Mikä Kitinän BEST avatar ja mikä uusi sopisi Stadinarskalle?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Mikä Kitinän BEST avatar ja mikä uusi sopisi Stadinarskalle?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

TÄSSÄ ON KAKSI TEHTÄVÄÄ TEILLE... A ja B :

A. Kertokaa mikä on paras avatar ikinä ollut Kitinässä?

B. Keksikää oi rakkaat kitinäläiset, millainen olisi MINUNNÄKÖINEN avatar!? Aion vaihtaa ehdotuksiinne


Minä jotenkin tykkään siitä avattaresta , jossa Hitlerin pää keinui ja sitten Sairan valkotukkaisesta avattaresta noin vuosi sitten.

Omastani en pidä yhtään. Se on huipputylsä! :(


Panen sellaisen sitten avattareksi, joka miellyttää ehdotuksistanne eniten!

Ja nimenomaa oikeastaan sellaisen, jota te kannatatte eniten!

Myös Manaajan avattaret ovat olleet hauskoja! Voisinko kopioida/varastaa yhden itselleni? Ihan luvalla. Sen Heidin? :o

Rauhanenkelinne SA
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Mikä Kitinän BEST avatar ja mikä uusi sopisi Stadinarskalle?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Toi sun nykyinen avatar on hyvä, koska sut tunnistaa siitä. Tai sitten sä voisit ottaa Kuningas Rollon kasvokuvan avatariksesi.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Boner

Re: Mikä Kitinän BEST avatar ja mikä uusi sopisi Stadinarskalle?

Viesti Kirjoittaja Boner »

Tee semmonen avatar missä lukee "MINÄMINÄMINÄMINÄMINÄ"
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Mikä Kitinän BEST avatar ja mikä uusi sopisi Stadinarskalle?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Boner kirjoitti:Tee semmonen avatar missä lukee "MINÄMINÄMINÄMINÄMINÄ"
Muistatko Lapin lahden linnuista sen sketsihahmo Minä-miehen, jolla oli peilejä pään ympärillään? Vittu, kun ei kuukkeli löytänyt kuvaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
AngryBird

Re: Mikä Kitinän BEST avatar ja mikä uusi sopisi Stadinarskalle?

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Tässä arskalle uusi avatar:

Kuva
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Mikä Kitinän BEST avatar ja mikä uusi sopisi Stadinarskalle?

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Boner kirjoitti:Tee semmonen avatar missä lukee "MINÄMINÄMINÄMINÄMINÄ"
Muistatko Lapin lahden linnuista sen sketsihahmo Minä-miehen, jolla oli peilejä pään ympärillään? Vittu, kun ei kuukkeli löytänyt kuvaa.
Etsiskellessä voi kuunnella tätä. Sopisi yhdelle sun toiselle meistä täällä.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Mikä Kitinän BEST avatar ja mikä uusi sopisi Stadinarskalle?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Hyvä tavaton...kun minä iloitsin!!

Ihan hauskoja ehdotuksia, mutta arvatkaapa mitä minun poskilleni tuli: PURPPURAA :oops:

En kai minä nyt sellainen rakastaja sentään ole! EN OLE EDES IKINÄ HALANNUT minua Stadinarskaa saatika sitten enempää minua! :shock:

KIITOS ROLLO: Kiitos kun kehuit avatarta, mutta kun minä haluaisin sen uusia kun on niin tylsä minun avatar! Kiitos tukemisesta, lojaalista minulle!

KIITOS BONER: Aikia hauska kyllä, mutta minusta kyllä siihen pitäisi yksi SINÄ laittaa. En hyväksy että olisin NIIN MINÄ!

KIITOS YLERMI YLIHANKALA: Voi kun löytäisit vielä sen peilipään Kikkelikukkelista minulle . Voisi olla minulle hyvä ehdokas!

KIITOS ANGRYBIRD: On esteettisesti kaunis sydämineen kaikkineen minulle rakkahin vihainen tipunen. Mutta kyllä minä sinuakin rakastan jos oot kiva lintu minulle! :h:

KIITOS URPILAINEN: Aika hauska musiikkipläjäys minulle parahin Kurpilainen! Mutta anna armoa minulle, enhän määäää niin minäminä oo enkä minusta, minähän puhun nytkin sinusta. Minä puhun!

JATKAKAA, en vielä tiedä mitä minä teen. Minä en tiedä, Minulla on halua saada vielä TEILTÄ ehdotuksia minulle, jotta minä saan hyvän avattaren minulle. Minä olen iloinen näistäkin, mutta minä haluaisin saada lisää. Minäkin.


TERVEISIN MINÄ
Viimeksi muokannut Stadinarska, 02.03.2011 19:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Mikä Kitinän BEST avatar ja mikä uusi sopisi Stadinarskalle?

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Etkö sä osaa itse valita itselles uutta avatarta?
Manaaja

Re: Mikä Kitinän BEST avatar ja mikä uusi sopisi Stadinarskalle?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Kreitsu kirjoitti:Etkö sä osaa itse valita itselles uutta avatarta?
Tottakai osaa, mutta kun SA on niin kovin tärkeä että häntä varten pitää järjestää kansanäänestys asian suhteen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Mikä Kitinän BEST avatar ja mikä uusi sopisi Stadinarskalle?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Kreitsu kirjoitti:Etkö sä osaa itse valita itselles uutta avatarta?
Kreitsu mukava ja varmaan ihana! En minä osaa valita. Minä olen huono valitsemaan yhtään mitään minulle. Hyviä ehdotuksia minulle minun avattareksi sain, mutta muistuttavat minulle että olen minä! Se on minusta vallan kummallista. Kyllä minä tiedän etten ole sinä tai joku muu vaan minä. Minä olen ollut aina minä.

Seksitkö mulle parahin citylehmäinen kiva Kreitsutyttö :h: , uuden avattaren! Kerro ehdotuksesi minulle paluupostissa. Minä luen sen iloisena!

Hei, siis ihan oikeasti on TOSI kiva saada ehdotuksia!! Laita jotain kivaa minun näköistä avatarehdotukseksi!

Ja jotenkin on tuntunut, että olemme aikalailla samallakin aaltopituudella. Olisi kiva, jos olet "tukijani"!! Ainakin tykkään kovasti cityammuista!


Voisit myös sanoa, mikä on muiden kitinäläisten paras avatar ja muutkin kaikki: Kertokaa mikä on paras riippumatta Stadinarskasta!

Terveisin, toivoo myös sinun Rauhanenkelisi Stadinarska
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Mikä Kitinän BEST avatar ja mikä uusi sopisi Stadinarskalle?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Manaaja kirjoitti:
Kreitsu kirjoitti:Etkö sä osaa itse valita itselles uutta avatarta?
Tottakai osaa, mutta kun SA on niin kovin tärkeä että häntä varten pitää järjestää kansanäänestys asian suhteen.
a) Osaan, mutta haluan kysyä mielipidettä kun en osaa valita
b) Minä pyysin sinultakin ajatusta parhaasta avattaresta täällä
c) Olenhan minä tärkeä mutta olenko niin tärkeä. Olen kai?
d) Ei tarvita kansanäänestystä vaan kitinä-äänestys
e) Haluan Heidi-Opossumin avattareksi. Annatko minulle luvan? Olen nyt kysynyt tätä kolmannen kerran, joten vaikeneminen on jo hyväksyntä!

f) MITÄ MUUTA MUUT OVAT, jos otan HEIDIN- kierosilmäisen opossumin avattareksi niin että se on eri kuva kuin Manalalla oli?
g) Kreitsu, pane ehdotus, please!

h) Ja muutkin


SUOJALASIT!! TRYGGGLASER!!! VÄRIMESTARI PUHUU. FÄRGMÄSTARE TALAR

H a us ka P o ik a
H E L s i n g i s t ä
P I e R uE n k e l i mMe
R a uh a nE n k e l i mMe
K u L T a I N E n ki N
O k s E N n u s V aP aA
S t a d i n a r s k a
ELI
SA
Avatar
Sleazoid
Elämätön Kitisijä
Viestit: 363
Liittynyt: 16.08.2005 3:02
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikä Kitinän BEST avatar ja mikä uusi sopisi Stadinarskalle?

Viesti Kirjoittaja Sleazoid »

Tein sulle avatarin:

Kuva

Se on samaa tyyliä kun nykyinen ja mikä tärkeintä, kertoo STADIN-VITUN-ARSKASTA. Ehdotan, että laitat myös tuon saman pläjäytyksen tekstinä allekirjoitukseesi; näin sun ei tarvitse tuhlata aikaa noiden värien ja fonttikokojen jatkuvaan säätämiseen, vaan voit postata jatkuvalla syötöllä LISÄÄ PASKAVIESTEJÄ STADINARSKASTA! Näillä ohjeilla sun postausnopeutta ei rajoita enää mikään muu kuin se sanktioaika, jonka olet saanut vitun monista norauksista. Sitä aikaa vois muuten nostaa.
Loppuiko data & argumentit?
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikä Kitinän BEST avatar ja mikä uusi sopisi Stadinarskalle?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

A) Paras on Tixin (Futuramasta?) pullon suusta juova robotti
B) Arskalle sopii tietysti rauhanenkeli tai tennispelaaja
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Mikä Kitinän BEST avatar ja mikä uusi sopisi Stadinarskalle?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Sleazoid kirjoitti:Tein sulle avatarin:

Kuva

Se on samaa tyyliä kun nykyinen ja mikä tärkeintä, kertoo STADIN-MUKAVASTA-ARSKASTA. Ehdotan, että laitat myös tuon saman pläjäytyksen tekstinä allekirjoitukseesi; näin sun ei tarvitse tuhlata aikaa noiden värien ja fonttikokojen jatkuvaan säätämiseen, vaan voit postata onneksi jatkuvalla syötöllä LISÄÄ HAUSKOJA VIESTEJÄSI STADINARSKASTA! Näillä ohjeilla sun postausnopeutta ei rajoita enää toivottavasti mikään. Arska! On mukavaa olla tukijasi ja toivottavasti sulla on iloa tekemästäni avattaresta! Palataan pian ja kirjoittele parahin Arska! Sinun ansioistasi jaksan täällä paremmin ja annat kaikille iloa ja Kitinään valoa!
Slea, olet niin ystävällinen ja kiitos kauniista sanoistasi! Ja kiitos kun olet tukijani! Mielihän tässä muuttuu aina vain positiivisemmaksi ja suorastaan puanstun kehuista! Itsekin olet hyvä kirjoittaja!

SUURKIITOS aivan upeasta työstä. Nyt minulla on uusi minunnäköinen avatar! Toivottavasti kaikki ovat iloisia. SLEAZOIDIN ansiota minun uusi avattareni!


PITÄÄKÖ SIITÄ KAIKKI?

H a us ka P o ik a H E L s i n g i s t ä , P I e R uE n k e l i mMe , R a uh a nE n k e l i mMe , K u L T a I N E n ki N , O k s E N n u s V aP aA , S t a d i n a r s k a ,ELI SA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Mikä Kitinän BEST avatar ja mikä uusi sopisi Stadinarskalle?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Ota Arska toi mieluummin:

Kuva
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Manaaja

Re: Mikä Kitinän BEST avatar ja mikä uusi sopisi Stadinarskalle?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Tämä sopisi kyllä kuin irtonenä päähän:

Kuva
Manaaja

Re: Mikä Kitinän BEST avatar ja mikä uusi sopisi Stadinarskalle?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Khyl, Pennywise leffasta "IT". Iloinen värikäs veikko, kuten arskalaisemmekin.

Kuva
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Mikä Kitinän BEST avatar ja mikä uusi sopisi Stadinarskalle?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Aijaa! Manaaja alkanut katua. Olit ilmeisesti humalassa tai jotakin tuolla ketjussa " Mitä olen tänään syönyt".

Manaaja kehotti minua tappamaan itseni!

Katsokaa sitä keskustelua. Miettikää. Se on todella surullista ja kamalaa. Manaaja, nyt kun olet jo ilmeisesti selvä ja kadut tällä mukavalla viestilläsi- se on toki hyvä asia, mutta

Mistä ihmeestä saat noin kamalan TÄYSIN SAIRAAN JA PELOTTAVAN antipatian minua kohtaan ja erityisesti miksi kukaan ei tuomitse sitä (sinua) joka toivot minun kuolemaa ja kehotat minua tappamaan itseni. No onneksi kukaan ei toki kannusta minuakaan tekemään sitä.

Mutta lukekaa hyvä kansa tuo ruokapalsta ikiliikkujissa.

Onko täällä oikeasti porukka noin munatonta, että tällainen TOSI VAKAVA PASKAPUHE Manaajalta sallitaan? Minä tietysti olen taas niin kiltti että kun Manaaja laittoi tämän kivan viestin niin olen antamassa hänelle anteeksi, mutta EI MINUN PITÄISI


PASTELLI-
STADINARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Mikä Kitinän BEST avatar ja mikä uusi sopisi Stadinarskalle?

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Stadinarska kirjoitti:
Mistä ihmeestä saat noin kamalan ]TÄYSIN SAIRAAN JA PELOTTAVAN antipatian minua kohtaan ja erityisesti miksi kukaan ei tuomitse sitä (sinua) joka toivot minun kuolemaa ja kehotat minua tappamaan itseni. No onneksi kukaan ei toki kannusta minuakaan tekemään sitä.

]
Etkö sä netti-idiootti tajua millään sitä, että iha itse aiheutat antipatiat.

Lopeta toi väritouhusi ja kirjoittele asiallisemmin ja jätä jatkuva itsesi korostaminen, niin kyllä sinuakin siedetään.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Mikä Kitinän BEST avatar ja mikä uusi sopisi Stadinarskalle?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

BrianW kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:
Mistä ihmeestä saat noin kamalan ]TÄYSIN SAIRAAN JA PELOTTAVAN antipatian minua kohtaan ja erityisesti miksi kukaan ei tuomitse sitä (sinua) joka toivot minun kuolemaa ja kehotat minua tappamaan itseni. No onneksi kukaan ei toki kannusta minuakaan tekemään sitä.

]
Etkö sä tajua millään sitä, että iha itse aiheutat antipatiat.

Lopeta toi väritouhusi ja kirjoittele asiallisemmin ja jätä jatkuva itsesi korostaminen, niin kyllä sinuakin siedetään.
Hei, älä ole tyhmempi nyt kun varmasti olet ihan viisas! Etkö nyt vihdoinkinkaan tajua sinäkään ettei tässä nyt ENÄÄ ole kysymys normaaliantipatioista eikä jostain värinkäytöstäni vaan siitä, että

Manaaja kehottaa minua tappamaan itseni!

Se on ihan muuta kuin jotkut normaali antipatiat

Et sinäkään toivo minun kuolemaani! Niinpä! Jos esim. sinä toivot kuolemaani ja että tapan itseni niin en sitä millään uskoisi. Se nyt vaan ei onnistu kaikilta. Eikä sen pitäisi onnistua keneltäkään terveeltä.

Tästä on nyt vain kysymys ja sen tuomitsemisesta. Please, sinäkin voisit edes kirjoittaa, että tuo on Manaajalta väärin vaikka olisinkin ihan paska.

Saan olla ihan paska tyyliltäni tai muuten ja
minulle olisi antipatioita kuinka paljon. En kuitenkaan ole kirjoittanut ikinä mitään oikeasti vakavaa tai väkivaltaa ... Ei nyt jumalauta käsitellä enää tuota sivuasiaa tässä, mitä mieltä minusta ollaan. Tappaa ei saa eikä puhua edes leikillään tuollaista tekstiä, mitä paskaa se suolsi. Lue! Onko se teksti mukavampaa kuin tuo minun värinkäyttöni esimerkiksi?

Ei, tuo tekstihän on hyvin lähellä, ellei ole, rikosta.

SA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Mikä Kitinän BEST avatar ja mikä uusi sopisi Stadinarskalle?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Ihan oikeasti.
Käy parin tunnin kävelyllä ja anna asian olla.
Ja mieti kävellessäsi mitä BW tuossa kirjoitti.

Tämän enempää en tästä jaksa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
AngryBird

Re: Mikä Kitinän BEST avatar ja mikä uusi sopisi Stadinarskalle?

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Palstakuolema, arska, palstakuolema. Nyt vähän sitä suhteellisuudentajua.

Minäkin toivon, että nimimerkki stadinarska tappaa itsensä mielellään heti. Sinä henkilönä saat pysyä hengissä.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Mikä Kitinän BEST avatar ja mikä uusi sopisi Stadinarskalle?

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Höpö, höpö. Minä ymmärrän vallan hyvin Manaajaa ja että häntä vituttaa sun touhusi kuten minuakin.

Tämä sinun kirjoittelusi tästäkin asiasta taas vaan todistaa ääretöntä narsismiasi.

Antaisit olla ja käyttäytyisit kuten toivotaan, niin äkkiä tämmöiset unohtuisi.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Mikä Kitinän BEST avatar ja mikä uusi sopisi Stadinarskalle?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

AngryBird kirjoitti:Palstakuolema, arska, palstakuolema. Nyt vähän sitä suhteellisuudentajua.

Minäkin toivon, että nimimerkki stadinarska tappaa itsensä mielellään heti. Sinä henkilönä saat pysyä hengissä.
No tässä oli ensimmäinen, jossa on järkeä. Kiitos Angrybird.
Haluat jotenkin pehmittää asiaa toivomalla itsekin, että Manaaja olisi tarkoittanut palstakuolemaa. Tiedät, että hän sanoi suoraan minun kuolemaani henkilönä.

Tiedät, että se oli väärin Manaajalta. Niinkuin onkin. Rikos.

Angrybird hyvä! Minulla on suhteellisuudentajua, mutta tässä sitä ei voi käyttää, koska Manaaja ei ole kirjoituksessaan niin fiksu ja ymmärtävä kuin sinä.

On ihan eroa kuin yöllä ja päivällä kuvitteellisen Stadinarskan tappaminen palstalta kuin minun ihmisen merkkaaminen turhaksi kaikein kamalin sanoin ja tappamisen kehottaminen.

Kiitos siitä, että mielestäsi saan pysyä hengissä. Olen tyytyväinen tällaisiin sanoihin tässä vaiheessa!

BrianW, siis ymmärrät Manaajan tappopuheet? No sano sitten suoraan minulle, että minun pitää olla kuollut, olen turha ja kehota minua tappamaan itseni! Muussa tapauksessa et myöskään voi ymmärtää manalaa. HYVÄ TAVATON!

Kaikella ystävyydellä teille

SA

P.s menen hiihtämään ja en ehdi laittaa hauskaa pastelliallekirjoitustasi Angry!

Mietin kyllä tätä, en voi suhtautua olematta alakuloinen :( , ja mitäs muuten Manala ajattelisi, jos tappaisin itseni? Hänen täytyy olla jotenkin varma etten sitä tee?
Miten hän sen tietää kuitenkin! Miettikääpä sitäkin tovi !

Arska paistaa. Lähden pois. Koetetaan selvitä, vaikka Manalan pitäisi saada nyt joku huomautus selkeä. Sano sinä Angry hänelle, että ei saa toivoa henkilönä kuolemaa vaan Stadinarska-palstakuolemaa! Se on toki minun mielestäni ikävä ja huono toive, MUTTA SE ON IHAN SIVUASIA tuhannennen kerran!

SA TAAS
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Mikä Kitinän BEST avatar ja mikä uusi sopisi Stadinarskalle?

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Kuulin jotain huhua, että kitinän human centipede on saanut uuden jäsenen ja kokoonpano on siis: Niba, Arska, Homeboy, Ninni.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Vastaa Viestiin