Torstai – Trööt!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Manaaja

Re: Torstai – Trööt!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

nowaysis kirjoitti:Kerran(muistaakseni ainoan kerran) sitä otettuani istuin vessanpöntöstä ohi.
Manala vois olla kade kun sillä ne ei tehoais..
Meiän lapsist vois tulla jopa yllättävän tasapainosii.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Torstai – Trööt!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Tunti vielä ja namivapaat. Pyhänä olis pari viimeistä futsalpeliä ja olihan siellä kalenterissamme muutakin, mutta kun en muista koskaan kuin omat menoni.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Torstai – Trööt!

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Manaaja kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:Kerran(muistaakseni ainoan kerran) sitä otettuani istuin vessanpöntöstä ohi.
Manala vois olla kade kun sillä ne ei tehoais..
Meiän lapsist vois tulla jopa yllättävän tasapainosii.
Totta, ja semmosia sopivan keskikokosia. Näsäviisaudelta ne tuskin välttyis, mutta se ei varmaan haittais niitä itseä.. Pitäisköhän meidän käydä kröhöm kaakaolla jossain tai muuta sellaista? :oops: :D
Prepare for the worstest.
RP

Re: Torstai – Trööt!

Viesti Kirjoittaja RP »

Hynynen on saanut vihapostia koska aikoo leikata fledan ja parran pois hiihtomenestyksen seurauksena. Ainoa syy miksi toivoa Suomen joukkueen doupparikäryä.

Siinä on mies jonka haluan hiuksilla, parran kera <3
Bruce Willisika

Re: Torstai – Trööt!

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Minä lähdin pois, sinä katselit kinoksesta, loittonevaa selkääni
Ja arvaan, että murehdit tätä eroaaaaaa!

Hei hei vaan kaikille, pitäkää Suomen lippu korkealla. Muistakaa seurata hiihtokilpailuja.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Torstai – Trööt!

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Hyvää matkaa! Katotaan näkyykö sua seuraavassa "Matkaoppaitten" jaksossa vai pärjäätkö ilman tällä kertaa ;) Koitan sikailla sun puolesta sen ajan kun oot reissussa!11
Prepare for the worstest.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Torstai – Trööt!

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^^
Viehän terveisiä Petäjäveelle.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Torstai – Trööt!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Huh, hommia pukkaa. No, jos lähtis kotiin hetkeks nukkumaan, että ehtis sitten aamulla takas viimeistelemään materiaalin ja esittelemään sen 10.30. Voe pyllerö!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Torstai – Trööt!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Minkähän hemmetin hyppykupan tuolta yhdeltä on oikein saanut? Mittari jo 38,5 mikä on meikäläiselle melkoinen lämpö.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Torstai – Trööt!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Manaaja kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:Kerran(muistaakseni ainoan kerran) sitä otettuani istuin vessanpöntöstä ohi.
Manala vois olla kade kun sillä ne ei tehoais..
Meiän lapsist vois tulla jopa yllättävän tasapainosii.
Älähän leiki tulelle maanalainen manalainen!Muistan ainiaan hautaan asti jos ylipäänsä ikinä kuolen, kun kerran Kitinässä erehdyin arvuuttelemaan mitä minun ja Prosessin avioliitosta tulisi! Minä kun hiukan tykkään Prosessin tyylisistä naisista... (älä kerro kenellekään!)
Prosessi näki tässä ajatuksessani minun oleellisen perusvikani ja E oli tulossa lankoja pitkin minun (limanuljaskan) luokse ja sanoi suurinpiirtein etten olisi edes ihminen vaan joku manattu eläin. :( :D :(

Mutta muistot kultaa ajan. Eikun siis kulta muistaa ajan. Tai kukin kulta ajallaan. Mikä helvetti se sananlasku oli?

Manala, hupikollegani! Olemmeko me sodassa, ts asemasodassa vai olemmeko rauhassa ja itseasiassa ihan hyviä kamuja?
Pelkäätkö minua muuten vielä kovasti? Mielestäni olen korkeintaan Norman Bates. Ole rauhassa koska olen...

R a uh a nE n k e l i mMe K u L T a I N E n ki N
O k s E N n u s V aP aA S t a d i n a r s k a
Viimeksi muokannut Stadinarska, 03.03.2011 22:23. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Manaaja

Re: Torstai – Trööt!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

nowaysis kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:Kerran(muistaakseni ainoan kerran) sitä otettuani istuin vessanpöntöstä ohi.
Manala vois olla kade kun sillä ne ei tehoais..
Meiän lapsist vois tulla jopa yllättävän tasapainosii.
Totta, ja semmosia sopivan keskikokosia. Näsäviisaudelta ne tuskin välttyis, mutta se ei varmaan haittais niitä itseä.. Pitäisköhän meidän käydä kröhöm kaakaolla jossain tai muuta sellaista? :oops: :D
Joo, voisin antaa sulle yli 39 asteen verran guumaa energyy, jos buukkaat ajan yöksi. Päivisin on vähän viileämpää.
Manaaja

Re: Torstai – Trööt!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Bluntly kirjoitti:Minkähän hemmetin hyppykupan tuolta yhdeltä on oikein saanut? Mittari jo 38,5 mikä on meikäläiselle melkoinen lämpö.
"Tuolta yhdeltä". Hmph!
Dumis

Re: Torstai – Trööt!

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Bluntly kirjoitti:Minkähän hemmetin hyppykupan tuolta yhdeltä on oikein saanut? Mittari jo 38,5 mikä on meikäläiselle melkoinen lämpö.
Poikarakkautta haisteltavissa!

Vielä yhdet wiskit ja GH-taisto.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Torstai – Trööt!

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Teillä ei näytä olevan mitään sanottavaa, mutta te käytätte valtavasti sanoja sen sanomiseen.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Vastaa Viestiin