Urheiluosasto

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Dumis

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Tuntinen rimpuilu salilla, ehkä sitä kohta taas pääsee reenin makuun. Alkoikin jo olemaan aika vaarallisen löysä tahti reenailussa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Voin kertoa, että 8 kg kuula oli just sopiva ja vähän liiankin painava yhdessä liikkeessä. Olen jyrätty.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Lenkki 1h10min. Syke 124. TE 2,5. 484kcal.
Aikaa meni 'hukkaan' 7minsaa jutellessa tutun vastaan tulleen lenkillä olleen ellin kanssa, eli juttelu tiputti hieman keskisykettä.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
scarface
Elämätön Kitisijä
Viestit: 306
Liittynyt: 07.04.2011 22:12

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja scarface »

1 t crossarilla, salia päälle. Perustreenausta mulle nykyään juoksu, punttis, hiihto (kohtsilleen tauolle!), crossailu. Vielä kehittelis jottain lissää.. Maraton kesällä, puolikas juostu maaliskuussa, toinen ens kuun lopulla.

Hurahtanut. Olen. Entinen jääkiekkoilijantynkä.
Bruce Willisika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

^Onko tämä Kaulahuivi-Ässä Yltsi-Pyrtsi, jolta on katkennut pari rihmaa aivolohkojen välistä, vai Slam, jolle sellaisia on kasvanut lisää?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Bruce Willisika kirjoitti:^Onko tämä Kaulahuivi-Ässä Yltsi-Pyrtsi, jolta on katkennut pari rihmaa aivolohkojen välistä
Joku WB-Yltsi korkeintaan. Ja mistä ketusta tuo K-Ä-termi kumpuaa?

Mutta voisin mainita, että ei auta vittuakaan pelkkä hiihtäminen futikseen. Huomasin ekoissa reeneissä toissapäivänä, että jalat hapottuivat aivan liian nopeasti, eivätkä rakkaat putkeni olleet ollenkaan basilikankevyet, kuten pitäisi :cry:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Ja mistä ketusta tuo K-Ä-termi kumpuaa?
Oikeesti?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vesper kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Ja mistä ketusta tuo K-Ä-termi kumpuaa?
Oikeesti?
Joku ammattiini liittyvä vai? Olen siellä missä linnutkin eli pihalla.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Dumis

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Oikeesti?!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Dumis kirjoitti:Oikeesti?!
No nii just, oikeesti!?!!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Ihan oikeesti nyt, joku kertokaa!?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja annepa »

Käytiin kokeileen boulderointia eilen. 4-reitti oli hyvä, siinä oli kahvoja joista sai erittäin hyvin kiinni. Vitonen oli melkein ok, otteet oli helppoja mut reitti vaikeahko ainakin mulle. Loput olikin sitten mulle liian vaikeita, koska en osaa eikä ole voimia. En ole boulderoija, ihan selkeesti. Vielä 4 kertaa kokeilua jäljellä.

Mikä järki on laittaa joku tutustumistarjous ja sit tarjota aloittelijalle vain 1 4-reitti ja 1 5-reitti, loput oli semmoista apinointia että en ees yrittänyt. Oisko EHKÄ kannattanu laittaa tarjouksen yhteyteen enemmän noita helpompia reittejä? Päättelen tästä että apinat eivät osaa markkinointia.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Gat »

Manaaja kirjoitti:
Gat kirjoitti:Minua narsistirunkkarina ärsyttää Kitinän sivun vaihtuminen, jolloin kaikki eivät näe..
Miten niin muka ei? Älä ole idiootti.

Edit: Tolla eturivin tummalla tytöllä oli kyllä aivan täydellinen vartalo mun silmään. Ei ihme että sitä kuvattiinkin aika paljon.
http://dtvideo.com/video/1825346edb31d5 ... l?fid=Nude
Siis tämä linkki. Jos et meinaa sitä ihan etummaista mulattia, luulen tietäväni ketä tarkoitat. Aina sinäkin olet omimassa Minun naisiani!

Nyt uteliaisuudesta kyselisin, että mitä eroja on näissä naisten ryhmäliikuntatyyleissä? Joogan ymmärrän (siitäkin on nakuvideoita), itämaisen tanssin tiedän ja flamencon, mutta mitä ovat nämä aerobic, stepping (jota tuo video kai paremmin on), sumba (läppäristäni puuttuu Sorro-näppäin pudotettuani Karhu-mäyräkoiran tän päälle), ja entäs mitä on Pilates? Selvitystä eroista, kiitos ja mitä muuta niitä on.

Sitten en ymmärrä niiden tarkoitusta. Ei opetella mitään hyödyllistä kuten tappelemaan tai kiipeilemään kallioilla. Kunhan jorataan. Ja jotenkin vaikuttaa, että se ei ole niin rankkaakaan kuin esim. kamppailulajien alkulämmittelyt, loppujumpasta puhumattakaan, joissa oli se hyvä ettei ikinä yksinään vapaaehtoisesti niin itseään rääkkäisi.

Joten eikö misut voisi olla maksamatta noista muotiliikunnoistaan ja jorata yksin kotona musiikin tahtiin? En näe noissa muita hyviä puolia, kuin että naiset ovat tiukoissa vaatteissa ja menevät yhdessä suihkuun.
RP

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja RP »

Mitä täällä tapahtuu, kertokaa mullekin.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Vesper »

RP kirjoitti:Mitä täällä tapahtuu, kertokaa mullekin.
Ei täällä muuta kun että Pyrtsi ei tajua miten scarfacesta saa väännettyä kaulahuivi-ässän.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Bruce Willisika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Laitetaan tää tännekin:

Ibumax-boksi toimitettu joka aamuisten vitamiinipurnukoiden sekaan. Jossain vaiheessa sen vain tajuaa, kun kate yhdyssanan "urheilijanuorukainen" molemmilta puolilta on lopussa. Suihkussa käyty ja pelivaatteet pesty; ruumis käärinliinoineen on valmis multiin.

Polvi ei oikein kestä kyykkäämistä. En tiedä, mikä vialla, koska se kestää kaiken muun täysin kivuitta. Hallimestari neuvoi olemaan kyykkäämättä liian syvään, täytyy nyt hieman huilia ja kokeilla sitten tuota. Tympii.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vesper kirjoitti:Ei täällä muuta kun että Pyrtsi ei tajua miten scarfacesta saa väännettyä kaulahuivi-ässän.
Nauraisit mielummin kanssani kuin mulle.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Nauraisit mielummin kanssani kuin mulle.
Susta on tullut niin kovin vakava ja synkkämielinen perheenisä ettei enää oikein taivu.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Bruce Willisika kirjoitti:Polvi ei oikein kestä kyykkäämistä. En tiedä, mikä vialla, koska se kestää kaiken muun täysin kivuitta. Hallimestari neuvoi olemaan kyykkäämättä liian syvään, täytyy nyt hieman huilia ja kokeilla sitten tuota. Tympii.
Meikäläiselle auttoi polvikipuihin kun vaihdoin kisatyyliseen superleveään haara-asentoon, tosin lonkat saa olla aika liikkuvat tuossa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Manaaja

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Gat kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
Gat kirjoitti:Minua narsistirunkkarina ärsyttää Kitinän sivun vaihtuminen, jolloin kaikki eivät näe..
Miten niin muka ei? Älä ole idiootti.

Edit: Tolla eturivin tummalla tytöllä oli kyllä aivan täydellinen vartalo mun silmään. Ei ihme että sitä kuvattiinkin aika paljon.
http://dtvideo.com/video/1825346edb31d5 ... l?fid=Nude
Siis tämä linkki. Jos et meinaa sitä ihan etummaista mulattia, luulen tietäväni ketä tarkoitat. Aina sinäkin olet omimassa Minun naisiani!
Kuules kun taidan juurikin tarkoittaa sitä sun mielestäsi "ihan etummaista mulattia". Näkyy framilla mm. kohdissa 0:45-0:55, 1:03-1:13 ja 1:17-1:22.
Bruce Willisika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Bluntly kirjoitti:
Meikäläiselle auttoi polvikipuihin kun vaihdoin kisatyyliseen superleveään haara-asentoon, tosin lonkat saa olla aika liikkuvat tuossa.
Täytyypi kokkeilla parin-kolmen viikon varoajan päästä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kevään eka lenkki 10km meni jopa odotettua helpommin. Iskukestävyys oli yllättävän hyvä ja sykkeet pysyivät sopivan alhaalla. Piristyin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
scarface
Elämätön Kitisijä
Viestit: 306
Liittynyt: 07.04.2011 22:12

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja scarface »

8km juoksu/39min. Oikee reisi juilii niin maan perusteellisesti et meinas itkua punkee silmäkulmiin. :( Tarkotus oli vetassa pitkis, mutta se jäänee ens viikon lopulle. Venyttelyä ja kylmää.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja aasi »

Reilun 12km pyöräilyn jälkeen sunnuntaisähly alivoimalla vei mehut aivan totaalisesti.

Endomondo on pirullinen sovellus, se huutelee väliaikoja ja matkapyöräilyssäkin tulee pidettyä herkemmin vauhtia päällä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

scarface kirjoitti:8km juoksu/39min. Oikee reisi juilii niin maan perusteellisesti et meinas itkua punkee silmäkulmiin. :( Tarkotus oli vetassa pitkis, mutta se jäänee ens viikon lopulle. Venyttelyä ja kylmää.
Kerros vähän juoksureenaamisestasi! Laatuja ja määriä...ihan mielenkiinnosta kyselen.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Vastaa Viestiin