Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ruusperi-viikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Manaaja

Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ruusperi-viikko

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Kuumetta 39,2 eikä näytä laskemisen merkkejä. Illan aikana otettu 500 milligrammaa parasetamolia ja 1200 milligrammaa ibuprofeenia. Tänä aikana kuume vaan noussut.

Nyt otin Daven suostumuksella 4 kappaletta panacodeja kerralla tyhjään vatsaan, eli 2000mg parasetamolia ja 120mg kodeiinia. Jään odottelemaan jännityksellä josko niitä vaaleanpunaisia elefantteja nyt vihdoin rupeaisi näkymään. Tai jos edes vaikka toi kuume vähän laskisi.

Eiköhän laiteta siksi aikaa kuitenkin Kiik Rousberg soimaan.

Viimeksi muokannut Manaaja, 02.03.2011 5:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Manaaja

Re: Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ruusperi-viikko

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Tunti nappien nielemisestä, enkä huomaa mitään efektiä. Ei minkäännäköistä euforista tunnetta, ei minkäännäköistä apua lihaskipuun, ja kuumemittarikin sanoo notta 38,96. Laskenut siis tunnin takaisesta noin 0,2 astetta joka menee kevyesti mittavirheen piikkiin.

Paskan möivät.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ruusperi-viikko

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

No eikö sulla ole kamala olo kuumeesta? Mulla ei ikinä ole ollut yli 39 astetta, meinaan vaan sitä, että kun mulla on 38 astetta ja yli niin en juuri jaksais kirjoittaakaan, vaan maata...

Otit niin paljon lääkettä eikä kuume lopu???

MENE LÄÄKÄRIIN, jokin tulehdushan sulla on varmaan... ja

Kuume on vain oire, se on terveellistä, mutta sen taustalla on se ongelma!

Panacodiakin 4...siis huumetta käytännössä, opiaattia..., eikä vaikuta!
Etkä ole edes nisti!!!! :shock: Ihan kummallista ettet näe Stadinarskoja pyörimässä ympyrää silmissäsi värit loistaen...

Olet nimesi mukainen Manaaja!! Nyt lääkäriin. MARS.
Otattamaan kokeita.

Emme halua menettää Saminnarskua emmekä henkilöä hänen takanaan!

Toivoo

R a u h a N E n k e l i L t Ä mM e ...... S t a d i n a R s k a L T a
Viimeksi muokannut Stadinarska, 02.03.2011 7:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Manaaja

Re: Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ruusperi-viikko

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

2 tuntia nappien ottamisesta lämpö 38,6. Nyt 2,5 tunnin jälkeen enää 38,4! Taidan sittenkin selvitä hengissä, mutta aika hitaasti näyttää tapahtuvan mitään.

Ei vieläkään mitään euforioita tai edes mietoa päihtyneisyyden oloa. Yhden oluen jälkeen olo olisi paljon huomattavammin päihtynyt kuin neljän panacodin. Eli mitä ihmettä, olenko mä immuuni opiaateille vai mikä tässä on vikana?

Olo on nyt kuitenkin sen verran marginaalisesti parempi, että taidan yrittää nukkumista. Johan tässä onkin 24 tuntia oltu pystyssä kolmen tunnin unilla. Aikamoinen nuha tämä kyllä.
Boner

Re: Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ruusperi-viikko

Viesti Kirjoittaja Boner »

Manaaja kirjoitti: Eli mitä ihmettä, olenko mä immuuni opiaateille vai mikä tässä on vikana?
.
Taidat olla. Mä vetelen kahdella panacodilla zetaa vuorokauden putkeensa.
AngryBird

Re: Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ruusperi-viikko

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Mä taidan myös olla immuuni.
Panacodit ja esim. Sirdaludit eivät ole ikinä vaikuttaneet minuun millään tavalla. Ei unetusta tai tajua pois mutta ei myöskään mitään varsinaista tehoa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ruusperi-viikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

^Sama juttu. Tosin vetäsin immuniteetin sillon -96 kun sain suonensisäisesti morfiinia parin kuukauden ajan..

Nyt vituttaa, armottomasti.

Klo 11.20 neuvolalekuri, toivotaan ettei vitutus olisi avannut paikkoja.
The great club outshines the individual, always and forever.
Dave

Re: Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ruusperi-viikko

Viesti Kirjoittaja Dave »

Zebiltä opin ja sitten vielä itsekin varmistin, että 10% ihmisistä ei saa vaikutusta panacodista, koska vaikutuksen saaminen vaatii kodeiinin metaboloitumisen morfiiniksi ja 10%:lla ihmisistä tuon tekevä entsyymi on niin hidas, että kodeiini ei vaikuta.

Eli oot Manala liian hidas, nih!
Boner

Re: Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ruusperi-viikko

Viesti Kirjoittaja Boner »

Tsekatkaahan autoilijat rengaspaineenne. Pakkanen oli "pumpannut" oman kirnuni renkaista yli puolibaaria poies!
Dave

Re: Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ruusperi-viikko

Viesti Kirjoittaja Dave »

Boner kirjoitti:Tsekatkaahan autoilijat rengaspaineenne. Pakkanen oli "pumpannut" oman kirnuni renkaista yli puolibaaria poies!
:?

Sen ymmärrän, että pakkasella paine on alempi, mutta miten se sitä ilmaa sieltä ulos pumppaa pysyvästi?
Boner

Re: Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ruusperi-viikko

Viesti Kirjoittaja Boner »

Dave kirjoitti: Sen ymmärrän, että pakkasella paine on alempi, mutta miten se sitä ilmaa sieltä ulos pumppaa pysyvästi?
Ainahan renkaista ilmaa vuotaa jonkin verran, vaikka ne olisivat varaston seinällä.

Käy piruttaas tsekkaamassa.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ruusperi-viikko

Viesti Kirjoittaja Gat »

Alkoi olla niin paha olo, että käsitin ettei sisuskumi kestä enää yhtään ryyppäämistä. Lopetinkin alkoilun kokeeksi. Mutta kas, tänä aamuna oksettaa ja ripuloin kuten ennenkin ja lisäksi on pikkulämpöä, 37.5. Tilannetta kivasti höystää ettei perjantaiksi luvattu kaivon moottori ole tullut vieläkään. Olen ollut siis ilman vettä jo 12 päivää, mikä tekee pönttöön oksentelun ja ripuloinnin vaikeaksi. Peseytymisestä nyt puhumattakaan.
AngryBird

Re: Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ruusperi-viikko

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Meidän tuleva kissa syntyi viime yönä :] :h:
Dave

Re: Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ruusperi-viikko

Viesti Kirjoittaja Dave »

Boner kirjoitti:
Dave kirjoitti: Sen ymmärrän, että pakkasella paine on alempi, mutta miten se sitä ilmaa sieltä ulos pumppaa pysyvästi?
Ainahan renkaista ilmaa vuotaa jonkin verran, vaikka ne olisivat varaston seinällä.

Käy piruttaas tsekkaamassa.
Mulla on automaattinen rengaspaineen valvonta. Olen kyllä todennut, että kovalla pakkasella paina on alempi (ilma supistuu), mutta sehän palautuu ennalleen, kun lämpötila nousee.
Dave

Re: Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ruusperi-viikko

Viesti Kirjoittaja Dave »

AngryBird kirjoitti:Meidän tuleva kissa syntyi viime yönä :] :h:
Etkös sä just adoptoinut koiran?
AngryBird

Re: Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ruusperi-viikko

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Dave kirjoitti:
AngryBird kirjoitti:Meidän tuleva kissa syntyi viime yönä :] :h:
Etkös sä just adoptoinut koiran?
Kyllä. Mitä sitten?
Parempi kun elukat ovat samaan aikaan pieniä.
Dave

Re: Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ruusperi-viikko

Viesti Kirjoittaja Dave »

Gat kirjoitti:Alkoi olla niin paha olo, että käsitin ettei sisuskumi kestä enää yhtään ryyppäämistä. Lopetinkin alkoilun kokeeksi. Mutta kas, tänä aamuna oksettaa ja ripuloin kuten ennenkin ja lisäksi on pikkulämpöä, 37.5. Tilannetta kivasti höystää ettei perjantaiksi luvattu kaivon moottori ole tullut vieläkään. Olen ollut siis ilman vettä jo 12 päivää, mikä tekee pönttöön oksentelun ja ripuloinnin vaikeaksi. Peseytymisestä nyt puhumattakaan.
Kaivosta: käypä tsekkaamassa "kityurpot kysyvät", olisko kommenttia.
Dave

Re: Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ruusperi-viikko

Viesti Kirjoittaja Dave »

AngryBird kirjoitti:
Dave kirjoitti:
AngryBird kirjoitti:Meidän tuleva kissa syntyi viime yönä :] :h:
Etkös sä just adoptoinut koiran?
Kyllä. Mitä sitten?
Parempi kun elukat ovat samaan aikaan pieniä.
Niin no joo. En mä ole mikään eläintohtori :)

Varmaan ne tottuu tosiaan hyvin, kun ovat pennusta asti yhdessä.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ruusperi-viikko

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Dave kirjoitti:Mulla on automaattinen rengaspaineen valvonta.
HEH !
Tuo mittaa renkaiden välistä pyörintänopeuseroa, eli yleensä yhden renkaan paineen alenemaa suhteessa muihin..
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
AngryBird

Re: Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ruusperi-viikko

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Dave kirjoitti:
AngryBird kirjoitti:
Dave kirjoitti:
Etkös sä just adoptoinut koiran?
Kyllä. Mitä sitten?
Parempi kun elukat ovat samaan aikaan pieniä.
Niin no joo. En mä ole mikään eläintohtori :)

Varmaan ne tottuu tosiaan hyvin, kun ovat pennusta asti yhdessä.
No näin oli tarkoitus.
Ja se, että on se elukoiden teini-ikä sitten kerralla ohi eikä uutta kaaosta päällä heti kun toinen on oppinut talon tavoille :)
Dave

Re: Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ruusperi-viikko

Viesti Kirjoittaja Dave »

Pulkannaru kirjoitti:
Dave kirjoitti:Mulla on automaattinen rengaspaineen valvonta.
HEH !
Tuo mittaa renkaiden välistä pyörintänopeuseroa, eli yleensä yhden renkaan paineen alenemaa suhteessa muihin..
Ahaa. En osaa sanoa.

Kyllä se pakkasella on näyttänyt symmetrisesti kaikkien paineiden aleneman ja ajossa kun rengas on lämmennyt niin paineet ovat nousseet. Eli ei ymmärtääkseni sovi siihen, että mittaisi vain renkaiden välistä eroa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ruusperi-viikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Eilenillalla huiteli lämmöt kolmekasissa, mutta onneksi tänäaamuna fiilis oli hyvä. Toisaalta olisi pitänyt tulla työpisteelle vaikka peräsuoli olisi tippunut.

Eniten tilanteessa harmittaa hyvin alkaneen punttiputken katkeaminen taas.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
RP

Re: Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ruusperi-viikko

Viesti Kirjoittaja RP »

Manalalla on varmaan influenssa. Kyllä mulla laskee kuume erinäisillä lääkkeillä, mutta sikapöpön aikana ei tehonnut muu kuin tamiflu, sen jälkeen alkoi vasta laskemaan.

Oli niin nöyrää kun kuume jotain 39,5 ja sitten hikoo kaksi tuntia kuin märkä tiskirätti ja tulos on tyyliin 39,1 :D
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ruusperi-viikko

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Dave kirjoitti:Kyllä se pakkasella on näyttänyt symmetrisesti kaikkien paineiden aleneman ja ajossa kun rengas on lämmennyt niin paineet ovat nousseet. Eli ei ymmärtääkseni sovi siihen, että mittaisi vain renkaiden välistä eroa.
Okei. Sulla on sitten KALLIS haitek-auto. Tai sitten sotilasajouvo.
Tuo esittämäni lienee normaalein tapa ilmoittaa vajautuneesta rengaspaineesta. Silloin pärjätään pyörintänopeusantureilla, nyt tarvitaan jokaiseen pyörään oma anturi.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Dave

Re: Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ke-Ruusperi-viikko

Viesti Kirjoittaja Dave »

Pulkannaru kirjoitti:
Dave kirjoitti:Kyllä se pakkasella on näyttänyt symmetrisesti kaikkien paineiden aleneman ja ajossa kun rengas on lämmennyt niin paineet ovat nousseet. Eli ei ymmärtääkseni sovi siihen, että mittaisi vain renkaiden välistä eroa.
Okei. Sulla on sitten KALLIS haitek-auto. Tai sitten sotilasajouvo.
Tuo esittämäni lienee normaalein tapa ilmoittaa vajautuneesta rengaspaineesta. Silloin pärjätään pyörintänopeusantureilla, nyt tarvitaan jokaiseen pyörään oma anturi.
Kyllä niissä renkaissa on tollaset erikoisventtiilit, jotka sitä painetta valvoo. En tiedä miten käytännössä toimii. Kiinnostaisi kyllä. Kysyin autokauppiaaltakin toimintaperiaatetta, mutta ei osannut kertoa.
Vastaa Viestiin