Eikö se nyt kuole, perkele

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Tulisiko SA:ta kohtaan käyttää jälkiruokalusikkaa?

Kyllä
10
43%
Ei
13
57%
 
Ääniä yhteensä: 23

Manaaja

Eikö se nyt kuole, perkele

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Niin että kun ei kerran itse osaa, niin pitäisikö sitä auttaa? Eli siis kysymys lähinnä kuuluu, että niin kauan kun se peeloilee täällä mielivaltaisesti ketjusta toiseen muoto- ja värivirheinensä, niin olisiko se oikein käyttää kaveriin videossa esitettyjä voimatoimia jälkiruokalusikalla?

Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Eikö se nyt kuole, perkele

Viesti Kirjoittaja elco »

Miten vitun vaikeaa voi olla norata yksi arska?
Manaaja

Re: Eikö se nyt kuole, perkele

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

:facepalm:
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Eikö se nyt kuole, perkele

Viesti Kirjoittaja elco »

Sä vedät täällä nyt kolmessa ketjussa päällekäin suu vaahdossa jotain arskantappokampanjaa. Relaisit kerrankin vähän.
Manaaja

Re: Eikö se nyt kuole, perkele

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

:facepalm: :facepalm:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Eikö se nyt kuole, perkele

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Oli hetken hauskaa, sit ei enää.

T.Huumoritajuton näemmä.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Eikö se nyt kuole, perkele

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Hei, voisitko poistaa tällaisen? HETI. Kiitos.

Etkö oikeasti ymmärrä mitä teet? En oikein edes voi uskoa todeksi.
Siis puhut toivomuksesta minun kuolemaan.
Jos et ymmärrä että se on lähellä rikosta niin lue se tästä ja opi se nyt.

Olen laittanut kehityskeskusteluun postauksia ja erään, jossa tiivistetysti mitä tämä herra mölyää kuolemasta.

Mutta minua oikeasti ahdistaa. Ylläpidon pitäisi jotain reagoida. Edes huomauttaa.

Jollei kukaan mitään sano, niin pyydän sinua Manaaja yksinkertaisesti rauhoittumaan. Miten ihmeessä minä voin sinuun noin vaikuttaa?
Miksi et vain "noraa" minua?

Hei, ja te muut! Koettakaa saada tämä loppumaan, TIETENKIN. Haluan uskoa, että Manaaja ei nyt kyllä kerää tällä pisteitä koska kitinäläiset ovat fiksua porukkaa. Jotkut menevät ikäänkuin VITSINÄ mukaan?

Hei kaikki, tämä EI OLE mitään VITSIÄ!!!

Osoittakaa nyt herralle rauhallisempi tyyli. Älkää sekoittako asiaan joitain tähän asiaan kuulumatonta tyyli-antipatioita minua kohtaan. Kuolemantoivomus on jotain ihan toista asiaa, todella kamalaa ja vakavaa. Minä nimittäin kyllä ahdistun.

SA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Boner

Re: Eikö se nyt kuole, perkele

Viesti Kirjoittaja Boner »

Stadinarska kirjoitti: Hei, ja te muut! Koettakaa saada tämä loppumaan,
Ollaan yritetty jo viis vuotta, mutta sä et vaan lopeta.
Avatar
Varis
Elämätön Kitisijä
Viestit: 300
Liittynyt: 19.01.2011 23:51

Re: Eikö se nyt kuole, perkele

Viesti Kirjoittaja Varis »

Häiritsevämpää tuollainen riidanhaasto ja ala-astekiusaamismeininki on kuin värikäs höpöttely.
Manaaja

Re: Eikö se nyt kuole, perkele

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Internetz. Julma paikka.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Eikö se nyt kuole, perkele

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Mahtikulli (TM) on jäänyt toimettomaksi ja täydet kassit tekevät olon aggressiiviseksi? Itselleni käy joskus noin, mutta en silti toivo kenellekään edes palstakuolemaa tai bannaa kanssahäröilijöitä.
Paras päivä ikinä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Eikö se nyt kuole, perkele

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Riemumieli kirjoitti:Mahtikulli (TM) on jäänyt toimettomaksi ja täydet kassit tekevät olon aggressiiviseksi? Itselleni käy joskus noin, mutta en silti toivo kenellekään edes palstakuolemaa tai bannaa kanssahäröilijöitä.
On se jännä, kun monimessias julistaa milloin kenenkin rassukan narsistiksi ihan sillee vaatimattomasti muutaman kymmenen kertaa ohimennen, mutta kun ainakin täältä pohjoisesta näkövinkkelistä vaikuttaa itse ylivoimaisesti palstan narsistisimmalta tyypiltä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Manaaja

Re: Eikö se nyt kuole, perkele

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:Mahtikulli (TM) on jäänyt toimettomaksi ja täydet kassit tekevät olon aggressiiviseksi? Itselleni käy joskus noin, mutta en silti toivo kenellekään edes palstakuolemaa tai bannaa kanssahäröilijöitä.
On se jännä, kun monimessias julistaa milloin kenenkin rassukan narsistiksi ihan sillee vaatimattomasti muutaman kymmenen kertaa ohimennen, mutta kun ainakin täältä pohjoisesta näkövinkkelistä vaikuttaa itse ylivoimaisesti palstan narsistisimmalta tyypiltä.
Kamoon, ei sillä ole mitään tekemistä mun narsistisuuden vaan sun yksinkertaisuutesi kanssa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Eikö se nyt kuole, perkele

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Manaaja kirjoitti:Kamoon, ei sillä ole mitään tekemistä mun narsistisuuden vaan sun yksinkertaisuutesi kanssa.
:facepalm:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Manaaja

Re: Eikö se nyt kuole, perkele

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Pyrde hei. Sun sosiaalinen perssilmäsi nyt ei vain oikein kykene niin monimutkaisiin juttuihin kuin ymmärtämään narsismia. Kato kun toi alkeellisin empatiakin on sulla ollut välillä aika hakusessa. Hoidahan ensin ne välit vaimoon, alottelet kato ihan sieltä kakantaputtelutasolta ja pikkuhiljaa kiipeät ylöspäin ihmetellen miten voikin olla ihmiselämässä monimutkaisia juttuja. Ja niitä tunteita! Ne vasta kinkkisiä ovatkin!

Kalat asuu vedessä ja kuu ja tähdet taivaalla,
mut pyrde voi purjehtia unilaivalla.
Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa,
se hämmästyttää, kummastuttaa pientä poliisia.
Manaaja

Re: Eikö se nyt kuole, perkele

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Kottarainen kirjoitti:Miksi sitten pitää ruokkia trollia jos kerran vituttaa? Täysin syytön en toki ole minäkään, koetan parantaa tapani.
Shh. Tämä on koe.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Eikö se nyt kuole, perkele

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Manaaja kirjoitti:Pyrde hei. Sun sosiaalinen perssilmäsi nyt ei vain oikein kykene niin monimutkaisiin juttuihin kuin ymmärtämään narsismia. Kato kun toi alkeellisin empatiakin on sulla ollut välillä aika hakusessa. Hoidahan ensin ne välit vaimoon, alottelet kato ihan sieltä kakantaputtelutasolta ja pikkuhiljaa kiipeät ylöspäin ihmetellen miten voikin olla ihmiselämässä monimutkaisia juttuja. Ja niitä tunteita! Ne vasta kinkkisiä ovatkin!

Kalat asuu vedessä ja kuu ja tähdet taivaalla,
mut pyrde voi purjehtia unilaivalla.
Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa,
se hämmästyttää, kummastuttaa pientä poliisia.
Mut miks sä olet nyt se narsisti, kun Pyrde puhu selkeästi Riemiksestä?

Ai niin, narsisti. Eiku.. mä meen nukkumaan, mä tajuun liikaa.
The great club outshines the individual, always and forever.
Manaaja

Re: Eikö se nyt kuole, perkele

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Riittää että huono on huonoa, ei tarvitse enää venyttää rajoja.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Eikö se nyt kuole, perkele

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Ai niinQ et jos piNppi on löysä, niin turhaan sitä tyhjää pumppaa?
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Eikö se nyt kuole, perkele

Viesti Kirjoittaja elco »

Kannattaa hyväksyä se perustotuus, että kaikki, jotka ovat eri mieltä munaajan kanssa ovat hulluja. Narsismi on kenkku hulluuden laji. Jossain määrin koomistahan tämä kyllä on.
Manaaja

Re: Eikö se nyt kuole, perkele

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

elco kirjoitti:Jossain määrin koomistahan tämä kyllä on.
No nyt kun rupesin oikein tosissani funtsimaan niin ei oikeastaan. Kyllä te SA:n kanssa istutte varsin hyvin samaan tehodynamoon. Enää puuttuu homeboy ja niba.

Edit: Ai niin, tarviithan sä pyrden kanssa remmiin, että voitte loihtia semmosen narsismikeskustelun aikaiseksi. Aina kun pyrde ja elco tulee paikalle, ne alkaa puhumaan narsismista. On se jännä!
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Eikö se nyt kuole, perkele

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Siis älkää puhuko männynoksasta vaan puhukaa koko puusta:

KAMOON: Tuo Manaaja- oikein upea, minua parempi ja fiksu ihminen siis ON KEHOTTANUT MINUA KUOLEMAAN ja LAITTOI TAPPOVIDEON.

Älkää siis puhuko jostain minun tyylistäni vieläkin tässä yhteysessä pahana asiana!

Siis AINOA oikea asia olisi tuomita tuo varsin rikollisluonteinen toiminta Kitinästä helvettiin ja heti.

Minua hiukan pännii kun tuo saa edes keskustella "sivistyneesti".

AJATELKAA mitä se tekee? Eihän hän ole oikeasti terve. Siis onhan tuossa nyt hyviä postauksia teillä,kiitos, mutta Manaaja saisi kyllä nyt olla hiljaa ja teidän näyttää paljon enemmän sille jotain kaapin ovea. Kamoon. SE HALUAA TOISEN KUOLEMAA ja LAITTOI TAPPOVIDEON!

Onko täällä nyt sitä auktoriteettia, joka uskaltaa/haluaa tehdä oikein?

Älkää nyt enää puhuko jostain vitun fonteista tai minun huonosta tyylistä kun yksi Sensuroitu sanominen mellastaa ja laittaa tappovideon minulle.

NYT SAATANA LAITTAKAA TE AIKUISET TYÖSSÄKÄYVÄT KOULUTETUT IHMISET SE LOPETTAMAAN tai LOPETA SINÄ TYYPPI ILMAN LAITTAMISTA!


Pastelli-Stadinarska
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Manaaja

Re: Eikö se nyt kuole, perkele

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Stadinarska kirjoitti:LAITTOI TAPPOVIDEON.
:lollero:
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Eikö se nyt kuole, perkele

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:On se jännä, kun monimessias julistaa milloin kenenkin rassukan narsistiksi ihan sillee vaatimattomasti muutaman kymmenen kertaa ohimennen, mutta kun ainakin täältä pohjoisesta näkövinkkelistä vaikuttaa itse ylivoimaisesti palstan narsistisimmalta tyypiltä.
Sulla ovat termit selvästi hukassa, kantsii tsekata sanakirjasta. Sitten vielä tietosanakirjasta, oliko se Aleksanteri Suuren valkoinen hevonen valkoinen vai musta ja oliko Asterixin kaverin Obelixin vieressä olevan tyypin nimi Asterix vai jokin muu.

Lopuksi totean väärinkäsitysten välttämiseksi, että yllä oleva ei ole narsismia, vaan vittuilua.
Paras päivä ikinä.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Eikö se nyt kuole, perkele

Viesti Kirjoittaja elco »

Manaaja kirjoitti: Edit: Ai niin, tarviithan sä pyrden kanssa remmiin, että voitte loihtia semmosen narsismikeskustelun aikaiseksi. Aina kun pyrde ja elco tulee paikalle, ne alkaa puhumaan narsismista. On se jännä!
Sun mielestä täällä on hulluja suunnilleen joka toinen, mun mielestä lähinnä sinä.

Nätti veto toi empatian puute. Milloinkas itse olet pystynyt tasapainoiseen parisuhteeseen? Onko vika ollut naisissa?
Vastaa Viestiin