Ketä panisit mieluiten?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Ketä panisit mieluiten?

Kokoomusnuori
5
29%
Keskustanuori
0
Ei ääniä
Demarinuori
1
6%
Vasemmistonuori
0
Ei ääniä
RKP-nuori
3
18%
Persunuori
0
Ei ääniä
KD-nuori
3
18%
Vihreänuori
5
29%
 
Ääniä yhteensä: 17

Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Ketä panisit mieluiten?

Viesti Kirjoittaja Clay »

Junassa oli aika seXy vihreiden ehdokas, ja olisin toki kaverinsakin hoidellut. Viherin keskustelu junamatkan aikana liittyi ravintoloiden kasvisruokiin. Vaikka ei kai puolueaktiivin tarvitse puhua vapaa-aikanaan koko aikaa politiikasta, niin olin lievästi huvittunut.

p.s. pitihän se ehdokaskin kaivaa esiin vielä..

http://hannahakko.fi/
Nyt penikseni on fantastinen!
Dave

Re: Ketä panisit mieluiten?

Viesti Kirjoittaja Dave »

^"Silloin, kun minulla on vapaata aikaa, rentoudun edelleen kaikkein mieluimmin Playstationin äärellä. Myös anime ja manga ovat lähellä sydäntäni, ja harrastan myös edelleen silloin tällöin cosplayta. Lisäksi olen erään nettiroolipelisivuston ylläpitäjä.

:apuva:

Kaikki Wowittajat taisivat juuri spreijata vauhtiraitaiset kalsarinsa.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Ketä panisit mieluiten?

Viesti Kirjoittaja huima »

Hawt.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18752
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Ketä panisit mieluiten?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Uskovaiset naiset voi olla hurjia sängyssä ja kaikki yliopistossa lusineet tietää että teologiopiskelijoiden bileet on parhaat ja saa parhaiten, varmaan siitä syystä että ei niitä kunnon miehiä löydy myöhemmin kun parhaat on viety alta? Kaippaopiston naiset voi olla seuraavia, ja varmaan niistä merkonomi tytöistä tulee kokoomuksen kannattajia, kun pitää kurkottaa ylempään lomistusluokkaan ja mersuperheeseen..

eli KD
Pyyhin Netikettiin..
Dave

Re: Ketä panisit mieluiten?

Viesti Kirjoittaja Dave »

huima kirjoitti:Hawt.
"Hanna Hakko, 22, Tampere
parisuhteessa miehen kanssa, n. 1,5v
Biseksuaalisuudesta

“Jos menee homobileisiin, tulee olo, ettei kehtaa viedä poikaystävää. Siihen suhtaudutaan vähän kuin en olisi aidosti bi.

Käytäntö tuntuu määrittävän sen, miten pitäisi olla: seurustellessani heterosuhteessa minun oletetaan olevan hetero. Koko kysymys biseksuaalisuudesta on siten vähän älytön. Onko se tunnemaailmaa ja sen mahdollisuuksia vai sitä kumpien kanssa olet enemmän ollut sängyssä? Ei se mene niin, että jos on enemmän naisia kuin miehiä, olisi enemmän lesbo. Kun ei kiinnostus miehiin katoa.

Olen ollut tilanteessa, jossa samanaikaisesti ihastuin sekä mieheen että naiseen. Koin sen helpompana kuin jos kyseessä olisi ollut kaksi miestä: naista ja miestä ei pysty asettamaan ihan samalle viivalle. Väittämällä, että rakastuu ihmiseen, ei sukupuoleen, on helppo puolustella bisseyttä tai tehdä siitä jotenkin hetero- ja homoseksuaalisuutta ylevämpää. Jos olen joskus yrittänyt pohtia tapailemastani naisesta, että mitä jos se olisikin mies, lopputulos on, että en olisi sellaisen miehen kanssa
"



Kuva

*kuolaa*
Dave

Re: Ketä panisit mieluiten?

Viesti Kirjoittaja Dave »

OMG, olen nyt seonnut aivan täysin.

Kuva
Manaaja

Re: Ketä panisit mieluiten?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Haloo tohtori, ihan peruspirkko.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4287
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Ketä panisit mieluiten?

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Toihan on suomiversio aston kutserista.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9402
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Ketä panisit mieluiten?

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Clay kirjoitti:p.s. pitihän se ehdokaskin kaivaa esiin vielä..

http://hannahakko.fi/
Näkyy ehdokkaalla olevan seksiaiheinen blogikin netissä. http://vasenkasi.wordpress.com/

Sen verran vanha näköjään olen, että tuntuu hämmentävän avoimelta tälläinen julkisuuteen tunkevien nykynuorten itsensä paljastelu.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Vastaa Viestiin