KehitysKeskustelu

Ylipitona tunnettu ryhmittymä suorittaa sanallisia terrori-iskuja ohjemuodossa tähän topiciin. Ei asiaankuulumatonta urpoilua kiitos.
Vastaa Viestiin
Boner

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Boner »

Voisiko tänne perustaa uuden kategorian/alueen nimeltä Foliohattuilut?

Tuo alue olisi se ainoa mihin nämä kitinä kolme itämaan suurta flipperiä saisiva kirjoittaa hölynpölynsä. Konffatkaa vielä toiminto "hae lukemattomat viestit" siten, että search ei hae tuolta alueelta mitään, niin ei tarvitse vahingossakaan törmätä värijumalachemtrail-saasteeseen?!!
Viimeksi muokannut Boner, 10.03.2011 10:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Varis
Elämätön Kitisijä
Viestit: 300
Liittynyt: 19.01.2011 23:51

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Varis »

Tuntuu siltä että muutamalla äänekkäällä marisijalla on varsin heikko kyky sietää erilaisuutta. Ja liikaa aikaa ja energiaa korjata muiden "virheitä" sivuuttaen samalla omat puutteet kokonaan. Minua kaikki yllämainitut kirjoittajat viihdyttävät. Saisikohan tänne sellaisen osaston jonne riidanhaastajat saisi eristettyä purkamaan traumojaan toisiinsa?
Boner

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Boner »

Varis kirjoitti:Tuntuu siltä että muutamalla äänekkäällä marisijalla on varsin heikko kyky sietää erilaisuutta. Ja liikaa aikaa ja energiaa korjata muiden "virheitä" sivuuttaen samalla omat puutteet kokonaan. Minua kaikki yllämainitut kirjoittajat viihdyttävät. Saisikohan tänne sellaisen osaston jonne riidanhaastajat saisi eristettyä purkamaan traumojaan toisiinsa?
Kukas sä nyt sit olitkaan. Joku uusi vai vanha palstalainen?

Jos olet uusi niin en ihmettele että SRP-oasato viihdyttää sinua. Mutta kun olet ollut täällä vuosia, voit olla varma että "viihdyttävä" ei ole se sana joka kuvaa em. possen kirjoituksia ja tapaa keskustella.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Varis kirjoitti: Saisikohan tänne sellaisen osaston jonne riidanhaastajat saisi eristettyä purkamaan traumojaan toisiinsa?
Siis häh, koko Kitinähän on se osasto.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Dave

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Dave »

Lilo kirjoitti:
Varis kirjoitti: Saisikohan tänne sellaisen osaston jonne riidanhaastajat saisi eristettyä purkamaan traumojaan toisiinsa?
Siis häh, koko Kitinähän on se osasto.
:komp:
Avatar
Varis
Elämätön Kitisijä
Viestit: 300
Liittynyt: 19.01.2011 23:51

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Varis »

Boner kirjoitti:
Varis kirjoitti:Tuntuu siltä että muutamalla äänekkäällä marisijalla on varsin heikko kyky sietää erilaisuutta. Ja liikaa aikaa ja energiaa korjata muiden "virheitä" sivuuttaen samalla omat puutteet kokonaan. Minua kaikki yllämainitut kirjoittajat viihdyttävät. Saisikohan tänne sellaisen osaston jonne riidanhaastajat saisi eristettyä purkamaan traumojaan toisiinsa?
Kukas sä nyt sit olitkaan. Joku uusi vai vanha palstalainen?

Jos olet uusi niin en ihmettele että SRP-oasato viihdyttää sinua. Mutta kun olet ollut täällä vuosia, voit olla varma että "viihdyttävä" ei ole se sana joka kuvaa em. possen kirjoituksia ja tapaa keskustella.
Kaipa niinkin, mutta ei kai mikään pakota lukemaan kenenkään viestejä?
Dave

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Dave »

Varis kirjoitti:
Boner kirjoitti:
Varis kirjoitti:Tuntuu siltä että muutamalla äänekkäällä marisijalla on varsin heikko kyky sietää erilaisuutta. Ja liikaa aikaa ja energiaa korjata muiden "virheitä" sivuuttaen samalla omat puutteet kokonaan. Minua kaikki yllämainitut kirjoittajat viihdyttävät. Saisikohan tänne sellaisen osaston jonne riidanhaastajat saisi eristettyä purkamaan traumojaan toisiinsa?
Kukas sä nyt sit olitkaan. Joku uusi vai vanha palstalainen?

Jos olet uusi niin en ihmettele että SRP-oasato viihdyttää sinua. Mutta kun olet ollut täällä vuosia, voit olla varma että "viihdyttävä" ei ole se sana joka kuvaa em. possen kirjoituksia ja tapaa keskustella.
Kaipa niinkin, mutta ei kai mikään pakota lukemaan kenenkään viestejä?
Mutta kun ne äänet pakottaa11
Dumis

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Varis kirjoitti:
Boner kirjoitti:
Varis kirjoitti:Tuntuu siltä että muutamalla äänekkäällä marisijalla on varsin heikko kyky sietää erilaisuutta. Ja liikaa aikaa ja energiaa korjata muiden "virheitä" sivuuttaen samalla omat puutteet kokonaan. Minua kaikki yllämainitut kirjoittajat viihdyttävät. Saisikohan tänne sellaisen osaston jonne riidanhaastajat saisi eristettyä purkamaan traumojaan toisiinsa?
Kukas sä nyt sit olitkaan. Joku uusi vai vanha palstalainen?

Jos olet uusi niin en ihmettele että SRP-oasato viihdyttää sinua. Mutta kun olet ollut täällä vuosia, voit olla varma että "viihdyttävä" ei ole se sana joka kuvaa em. possen kirjoituksia ja tapaa keskustella.
Kaipa niinkin, mutta ei kai mikään pakota lukemaan kenenkään viestejä?
Eikait elämässä ole pakko kuin kattoa pystytisupårnåa ja röpöttää kotona.
Mutta jos tahtoo jotain tehdä, niin voi samalla varmaan ilmoittaa mitä mieltä on asioista ja toivoa parannusta.

Jajoo, kyllä vois sitä norausta harrastaa enemmänkin eräät valittelijat :twisted:
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Heijssan kaikki!

Olen omalta osaltani pahoillani sodankäynnistä tyypin kanssa, mutta minä en voi vain olla hiljaa, jos hän alkaa toivoa ääneen kuolemaani ja ehdottaa eri tapoja ja haukkuu mitä törkeimmin ja uhkaa sitten jollain mukamas leikkilusikalla tappaa.

Kuulkas, se on vakavaa. SE NETTIKÄYTÖKSENSÄ ON OIKEASTI vakavaa!!
Sitä EI ainakaan saisi sivuuttaa olankohautuksella, sillä arvata voi miten se VOI jatkua!! :(

Mutta koetan nyt lopettaa silti sotaa keinolla millä hyvänsä. Koetan laittaa psykologiani täysille, mutta siinä tarvitsisin myös MUITTEN APUA varmaan!

Koetin eilen sanoa typille, että lopetan heti ja annan anteeksi Manalalle, jos pyytäisi vaan anteeksi tai peruisi omat siis poikkeuksellisen tuomittavat sanomisensa, mutta ei mennyt perille.

Hassua asiassa on se, että Mari Kiviniemi sanoi eilen eduskunnassa vain oppositiota maanpettureiksi ja minkäs reaktion se sai. Tässä samassa mittakaavassa yksittäinen henkilö saadessaan osakseen kuolemanpuheet niin on oikeutettu pyytämään toista perumaan asiansa.

Kyllä hänen se pitäisi tehdä se ilman mitään ehtoja tai varausta.

Koetan silti lopettaa sotaa. Olen nyt alkanut ymmärtää, ettei kyseinen tyyppi oikeasti sitten ilmeisesti "tule kylään", mutta minähän en voi olla varma.

Ei ole hauskaa, ei. Mutta ymmärrän, mistä en. viestit pursuavat.

Minusta tämä on tuntunut YLI-typerältä, mutta en VOI olla hiljaa kun sen käyttäytyminen on alle keikkien mittareiden joka voitaisiin hyväksyä.

Alkuun harmitti se, että kun yksi puhui että minun pitää kuolla ja "kuole heti" niin sitten aloitettiin puhe minun joistain tyylityhmyyksistäni.

Nyt olen saanut jo hyvää palautetta luetuksi ja eritoten Dave on vihdoinkin ja Riemumieli uskaltanut sanoa vastaan. Hyvä.

Se tyyppi tulee kai tähänkin mesomaan kohta... :(

Erottakkaa nyt se asia, jos teillä on antipatioita tyyliini tai Stadinarskan hahmoon ja keskustellaan siitä tyylistä muulloin. Olen jo muuttunut aiemmin harmaampaan suuntaan...

ja minun ongelma kyllä on se, että tämä vie poskettomasti aikaa ja nytkin on pakko ollut puolustaa. EN YKSINKERTAISESTI VOI kuluttaa aikaani liikaa täällä enää.

KAIKILLE tiedoksi, että minut on mahdollisuus tavata myös livenä ihan koska vain haluatte ja jutellaan kahdestaan tai kolmistaan tai nelistään! Ja parannetaan maailmaa. En käytä sitä propellia, heh

Nyt ryhdyn vastaamaan Slealle kun hän odottaa. Olen varannut siihen aikaa ja HB odottaa myös.

Lukekaa keskiviikon palstaa, siinä on jo hyviä kommentteja. Niitä vain jo odotin muutama päivä sitten...

TIETENKÄÄN ei saisi stressata näin mutta tämä on niin kosketuksissa minuun ihmisenä ja toiveeni minun kuolemasta. SE KOSKEE ja syvältä! :(

Toivoo nyt jo osin hymyilevä...

Stadinarska
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Boner

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Boner »

:rofl:

Ei tää ole enää todellista. En enää keksi edes vertausta joka kuvaisi kuinka sekaisin narisissi on.

:rofl:
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Vai niin, Boner. Älä ole hassu.Miksi tuokin kommentti,mistä pursunee? :(

Mutta joka tapauksessa olen päättänyt omalta osaltani lopettaa sodan ja kuolemaankehotusasiasta puhumisen tähän postaukseen.
EN ENÄÄ VASTAA asiaan, ja se EI siten ole epäkohteliaisuutta. Johonkin on vain laitettava piste!!


Ja nyt tärkeää: Annan Manalalle anteeksi. Haluan sen tehdä vaikka hänen olisi se pitänyt pyytää.

En puhu enää asiasta. Toivon, että enää en saa vastaavia kuolemantoiveita keneltäkään enkä Manalalta.

Ja ojennan sodankäyntini toiselle osapuolelle tässä käteni: Tehdään sovinto??

Se olisi nyt kaikkien kannalta ainoa oikea teko! Ja luvataan olla siististi keskenämme täällä ja myös livenä jos joskus tapaamme.

Tämä on ehdotukseni!

Tottakai minulle saa ja pitääkin sanoa, jos on antipatioita, mutta ei sitä kuolemantoivetta ja lusikoita yms.

Rauhaa...

Arska
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Boner

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Boner »

Narsissi hoi. Pystytkö kirjoittamaan ainuttakaan viestiä ilman muotoiluja ja typeriä allekirjoituksia?
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Boner kirjoitti:Narsissi hoi. Pystytkö kirjoittamaan ainuttakaan viestiä ilman muotoiluja ja typeriä allekirjoituksia?
Hyvinhän tuo näkyy onnistuvan, tosin ulosanti on ketjusta toiseen aika yksitoikkoista:

Stadinarska on norattu.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Cavallo
Elämätön Kitisijä
Viestit: 355
Liittynyt: 24.06.2010 19:45

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Cavallo »

Varis kirjoitti: ...mutta ei kai mikään pakota lukemaan kenenkään viestejä?
Juuri näin. Kitinään nappula, joka noraa muiden viestit ja jättää omat näkyviin. Saisi rauhassa ihastella omia aivopierujaan.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Vähänkö ois hienoa jos vois norata ketjun. Tiedättekö, silleen että kun avaan paskanjauhannan niin saan näkyviin sivun jossa ei ole arskan itsekehuketjuja, mystisiä nibasmeja, PetriFuckBuddyn vouhotusta... Oi, se olisi ihanaa. Ei tarvitsisi etsiä monelta sivulta ketjuja kun on pari päivää poissa, kun sivuja ei täyttäisi arskan mitä moninaisimmat värityshetket jne.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

par-sky kirjoitti:Vähänkö ois hienoa jos vois norata ketjun. Tiedättekö, silleen että kun avaan paskanjauhannan niin saan näkyviin sivun jossa ei ole arskan itsekehuketjuja, mystisiä nibasmeja, PetriFuckBuddyn vouhotusta... Oi, se olisi ihanaa. Ei tarvitsisi etsiä monelta sivulta ketjuja kun on pari päivää poissa, kun sivuja ei täyttäisi arskan mitä moninaisimmat värityshetket jne.
Stadinarska vastaa sanomisiisi:

Par-Sky hyvä! Kuulunet niihin, jotka eivät viime aikoina ole lukeneet Stadinarskan kirjoituksia tai sitten kuulut jopa niihin, jotka noraavat minut oikeasti!

Ensinnäkin: Minä en enää harrasta mitään ylitsevuotavaa itsekehuketjua, koska ne itsekehut ovat olleet huumoriani ja ilmeisesti huonoa ja aiheuttaneet väärinymmärrystä. Olen huikeasti vähentänyt tällaista ainesta, jotta en näyttäytyisi turhaan ärsyttävältä. En mielestäni ole oikeasti mitenkään ärsyttävä!

Toiseksi: Olen huikeasti vähentänyt väritystäni. En ole kuunaan enää värittänyt yleisiä ketjuja paljoa. Syynä on se, etten halua esiintyä ärsyttävänä, ja haluan kunnioittaa enemmän lukijoita, koska täytyy uskoa, että jotkut ärsyyntyy värienkäytöstä. Itse kyllä pidän niistä-
Mutta en juurikaan käytä väriä. Allekirjoitus on värikkäintä nykyään ja sekin tosiaan "pastellinen" eli mukavampi herkille silmille!

Kolmanneksi: Minulla on ollut mielestäni aina ihan hyviä kirjoituksia, mutta ne ovat sekoittuneet liikaan sekasotkuun ja huumoriin ja myös siihen, että muutama yksittäinen henkilö "pitää minusta liikaa" eli levittää huonoa sanaa minusta, jonka syytä en tiedä. Tappamisuhka on muuten supervakava asia, joten ainoastaan ja vain tämä henkilö saisi olla kaikkien noressa ja pannassa. Mutta Kitinän päinvastaisuuden takia hän saa terrorisoida. Sinäkin siis kammoksut jotain väriä, mutta sallit sellaisen, joka haluaa toisen hyppäävän parvekkeelta ja muuten kehottaa tappamaan tai uhkaa tappaa terällä? Mieti nyt hiukan. Tämä on suorastaan ärsyttävää saada moitteita jostain pumpulinkäytöstä, kun toiset käyttää hiekkapaperia!!!

Neljänneksi: Toivottavasti saisin omalaatuisen maineeni pois, toivon. Olen kuitenkin nyt koettanut olla harmaampi ja en pelleile liian hassusti. Mutta sitten on kirjoituksia, mm. sinä, joka yhä ylläpidät tällaista hassun mainettani! MINÄ EN oikeasti ole hassu! Olen hyvin tavallinen ja rauhaarakastava oikeasti ja tykkään ihmisistä, ja kammoksun väkivaltaa ja olen todella kauhuissani kun minut halutaan tyypin toimesta tappaa. Haluaisin vanhan maineeni pois ja typerän "norausasian" pois. Kukaan ei reagoi siihen, ettei täällä edes ole 35 vakiokirjoittajaa, vaan joko 35 on ohjelmoitu tai saatu aikaan nikeillä. Missään tapauksessa 35 erillistä ihmistä ei todellakaan ole ninua norannut. Mutta joka tapauksessa olen itse entisellä maineellani sen tai tuon saanut aikaan ja maksan entistä hintaa, oli sen sitten tehnyt kuka tahansa ja miten tahansa! Pyydän myös, että uskot tai uskotte tämän ettetkä ärsyynny em. asiasta. Se nyt vaan on totta. Tiedän sen varmasti.

Viidenneksi: Olen pahoillani omasta ketjustani "Stadinarskan avattaren kyselyä". Se olkoon nyt poikkeus säännöstä. Siinä on kieltämättä minulta ajattelematonta tyyliä, joka saattaa vahingoittaa, kun minulla on tällainen huumori. Älä ja älkää ajatelko sitä pahalla! Vähennän rajusti tällaista. Katsos, kun paljon tekee niin joskus syntyy sutta! :)

Mutta antakaa minulle mahdollisuus olla kiva ja hyvä kitisijä! Jookos!

Ehdottaa

PASTELLI-
STADINARSKA
Viimeksi muokannut Stadinarska, 21.03.2011 22:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Turska. Kyllä se vaan niin on, että tuo sinun ns "huumorisi " ärsyttää oli se sitten tuota jatkuvaa minä-minää ja itsesi kehumista tai mitä muuta hyvänsä.

En muista sinun aloittaneen yhtään asiallista keskustelua tai aidosti hauskaa juttua kuten esim tänään oli tuo Vespan-Elcon-Daven sanailu päiväketjussa.

Vieläkin jaksat lapsellisesti jankata noista Manaajan heitoista. Järkevä tapa toimia olisi unohtaa ne mutta sittenhän sinä et taas saisikaan itseäsi esille.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

BrianW kirjoitti:Turska. Kyllä se vaan niin on, että tuo sinun ns "huumorisi " ärsyttää oli se sitten tuota jatkuvaa minä-minää ja itsesi kehumista tai mitä muuta hyvänsä.

En muista sinun aloittaneen yhtään asiallista keskustelua tai aidosti hauskaa juttua kuten esim tänään oli tuo Vespan-Elcon-Daven sanailu päiväketjussa.

Vieläkin jaksat lapsellisesti jankata noista Manaajan heitoista. Järkevä tapa toimia olisi unohtaa ne mutta sittenhän sinä et taas saisikaan itseäsi esille.
Kiitos kommentistasi. Manaaja halusi taas minun kuolevan äkkiarvaamattomasti eilen ja sitä ennen sormet menivät. En muista mikä palsta. Koetan lopettaa, mutta kun olen AINA ihmeissäni niin täysin, miten HÄN SAA LUVAN olla!!! Ihan tosi. MINÄKÖ olen lapsellinen jos kauhistun hänen puheistaan! AJATTELE nyt hyvä ihminen! Moiti häntä, älä minua! Hyvä tavaton mitä menoa! Ei se ole heitto, jos jakaa itsemurhaohjeita, HERÄÄ!!!

Joo, se minä-huumori ärsyttää kun sitä tulee jo liikaa, MUTTA SITÄHÄN juuri kerroin pitkässä selostuksessani ennen sun postausta.

Koetankin laittaa energiaa asiallisten keskustelujen alkuun! olen kyllä niitä tehnytkin ihan hyvin, mutta pelleilyni sitten vesittää pahasti asiat. Minä en aina vaan jaksa olla paskantärkeä. Inhoan liikaa vakavuutta ja sitä tyhmäntärkeyttä.
Mutta kuten sanoit, koetan ikäänkuin nyt viilata kulmiani, jotta kaikille olisin siten parempi kitisijä!

Ja se myös toki olisi mahdollista, jos saisin ihmiset uskomaan muutokseeni harmaampaan suuntaan!

Kuitenkin on muistettava, että tyylilläni on myös ystäviä ja oikeasti niitä "tukijoita" : MUTTA he säilyvät, vaikka tulenkin harmaaksi massaksi, uskon!

Minun on kyllä melkoisen vaikea uskoa Kitinän olevan terve tai sellainen forum, jossa arvostetaan oikeudenmukaisuutta, jota EHDOTTOMASTI haluan edustaa NIIN KAUAN kun täällä suvaitaan täysin sikamainen älytön ja vahingollinen ja idioottimainen ja rikollinen ja välinpitämätön ja itsekäs ja oikeasti narsistinen ja täysin rakkaudeton ja siis toisesta piittaamaton kielenkäyttö! Niin kauan kuin sellaista OIKEASTI vahingollista paskaa joutuu lukemaan ja kestämään ja kestämään heidän suvaitsemisensa, niin ei juuri motivaatiota aina ole parantua. teen sen kuitenkin siksi, jos se auttaisi.

Muutoksen toivossa oikeasti!

PASTELLI-
STADINARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Manaaja

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Että voi ihminen olla itsekeskeinen ja täynnä omaa erinomaisuuttaan, kohteluaan ja uhrirooliaan. Hyppää jo se benji-hyppy.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Manaaja kirjoitti:Että voi ihminen olla itsekeskeinen ja täynnä omaa erinomaisuuttaan, kohteluaan ja uhrirooliaan. Hyppää jo se benji-hyppy.
Nyt toivot ja uskot ettei kansa jaksa lukea noita kirjoituksiani! :evil:

Niissä ei ole mitään itsekeskeisyyttä ja oletko sitä mieltä että olen erinomainen, kiitos vaan, mutta noissa kirjoituksissani sitä ei ole.

Ja muistutukseksi, että kehotit minua tosiaan tekemään benji-hypyn, mutta tässä koetat kosiskella muita että se olisi "vain" benji -hyppy. kehotit tekemään benji hypyn parvekkeeltani liian lyhyt naru kaulassa ja kiinni parvekkeessani naru.

Onko liian suuri kohtelu-vaatimus ettei halua tulla kuolluksi ja uhatuksi täällä sinun toimesta. ONKO SE ERITYISKOHTELUA hyvässä mielessä. Se on erityiskohtelua sinun haluamanasi! Ei tämä voi olla totta Kuunaan en ole kuullut mitään yhtä itsekeskeistä ja juuri sinulta!

Uhrirooli minulla on. KUINKA EI VOISI olla jos minun toivot tappavan itseni ja jos en sitä tai jotain muuta tee tulet tappamaan itse lusikalla.

Kuka sitten on uhri ellen minä? Eikö etukäteen kuolemaantuomittukaan ole sinulle uhri?

En hyppää kuolemaan. En tapa itseäni itse koskaan. Se on miljoonan prosentin varma asia. Kuolen, jos kuolen muuten sattumalta johonkin sairauteen tai onnettomuuteen vanhana miehenä todennäköisesti. Mitähän sinä teet haudallani? Kai tuot koirasi siihen. Sopii kuvaan. Koettaisit tuoda edes värikkäitä kukkia sitten haudalleni. Ja huolehdi nurmikon kunnosta. Pidä kivi puhtaana ja kadu EDES haudallani.

Kukaan muu :h: täällä ei toivo oikeaa kuolemaani, huomaatko! Onneksi, vaikka tämä Kitinä onkin vastakohtaisuusksien valtio!

MIKSI tykkäät minusta muuten näin paljon? Onko tämä perukoulumaista juttua ja haluat vain olla ystäväni? me voitais ihan hyvin olla ystäviä! ?

PASTELLI-
STADINARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
RP

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja RP »

Aluksi haluan ilmoittaa että arska on norattu. Toisekseen haluan ilmoittaa että niin arvasin tuon vatipahvipään olevan itkemässä tässä ketjussa kun näin pärskyn viestin eilen.
AngryBird

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

RP kirjoitti:...haluan ilmoittaa että niin arvasin tuon vatipahvipään olevan itkemässä tässä ketjussa
Sama.

Eiköhän se näihinkin jotain vingu.
AngryBird

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

exPertti kirjoitti:
AngryBird kirjoitti:
RP kirjoitti:...haluan ilmoittaa että niin arvasin tuon vatipahvipään olevan itkemässä tässä ketjussa
Sama.

Eiköhän se näihinkin jotain vingu.
Äh, voisit kai vaan syöksyä riittävällä nopeudella sen sian päälle. :)
Joku raja sentään!!!!! Tarvii järeämpiä aseita.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Ettekö te ollankaan lue, mitä tapahtuu? Ettekö lue kirjoituksiani? :(

Tämä on kyllä ihan absurdia. Tappopuheet ovat hyväksyttäviä ja minä ystävällisenä henkilönä, joka saan tappotoiveita, saan parjauksia? :(

Mitä tämä oikein on ja keitä ihmetyyppejä te oikein olette? :(

On minun mielestäni joka tapauksessa selvää, että tässä elämä/kuolema- tapauksessa en voisi olla enempää oikeassa. :o

Nyt menee minun rajani yli. En ole noin ystävällinen, että keskustelisin noin epähumaaneiden kanssa. Miettikää nyt hyvät ihmiset miten käyttäydytte! Ettehän te livenä huuda hurraahuutoja jonkun tappopuheille?? Vai? :(

LUKEKAA mitä taphtuu ja älkää olko imbesillinä matkimassa jotain. Lukekaa kirjoitukseni. Muuten tämä EI saa olla totta. :o :shock:

Jos olette kriminaaleja ja heikkolahjaisia siis, niin ymmärrän, muuten on vaikea tai jopa täysin mahdoton ymmärtää.

Keitä te tyhmien kommenttien heittäjät olette? Minä suren maailmantilaa...mihin pitäisi mennä "piiloon"??? Perässähiihtäjiä, laumasieluja, aivotonta apinointia....apua... ei ole minun asiani olla täällä (nostaa kädet pystyyn). ENKÄ TARKOITA että olen mikään erinomainen: Olen tavallinen ihminen, joka en halua tappaa tai tulla tapetuksi! PISTE ja perkele jo perään. :evil:

Siis nyt en selitä enää yhtään mitään. Aivan turhaa. Sama kuin selittäisi 2-vuotiaalle maailmanhistoriaa...

Tulkaa jo te järkevätkin ihmiset sanomaan jotain ja lukekaa nuo kirjoitukseni! Tukijat nyt ROHKEASTI myös koloistanne. Ymmärrän sikäli ettei järki-kommentteja hevin tule, koska tyhjien tynnyreiden valta on täällä liki käsittämätön. ONNEKSI Kitinä on vain palsta. Maailma on kauniimpi, mutta onko muutamien näiden (onneksi vain sentään muutamien Kitinässä) tyyppien kaltaisten ihmisten päässä maailmassakin vain näin jääkylmää ja pilkkopimeää. PELOTTAVAA :(

Lopetan todellakin selittelyn, ellei tule oikeanlaista kommentointia. Oikea ja ainoa mahdollisuus on tuomita väkivaltapuheet täysin ilman varauksia.

PASTELLI-
STADINARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

exPertti kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Lopetan todellakin selittelyn, ellei tule oikeanlaista kommentointia.
Annatko vinkkiä sellaisesta vääränlaisesta kommentoinnista, jolla lopetat kommentoinnin?
Hehheh, no oli sikäli hauska, että menin ajatuksissani täysin solmuun. :P

Tällaiset sanaleikit tekevät mielen iloiseksi! :)

Mutta vakava asia tässä on taustalla. Sinä Pertti olet kuitenkin aina ollut maltillinen ja varsin hyvä ajatteleva kirjoittaja. Sano selkeästi, mitä mieltä olet, koska sinun täytynee olla minun kanssani samaa mieltä.

Tai antaa olla. En halua sekoittaa ihmisten Kitinäsuhteita. Syöpä vain olisi todella hyvä poistaa täältä. Älkää kommentoiko te apinoijat (En tarkoita sinua Pertti) että minä olisin syöpää, te muut, en nyt jaksa lukea sellaista.

PASTELLI-
STADINARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Vastaa Viestiin