Miittimenu, rahantörsäys ja krapula

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
aydemir
Elämätön Kitisijä
Viestit: 440
Liittynyt: 18.08.2005 9:11
Paikkakunta: Esbo
Viesti:

Re: Miittimenu, rahantörsäys ja krapula

Viesti Kirjoittaja aydemir »

Ennen etkoja nostin 80e rahaa ja viimeiset pennoset siitä käytin kotimatkaan. Eli ei tullut kovin kalliiksi, vaikka ite jouduinkin kaikki juomani kustantamaan. Miksei kukaan mulle juomia tarjonnu?? Olin vissiin aivan väärässä seurassa koko ajan...
Save a horse, ride a cowboy
Na

Re: Miittimenu, rahantörsäys ja krapula

Viesti Kirjoittaja Na »

HellBell kirjoitti:
Na kirjoitti:..
Ja jos kaipaat vastaväittäjäksi lempeää vadelmapirtelöön upotettua pupusta, niin tarjolla olen minä.
No tollasta söpöliiniähän mä alan milloin vaan! :h:


Eiku siis :matsi:
Starflare

Re: Miittimenu, rahantörsäys ja krapula

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Olenko minä ainoa kitupiikki täällä? Aivan tolkuttomia summia pistätte haisemaan, olisin pohjien oton lisäksi pistänyt budjettiin max. 50€ joka olisi aiheuttanut luultavasti huimausta(kotipitäjässä max. 20€) ja sillä olisi koko ilta pitänyt pärjätä.

EDIT: Lisäystä.
Viimeksi muokannut Starflare, 08.12.2005 2:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Aito_Johanna

Re: Miittimenu, rahantörsäys ja krapula

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Starflare kirjoitti:Olenko minä ainoa kitupiikki täällä? Aivan tolkuttomia summia pistätte haisemaan, olisin pohjien oton lisäksi pistänyt budjettiin max. 50€ (kotipitäjässä max. 20€) ja sillä olisi koko ilta pärjätä.
No eihän esim. minulla mennyt kuin ruokamaksu 24,5 € ja kolmen vaikkakin sinänsä kalliisti hinnoitellun drinkin maksu, eli reilusti alle 50 egen jäi. Kannattaa juhlia vaisuvakkarimalliin, niin säästyy myös rahaa! *niksipirkka*
Starflare

Re: Miittimenu, rahantörsäys ja krapula

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Aito_Johanna kirjoitti:
Starflare kirjoitti:Olenko minä ainoa kitupiikki täällä? Aivan tolkuttomia summia pistätte haisemaan, olisin pohjien oton lisäksi pistänyt budjettiin max. 50€ (kotipitäjässä max. 20€) ja sillä olisi koko ilta pärjätä.
No eihän esim. minulla mennyt kuin ruokamaksu 24,5 € ja kolmen vaikkakin sinänsä kalliisti hinnoitellun drinkin maksu, eli reilusti alle 50 egen jäi. Kannattaa juhlia vaisuvakkarimalliin, niin säästyy myös rahaa! *niksipirkka*
Mitenkäs paljon maksoivat nuo "kalliit" drinksut? Muistan että hevimestassa käydessäni 0,33l "tuoppi" olutta maksoi neljä euroa. Melkein pyörryin niille sijoilleni, kiitoshyvästianteeksihevimesta.

Luultavasti vaisuillessanikin rupeaisin ajattelemaan heti miten selviäisin edes hieman halvemmalla, on se tiukkaa :) .
Aito_Johanna

Re: Miittimenu, rahantörsäys ja krapula

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Starflare kirjoitti:
Mitenkäs paljon maksoivat nuo "kalliit" drinksut? Muistan että hevimestassa käydessäni 0,33l "tuoppi" olutta maksoi neljä euroa. Melkein pyörryin niille sijoilleni, kiitoshyvästianteeksihevimesta.

Luultavasti vaisuillessanikin rupeaisin ajattelemaan heti miten selviäisin edes hieman halvemmalla, on se tiukkaa :) .
Cantinassa en edes katsonut luottokorttikuittia, mutta joku sanoi, että Irish Coffe oli maksanut 8 euroa, joten varmaankin amarettokahvi oli suunnilleen saman verran ja mansikkamargarita ehkä vähän vähemmän. Amarillon baarimikon sekoitus oli noin 6 euroa.
Kallista, kyllä, mutta käyn niin vähän baareissa, ettei sillä ole mitään merkitystä, maksavatko juomani euron, kolme vai kuusi.
Starflare

Re: Miittimenu, rahantörsäys ja krapula

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Aito_Johanna kirjoitti:
Cantinassa en edes katsonut luottokorttikuittia, mutta joku sanoi, että Irish Coffe oli maksanut 8 euroa, joten varmaankin amarettokahvi oli suunnilleen saman verran ja mansikkamargarita ehkä vähän vähemmän. Amarillon baarimikon sekoitus oli noin 6 euroa.
Kallista, kyllä, mutta käyn niin vähän baareissa, ettei sillä ole mitään merkitystä, maksavatko juomani euron, kolme vai kuusi.
*KUPS*
Aito_Johanna

Re: Miittimenu, rahantörsäys ja krapula

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Starflare kirjoitti:
*KUPS*
*kaataa Starflaren päälle ämpärillisen kylmää vettä* - virkoaako?
ninnithequeen

Re: Miittimenu, rahantörsäys ja krapula

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tässä välissä on pakko mainostaa omaa pikku lähiöräkäläämme, varsinkin Starflarelle:

Klo 12-15 III-tuoppi, IV-tuoppi, kossupaukut mikserillä, rommikola, gin tonic ja Kolmen Leijonan viski: 2,5 euroa kpl.

:beer:
Yönmustaritari

Re: Miittimenu, rahantörsäys ja krapula

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Tänään illalla lasken kulut mutta mainittakoon, että krapula kesti neljä kokonaista vuorokautta. Saattaa oikeasti olla, että en dokaa enää koskaan.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Miittimenu, rahantörsäys ja krapula

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Yönmustaritari kirjoitti:Tänään illalla lasken kulut mutta mainittakoon, että krapula kesti neljä kokonaista vuorokautta. Saattaa oikeasti olla, että en dokaa enää koskaan.
Kulta!
Kikkelis kokkelis.
Starflare

Re: Miittimenu, rahantörsäys ja krapula

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Aito_Johanna kirjoitti:
Starflare kirjoitti:
*KUPS*
*kaataa Starflaren päälle ämpärillisen kylmää vettä* - virkoaako?
Johan tässä rupeaa virkoamaan. Täytyy vetää kovat (ja halvat) kännit ettei jää arpia :).

ninnithequeen kirjoitti:Tässä välissä on pakko mainostaa omaa pikku lähiöräkäläämme, varsinkin Starflarelle:

Klo 12-15 III-tuoppi, IV-tuoppi, kossupaukut mikserillä, rommikola, gin tonic ja Kolmen Leijonan viski: 2,5 euroa kpl.

:beer:
Kerrankin olisi hinnat kohdillaan, erityisesti kossupaukkuja voisi tempoa naamariin ja sammua lumimyrskyyn, mutta 12-15 on hieman kehno aika ruveta kiskomaan mitään (kotisohva poislukien).
ninnithequeen

Re: Miittimenu, rahantörsäys ja krapula

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Starflare kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Tässä välissä on pakko mainostaa omaa pikku lähiöräkäläämme, varsinkin Starflarelle:

Klo 12-15 III-tuoppi, IV-tuoppi, kossupaukut mikserillä, rommikola, gin tonic ja Kolmen Leijonan viski: 2,5 euroa kpl.
Kerrankin olisi hinnat kohdillaan, erityisesti kossupaukkuja voisi tempoa naamariin ja sammua lumimyrskyyn, mutta 12-15 on hieman kehno aika ruveta kiskomaan mitään (kotisohva poislukien).
Trust me, kyllä siellä aika moni on oven takana ennen kahtatoista odottamassa halpaa viunaa :D

Varsinkin lauantaipäivät on yllättävän kiireisiä.
slam

Re: Miittimenu, rahantörsäys ja krapula

Viesti Kirjoittaja slam »

tuhlaan, kun ei jaksa säästää... vitun sama. Kaikki tai ei mitään!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Miittimenu, rahantörsäys ja krapula

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vaola kirjoitti:Tämä pikkujoulu oli yksi niistä harvoista illoista vuodessa, jolloin vain pidin kiinni siitä että rahaa löytyy tarpeeksi ja jätin kustannukset arvioimatta. Toisaalta, olen niin vähäjuomainen etten koskaan onnistukaan kovin korkeita summia tuhlaamaan.

Dumarille tai Niballe olen edelleen pystyssä taksikyydistä!
Saanen korjata sinua, me tarjosimme sinulle sen pehmeän tilatakson penkin, eikä siitä pidä sinulle mitään kuluja tuleman, rahaa emme ota vastaan! :oops:
Yönmustaritari kirjoitti:Tänään illalla lasken kulut mutta mainittakoon, että krapula kesti neljä kokonaista vuorokautta. Saattaa oikeasti olla, että en dokaa enää koskaan.
Mites se moraalinen krapula?
Onko se jo hellittänyt? :twisted:
Pyyhin Netikettiin..
Yönmustaritari

Re: Miittimenu, rahantörsäys ja krapula

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Niba kirjoitti:
Mites se moraalinen krapula?
Onko se jo hellittänyt? :twisted:
Joutuu murehtimaan ihan toisissa pirskeissä suoritettuja sanomisia ja tekemisiä.
Starflare

Re: Miittimenu, rahantörsäys ja krapula

Viesti Kirjoittaja Starflare »

ninnithequeen kirjoitti:
Starflare kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Tässä välissä on pakko mainostaa omaa pikku lähiöräkäläämme, varsinkin Starflarelle:

Klo 12-15 III-tuoppi, IV-tuoppi, kossupaukut mikserillä, rommikola, gin tonic ja Kolmen Leijonan viski: 2,5 euroa kpl.
Kerrankin olisi hinnat kohdillaan, erityisesti kossupaukkuja voisi tempoa naamariin ja sammua lumimyrskyyn, mutta 12-15 on hieman kehno aika ruveta kiskomaan mitään (kotisohva poislukien).
Trust me, kyllä siellä aika moni on oven takana ennen kahtatoista odottamassa halpaa viunaa :D

Varsinkin lauantaipäivät on yllättävän kiireisiä.
Kyllähän Suomessa noita ammattilaisia riittää, on se jo täällä periferiassakin nähty.

Nimim. "Itsekin odottanut kapakan aukeamista" :oops: .
Vastaa Viestiin