HB:n ja SA:n "epävirallinen" 9:säs h-kokous 11.4.

Info tulevista miiteistä
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12290
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

HB:n ja SA:n "epävirallinen" 9:säs h-kokous 11.4.

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Homeboy tapasi SA:n ma 11.4. raitiovaunupysäkillä Töölössä, sattumalta. Kumpikin menossa tahoilleen. Päättivät sitä ennen mennä yhdessä kahville kahvilaan.
Kahvilassa HB otti kahvin ja kaksi Suffelia, SA kahvin ja pullan. Lisäksi HB otti lasin vettä tiedusteltuaan ensin onko vesi ilmaista. Oli se.
Keskusteluja käytiin mm. seuraavista aiheista:

- Kitinäläiset
- Elokuvat
- TV-ohjelmat
- Kotimaan matkailu

Että sellaista.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: HB:n ja SA:n "epävirallinen" 9:säs h-kokous 11.4.

Viesti Kirjoittaja Sola »

Ja näistä teidän treffeistä on ihan jokavitunkerta avattava oma ketju? Miksi?
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12290
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: HB:n ja SA:n "epävirallinen" 9:säs h-kokous 11.4.

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Sola kirjoitti:Ja näistä teidän treffeistä on ihan jokavitunkerta avattava oma ketju? Miksi?
Tämä ON miittiosasto, jos et ole sattunut huomaamaan.

Toiseksi: mitään ketjua ei ole pakko lukea, jos ei kiinnosta. Ei minuakaan esim. urheilu tai Sian opiskelut kiinnosta pätkääkään, mutta eivät nuo ketjut minua haittaa millään tavoin. Miksi haittaisivat?

Niin että löysää pipoa vaan. :wink:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: HB:n ja SA:n "epävirallinen" 9:säs h-kokous 11.4.

Viesti Kirjoittaja Sola »

Miks helvetissä niistä pitää ilmotella jälkikäteen? Jos mä tapaisin vaiks Elppiksen päiväkahvilla niin mitäs järkee sitä tänne ois sen jälkeen ilmotella?
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12290
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: HB:n ja SA:n "epävirallinen" 9:säs h-kokous 11.4.

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Sola kirjoitti:Miks helvetissä niistä pitää ilmotella jälkikäteen? Jos mä tapaisin vaiks Elppiksen päiväkahvilla niin mitäs järkee sitä tänne ois sen jälkeen ilmotella?
Kai näillä ketjuilla voi jotain viihdearvoa olla, vaikka ei olisikaan informaatioarvoa.
En tosin osaa näistä mööteistä kirjoittaa yhtä vitsikkäästi kuin SA, mutta kyllähän näistä joskus jotain keskusteluakin syntyy, niin kuin nyt.
Ja minulle on ainakin syntynyt jo viihdearvoa, kun yksi kitinäläinen vetää herneet nenään tällaisesta viattomasta ketjusta joka 1) ei loukkaa ketään 2) ei pitäisi ärsyttääkään ketään.
Eikä näitä HB & SA miittiketjujakaan ole ollut 15 kuukauden aikana kuin 9.

On täällä btw ollut muitakin miittiketjuja, joissa tapaamisista on kerrottu jälkikäteen. Vedä nyt pultit tuostakin tiedosta... :roll:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: HB:n ja SA:n "epävirallinen" 9:säs h-kokous 11.4.

Viesti Kirjoittaja Sola »

Kuka tässä hernettä nenään on vetänyt? Eikö saa ihmetellä? Ois varmaan pitäny laittaa vähän väriä ja sydämiä tähän ni ei tulis väärää käsitystä.
Manaaja

Re: HB:n ja SA:n "epävirallinen" 9:säs h-kokous 11.4.

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Homeboy65 kirjoitti:Kai näillä ketjuilla voi jotain viihdearvoa olla
Kun ei ole. Viisi kertaa sama vitsi vuoden sisään ei enää paljoa naurata, vaikka se olisi hyväkin vitsi.

Tässä taas ei ole ollut mitään vitsikästä, hauskaa tai viihteellistä edes ensimmäisellä yrityksellä. Jos et vielä ymmärtänyt niin identtinen paskanlässytysketju joka ikisen kaljallakäynnin jälkeen ei tarjoa yhtään mitään uutta saati sitten viihteellistä.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: HB:n ja SA:n "epävirallinen" 9:säs h-kokous 11.4.

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Manaaja kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:Kai näillä ketjuilla voi jotain viihdearvoa olla
Kun ei edes ensimmäisellä yrityksellä. ....
Kuka kannattaisi minun ja Manaajan miittiä? :)

Ja minkälainen agenda olisi minun ja Manaajan miitissä? :o

Ylittäisikö tapaamisemme tapahtumat kansallisen uutiskynnyksen? 8)

Minkälainen tarjoilu ja menu meillä olisi, missä tapaisimme? :?

Mistä keskustelisimme? :idea:

Kumpi poistuisi miitistä ensin? :wink:

Olisimmeko ystäviä miitin jälkeen? :jee:

Saisiko Manaaja paskahalvauksen? :shock:

Näihin ja muihin mahdollisiin kiinnostaviin kysymyksiin pyytäisin Kitinäin aivoriihtä. :D

Herra SA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: HB:n ja SA:n "epävirallinen" 9:säs h-kokous 11.4.

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Tää miittiformaatti huutaa nannia mukaan!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12290
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: HB:n ja SA:n "epävirallinen" 9:säs h-kokous 11.4.

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Manaaja kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:Kai näillä ketjuilla voi jotain viihdearvoa olla
Kun ei ole. Viisi kertaa sama vitsi vuoden sisään ei enää paljoa naurata, vaikka se olisi hyväkin vitsi.

Tässä taas ei ole ollut mitään vitsikästä, hauskaa tai viihteellistä edes ensimmäisellä yrityksellä. Jos et vielä ymmärtänyt niin identtinen paskanlässytysketju joka ikisen kaljallakäynnin jälkeen ei tarjoa yhtään mitään uutta saati sitten viihteellistä.
Ei ole? Kyseessä on sinun subjektiivinen mielipiteesi, ei enempää.

Toiseksi mistään "identtisestä" tässä ei ole kyse, kyllä nämä ketjunavaukset ovat olleet joka kerta erilaisia. Samoin muut postaukset näissä ketjuissa.

Kolmanneksi kyseessä on miittiketju MIITTIpalstalla.

Neljänneksi, jos nämä eivät kiinnosta ei ole mikään pakko lukea.

Viidenneksi näitä ketjuja avataan täällä harvakseen, tämä on viime vuoden alusta lähtien 9:s. Kai tänne mahtuu? :roll:

Kuudenneksi jos näissä ketjuissa on faktisesti substanssin puutetta niin on vaikka kuinka monissa muissakin ketjuissa. "Tärkeät" gallupit ym.

Seitsemänneksi voi elämän kevät. Kyse on Kitinä-ketjuista joita siis vielä avataan aika harvakseen. Mistään enemmästä ei ole kyse, ei siis mistään enemmästä. Joten mitä jos relaisit vähän? Miettisit vaikka mitä tarkoittaa sellainen abstraktio kuin suhteellisuudentaju?? :wink:

Par-sky se myös veti pultit näistä ketjuista tuolla Kehityskeskusteluissa. No. Hänen mielestään nämä ketjut ovat väärin, sen sijaan on kyllä OK nimitellä co-kirjoittajia "aivovammoiksi".
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
So Hard

Re: HB:n ja SA:n "epävirallinen" 9:säs h-kokous 11.4.

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Keksi yksikin perustelu, miksi yksi ketju näille ei riittäisi? Huomiohuoraukseltahan tuo tuntuu että jokaiselle kahdenkeskiselle kaljoittelulle omansa. Tai sitten tosi poikaromanttiselta! Jos joku pitää näitä viihteellisinä, käsi ylös! Nyt tarvitaan tukijoita.
Manaaja

Re: HB:n ja SA:n "epävirallinen" 9:säs h-kokous 11.4.

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Homeboy65 kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:Kai näillä ketjuilla voi jotain viihdearvoa olla
Kun ei ole. Viisi kertaa sama vitsi vuoden sisään ei enää paljoa naurata, vaikka se olisi hyväkin vitsi.

Tässä taas ei ole ollut mitään vitsikästä, hauskaa tai viihteellistä edes ensimmäisellä yrityksellä. Jos et vielä ymmärtänyt niin identtinen paskanlässytysketju joka ikisen kaljallakäynnin jälkeen ei tarjoa yhtään mitään uutta saati sitten viihteellistä.
Ei ole? Kyseessä on sinun subjektiivinen mielipiteesi, ei enempää.
Kyseessä on tasan kaikkien mielipide sua ja SA:ta lukuunottamatta.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12290
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: HB:n ja SA:n "epävirallinen" 9:säs h-kokous 11.4.

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

So Hard kirjoitti:Keksi yksikin perustelu, miksi yksi ketju näille ei riittäisi? Huomiohuoraukseltahan tuo tuntuu että jokaiselle kahdenkeskiselle kaljoittelulle omansa. Tai sitten tosi poikaromanttiselta! Jos joku pitää näitä viihteellisinä, käsi ylös! Nyt tarvitaan tukijoita.
Kerro yksikin perustelu miksi et voi olla lukematta näitä ketjuja jos ei kiinnosta.
Minua eivät monet ketjut kiinnosta pätkääkään. Silti en koe niiden olemassaoloa mitenkään ongelmaksi.
Yksinkertaista.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
So Hard

Re: HB:n ja SA:n "epävirallinen" 9:säs h-kokous 11.4.

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Homeboy65 kirjoitti:
So Hard kirjoitti:Keksi yksikin perustelu, miksi yksi ketju näille ei riittäisi? Huomiohuoraukseltahan tuo tuntuu että jokaiselle kahdenkeskiselle kaljoittelulle omansa. Tai sitten tosi poikaromanttiselta! Jos joku pitää näitä viihteellisinä, käsi ylös! Nyt tarvitaan tukijoita.
Kerro yksikin perustelu miksi et voi olla lukematta näitä ketjuja jos ei kiinnosta.
Minua eivät monet ketjut kiinnosta pätkääkään. Silti en koe niiden olemassaoloa mitenkään ongelmaksi.
Yksinkertaista.
Laita huomiohuora hame päälle.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: HB:n ja SA:n "epävirallinen" 9:säs h-kokous 11.4.

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Homeboy65 kirjoitti: Par-sky se myös veti pultit näistä ketjuista tuolla Kehityskeskusteluissa. No. Hänen mielestään nämä ketjut ovat väärin, sen sijaan on kyllä OK nimitellä co-kirjoittajia "aivovammoiksi".
Ole hyvä ja perustele miksi näitä teidän poikarakkaushetkiä ei voi tunkea yhteen ketjuun vaan jokaiselle pitää avata uusi. Jokaiselle uutisellekaan ei avata uutta ketjua, vaan laitetaan uutisketjuun. Ja niissä sisällön vaihtelu on huomattavasti suurempaa.

Toisekseen, yleensä miiteistä ilmoitetaan etukäteen. Jälkikäteen ilmoittaminen kuuluu "näin kitisijän" ketjuun.

Tämä paska ei eroa mun silmään yhtään petrin spämmäämisestä, paitsi että on taajempaan tapahtuvaa ja vielä turhempaa.

Anteeksi, loukkasiko aivovamma? Miten olisi: te olette niin turhia, että teidät pitäisi nussia uudelleen, mutta tällä kertaa kondomin kanssa.

Ja mun mielestä mun huumori näissä viesteissä on helvetin paljon hauskempaa kuin teidän kahden koko viestihistoriassa yhteensä.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: HB:n ja SA:n "epävirallinen" 9:säs h-kokous 11.4.

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Manaaja kirjoitti:Kyseessä on tasan kaikkien mielipide sua ja SA:ta lukuunottamatta.
Mä oon nyt kyl vähän Homien ja Arskan jengissä, vaikken tukija olekaan. Miitteihin avattu miittiketju, who cares? Kunhan ei rönsyile muille osastoille.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: HB:n ja SA:n "epävirallinen" 9:säs h-kokous 11.4.

Viesti Kirjoittaja elco »

Niin siis mähän olen tässä ketjussa ainoastaan, koska patz on edellinen kirjoittaja.

Puolestani nuo gubet saisivat enemmänkin keskittyä avaamaan ketjuja keskenään jonnekin suljetulle alueelle, esim. tänne. Mitä väliä?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: HB:n ja SA:n "epävirallinen" 9:säs h-kokous 11.4.

Viesti Kirjoittaja Vesper »

elco kirjoitti:Niin siis mähän olen tässä ketjussa ainoastaan, koska patz on edellinen kirjoittaja.
Kulta! Ihanaa että sä pidät mua vähän niinq silmällä, junouz zäp pox!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: HB:n ja SA:n "epävirallinen" 9:säs h-kokous 11.4.

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Home! Minähän en näitä pidä kuin hauskoina, mutta aikalailla ällöttää jonkun kommentti poikarakkautena.

Henkilökohtaisesti tuollaisen sanan tai ajatuksen levittäminen on tympeää jos joku ottaa tosikseen. Mulla menee jotenkin raja tuollaisessa piikittelyssä ja leikissä ja tyhmässä huumorissa, vaikka en homofobiainen olekaan...niin kauan kuin ei asia koske minua edes leikillään! Tässä mielessä olen aika perinteellinen, ts. tyypillinen, tapaus varmaan, hiukan tekopyhäkö? Mutta ainoa hiukankin vakava asia näissä miittiselostuksissa on tuo piikittäminen homostelu. Siksi kehotan lämpimästi itsekin lopettamaan erilliset miittijutut, jos ja kun se johtaa tuohon lokaan! En tosiaan ole näet oksentanut vielä.

STADINARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Bruce Willisika

Re: HB:n ja SA:n "epävirallinen" 9:säs h-kokous 11.4.

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

^Turpa kiinni, narttu. Nyt imet sitä Homeboyn smaragdinvihreätä diggersonia, jou bits nams poks zäp.
Dumis

Re: HB:n ja SA:n "epävirallinen" 9:säs h-kokous 11.4.

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Joko Homoboy on käynyt "siivoamassa" Turskan kämpällä?
Manaaja

Re: HB:n ja SA:n "epävirallinen" 9:säs h-kokous 11.4.

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Vesper kirjoitti:Mä oon nyt kyl vähän Homien ja Arskan jengissä, vaikken tukija olekaan. Miitteihin avattu miittiketju, who cares?
Niinno, miitteinä ollaan totuttu pitämään tapaamisia ja kokoontumisia, joista ollaan informoitu etukäteen, ja johon on ihmisillä mahdollisuus osallistua tahtonsa mukaan. Nämä paskanlässytykset eivät valitettavasti oikein täytä sitä määritelmää, vaan menevät tosiaan paremmin tuonne "näin kitinäläisen" -alle.

Ja varsinkin kun on yleisessä tiedossa että Homie yleensä tapailee ihmisiä kahdenkesken vain myydäkseen siivoushuorapalvelujaan, niin nämä oikeastaan voisi suoraan siirtää tuonne erotiikan alle. Mutta eipä sekään oikein ketään kiinnosta että SA on HB:n paras asiakas, vaikka se tuleekin vesiselvästi ilmi SA:n reaktioista jos joku edes vitsillä epäilee kyseessä olleen poikarakkauden.
Dave

Re: HB:n ja SA:n "epävirallinen" 9:säs h-kokous 11.4.

Viesti Kirjoittaja Dave »

Mun mielestä, huomioiden SA:n reaktio siihen, että HB:llä on selvästi taka-ajatuksia siivouspalveluiden suhteen, näitä miittiketjuja tulisi ehdottomasti jatkaa ja kertoa tarkemmin, tulivatko paikat puhtaiksi ja juotiinko kuumat päiväkahvit kerman kera.

Olipa monta sivulausetta.
So Hard

Re: HB:n ja SA:n "epävirallinen" 9:säs h-kokous 11.4.

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Dave kirjoitti:Mun mielestä, huomioiden SA:n reaktio siihen, että HB:llä on selvästi taka-ajatuksia siivouspalveluiden suhteen, näitä miittiketjuja tulisi ehdottomasti jatkaa ja kertoa tarkemmin, tulivatko paikat puhtaiksi ja juotiinko kuumat päiväkahvit kerman kera.

Olipa monta sivulausetta.
Vähän express verbisiä ja ex legeä sekaan, niin kyllä susta kunniajuristi vielä tehdään, paitsi jos olosuhteiden pakosta taikka ylittättömän tahi alittamattoman esteen vuoksi estymme muutoinkin kuin tilapäisesti kunniajuristiuden myöntämisessä.
Viimeksi muokannut So Hard, 28.04.2011 9:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Dave

Re: HB:n ja SA:n "epävirallinen" 9:säs h-kokous 11.4.

Viesti Kirjoittaja Dave »

So Hard kirjoitti:
Dave kirjoitti:Mun mielestä, huomioiden SA:n reaktio siihen, että HB:llä on selvästi taka-ajatuksia siivouspalveluiden suhteen, näitä miittiketjuja tulisi ehdottomasti jatkaa ja kertoa tarkemmin, tulivatko paikat puhtaiksi ja juotiinko kuumat päiväkahvit kerman kera.

Olipa monta sivulausetta.
Vähän expree verbisiä ja ex legeä sekaan, niin kyllä susta kunniajuristi vielä tehdään, paitsi jos olosuhteiden pakosta taikka ylittättömän tahi alittamattoman esteen vuoksi estymme muutoinkin kuin tilapäisesti kunniajuristiuden myöntämisessä.
Olen jo lopettanut seksin harrastamisen lähes kokonaan. Puoltaako se arvonimen myöntämistä?
Vastaa Viestiin