Palaako KGrill ennen vuodenvaihdetta?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Palaako KGrill palstalle vielä tänä vuonna?

Näemme KG:n palstalla jo ennen joulua.
5
16%
KG pysyy jouluun asti poissa, mutta palaa ennen uutta vuotta.
6
19%
KG palaa palstalle ensi vuonna.
9
29%
Loukattu KG ei palaa kityyn enää koskaan!
3
10%
KG on jo kityssä tai palaa kityyn hetimmiten, huomaamattomasti eri nimellä.
8
26%
 
Ääniä yhteensä: 31

mustanikki

Palaako KGrill ennen vuodenvaihdetta?

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

Ehtiikö KinkkuGrilli palata palstalle vielä tämän vuoden puolella?
Gina

Re: Palaako KGrill ennen vuodenvaihdetta?

Viesti Kirjoittaja Gina »

Joko se taas lähti? en mä pysy kärryillä näissä jutuissa... Eiköhän se sieltä viimeistään ensi vuonna taas tule. Mä en kyllä jaksa ymmärtää tuota tunnuksien poistoa. *huokaa*
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Palaako KGrill ennen vuodenvaihdetta?

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Mistä se tuohtui? Siitä kun joku kommentoi sen ahkeraa treenausta vai?
Patz

Re: Palaako KGrill ennen vuodenvaihdetta?

Viesti Kirjoittaja Patz »

Täähän sopii tännekin:

Juu juu juu JumppaNorsunen, tule ja tallo meitää... *hoil*


Ennen joulua veikkaa hän.
tuulenpuiska

Re: Palaako KGrill ennen vuodenvaihdetta?

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Kyl se käy lukemassa tätä. Ensi vuoden puolella vaivihkaan tulee takaisin kun savu on hälventynyt.
Geetzu

Re: Palaako KGrill ennen vuodenvaihdetta?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Ihkua! Ketju kaikessa lyhkäisyydessäänkin oikein tihkuu ylemmyydentuntoja! Voi teitä höpsököitä.

(pathetic)
tuulenpuiska

Re: Palaako KGrill ennen vuodenvaihdetta?

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Geetzu kirjoitti:Ihkua! Ketju kaikessa lyhkäisyydessäänkin oikein tihkuu ylemmyydentuntoja! Voi teitä höpsököitä.

(i am pathetic)
Niin, mitään syytä tähän kusipäisyyteen ei ole. Eihän?
Geetzu

Re: Palaako KGrill ennen vuodenvaihdetta?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

tuulenpuiska kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Ihkua! Ketju kaikessa lyhkäisyydessäänkin oikein tihkuu ylemmyydentuntoja! Voi teitä höpsököitä.

(i am pathetic)
Niin, mitään syytä tähän kusipäisyyteen ei ole. Eihän?
Kuka on kusipää? Ihastuttavan moni täällä. Osa on vaan piirun verran säälittävyyden puolella jo omalla asteikollani.
Ylläpito vois antaa varotuksen nyt tosta lainauksen muuttamisesta jookos? Mua henkkoht vituttaa tommonen ja toivon teidän nyt ryhtyvän toimenpiteisiin. Koska mua vituttaa ja surettaa, vähän jopa itkettääkin niin.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Palaako KGrill ennen vuodenvaihdetta?

Viesti Kirjoittaja aasi »

Geetzu kirjoitti:Ylläpito vois antaa varotuksen nyt tosta lainauksen muuttamisesta jookos? Mua henkkoht vituttaa tommonen ja toivon teidän nyt ryhtyvän toimenpiteisiin. Koska mua vituttaa ja surettaa, vähän jopa itkettääkin niin.
Ylläpito on järjestänyt näitä tilanteita varten vapaaehtoiset lohduttajat. Vuorossa olevan lohduttajan pitäisi saapua näillä hetkillä ovesi taakse, toivottavasti tykkäät!
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Geetzu

Re: Palaako KGrill ennen vuodenvaihdetta?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

aasi kirjoitti:Ylläpito on järjestänyt näitä tilanteita varten vapaaehtoiset lohduttajat. Vuorossa olevan lohduttajan pitäisi saapua näillä hetkillä ovesi taakse, toivottavasti tykkäät!
No voi vittu sentään. Tää palstahan pysyy siis sellaisena niin kuin toivoinkin, lisätääs vielä sääntöihin että mua ei saa kiusata, muita vaan!!!11
Yönmustaritari

Re: Palaako KGrill ennen vuodenvaihdetta?

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Geetzu kirjoitti:
aasi kirjoitti:Ylläpito on järjestänyt näitä tilanteita varten vapaaehtoiset lohduttajat. Vuorossa olevan lohduttajan pitäisi saapua näillä hetkillä ovesi taakse, toivottavasti tykkäät!
No voi vittu sentään. Tää palstahan pysyy siis sellaisena niin kuin toivoinkin, lisätääs vielä sääntöihin että mua ei saa kiusata, muita vaan!!!11
Oman ketjun järjestäminen tälle "tapaukselle" saattaa olla siinä hyvän maun rajoilla mutta et voi kieltää, etteikö asianosaiselle olisi hyvä hiukan todentaa toimintaperiaatteita tässä ylipidon ylityöllistämisessä......mul on tunnukset ja nyt ei taas oo ym. ym. jne.

Kyllä se pitäisi olla joko tai. Tästähän tulee kohta vastaavasti legendaarista toimintaa kuin mitä poikuus41 on aikanaan toimittanut.
Avatar
volkkari1976
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 249
Liittynyt: 14.09.2005 10:05
Paikkakunta: PKS

Re: Palaako KGrill ennen vuodenvaihdetta?

Viesti Kirjoittaja volkkari1976 »

Mullekin on nyt hyvin pitkälti hämärän peitossa, miksi Kgrilli läks poijes??

Voisko joku hiukan valottaa asiaa?
Geetzu

Re: Palaako KGrill ennen vuodenvaihdetta?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Lässynlää. Valvottuani toista tämän kaltaista foorumia tiedän, ettei tunnuksien poisto ja uudelleen luonti ole kovinkaan kummoinen homma. Ja jopa cityssä tuo hoitui kiltillä pyynnöllä ennen maksullisuuttakin. Mulla on muuten vähän iksu KG:tä. Eniten ehkä provoajana, ei niinkään Manalan silmätikkuna.
Yönmustaritari

Re: Palaako KGrill ennen vuodenvaihdetta?

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Geetzu kirjoitti:Lässynlää. Valvottuani toista tämän kaltaista foorumia tiedän, ettei tunnuksien poisto ja uudelleen luonti ole kovinkaan kummoinen homma. Ja jopa cityssä tuo hoitui kiltillä pyynnöllä ennen maksullisuuttakin. Mulla on muuten vähän iksu KG:tä. Eniten ehkä provoajana, ei niinkään Manalan silmätikkuna.
Joo ei ole iso homma mutta turha/ylimääräinen ja turhat/ylimääräiset työt vituttaa AINA.

Minä miettisin kahdesti alkaisinko moiseen vapaaehtoistyöhön mikäli turhia/ylimääräistä työtä esiintyisi kovin paljon.
killkill

Re: Palaako KGrill ennen vuodenvaihdetta?

Viesti Kirjoittaja killkill »

Tuo tunnusten poisto on sellainen siirtymäriitti, jolla haetaan puhtia uuden elämän alkuun. Eräs KK kirjoitti asiasta erittäin hyvin eilen. En vain valitettavasti muista mitä ja mihin ketjuun.

<<= (Otetaanpa sille, laitapa vielä yks jeggu, tossa on rahat)
WanhaPervo

Re: Palaako KGrill ennen vuodenvaihdetta?

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

killkill kirjoitti:Tuo tunnusten poisto on sellainen siirtymäriitti, jolla haetaan puhtia uuden elämän alkuun. Eräs KK kirjoitti asiasta erittäin hyvin eilen. En vain valitettavasti muista mitä ja mihin ketjuun.
http://kity.kicks-ass.net/viewtopic.php?t=1359
killkill

Re: Palaako KGrill ennen vuodenvaihdetta?

Viesti Kirjoittaja killkill »

Minä vedän eViinaa ja kirjoittelen muka-viisauksia, WP eLönnrotoi ne talteen kuin kelpo kustannustoimittajan kuuluukin. Hyvä työnjako!
WanhaPervo

Re: Palaako KGrill ennen vuodenvaihdetta?

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

killkill kirjoitti:Minä vedän eViinaa ja kirjoittelen muka-viisauksia, WP eLönnrotoi ne talteen kuin kelpo kustannustoimittajan kuuluukin. Hyvä työnjako!
Mutta onko kustannustoimittajalle koskaan pystytetty patsasta Helsingin keskustaan. :(
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Palaako KGrill ennen vuodenvaihdetta?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

KGrilli on aika tiukka mimmi, joten luultavasti pitää sanansa ja palaa vasta uutena vuotena.
Kikkelis kokkelis.
Starflare

Re: Palaako KGrill ennen vuodenvaihdetta?

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Keikaus kirjoitti:KGrilli on aika tiukka mimmi, joten luultavasti pitää sanansa ja palaa vasta uutena vuotena.
Tä? senkö takia piti ne tunnukset poistaa että palaa uutenavuotena?
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Palaako KGrill ennen vuodenvaihdetta?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Starflare kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:KGrilli on aika tiukka mimmi, joten luultavasti pitää sanansa ja palaa vasta uutena vuotena.
Tä? senkö takia piti ne tunnukset poistaa että palaa uutenavuotena?

Öööö. Lupasiko se lopettaa kokonaan? :shock:
Kikkelis kokkelis.
Starflare

Re: Palaako KGrill ennen vuodenvaihdetta?

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Keikaus kirjoitti:
Starflare kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:KGrilli on aika tiukka mimmi, joten luultavasti pitää sanansa ja palaa vasta uutena vuotena.
Tä? senkö takia piti ne tunnukset poistaa että palaa uutenavuotena?

Öööö. Lupasiko se lopettaa kokonaan? :shock:
Emmätiiä. Oletin niin kun tunnuksensakin poistatti.
ninnithequeen

Re: Palaako KGrill ennen vuodenvaihdetta?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Starflare kirjoitti: Emmätiiä. Oletin niin kun tunnuksensakin poistatti.
Hei kamoon. Joka kertahan se on tullut takaisin. Dramaqueenin vaan pitää poistaa tunnuksensa, jotta kaikki varmasti huomaa.
Pikku-Akka

Re: Palaako KGrill ennen vuodenvaihdetta?

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Uskon, että olis jo palannu takasi. Eihän näissä pysy enää perässä, ku joka toinen tyyppi karkaa ja tulee sitte kohta takasi. Voisko sopia, että aina ku tulee takasi niin ottaa kuitenki saman nikin? Esim Pikku-Akka1 (ja Pikku-Akka2 jos oletettais että olisin poistunu jo pari kertaa..)
Starflare

Re: Palaako KGrill ennen vuodenvaihdetta?

Viesti Kirjoittaja Starflare »

ninnithequeen kirjoitti:
Starflare kirjoitti: Emmätiiä. Oletin niin kun tunnuksensakin poistatti.
Hei kamoon. Joka kertahan se on tullut takaisin. Dramaqueenin vaan pitää poistaa tunnuksensa, jotta kaikki varmasti huomaa.
Anna anteeksi, en aina ymmärrä ihmisiä. Cityssä hoksin että se oli jollain "Vana"jokin nimimerkillä. Kummaa toimintaa.
Vastaa Viestiin