Lomamatkaretostelua

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Manaaja

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

nowaysis kirjoitti:Harkitsin jo kämpän vuokraamista tuolta kesäkuuksi, mutta katsotaan nyt.
Ooh, meiän lemmenloma!
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja Clay »

Kävin Lontoossa. Siellä oli sateista.
Nyt penikseni on fantastinen!
Dumis

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Clay kirjoitti:Kävin Lontoossa. Siellä oli sateista.
Mä kävin kanssa marraskuussa, kertaakaan ei satanut.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja Clay »

Dumis kirjoitti:
Clay kirjoitti:Kävin Lontoossa. Siellä oli sateista.
Mä kävin kanssa marraskuussa, kertaakaan ei satanut.
Eipä tuolla nyttenkään satanut mitenkään haitallisin määrin. Oikeastaan sateinen kevätilma tuoksui raikkaan puhtoiselta, miellyttävältä.
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18757
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja Niba »

Manaaja kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:Harkitsin jo kämpän vuokraamista tuolta kesäkuuksi, mutta katsotaan nyt.
Ooh, meiän lemmenloma!
Muista lääkkeet!
Pyyhin Netikettiin..
CeDell Davis

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Shanghai toukokuussa. Onneksi on iPhone ja google translate :)
Bruce Willisika

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Reilu viikko reissua takana. Tanaan paasi viettamaan jarjestyksessa toisen rantapaivan, kun aurinko paistoi vain ohuen pilviverhon takaa. Tai paasi ja paasi, darra alkoi hellittamaan vasta joskus kolmen tienoilla iltapaivalla heraamisen merkeissa, pimeys laskeutuu puoli seiskan aikaan illalla.
Huomenna biitsille heti aamusta, saattaa paasta jo korkkaamaan aurinkorasvaputelinkin. Kylmaan taalla ole paassyt kuolemaan muuten paskoilla keleillakaan, lampomittari huutaa paalle kolmeakymppia yota paivaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23524
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Viikko Been grillausta takana. Ei tullut väriä juurikaan (paitsi mustelmista), mutta eipä tullut juuri palovammojakaan. Aluksi pilvinen sää pakotti tutustumaan paikalliseen sangria-tarjontaan, josta raati valitsi voittajaksi 0,90€/litra maksavan tuotteen. Sitten maattiin aurinkotuoleissa ja aina välillä käytiin syömässä, kyseessä oli siis epäkulttuurinen rentoutumisloma. No piti kyllä käydä katsomassa nähtävyydessä, Hooter´ssa, mutta sekin jäin.

Ensikerralla sitten toisissa merkeissä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Manaaja

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Alkoi juuri matkailu vähän kiinnostaa!

http://www.findance.com/uutiset/14485/s ... si-illaksi
Dumis

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja Dumis »

^ *like*
Manaaja

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Lähetäänkö roadtripille? :D
Dumis

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Olisin lähtenyt jo tänä kesänä Sloveniaan Roudtripille jossei olisi mökin naputtelemista. Ens kesänä sitten ja tuolla on pakko pysähtyä 8)
Bruce Willisika

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

"Kaupungissa on naisia peräti neljä kertaa enemmän kuin miehiä. Naisilla on suorastaan puute "normaaleista" sinkkumiehistä.

- Meillä on vaikeuksia löytää miestä edes yhdeksi illaksi"

Pysytelkää pojat vaan kotona. Ei tuonne kannata yhden illan pokia pelkäävien lähteä, vaimoa etsivä ei paranna kaupungin miespuutetta kuin korkeintaan yhdellä yksiköllä. Sinne halutaan "normaaleita" sinkkumiehiä.
Manaaja

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Bruce Willisika kirjoitti:Sinne halutaan "normaaleita" sinkkumiehiä.
Sä varmaankin edustat sellaisia? Vähän niinkuin Stadinarskakin?
Bruce Willisika

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Manaaja kirjoitti:
Bruce Willisika kirjoitti:Sinne halutaan "normaaleita" sinkkumiehiä.
Sä varmaankin edustat sellaisia?
Sinun linkkaamassasi ja himoitsemassasi kontekstissa, kyllä.
Manaaja

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Tää on niin epäreilua kun toiset ymmärtää naisista ja niiden tarpeista kaiken. :(
AngryBird

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Manaaja kirjoitti:Tää on niin epäreilua kun toiset ymmärtää naisista ja niiden tarpeista kaiken. :(
Vain me naiset.
Dave

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja Dave »

AngryBird kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Tää on niin epäreilua kun toiset ymmärtää naisista ja niiden tarpeista kaiken. :(
Vain me naiset.
Mutta te ette pysty täyttämään niitä.
AngryBird

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Dave kirjoitti:
AngryBird kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Tää on niin epäreilua kun toiset ymmärtää naisista ja niiden tarpeista kaiken. :(
Vain me naiset.
Mutta te ette pysty täyttämään niitä.
Ymmärtämisestä tässä olikin kyse.
Dave

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja Dave »

AngryBird kirjoitti:
Dave kirjoitti:
AngryBird kirjoitti:
Vain me naiset.
Mutta te ette pysty täyttämään niitä.
Ymmärtämisestä tässä olikin kyse.
joo-o
Bruce Willisika

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Laitetaan nyt sitten. Lähtökohta: Seksi maksusta on aina pahasta, koska vastapuoli on siinä mukana rahasta. -> Vastapuoli ei nauti -> Minä en nauti. Lähtökohtaisesti, jos Hän ei nauti, minä en nauti.

Bangkok: minä kaksi päivää reissupäivän päätteeksi hotellin alabaarissa, täysin selvinpäin, syön, juon ja luen koulujuttuja. Vastapäisen hierontalaitoksen tytöt huutelee tyypillistä masaas-masaas-juttuaan, sanon aina takaisin meibi-leittör. Kaksi päivää samaa kuunneltuaan yksi rohkaisee mielensä ja kysäisee - vastoin sääntöjä, heillä ei oikeasti ole mitään asiaa ravintoloiden ihmisiä puhuttelemaan - että sä olet kaksi päivää heitellyt meibiileittöriä, joko olisi aika. Hymyilin, ja lupasin sinnikkään markkinoinnin takia antautua yhden tunnin hierontaan, joka kustansi plakaatin mukaan 7.5€/h. Päätin, että noin antautunut työ vaatii palkkansa, joten päätin ottaa tarjouksen vastaan. Lihakset oli kieltämättä melko jumissa, ja tuo kuulosti hyvältä meiningiltä ennen puolen vuorokauden lentoa, olin käynyt ottamassa vastaaavat pariin otteeseeseen Pattayalla ja homma toimi helvetin hyvin. Koko kropan venyttely+hieronta puoli-ilmaiseksi.

Pyysin naisen huoneeseen hieromaan, koska hän ehdotti sitä. Hän tuli, ja siinä vaiheessa pelkkää hierontaa ei enää löytynytkään hinnastosta. Neuvottelimme hetken, ja pääädyin ottamaan hieronnan spesiaalina . Meininki oli maagista: daami oli kuvankaunis ja heitti puolen tunnin hieronnan + spesiaalin, josta ei sen enempää; toimitus sisälsi elementtejä, joita en koskaan ennen melko pitkällä urallani ole kokenut&nähnyt. Jäi sellainen kuva, että mua käytettiin hyväksi, mutta mä olin melko tyytyväinen kyseiseen riistoon. Pyydettiin tulemaan uudestaan, lupasin meibii. Pyydettiin olemaan unohtamatta daamia, lupasina meibi not.

Tämä + edellienen reissu avarsi mun maailmaani molempiin suuntiin. Mä olen enemmän kuin tietoinen kaikkien niiiden naisten riistosta, jotka tässäkin maassa pyörittää persettänsä kaikissa niissä go-go-baareissa enemmän tai vähemmän vasten tahtoaan ja pelkästään rahan takia. Heistä moni elättää koko perheensä kuukauden kertapanosta läskin länkkärikusipään kanssa. Mun tapaukseni edellä mainitun naisen kanssa oli yksi miljoonasta, jota ei (ehkä) voinut laskea minkään riiston piikkiin. Mä myönnän henkistyneeni tämän ja edellisen reissuni myötä sen verran, että mun mielestäni olisi vähintään oikein, että ko. maassa kauppaa käyvät ja pelkkää rahansäästöä hakevat tahot ottaisivat vastuuta myös paikallisen koulusysteemin kehittämisestä varsinkin köyhillä pohjoisen seuduilla, koska valtio ei siitä huolehdi. Kasvukeskuksissa palvelut toimii, mutta Pattayan tytöistä/pojista valtaosa hakeutuu mestoille juuri siksi, että omalla paikkakunnalla ei ole mitään mahdollisuuksia päätyä yhtään minnekään muualle.

Toisaalta taas, mut tässä pokattiin ja päädyin yhteen elämäni parhaista seksuaalisista seikkailuista, vaikka voin valehtelematta sanoa ettei se ollut aikomukseni enkä uskonut sen edes olevan ko. olosuhteissa mahdollista. Siis sen nautinto-osuuden. Bangkok on kyllä uskomaton kaupunki, maineensa veroinen muutenkin. Helvetin hyvin toimiva Big City muutenkin, toimii, suosittelen. Muu maa pitäisi vain saada toimimaan samalla lailla, siinä on iso suo kynnetäväksi. Korruptio jyllää ja ihmisoikeuksilla ei ole paljon väliä. Tyypilliset kolmannen maailman maan ongelmat niskassa. Toivon, että maa pääsee jaloilleen jossain vaiheessa noidenkin asioiden suhteen. Mä olen ainakin menettänyt sydämeni ko. maahan. En ehkä palaa enää Pattayalle, koska ko. paikka alkaa olla jo nähty, mutta ehkä Phuketiin seuraavaksi. Ja Bangkokiin ei voi kyllästyä koskaan. Kännissä, lihapiirakkaa ja vesipumppua. En peseydy enää koskaan ja pillua en aio saada.

Toivottavasti tämä viesti ei aiheuta Manalalle eikä muillekaan tytöille ylimääräisiä PMS-vaivoja.
Manaaja

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Bruce Willisika kirjoitti:Mun tapaukseni edellä mainitun naisen kanssa oli yksi miljoonasta, jota ei (ehkä) voinut laskea minkään riiston piikkiin.

Toivottavasti tämä viesti ei aiheuta Manalalle eikä muillekaan tytöille ylimääräisiä PMS-vaivoja.
No muuten ehkä olisi voinut, mutta ylempi kirjoittamasi herkisti kyllä minutkin vakuuttumaan että "You soooo special".
Bruce Willisika

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

^Sä olet vaan niin special, että sun luulot voittaa aina muiden tiedot. Elämäsi suurin tragedia. Live your life, kid.
Manaaja

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Mitäs mä nyt menin väärin luulemaan? Johan sanoin että vakuutuin kyllä sun olleen ihan one in a million onnenpotku sille kigulinhierojalle. Sua on hirveän vaikea miellyttää.
Bruce Willisika

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Mua on helppo miellyttää, kun homman osaa.
Vastaa Viestiin