Lørdag

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Lørdag

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Sukulointi tehty 200km päässä ja nyt takaisin kotona. Talo 'vieraita' täysi. Huomista aamupäivää ja omaa rauhaa odotellessa.
Nyt voisi vaikka säädellä tämän päivän saaliin digikuvia.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Bruce Willisika

Re: Lørdag

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Kämpän lämpötilasta ja olemuksestani päätellen heräsin juuri ruumishuoneella. Kuuppa on jymykunnossa työstämään muutaman sivun eettisfilosofista esseetä.
Avatar
Cavallo
Elämätön Kitisijä
Viestit: 355
Liittynyt: 24.06.2010 19:45

Re: Lørdag

Viesti Kirjoittaja Cavallo »

Aurinkoinen päivä houkutteli paikallisen räkälän asiakkaita ulos baarin terassilla juomaan kylmää olutta.
Se, että terassi oli varjossa ja pakkasta mittarissa -20 astetta, ei menoa paljon haitannut.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Lørdag

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

saira kirjoitti:^^Hei Arska! Hymy sinne!

Juu, tällainen ehdotus tuli. Ei jaksa kiristellä hampaita ni nauretaan sit... :-D
Kiitos Tampereen Helmi-Saira!

Ja sinne iso hymy! :) :)

Olet vaihtanut avatarta. Muistan sen kaksi avatarta sitten olleen varsin seksikkään avattaren. Se oli Armi Aavikon näköinen (muistatko) ja oliko siinä paljas rinta, melkein ainakin. Otti miehiseen silmään. Se oli kaunis ja oli edellinenkin. Tämä uusi on taiteellinen, mutta selvitätkö vielä mikä se on!
Minun pitää tottua siihen, heh!

YÖhali Tampereelle. Tytölle nimeltä Saira! Stadilaiselta...

R a u h a N E n k e l i L t Ä mM e ...... S t a d i n a R s k a L T a
Vastaa Viestiin