne, joskus käynyt kurkkimassa, että millainen paikka tämä on.
City on tuttu paikka ja siellä kuulin kitinästä aikoinaan.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Audrey kirjoitti:Moi, olen Audrey
Kevytversio rookiekasteellemme on minimissään kymmenen tissikuvaa galtsuun. Mielellään omia. Tervetuloa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Audrey
Kitisijä
Viestit: 6
Liittynyt: 20.02.2011 19:37

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja Audrey »

Ai jaha :shock:
En mä saanu lisättyä kuvaa kun oli liian iso. Siis kuva, ei tissit.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Äkkiäkös reipas neito pienentää tissiensä kuvat !
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Vastaa Viestiin