Katsoin sarjaa

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
RP

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja RP »

House <3
AngryBird

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Suvinen kirjoitti: Kaikki kotimaiset sarjat ovat umpipaskoja. Elokuvissa sentään yritetään.
Mwahahaa :D
Mä kerään kotimaisia sarjoja ja elokuvia. Tosin on ollu vähän hiljaisempaa hankintojen suhteen jonkun aikaa.
Just ostin viimeiset puuttuvat Metsolat-sarjaan :P

Ihmeidentekijät tarvii hankkia seuraavaksi ja vika osa Blondi tuli taloon -levyistä 8)
Dumis

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Suvinen kirjoitti: Kaikki kotimaiset sarjat ovat umpipaskoja. Elokuvissa sentään yritetään.
Kyllä, en nyt muista yhtään kotimaista ei-sketsisarjaa jota on pystynyt seuraa.
Manaaja

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Kylmäverisesti sinun? Ainakin mun mielestä suomi-kategoriassa varsin onnistunutta rikosdraamaa.
Dumis

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Manaaja kirjoitti:^ Kylmäverisesti sinun?
Kettu, enhän mä ole kattonut sitä enkä varmaan juuri muitakaan sarjoja.
Ehkä olenkin vähän huono arvostelee. Täytyy tsekata jos tulee eteen joskus.
RP

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja RP »

Manaaja kirjoitti:^ Kylmäverisesti sinun? Ainakin mun mielestä suomi-kategoriassa varsin onnistunutta rikosdraamaa.
Komps.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja Vesper »

AngryBird kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:Kaikki kotimaiset sarjat ovat umpipaskoja. Elokuvissa sentään yritetään.
Mwahahaa :D
Mä kerään kotimaisia sarjoja ja elokuvia. Tosin on ollu vähän hiljaisempaa hankintojen suhteen jonkun aikaa.
Just ostin viimeiset puuttuvat Metsolat-sarjaan :P

Ihmeidentekijät tarvii hankkia seuraavaksi ja vika osa Blondi tuli taloon -levyistä 8)
En ees lähde noihin vanhoihin, mutta uusista esim. Helppo elämä on mainio ja nyt katselussa oleva Karjalan kunnailla.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Boner

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja Boner »

Suvinen kirjoitti:Kaikki kotimaiset sarjat ovat umpipaskoja.

oot kattonut liikaa kotikatua ja salkkareita. Kato vaikka Raid. Se on paras kotimainen sarja koskaan.
AngryBird

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Ja tarviiko sarjan olla hyvä, eikö riitä, että se viihdyttää (joka ei ole aina ollenkaan sama asia).

Vähän samaa on ilmassa kirjallisuuden kanssa ;)
Avatar
pierupylly
Kitinän uhri
Viestit: 741
Liittynyt: 05.10.2010 12:07

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja pierupylly »

Boner kirjoitti:oot kattonut liikaa kotikatua ja salkkareita. Kato vaikka Raid. Se on paras kotimainen sarja koskaan.
Salkkarit on just paras sarja! :kele: Paitsi se Liisa sais poistua jo koko ohjelmasta, ärsyttävä ämmä kun kiusaa ismoo! Ismo is the best.

Kuva
Pröötprööt
AngryBird

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

pierupylly kirjoitti: Salkkarit on just paras!
:D :lol:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Ismo sais poistua, ällö ja ihan turha!


Mun on jäänyt viime vuosina kotimaiset sarjat vähemmälle, mutta nyt seuraan Tappajan näköistä miestä. Ihan kohtuullinen, hieman sekava kirjoja lukemattomalle. Helpon elämän ensimmäinen kausi odottaa dvd:llä katsomistaan. Kehuttiin niin kovasti nyt toisen kauden yhteydessä, että korjasin aukon sivistyksessäni halvalla boksilla.

Mutta mikään ei voita Siskoa ja sen veljeä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
pierupylly
Kitinän uhri
Viestit: 741
Liittynyt: 05.10.2010 12:07

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja pierupylly »

Lolita kirjoitti:Ismo sais poistua, ällö ja ihan turha!
Toivottavasti tää nyt oli vitsi!? Ismohan on nimenomaan sarjan kantava voima.
Pröötprööt
Dumis

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja Dumis »

^ Must second that!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Tän täytyy olla joku miesten juttu, kotona on vähän samanlaista kannatusta Ismolle. Tosin ykkösäijä on kuulemma Lasse.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Dumis

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Ei mitään hajua kuka on Lasse, mutta jos Ismon vie sarjasta, niin eihän siihen jää mitään katottavaa.
Avatar
pierupylly
Kitinän uhri
Viestit: 741
Liittynyt: 05.10.2010 12:07

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja pierupylly »

No siis Lasse on kyllä se äijien äijä ja miesten mies. Mut Ismo ja Seppo parivaljakkona on niinku sarjan ydin!

Kuva
Pröötprööt
Manaaja

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ exPertti ja Stadinarska.

Eiku mikä ketju tää oli?
Dumis

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Manaaja kirjoitti:Eiku mikä ketju tää oli?
Kohta tää on turskan itkuketju.
AngryBird

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Suvinen kirjoitti:on aivan turhaa tuhlata aikaansa mihinkään harlekiineihin tai daniellesteeleihin.
Tämä jos mikä on kärjistämisen huippua. Tuosta samaa mieltä.

Jenkkisarjoistakin olen joskus kuullut jonkun natiivin sanovan, että KUKAAN ei puhu niin.
Onneks mä voin ilman suurempia tuskia tuhlata vapaa-aikani paskasarjoihin ja ei-niin-hienoihin dekkareihin, Vareksiin ja sen sellaisiin. ;)
RP

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja RP »

Häh, Vareksethan on just parhautta kirjoina. Muutenkin suomalaisessa kirjallisuudessa on just kivoi kyttiä tai poliisimaisia hahmoja: vares, harjunpää, hanhivaara, susikoski, kallio ja mikä-se-jokisen-kyttä-on (daah, yks lemppareistani enkä muista nyt nimeä!) jne.
AngryBird

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

RP kirjoitti:mikä-se-jokisen-kyttä-on
Koskinen ;)
RP

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja RP »

AngryBird kirjoitti:
RP kirjoitti:mikä-se-jokisen-kyttä-on
Koskinen ;)
Noniin! :D
RP

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja RP »

^Mulla on taas toisin. Luin teininä näitä dekkareita joista esim. tehdään loistavia brittisarjoja/svenskasarjoja. Vasta vanhemmalla iällä paneuduin suomalaiseen tuotantoon.
Avatar
pierupylly
Kitinän uhri
Viestit: 741
Liittynyt: 05.10.2010 12:07

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja pierupylly »

Suvinen kirjoitti:Kaikki kotimaiset sarjat ovat umpipaskoja.
Suvinen kirjoitti:Kotimaisista katson kyllä joitain realityjä, Idols tietenkin ykkössuosikkina ja joitain sketsisarjoja. Sketsit ovatkin kotimaisissa parhautta, kuten Kumman kaa, Kummelit, Ketonen ja Myllyrinne ja sen semmoiset. Tuntuvat olevan kunnolla käsikirjoitettuja ja omaperäisiä
Anteeksi, nyt on pakko toistaa. Kaikki kotimaiset sarjat ovat paskaa, paitsi että Idols on ihan ykkönen ja Kummelit edustaa loistavaa käsikirjoitustaitoa?
Pröötprööt
Vastaa Viestiin