KehitysKeskustelu

Ylipitona tunnettu ryhmittymä suorittaa sanallisia terrori-iskuja ohjemuodossa tähän topiciin. Ei asiaankuulumatonta urpoilua kiitos.
Vastaa Viestiin
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Stadinarska kirjoitti: en nyt jaksa lukea sellaista.
Jos sä katsot että tahdot diipadaaipailla ties mitä paskaa kaikkialle, niin parempi valmistautua lukemaan sen mitä ihmiset kirjoittaa vastineeksi. Täällä saa olla äänessä joo, mutta siihen kuuluu sitten se toinen reuna, eli ihmiset kirjoittaa takaisin eikä varmaan kovin kauniisti.

Ja ylipitoa on turha tulla itkemään apuun, itse olet soppasi keittänyt.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Haemaeraemies kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti: en nyt jaksa lukea sellaista.
Jos sä katsot että tahdot diipadaaipailla ties mitä paskaa kaikkialle, niin parempi valmistautua lukemaan sen mitä ihmiset kirjoittaa vastineeksi. Täällä saa olla äänessä joo, mutta siihen kuuluu sitten se toinen reuna, eli ihmiset kirjoittaa takaisin eikä varmaan kovin kauniisti.

Ja ylipitoa on turha tulla itkemään apuun, itse olet soppasi keittänyt.
Kiitos Hämärämies kommentistasi joka oli kyllä asiallinen.

Kyllä tosi onkin, että olen soppani keittänyt, se on myönnettävä, mutta se liiallinen värienkäyttö ja diipaa-juttu on menneisyyttä!!

Haluan sanoa sen, että nuo muutamat vastaavat minulle pöllöä lukematta mitä olen kirjoittanut. Olen harmaantamassa kirjoituksiani! En saa kun diidaa juttua sille ajatukselle!! Ei kiva!

Ja sitä sanon, että oli minun historiassani vaikka mitä liiallista väriä ja diipaata niinkuin onkin niin EIHÄN MINUA TAPPAA saisi? Se on tuomittavaa joka tapauksessa! Eikö nyt sentään niin ole, please! Olen hengittämättä kun saan vastauksesi ettei saa toivoa kuolemaa eikä uhata sillä! Jos vastauksesi on, että niin saa tehdä, harkitsen vakavasti KSE-asiaa! Ihminen saa olla täällä, muttei kehottaa kuolemaan, eihän!

No hyvää päivänjatkoa kaikille ja arskaa! Minä luen ja kommentoin myöhemmin! Päivän askareet aloitan ja aion elää hyvin! :)

PASTELLI-
STADINARSKA
Viimeksi muokannut Stadinarska, 22.03.2011 10:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Sleazoid
Elämätön Kitisijä
Viestit: 363
Liittynyt: 16.08.2005 3:02
Paikkakunta: Helsinki

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Sleazoid »

Stadinarska kirjoitti:Sama kuin selittäisi 2-vuotiaalle maailmanhistoriaa...
Sama kuin selittäisi arskalle, että
- 35 ihmistä on norannut hänet
- hänen kirjoituksensa eivät ole hauskoja, oivaltavia tai muutenkaan hyviä
- hänen kirjoituksensa käsittelisivät mitään muuta kuin arskaa
- hänen käyttäytymisensä täyttää narsistisen persoonallisuushäiriön jokaisen kohdan

Ad infinitum.
Loppuiko data & argumentit?
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Stadinarska kirjoitti: Olen hengittämättä kun saan vastauksesi ettei saa toivoa kuolemaa eikä uhata sillä! Jos vastauksesi on, että niin saa tehdä, harkitsen vakavasti KSE-asiaa! Ihminen saa olla täällä, muttei kehottaa kuolemaan, eihän!
Se on arska katsos sitä sananvapautta, joku tahtoo että sä suljet tietokoneen viimeisen kerran, niin sillä on oikeus sanoa se, vaikkakin vähän hurjin sanakääntein mutta silti. Sinun fyysistä terveyttä ei ole uhattu, vaan ainoastaan toivottu palstahahmosi kuolemaa. Ja minun näkemys sananvapaudesta on tunnetusti laaja, ja jokainen vastaa itsestään.

En usko että mielikuvitushahmon katomisen toivominen on rikollista, ja vaikka olisikin, niin en semmoiseen puutu. Joten, kasvata arska itsellesi munat ja nouset tuon kaiken kirjoittelun yläpuolelle, tai sitten menet leikkimään leikkiäsi muualle.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Haemaeraemies kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti: Olen hengittämättä kun saan vastauksesi ettei saa toivoa kuolemaa eikä uhata sillä! Jos vastauksesi on, että niin saa tehdä, harkitsen vakavasti KSE-asiaa! Ihminen saa olla täällä, muttei kehottaa kuolemaan, eihän!
Se on arska katsos sitä sananvapautta, joku tahtoo että sä suljet tietokoneen viimeisen kerran, niin sillä on oikeus sanoa se, vaikkakin vähän hurjin sanakääntein mutta silti. Sinun fyysistä terveyttä ei ole uhattu, vaan ainoastaan toivottu palstahahmosi kuolemaa. Ja minun näkemys sananvapaudesta on tunnetusti laaja, ja jokainen vastaa itsestään.

En usko että mielikuvitushahmon katomisen toivominen on rikollista, ja vaikka olisikin, niin en semmoiseen puutu. Joten, kasvata arska itsellesi munat ja nouset tuon kaiken kirjoittelun yläpuolelle, tai sitten menet leikkimään leikkiäsi muualle.
Nyt olet täysin väärässä! Manala on kehottanut minua pilkkireissullani kuolemaan, jakaa minulle elokuvia joissa itsemurhatekotapoja. Tulee kotiini lyömään mua lusikalla ellen lopeta, käskee hyppäämään konkreettisen kotini parvekkeelta naru kaulassa juuri eilenkin...

EI sitten atomin siruakaan palstahenkilö Stadinarskaa vaan minua itseäni. Piru vie nyt hei...

MITEN voit sanoa, että hän toivoo vain palstakuolemaani?? Nyt ymmärrän miksi et pidä tätä asiaa minään! ETKÖ VOISI lukea mitä hän sanoo.

Palstakuolema ei olisi YHTÄÄN mitään, mutta hän puhuu minun, lihaa ja verta olevan A:n kuolemasta!! Nyt minun on pakko huutaa ja itkeä ja ihan munat kiinni.

Minähän olen vaivalla tehnyt tiivistelmiä hänen sanomisistaan. Siitä on palstakuolema kaukana. MIKSI puhut sinä tällaisia?

Siis minunko fyysistä terveyttä ei olisi uhattu! Mitä mitä. Lue nyt hyvä mies. Onkos tämä nyt NÄIN vaikeaa.
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Stadinarska kirjoitti: Siis minunko fyysistä terveyttä ei olisi uhattu! Mitä mitä. Lue nyt hyvä mies. Onkos tämä nyt NÄIN vaikeaa.
Kuule arska, sinun fyysistä terveyttä ole uhattu, Mr.Munalan henkilökohtaisesti tuntevana voin vakuuttaa sinulle, että hänen elämässään on paljon enemmän sisältöä kuin tulla toteuttamaan uhkailunsa sinun vahingoittamisesta jälkiruokalusikalla,tai millä nyt ikinä.

Tämä koko saatanan parku on sinun tapasi saada itsellesi sääliä ja huomiota, ja se vituttaa täällä kaikkia, myös minua.

Mene itseesi ja tee ratkaisusi, oli sitten KSE tai mikä tahansa, mutta ei tuota sinun paskaa kukaan jaksa.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Voitasko tehdä sellainen yhteinen sopimus, että KAIKKI (pl. Homie) jättäis Arskiksen täysin huomiotta? Ei narsissi jaksa kauaa ilman huomiota kukkia. Ja tää koskis myös Manalaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Sleazoid
Elämätön Kitisijä
Viestit: 363
Liittynyt: 16.08.2005 3:02
Paikkakunta: Helsinki

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Sleazoid »

Vesper kirjoitti:Voitasko tehdä sellainen yhteinen sopimus, että KAIKKI (pl. Homie) jättäis Arskiksen täysin huomiotta?
Jooh, ei tässä muu auta kun mikään ei mene perille asti, hullulla on vain lähetys päällä. Viikon-parin päästä sitten uudet noraustilastot jakoon, niin katsotaan miten paljon 35 on kasvanut.
Loppuiko data & argumentit?
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Haemaeraemies kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti: Siis minunko fyysistä terveyttä ei olisi uhattu! Mitä mitä. Lue nyt hyvä mies. Onkos tämä nyt NÄIN vaikeaa.
Kuule arska, sinun fyysistä terveyttä ole uhattu, Mr.Munalan henkilökohtaisesti tuntevana voin vakuuttaa sinulle, että hänen elämässään on paljon enemmän sisältöä kuin tulla toteuttamaan uhkailunsa sinun vahingoittamisesta jälkiruokalusikalla,tai millä nyt ikinä.

Tämä koko saatanan parku on sinun tapasi saada itsellesi sääliä ja huomiota, ja se vituttaa täällä kaikkia, myös minua.

Mene itseesi ja tee ratkaisusi, oli sitten KSE tai mikä tahansa, mutta ei tuota sinun paskaa kukaan jaksa.
No tässä tuli monta asiaa. Hyvää ja tympeää:

a) Hyvä, että voit vakuuttaa, ettei hän tee mitään. Se itse tekeminen onkin eri asia. Minä olen pitänyt häntä hulluna ja en ole voinut tietää mihin hän pystyy. Olen itse uskonut, että se on vain puhetta

b) Mutta jos väität ettei hän ole miljoona riviä jo kirjoittanut minun henkilökohtaisesta kuolemastani, niin se on ihan absurdia. Se on luettavissa ja täysin faktaa. Mitä sinä meinaat? Uskon nyt ettei se TOTEUDU ja olen iloinen, kun tunnet hänet ja vakuutat, mutta hän on KIRJOITTANUT minut ihmisenä tappavansa. Miksi sanot toisin? Lue.

c) Niin , siis sinä henkilökohtaisesti tunnet hänet. Hyvä siis toisaalta ja...hyvin tympeää toisaalta ja ymmärrän nyt enemmän.

d) EN JAKSA minäkään enää yhtään parkua! Sille olisi pitänyt tehdä HETI loppu huomauttamalla Mr Munapäälle! Nyt uskallan jo haukkuakin häntä, huomaa. Uskon, että hän on vaaraton ja

e) se oli Hämärämies sinulta todella hyvä kun sanoit että hän on vaaraton..

Minut sinun ystäväsi on haukkunut ihan turhaksi ihmisenä, ja minullakin on elämässä sisältöä. Onko se oikein ja kivaa kuulla?

f) se e kohta nimittäin varmisti sen, ettei minun pidä olla enää hädissäni yhtään! Voisiko Mr Munala vielä sanoa saman varmuuden vuoksi kun Hämärämies niin en PARU asiasta enää yhtään riviä! En paru enää muutenkaan koska jos hän ei ikinä kotiini tulisi se riittää.

Niin, jo aiemmin heti olisin lopettanut hänen anteeksipyyntöönsä. Ei tullut. Voisiko hän vahvistaa sanomisesi. ja näyttää omat munansa!

Odotan ja nyt menen arskaan

KIITOS siis kuitenkin H-mies.

PASTELLI-
STADINARSKA
Viimeksi muokannut Stadinarska, 22.03.2011 11:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Stadinarska on norattu.

Suosittelen kaikille muille samaa. Jumankauta, koitin olla viimeiseen asti noraamatta ketään, mutta ei, enää ei jaksa.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Minäkin taidan norata joitain. Eihän tässä muuten kestä.

Täällä muutetaan yö päiväksi. Faktat fiktioiksi. Nepotismi jyllää. Eikä se ole yhtään edes liioittelua. Ihan hullua.

Nyt on pakko minun pitää tauko. Ainakin iltaan. Ahdistaa. Arska taivaalla auttaapi? Ja tukijat auttaisivat.

Ehkä pidän pitemmän tauon. Nyt tuntuu siltä kun ei haluta ymmärtää. Onneksi en ole poliitikko. Miten ne kestää valheet?

Se hyöty tästä oli, jos se oli hyödyksi, ettei enää asiasta todellakaan kannata "parkua"...

Minun on vastattava vielä joskus blogissani oleviin kuolema-asiakysymyksiin Slealta. Sitten hautaan asian ja uskon nyt että oli vain puhetta. Piste.

Aksranidats
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Hyvä ajatus, pidä tauko, esimerkiksi nyt viisi vuotta alkuun.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12356
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Toisen kuoleman toivominen ei ole kuunaan sopivaa. :leuhka:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Sleazoid
Elämätön Kitisijä
Viestit: 363
Liittynyt: 16.08.2005 3:02
Paikkakunta: Helsinki

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Sleazoid »

Stadinarska kirjoitti:Minun on vastattava vielä joskus blogissani oleviin kuolema-asiakysymyksiin Slealta.
Mä olen enemmänki keskittyny niihin narsismipointteihin ja tein sulle vielä avatarinki!
Loppuiko data & argumentit?
Manaaja

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Stadinarska kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Että voi ihminen olla itsekeskeinen ja täynnä omaa erinomaisuuttaan, kohteluaan ja uhrirooliaan. Hyppää jo se benji-hyppy.
Nyt toivot ja uskot ettei kansa jaksa lukea noita kirjoituksiani! :evil:
Eiköhän noi ignoretilastot puhu aika koristelematonta totuutta asian puolesta.
Ja muistutukseksi, että kehotit minua tosiaan tekemään benji-hypyn, mutta tässä koetat kosiskella muita että se olisi "vain" benji -hyppy. kehotit tekemään benji hypyn parvekkeeltani liian lyhyt naru kaulassa ja kiinni parvekkeessani naru.
No kyllä sä mun puolesta voit sitä narua vähän pidentääkin.
Kuka sitten on uhri ellen minä? Eikö etukäteen kuolemaantuomittukaan ole sinulle uhri?
Ei, jos on omalla käytöksellään tuomionsa ansainnut.
En hyppää kuolemaan. En tapa itseäni itse koskaan. Se on miljoonan prosentin varma asia.
Niin on. Narsistit pitävät omaa olemassaoloaan niin totaalisen korvaamattomana asiana, että he todella harvoin tappavat itseään. Ja täytyy myöntää että tämä ajatuksesi omasta korvaamattomuudestasi on kyllä psykologisesti mielenkiintoinen. Sä olet mun oma labrarotta jolle ei tarvitse kuin vahingossa vihjaista että olet ihan yhtä turha ja korvattavissaoleva (tai enemmänkin) kuin muut, niin sulta menee pasmat niin täydellisen sekaisin, että siitä syntyy sellaisia reaktioita joita normaali ihminen ei kykene ymmärtämään. Eli olet sellanen sulonen narsismin showcase tässä nyt, jota on Mengelemäisen sadistisesti kiva vähän hypyttää ja seurata sitten niitä uskomattomia sensoripalautteita joita synnytät.
Kuolen, jos kuolen muuten sattumalta johonkin sairauteen tai onnettomuuteen vanhana miehenä todennäköisesti.
Teethän kultaseni sen pian?
Mitähän sinä teet haudallani?
No nostaisin tietenkin käden lippaan ja kiittäisin tulevista vuosista. Ei mulla ole ollut tapana kuolleita idiootteja halveksia, ainoastaan eläviä.
Koettaisit tuoda edes värikkäitä kukkia sitten haudalleni. Ja huolehdi nurmikon kunnosta. Pidä kivi puhtaana ja kadu EDES haudallani.
Sovittu. Kunhan nyt ensin saisit ihan oikeasti jotain aikaiseksi, etkä vaan puhuisi kuin munaton marttyyri.
Kukaan muu :h: täällä ei toivo oikeaa kuolemaani, huomaatko! Onneksi, vaikka tämä Kitinä onkin vastakohtaisuusksien valtio!
Höpöhöpö. Kyllä sä olet monelle juuri niin turha, etäinen ja karvoja pystyyn nostattava basket case joka tuottaa niin paljon paskaa palstalle päivittäin, että moni huokaisisi helpotuksesta ja toteaisi että sääli että meni tähän, mutta yleisen hyvän kannalta parempi näin.

Eikä jengiä enää niinkään vituta sun väripelleilysi pääasiassa, vaan toi järjettömän omanapainen, itsekeskeinen, erikoiskohtelua vaativa ja uhriutuva luonteesi. Se käy ajan mittaan aika raskaaksi. Siksi sulla onkin ennätysmäinen määrä noraajia. Sinähän et omassa erinomaisuudessasi voi tätä koskaan ymmärtää, koska kaikki on käänteisiä ja sairaita, ja vain sinä olet terve.

Mutta ihan oikeasti, sä olet vakavasti sairas, etkä tule koskaan sitä ymmärtämään.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Manaaja kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Että voi ihminen olla itsekeskeinen ja täynnä omaa erinomaisuuttaan, kohteluaan ja uhrirooliaan. Hyppää jo se benji-hyppy.
Nyt toivot ja uskot ettei kansa jaksa lukea noita kirjoituksiani! :evil:
Eiköhän noi ignoretilastot puhu aika koristelematonta totuutta asian puolesta.
Ja muistutukseksi, että kehotit minua tosiaan tekemään benji-hypyn, mutta tässä koetat kosiskella muita että se olisi "vain" benji -hyppy. kehotit tekemään benji hypyn parvekkeeltani liian lyhyt naru kaulassa ja kiinni parvekkeessani naru.
No kyllä sä mun puolesta voit sitä narua vähän pidentääkin.
Kuka sitten on uhri ellen minä? Eikö etukäteen kuolemaantuomittukaan ole sinulle uhri?
Ei, jos on omalla käytöksellään tuomionsa ansainnut.
En hyppää kuolemaan. En tapa itseäni itse koskaan. Se on miljoonan prosentin varma asia.
Niin on. Narsistit pitävät omaa olemassaoloaan niin totaalisen korvaamattomana asiana, että he todella harvoin tappavat itseään. Ja täytyy myöntää että tämä ajatuksesi omasta korvaamattomuudestasi on kyllä psykologisesti mielenkiintoinen. Sä olet mun oma labrarotta jolle ei tarvitse kuin vahingossa vihjaista että olet ihan yhtä turha ja korvattavissaoleva (tai enemmänkin) kuin muut, niin sulta menee pasmat niin täydellisen sekaisin, että siitä syntyy sellaisia reaktioita joita normaali ihminen ei kykene ymmärtämään. Eli olet sellanen sulonen narsismin showcase tässä nyt, jota on Mengelemäisen sadistisesti kiva vähän hypyttää ja seurata sitten niitä uskomattomia sensoripalautteita joita synnytät.
Kuolen, jos kuolen muuten sattumalta johonkin sairauteen tai onnettomuuteen vanhana miehenä todennäköisesti.
Teethän kultaseni sen pian?
Mitähän sinä teet haudallani?
No nostaisin tietenkin käden lippaan ja kiittäisin tulevista vuosista. Ei mulla ole ollut tapana kuolleita idiootteja halveksia, ainoastaan eläviä.
Koettaisit tuoda edes värikkäitä kukkia sitten haudalleni. Ja huolehdi nurmikon kunnosta. Pidä kivi puhtaana ja kadu EDES haudallani.
Sovittu. Kunhan nyt ensin saisit ihan oikeasti jotain aikaiseksi, etkä vaan puhuisi kuin munaton marttyyri.
Kukaan muu :h: täällä ei toivo oikeaa kuolemaani, huomaatko! Onneksi, vaikka tämä Kitinä onkin vastakohtaisuusksien valtio!
Höpöhöpö. Kyllä sä olet monelle juuri niin turha, etäinen ja karvoja pystyyn nostattava basket case joka tuottaa niin paljon paskaa palstalle päivittäin, että moni huokaisisi helpotuksesta ja toteaisi että sääli että meni tähän, mutta yleisen hyvän kannalta parempi näin.

Eikä jengiä enää niinkään vituta sun väripelleilysi pääasiassa, vaan toi järjettömän omanapainen, itsekeskeinen, erikoiskohtelua vaativa ja uhriutuva luonteesi. Se käy ajan mittaan aika raskaaksi. Siksi sulla onkin ennätysmäinen määrä noraajia. Sinähän et omassa erinomaisuudessasi voi tätä koskaan ymmärtää, koska kaikki on käänteisiä ja sairaita, ja vain sinä olet terve.

Mutta ihan oikeasti, sä olet vakavasti sairas, etkä tule koskaan sitä ymmärtämään.
Ai sä jatkoit vielä. No vastataan.

Tässähän tämä oikea kuolema on TAAS. Muttei varmaan vieläkään kyllin selvästi?? :roll:

Mietin asiaa ja ärsyynnyin tänään eniten mitä ikinä Kitinässä!
EN SINUSTA. Mietin sinua, että olet ns. loogisesti ajanut samaa asiaa uskollisesti. Samalla tyylillä. Pidän sinua ilman muuta erikoisena ja sairaana, puheiltasi tuomittavana, MUTTA et ole oikeastaan ärsyttävä vaan toki enemmältään pelottava. Et ole sillätavalla ketku asioiden vesittäjä vaan kun sanot ja kehotat minut kuolemaan, et sano, etkä nytkään, että asia olisi vain palstakuolema.

Minua ärsytti tänään siis aivan tapissa tuo johtajan sanominen, että et oikeasti olisi kirjoittanut nimenomaa minun itseni fyysisen ihmisen kuolemasta niin, että kehotat minua kuolemaan eli siis tappamaan itseni ja kirjoitit että tulet kotiini lusikan kanssa ja kehotit hyppäämään kuolemaan parvekkeelta. Ja mitä tekee johtaja: Selitys on se, ettet tekisi kuunaan mitään, että hän tuntee sinut. EN MINÄKÄÄN ole halunnut uskoa, että tekisit mitään, mutta että minun pitäisi asia tietää kun hän tietää ja kuitenkin kirjoituksesi on niin selkeää henkilökohtaiseen terveyteeni kajoamista. ja sitten se pommi häneltä, että se olisi vaan palstakuolemaa, että et haluaisi kajota terveyteeni. Se poltti pinnani ylivoimaisesti eniten. Olethan koko ajan puhunut toiveesta eli siitä, että kuolisin ihan kaikkine soluineni. Siis aasta tehtiin öö noin vain. Tosi innostavaa ja eettistä!

SINÄ et siis olekaan sinänsä ärsyttävä. Eihän minua sairaat tai vammaiset tai lapset tms. ei tavalliset aikuiset ärsytä sillätavalla.
Etkä sinä ole vesittänyt yhtäkkiä asiaa että: Enhän minä sinua...ihan vaan palstakuolemaa! Annan sinulle siitä tunnustuksen.

Sitten noihin muihin:

Ignore: No tästä asiasta olen puhunut aiemminkin? Tuntuuko siltä, että minulla olisi 35 aktiivisen kirjoittajan noraus? No ei olekaan! En sano miten tuo on tehty kun en tiedä, mutta eihän täällä edes kirjoita 35 ihmistä. ERI ihmistä. Niinpä! Jospa vihjaan, että kun tuli sakkoaika, niin minulla oli noin 5-6 ihmisen noraus ja yhtäkkiä, siis YHTÄKKIÄ tuli tuo 10 minuutin sakkoaika. Siis olisi tullut hetkessä noin 30 noraajaa lisää. Repikää tästä asiasta! Tai antakaa olla. Minua asia vituttaa periaatteellisesti. Se on nimittäin yllättävästi väärin. Tai antakaa tulla ne nimet, jotka minut ovat noranneet, ja ovat täällä tehneet tänä vuonna vähintään 5 viestiä ja ovat eri ihmisiä! Sitten uskon. Sitä ei vaan voi tulla!

En halua kuolla! Sinun mukaasi olen narsisti kun en halua tappaa itseäni. No jätetään nyt omaan arvoonsa. :roll: FACEPALM-materiaalia.
Haluatkos sinä kuolla ja tappaa itsesi sitten? Minun mielestä sinussa on oikeasti paljon narsistin piirteitä, muttan tiedä paljonko täällä pelleilet.

Seuraava.. No se oli kuolemani toive sinulta. Ei uutta. tai se oli palstakuolema, juu. Opin Kitinää!!! Vau!

Seuraava: Hyvä. olet oikein kultainen hullu.

Seuraava: Joo, jotenkin olen tullut roskasangoksi. te muut olette aikalailla kavereita ja sisäpiiriä. Minä olen haukuttava kumipallo, jota ei tukijatkaan uskalla kaikki puolustaa. Se on masentavaa kyllä.
Mutta en kyllä turha ole. Se on vaan aika kamala sana, hei!
Ja valitettavasti uskon itsekin, että moni olisi ´tyytyväinen jos olisin kuollut, koska Kitinässä on epähumaania ainesta paljon. kamala asia, mutta näin on. Mutta ei todellakaan kaikki ole noin kylmiä!!

Seuraava: Eihän kaikki ole suinkaan sairaita, en ole väittänyt niin. Mutta toiseksi eniten minua ärsyttää nimenomaan se, että joku valopää täällä kehtaa kehottaa kaikkia olemaan puhumatta minulle ja samalla ei ollenkaan tule mieleen, että hän samalla kohottaa itsensä kaikkien narsistimittareiden mukaan toisten yläpuolelle. ASIA jota minä en olisi kehdannut tehdä ikinä, en edes lapsena! Repikää siitäkin!

Minua ei ole diagnosoitu ikinä sairaaksi siinä merkityksessä kuin tarkoitat, siis henkisesti. Sulle tiedoksi. En missään mielessä ole sairas vaan piirteeni ovat persoonalliset ja olen varovainen henkilö. En myöskään ole fyysisesti sairas vaan keskityn hyvin terveelliseen elämään. olen oikeudenmukainen ja siksi täällä rehottava suosimisjärjestelmä negatiivisessa mielessä ärsyttää suunnattomasti.
Ei se muuten ärsyttäisi, mutta tyhmyys kaikkineen ärsyttää. Tahallinen tyhmyys.
Millä tavalla luulet minun olevan sairas sitten? Narsisti vai? Oletko oikeasti sitä mieltä? En ole todellakaan, ja sekin olisi persoonallisuushäiriö.


Lopuksi sanon, että tottakai katson peiliin! Olen itse ollut hassusti täällä alkuaikoina ja minulla ei ole täällä Kitinäystäviä, ja siksi olen vapaasti tapettavissa.
Minun tyylini on ollut varmaan ärsyttävä alkauaikoina ja oen pelleillyt ärsyttävyydellä, että sikäli saan saada moitteita, mutta olen kuitenkin mielestäni kirjoittanut ystävällisesti.
ENKÄ totisesti ole ansainnut sitä, että saan toiveita että olisin kuollut.

Mutta sitä pahempi on, että se leimataan palstakuolemaksi.

Manala. Annan sinulle jopa anteeksi tämän, koska olet suoraselkäinen. Paha ihminen ja pidän sinua sairaana ainakin puheissasi, mutta postauksesi muuten ovat hauskoja etkä minua sinänsä ärsytä. Et ikäänkuin petä. Olet aina samanlainen: Olit sitten tosi paha tai käyttäydyt älyllisesti.

TÄRKEÄÄ:Toivottavasti pitkää kirjoitustani ei ohiteta TAAS niin, että..

"Taas se vatipää puolustaa, mä en jaksa" Eikä lue mitään vaan otaksuu mun puhuvan paskaa. Se on siis T O D E L L A sekä tuomittavaa että hyvin masentavaa.

Manaaja-kultaseni: Annetaanko olla nyt tämä ja älä paljoa vastaa, koska en jaksa enää vastata samaa.

Laitetaan yhteinen piste nyt. LOPULLINEN piste ilman kuolemaa!!!!

ja minä pyydän anteeksi, jos olen jotain liikaa moittinut. Minulla tulee herkästi kamala morkkis nimittäin! :P

Ehdottaa ystävällisesti jo rauhoittunut

Aksranidats
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Manaaja

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Stadinarska kirjoitti:EN MINÄKÄÄN ole halunnut uskoa, että tekisit mitään, mutta että minun pitäisi asia tietää kun hän tietää ja kuitenkin kirjoituksesi on niin selkeää henkilökohtaiseen terveyteeni kajoamista.
Miten ihmeessä tuntematon ihminen voisi kajota toisen tuntemattoman ihmisen terveyteen internetkirjoituksella?
SINÄ et siis olekaan sinänsä ärsyttävä. Eihän minua sairaat tai vammaiset tai lapset tms. ei tavalliset aikuiset ärsytä sillätavalla.
Niin minäkin olen ennen ajatellut. Sinä olet kuitenkin saanut minut vähän puntaroimaan tuota asiaa uudelleen.
Ignore: No tästä asiasta olen puhunut aiemminkin? Tuntuuko siltä, että minulla olisi 35 aktiivisen kirjoittajan noraus?
Kyllä tuntuu.
Jospa vihjaan, että kun tuli sakkoaika, niin minulla oli noin 5-6 ihmisen noraus ja yhtäkkiä, siis YHTÄKKIÄ tuli tuo 10 minuutin sakkoaika. Siis olisi tullut hetkessä noin 30 noraajaa lisää. Repikää tästä asiasta!
Avasit varmaan suusi siinä jossain välissä?
Tai antakaa olla. Minua asia vituttaa periaatteellisesti. Se on nimittäin yllättävästi väärin.
Onko ihmisten vapaa tahto ja demokratia sinusta väärin?
Tai antakaa tulla ne nimet, jotka minut ovat noranneet, ja ovat täällä tehneet tänä vuonna vähintään 5 viestiä ja ovat eri ihmisiä! Sitten uskon. Sitä ei vaan voi tulla!
Ihan oikeastiko uskot että kyseessä on vain aasin masinoima salaliitto sinua vastaan? Tai jonkun, joka on jaksanut rekisteröidä 30 eri nimimerkkiä? Aasi varmasti voisi halutessasi tarkistaa, onko yksittäiset noraukset tulleet samojen internet-osoitteiden takaa.
En halua kuolla! Sinun mukaasi olen narsisti kun en halua tappaa itseäni. No jätetään nyt omaan arvoonsa. :roll: FACEPALM-materiaalia.
Älähän vääristele sanojani. En minä ole sanonut että sinä siksi olisit narsisti. Sinä olet narsisti ihan muista syistä, joita sleakin on ollut avaamassa sinulle. Ei ihminen ole narsisti siksi ettei halua tappaa itseään, vaan narsisti todella harvoin tappaa itsensä, koska narsisti näkee oman elämänsä ja olemassaolonsa niin korvaamattomana ja ylivertaisena. Ymmärrätkö eron?
Seuraava.. No se oli kuolemani toive sinulta. Ei uutta. tai se oli palstakuolema, juu. Opin Kitinää!!! Vau!
Niin, enhän minä mitenkään ehdoin tahdoin ole vaatimassa mitään todellista kuolemaasi. Sen sijaan palstakuolemaasi juhlisin kyllä avoimesti. Mitä oikeaan kuolemaasi tulisi, niin niin kauan kun en tunne sinua lainkaan henkilökohtaisesti, vaan ainoastaan Pelle-Hermannin kaltaisena värisirkuspalstapellenä, jossa ei ole minkäänlaisia inhimillisiä tarttumapintoja, en kokisi oikeastakaan kuolemastasi surua. Ymmärrätkö eron siihen, että ehdoin tahdoin olisin toivomassa aitoa fyysistä kuolemaasi? Se ei vain haittaisi minua käytännössä yhtään. Olisin tekopyhä jos väittäisin muuta.
Ja valitettavasti uskon itsekin, että moni olisi ´tyytyväinen jos olisin kuollut, koska Kitinässä on epähumaania ainesta paljon. kamala asia, mutta näin on. Mutta ei todellakaan kaikki ole noin kylmiä!!
Ei kyse ole kylmyydestä vaan siitä että olet vähän niinkuin kotikadulla öisin mekkalaa pitävä kylähullu joka sattuisi joku kerta jäämään auton alle.
Seuraava: Eihän kaikki ole suinkaan sairaita, en ole väittänyt niin. Mutta toiseksi eniten minua ärsyttää nimenomaan se, että joku valopää täällä kehtaa kehottaa kaikkia olemaan puhumatta minulle ja samalla ei ollenkaan tule mieleen, että hän samalla kohottaa itsensä kaikkien narsistimittareiden mukaan toisten yläpuolelle. ASIA jota minä en olisi kehdannut tehdä ikinä, en edes lapsena! Repikää siitäkin!
Nyt siis pidät Vesperiäkin jo narsistina, koska hän ohjeistaa ihmisiä olemaan puhumatta sinulle mieluummin kuin yrittää selittää sinulle jotain mitä et voi käsittää? Eli siis tätä juttua, mitä minä tässä juuri tyhmänä teen.
Minua ei ole diagnosoitu ikinä sairaaksi siinä merkityksessä kuin tarkoitat, siis henkisesti. Sulle tiedoksi.
En epäile yhtään. Harvoinhan teikäläisiä diagnosoidaankaan. Se vaatii yleensä vuosien seurantaa läheltä.
En missään mielessä ole sairas vaan piirteeni ovat persoonalliset ja olen varovainen henkilö.
No niin justiinsa. Ihan olet oikein erinomainen ja korrekti herrasmies. Jopa niin erinomainen, persoonallinen ja yksilöllinen, että ansaitset vähän erityiskohteluakin tässä sairaassa maailmassa.
En myöskään ole fyysisesti sairas vaan keskityn hyvin terveelliseen elämään. olen oikeudenmukainen ja siksi täällä rehottava suosimisjärjestelmä negatiivisessa mielessä ärsyttää suunnattomasti.
Niin... niin juuri. Sinä olet erinomainen ja oikeudenmukainen ja päätät mitä muut ihmiset ansaitsevat rangaistuksikseen ja opetuksikseen. Ja vaadit oikein tukijoitakin puhumaan puolestasi, että väärinajattelijat saisivat tuntea nahoissaan.
Ei se muuten ärsyttäisi, mutta tyhmyys kaikkineen ärsyttää. Tahallinen tyhmyys.
Aivan, aivan. Fiksuja ihmiset voisivat olla olemalla samaa mieltä sinun kanssasi. Eri mieltä olevat ärsyttävät ja ovat tavalla tai toisella alempiarvoisia tyhmiä.
Millä tavalla luulet minun olevan sairas sitten? Narsisti vai? Oletko oikeasti sitä mieltä? En ole todellakaan, ja sekin olisi persoonallisuushäiriö.
No itse asiassa olen ihan oikeasti sitä mieltä. Ja mitä enemmän jatkat näitä kirjoituksia, sitä paremmin se narsismi viesti viestiltä tulee esille, kuten tässä yllä useammissakin kappaleissa.
Lopuksi sanon, että tottakai katson peiliin! Olen itse ollut hassusti täällä alkuaikoina ja minulla ei ole täällä Kitinäystäviä, ja siksi olen vapaasti tapettavissa.
Minun tyylini on ollut varmaan ärsyttävä alkauaikoina ja oen pelleillyt ärsyttävyydellä, että sikäli saan saada moitteita, mutta olen kuitenkin mielestäni kirjoittanut ystävällisesti.
Sinun tyylisi on jatkuvasti ärsyttävämpi, juurikin siksi ettei tätä voi enää laittaa pelleilyn piikkiin, vaan paljastaa ihan sun todellisen luontosi ja ylimielisyytesi kaikkia niitä kohtaan jotka tyyliäsi kritisoivat. Siihen ei valitettavasti mikään pinnallisenteennäinen perseennuolenta-tekopyhäystävällisyys enää oikein auta.
ENKÄ totisesti ole ansainnut sitä, että saan toiveita että olisin kuollut.
Kuinka voisit ylipäätänsä määrätä ihmisten henkilökohtaiset mielipiteet ansainta-asioiksi? Jos joku on sitä mieltä että sen elämä olisi parempaa ilman mun olemassaoloani, niin miten mä voisin sanoa etten ansaitse sellaista?
Manala. Annan sinulle jopa anteeksi tämän, koska olet suoraselkäinen. Paha ihminen ja pidän sinua sairaana ainakin puheissasi, mutta postauksesi muuten ovat hauskoja etkä minua sinänsä ärsytä.
En ole pyytänyt sinulta yhtään mitään anteeksi, joten älä edes yritä nousta yläpuolelleni tekopyhää armoasi jakaen. Sellainen on vähän sairasta.
TÄRKEÄÄ:Toivottavasti pitkää kirjoitustani ei ohiteta TAAS niin, että.. "Taas se vatipää puolustaa, mä en jaksa" Eikä lue mitään vaan otaksuu mun puhuvan paskaa. Se on siis T O D E L L A sekä tuomittavaa että hyvin masentavaa.
Siis ymmärsinkö oikein että sinun mielestäsi on tuomittavaa, jos joku ei jaksa lukea sinun pitkiä marttyyrivuodatuksiasi?
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Manaaja kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:EN MINÄKÄÄN ole halunnut uskoa, että tekisit mitään, mutta että minun pitäisi asia tietää kun hän tietää ja kuitenkin kirjoituksesi on niin selkeää henkilökohtaiseen terveyteeni kajoamista.
Miten ihmeessä tuntematon ihminen voisi kajota toisen tuntemattoman ihmisen terveyteen internetkirjoituksella?

TIEDÄT ITSE TÄSMÄLLEEN MITÄ TARKOITAN.
SINÄ et siis olekaan sinänsä ärsyttävä. Eihän minua sairaat tai vammaiset tai lapset tms. ei tavalliset aikuiset ärsytä sillätavalla.
Niin minäkin olen ennen ajatellut. Sinä olet kuitenkin saanut minut vähän puntaroimaan tuota asiaa uudelleen.

NO PUNTAROI POIKA IHAN RAUHASSA.
Ignore: No tästä asiasta olen puhunut aiemminkin? Tuntuuko siltä, että minulla olisi 35 aktiivisen kirjoittajan noraus?
Kyllä tuntuu.
Jospa vihjaan, että kun tuli sakkoaika, niin minulla oli noin 5-6 ihmisen noraus ja yhtäkkiä, siis YHTÄKKIÄ tuli tuo 10 minuutin sakkoaika. Siis olisi tullut hetkessä noin 30 noraajaa lisää. Repikää tästä asiasta!
Avasit varmaan suusi siinä jossain välissä?

NO SE POINTTI JUURI ON SE ETTEN AVANNUT. SE TULI HETKESSÄ! OLIN SILLOIN KITINÄSSÄ.
Tai antakaa olla. Minua asia vituttaa periaatteellisesti. Se on nimittäin yllättävästi väärin.
Onko ihmisten vapaa tahto ja demokratia sinusta väärin?

EI, JOS SE OLISI VAPAA TAHTO JA DEMPKRATIA. ETKÖ SINÄ HALUA YMMÄRTÄÄ.
Tai antakaa tulla ne nimet, jotka minut ovat noranneet, ja ovat täällä tehneet tänä vuonna vähintään 5 viestiä ja ovat eri ihmisiä! Sitten uskon. Sitä ei vaan voi tulla!
Ihan oikeastiko uskot että kyseessä on vain aasin masinoima salaliitto sinua vastaan? Tai jonkun, joka on jaksanut rekisteröidä 30 eri nimimerkkiä? Aasi varmasti voisi halutessasi tarkistaa, onko yksittäiset noraukset tulleet samojen internet-osoitteiden takaa.

MIELEEN ON TULLUT JOKO SUORA AIKASAKON OHJELMOINTI TAI JOKIN NORAUSTEN LISÄÄMINEN, SIIS EPÄSUORASTI SAKKOAIKA TAI JOKIN NIKEILLÄ PELAAMINEN. EI 10 SEKUNNISSA TULEE 30 IHMISTÄ.
MINULLA ON MAHDOTON TIETÄÄ MIKÄ TUO ASIA ON. YHTÄ HYVIN MINULLE OLISI VOITU SANOA, ETTÄ KUN EN TYKKÄÄ SINUSTA, SAAT 10 MINUUTTIA SAKKOAIKAA. SE OLISI OLLUT REILUMPAA.
En halua kuolla! Sinun mukaasi olen narsisti kun en halua tappaa itseäni. No jätetään nyt omaan arvoonsa. :roll: FACEPALM-materiaalia.
Älähän vääristele sanojani. En minä ole sanonut että sinä siksi olisit narsisti. Sinä olet narsisti ihan muista syistä, joita sleakin on ollut avaamassa sinulle. Ei ihminen ole narsisti siksi ettei halua tappaa itseään, vaan narsisti todella harvoin tappaa itsensä, koska narsisti näkee oman elämänsä ja olemassaolonsa niin korvaamattomana ja ylivertaisena. Ymmärrätkö eron?

NO KUULE, JOS SINÄ YMMÄRRÄT NIIN TYYDYN SIIHEN!

MINÄ EN HALUA TAPPAA ITSEÄNI, JA EN SENKÄÄN UHALLA, ETTÄ SANOT MINUA NARSISTIKSI, SENKIN NÄSÄVIISAS PIKKUNULIKKA!
Seuraava.. No se oli kuolemani toive sinulta. Ei uutta. tai se oli palstakuolema, juu. Opin Kitinää!!! Vau!
Niin, enhän minä mitenkään ehdoin tahdoin ole vaatimassa mitään todellista kuolemaasi. Sen sijaan palstakuolemaasi juhlisin kyllä avoimesti. Mitä oikeaan kuolemaasi tulisi, niin niin kauan kun en tunne sinua lainkaan henkilökohtaisesti, vaan ainoastaan Pelle-Hermannin kaltaisena värisirkuspalstapellenä, jossa ei ole minkäänlaisia inhimillisiä tarttumapintoja, en kokisi oikeastakaan kuolemastasi surua. Ymmärrätkö eron siihen, että ehdoin tahdoin olisin toivomassa aitoa fyysistä kuolemaasi? Se ei vain haittaisi minua käytännössä yhtään. Olisin tekopyhä jos väittäisin muuta.

OIKEASTAAN TÄSSÄ VAIHEESSA MINUN PITÄISI LOPETTAA SULLE PUHE. JUURI TÄTÄ OLEN AIEMMIN IHMETELLYT KUN ET VESITÄ KAIKKEA HETI. OLET HALVEKSITTAVA SITTENKIN. NYTKÖ SITTEN UNOHDAT KAIKEN KONKRETIAN MITÄ OLET SANONUT. TULKAA NYT MUUT HIUKAN MUN APUUNI....
Ja valitettavasti uskon itsekin, että moni olisi ´tyytyväinen jos olisin kuollut, koska Kitinässä on epähumaania ainesta paljon. kamala asia, mutta näin on. Mutta ei todellakaan kaikki ole noin kylmiä!!
Ei kyse ole kylmyydestä vaan siitä että olet vähän niinkuin kotikadulla öisin mekkalaa pitävä kylähullu joka sattuisi joku kerta jäämään auton alle.

JOO, NO OLKOON SITTEN KYSE LÄMPIMYYDESTÄ. IHANIA IMMEISIÄ. TÄÄ KITINÄ ON MUUTEN OIKEASTI HULLU PAIKKA, JUMANTSUKKA huh
Seuraava: Eihän kaikki ole suinkaan sairaita, en ole väittänyt niin. Mutta toiseksi eniten minua ärsyttää nimenomaan se, että joku valopää täällä kehtaa kehottaa kaikkia olemaan puhumatta minulle ja samalla ei ollenkaan tule mieleen, että hän samalla kohottaa itsensä kaikkien narsistimittareiden mukaan toisten yläpuolelle. ASIA jota minä en olisi kehdannut tehdä ikinä, en edes lapsena! Repikää siitäkin!
Nyt siis pidät Vesperiäkin jo narsistina, koska hän ohjeistaa ihmisiä olemaan puhumatta sinulle mieluummin kuin yrittää selittää sinulle jotain mitä et voi käsittää? Eli siis tätä juttua, mitä minä tässä juuri tyhmänä teen.

SIIS JOS JOKU ASETTUU NOIN TOISEN YLÄPUOLELLE, ON KYLLÄ IHAN VARMASTI AIKAMOINEN ITSEKÄS SIELU. EI TOKI AUTOMAATTISESTI NARSISTI. VESPER? EN MUISTA. HÄN ON KYLLÄ OLLUT YKSI TEIDÄN TYLSÄ ÄÄNITORVENNE, YSTÄVÄNNE. MIKSI VESPERISTÄ PUHUT, MUUTEN? JOSKUS HÄN ON MUKAVAKIN.
Minua ei ole diagnosoitu ikinä sairaaksi siinä merkityksessä kuin tarkoitat, siis henkisesti. Sulle tiedoksi.
En epäile yhtään. Harvoinhan teikäläisiä diagnosoidaankaan. Se vaatii yleensä vuosien seurantaa läheltä.

KAKARA! MITÄ SINÄKIN TIEDÄT ASIASTA! MINÄ OLEN AMMATTILAINEN, PÖLLÖ, OLISIT HILJAA NYT (FACEPALM)
En missään mielessä ole sairas vaan piirteeni ovat persoonalliset ja olen varovainen henkilö.
No niin justiinsa. Ihan olet oikein erinomainen ja korrekti herrasmies. Jopa niin erinomainen, persoonallinen ja yksilöllinen, että ansaitset vähän erityiskohteluakin tässä sairaassa maailmassa.

NIIN. SINÄ OLET ITSE NIIN VAATIMATON JA KAUNISSANANAINEN. HEI KAADA KYLMÄÄ VETTÄ PÄÄLLESI. ÄRSYTÄT MINUA LASTENTARHALAINEN.
En myöskään ole fyysisesti sairas vaan keskityn hyvin terveelliseen elämään. olen oikeudenmukainen ja siksi täällä rehottava suosimisjärjestelmä negatiivisessa mielessä ärsyttää suunnattomasti.
Niin... niin juuri. Sinä olet erinomainen ja oikeudenmukainen ja päätät mitä muut ihmiset ansaitsevat rangaistuksikseen ja opetuksikseen. Ja vaadit oikein tukijoitakin puhumaan puolestasi, että väärinajattelijat saisivat tuntea nahoissaan.

SE NYT ON VAIN NIIN, ETTÄ TÄÄLLÄ REHOTTAA KAMALA SUOSIMMUUSSYSTEEMI VAILLA OIKEUDENMUKAISUUTTA. EI OLE YHTÄÄN VÄLIÄ OLENKO MINÄ ERINOMAINEN VAI MIKÄ. EI RIIPU MINUSTA.
Ei se muuten ärsyttäisi, mutta tyhmyys kaikkineen ärsyttää. Tahallinen tyhmyys.
Aivan, aivan. Fiksuja ihmiset voisivat olla olemalla samaa mieltä sinun kanssasi. Eri mieltä olevat ärsyttävät ja ovat tavalla tai toisella alempiarvoisia tyhmiä.

NYT KAI KAIKKI HUOMAAVAT KENESTÄ OIKEASTAAN PUHUT. ITSESTÄSI. JA OVATHAN KAIKKI SEN JO HUOMANNEET! SINÄ ITSE OLET PALJON PALJON SUUREMPI PÖYHISTELIJÄ KUIN MINÄ, JOKA VAIN PELLEILEN.
Millä tavalla luulet minun olevan sairas sitten? Narsisti vai? Oletko oikeasti sitä mieltä? En ole todellakaan, ja sekin olisi persoonallisuushäiriö.
No itse asiassa olen ihan oikeasti sitä mieltä. Ja mitä enemmän jatkat näitä kirjoituksia, sitä paremmin se narsismi viesti viestiltä tulee esille, kuten tässä yllä useammissakin kappaleissa.

EN HALUAISI KYLLÄ ENÄÄ UHRATA SINULLE AIKAASI. IHAN TURHAA. MIKÄS SINUSSA ITSESSÄSI TULEE ESIIN. IHMISYSTÄVÄLLISYYSKÖ?
Lopuksi sanon, että tottakai katson peiliin! Olen itse ollut hassusti täällä alkuaikoina ja minulla ei ole täällä Kitinäystäviä, ja siksi olen vapaasti tapettavissa.
Minun tyylini on ollut varmaan ärsyttävä alkauaikoina ja oen pelleillyt ärsyttävyydellä, että sikäli saan saada moitteita, mutta olen kuitenkin mielestäni kirjoittanut ystävällisesti.
Sinun tyylisi on jatkuvasti ärsyttävämpi, juurikin siksi ettei tätä voi enää laittaa pelleilyn piikkiin, vaan paljastaa ihan sun todellisen luontosi ja ylimielisyytesi kaikkia niitä kohtaan jotka tyyliäsi kritisoivat. Siihen ei valitettavasti mikään pinnallisenteennäinen perseennuolenta-tekopyhäystävällisyys enää oikein auta.

OLET MINUSTA ÄRSYYNTYNYT, HASSUA. LUULEN TAI PAREMPI ARVAUKSENI ON, ETTÄ OLET NÄHNYT ITSESI MINUSSA. SE ON VANHA TUTTU PSYKOLOGINEN ASIA ETTÄ SE ÄRSYTTÄÄ. MINÄ VAIN VALITETTAVASTI SINULLE, PELLEILEN. TERVETULOA TUTUSTUMAAN ELÄMÄÄNI JA YSTÄVIENI MIELEIPITEISIIN MINUSTA JA TÖISTÄNI JA KÄYTÖKSESTÄNI JA SAAVUTUKSISTANI!!
ENKÄ totisesti ole ansainnut sitä, että saan toiveita että olisin kuollut.
Kuinka voisit ylipäätänsä määrätä ihmisten henkilökohtaiset mielipiteet ansainta-asioiksi? Jos joku on sitä mieltä että sen elämä olisi parempaa ilman mun olemassaoloani, niin miten mä voisin sanoa etten ansaitse sellaista?

NO SENKUS PUHUT MITÄ PUHUT. YKS HAILEE. TAPA SANOILLA JOS HALUAT. SE NYT EI OLE TAPANA!!!
Manala. Annan sinulle jopa anteeksi tämän, koska olet suoraselkäinen. Paha ihminen ja pidän sinua sairaana ainakin puheissasi, mutta postauksesi muuten ovat hauskoja etkä minua sinänsä ärsytä.
En ole pyytänyt sinulta yhtään mitään anteeksi, joten älä edes yritä nousta yläpuolelleni tekopyhää armoasi jakaen. Sellainen on vähän sairasta.

NO EN ANNA SITTEN ANTEEKSI. "ÄLÄ YRITÄ NOUSTA YLÄPUOLELLENI" - HEI , HUOMAATKO MITÄÄN! SÄ OLET LAPSELLINEN, TODELLA!
TÄRKEÄÄ:Toivottavasti pitkää kirjoitustani ei ohiteta TAAS niin, että.. "Taas se vatipää puolustaa, mä en jaksa" Eikä lue mitään vaan otaksuu mun puhuvan paskaa. Se on siis T O D E L L A sekä tuomittavaa että hyvin masentavaa.
Siis ymmärsinkö oikein että sinun mielestäsi on tuomittavaa, jos joku ei jaksa lukea sinun pitkiä marttyyrivuodatuksiasi?

ET YMMÄRTÄNYT JA SE EI OLLUT YLLÄTYS. EN JAKSA SELITTÄÄ.
Kaikesta huolimatta hyvää yötä!
En ole kuunaan ollut näin myöhään (aikaisin) ylhäällä! On tämä kitinöinti nyt mennyt liian vakavaksi...se on myönnettävä auliisti. Mutta kun tuo... en voi olla vastaamatta. Anteeksi kaikille "viattomille". Minä en tykkää tästä asiasta. Huono maku suussa. En kyllä enää vastaa, vaikka olisi mitä! Koetan ainakin olla vastaamatta. Hymyillään nyt...kokeillaan sillä eteenpäin. Olen allerginen...no sanotaan nyt tyhmille, vaikkei Manaaja sillätavalla ole tyhmä kuin voisi olla. Hän ei ole ns. toisten äänitorvi tai tyhjä tynnyri. Hän sentään osaa kirjoittaa varsin värikkäästi ja kiinnostavasti, vaikka loukkaavia ja hyvin typeriä ja siis kriminaaleja sisältöjä kirjoittaakin.

Nyt puren hammasta huomenna enkä vastaa! En ! :D

Ihan turhaa se jokatapauksessa, vastaaminen, on! Vain pitkä ammattilaisterapia voi muuttaa eksyneen ihmisluonnon ajatukset oikeaan, jos sekään. Myös elämänkokemus ja ikä on ratkaiseva asia usein! Toivokaamme näin.

Älkää ajatelko minua tyhjänä sanojana. Voin kirkkain silmin sanoa, että en kylläkään ole tyhjän puhuja. Piste nyt isommalla kuin päivällä! :P

PASTELLI-
STADINARSKA
Viimeksi muokannut Stadinarska, 23.03.2011 2:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Manaaja

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

:shock: :lol:
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Stadinarskan mainostila. Syntynyt vahingossa 14.4. klo 17.14 mokailujen takia. Olemme olevinemme pahoillamme.

Tähän panen jatkossa huolellisemmin.

SA
Viimeksi muokannut Stadinarska, 14.04.2011 17:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Manaaja kirjoitti::shock: :lol:
Oli ihan pakko tätä kehityskeskustelua kehittää ja vastata Manalan hauskaan postaukseen, itseasiassa. Alkoi jo hiven mahasta ottamaan: Katsokaa nyt, Manala nauroi minuun tyytyväisenä.

Toinen kehitys on tämäniltainen lätkämatsi johon menen ja Dumis ei mua tunne hehhehheh.

Muuta kehitettävää en nyt keksi. M.O.T

Stadi eli Kitinän päinvastaisuusmaailmassa kun Manalakin on mun tukijana:

Aksranidats
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Dumis

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Stadinarska kirjoitti:Toinen kehitys on tämäniltainen lätkämatsi johon menen ja Dumis ei mua tunne hehhehheh.
Kehitettävää? :nuts:
Eikä mua voi vähempää kiinnostaa meetkö sä lätkämatsiin.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Dumis kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Toinen kehitys on tämäniltainen lätkämatsi johon menen ja Dumis ei mua tunne hehhehheh.
Kehitettävää? :nuts:
Eikä mua voi vähempää kiinnostaa meetkö sä lätkämatsiin.
huh, niin...ei kai
huh kuinka jäätävän tylyä... koski kyllä... :cry:

sa
mitä väliä
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Dave

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Dave »

Kirjautumattomille kello on talviajassa.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21360
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Saisiko tänne Tapatalkin? PhpBB on tuettu.

http://www.tapatalk.com/
Vastaa Viestiin