Vapunaatto normi kännipäivä?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Vapunaaton johtoajatus?

Känni isolla Koolla päälle!
2
40%
Royal -teetä vaan litkin
1
20%
Ejakulaatiota odotellessa
0
Ei ääniä
En vietä tätä työläisten ka opiskelijoittan juhlaa
2
40%
Vasta Kumtähdenkentällä tavataan!
0
Ei ääniä
 
Ääniä yhteensä: 5

Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Vapunaatto normi kännipäivä?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Katselin tuossa viimeistä S-tiliotetta ei hyvältä näytä..
Harmi kun en oo saita penninvenyttäjä enkä käy yökerhoissakaan, taas on laivatuonti vähentänyt alkoholin käyttöäni ravintoloissa NOT!
Pyyhin Netikettiin..
Manaaja

Re: Vapunaatto normi kännipäivä?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Onks tää viikonpäiväketju? Aamu alkaa oluella ja kilolla possun ulkofilettä uunissa. Mausteena sinappinen BBQ-marinadi nagalla, valkosipulilla ja mustapippurilla höystettynä. Tänään ei syödä homoaamiaista.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Vapunaatto normi kännipäivä?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Jää aamiainen tänään väliin, ei ole näläkä. Ja viinaakin vasta huomenna.
Kohtapuoleen pensaita leikkaamaan. Ja räystäskourut putsaamaan, kun en ole saanut aiemmin aikaiseksi. Työvitutus vie näköjään talonhoidon halut, tai sitten panetus, tai molemmat.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Vapunaatto normi kännipäivä?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Täytynee taas kiittää kaveria tästä mainiosta aamun fiiliksennostattajasta.

Taidan mennä oksentamaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
AngryBird

Re: Vapunaatto normi kännipäivä?

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Ei känniä, ei vappua.
Ei tämä eroa mitenkään normaalista viikonlopusta. Täällä kylillä ei hillu teekkarit eikä kommarit. :P
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Vapunaatto normi kännipäivä?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Lähden opiskelijabileisiin, mikäli opinnoiltani ehdin. Eli jos saan jotain aikaiseksi jo päivällä. Muussa tapauksessa istun sisällä itseäni henkisesti ruoskien, ehkä myös ruokkien mikäli satun armeliaalle tuulelle.
Prepare for the worstest.
Avatar
scarface
Elämätön Kitisijä
Viestit: 306
Liittynyt: 07.04.2011 22:12

Re: Vapunaatto normi kännipäivä?

Viesti Kirjoittaja scarface »

Ei känniä, ei vappua. En ole tainnu koskaan vappua mitenkään edes juhlia, vaikka toi kuppanen valkolakkiki on hyllyssä muistutuksena lukioajoista.. :D Tai no, nyt meni väärin, olinhan sillon just kun lakin sain, juhlimassa muiden meidän kanssa, mutta lakkia en ottanu mukaan. Musta son jotenki noloo pitää sitä kotsaa päässä..

Ja joo, hellun kans hengaillaan, mökkivappu, saunomista ja grillausta ja Suomen matsin seuraamista :) Ja urheilua tokkiisa!
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Vapunaatto normi kännipäivä?

Viesti Kirjoittaja exsu »

Meidän vappusuunnitelmissa on teatteria (Juoppohullun päiväkirjan vierailunäytös TTT:llä) ja illemmalla ystävälle syömään hyvin. Koirakin kotiutuu tänään viikon reissusta, mikä on aika jees.
Dumis

Re: Vapunaatto normi kännipäivä?

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Pari olutta tai lonkeroo vois ottaa, mutta tuskin viittin sitäkään. Amatöörit dokatkoon.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Vapunaatto normi kännipäivä?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ilma on kun morsian, lämmin ja kostea, ilmasta tippuu ilmasta vettä voi olla että ensi viikolla on ilmassa vettä jopa toisessa olomuodossa, koska eihän yksi pääskynen kesää tee?

Yritän päivittää C3-01stä katsotaan mitä siitäkin tulee. puhelin yllättävän helppokäyttöinen ja speksit kohdallaan minun käyttöön.. eikä ollu kallis..

Tämä vappu sisätiloissa ilmeisesti..
Pyyhin Netikettiin..
Dumis

Re: Vapunaatto normi kännipäivä?

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Pari timmaa viel duunia ja sitten jäkistä kattelee. Raksukin on tänään myllytetty, vahattu ja sisäpesty. Viime viikolla oli täyshuoltokin ilmastointia myöten, nyt se on kunnossa 8)
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Vapunaatto normi kännipäivä?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Bluntly kirjoitti:Täytynee taas kiittää kaveria tästä mainiosta aamun fiiliksennostattajasta.

Taidan mennä oksentamaan.
Vittu jotain varoitusta ens kerralla! Onneksi silmät oli salaman nopeat ja kääntyivät johonkin ihan muualle.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Bruce Willisika

Re: Vapunaatto normi kännipäivä?

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Eijole kännipäivä. Ensin ihastelin aamulla pilvisyyttä todeten, ettei mun tarvitsekaan fillaroida sitä ~60km pätkää jonka olin aikonut. Nyt kuitenkin voisin sen sutaistakin, mutta pilvet sen kuin tummenevat. On toi säätila turhan viileä muutaman tunnin reippailuun sadekelillä, kesällä tilanne olisi toinen. Pähkäilen vielä hetken ennen kuin päätän laitanko junapiletin tilaukseen.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Vapunaatto normi kännipäivä?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Pussailututtaa!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Vapunaatto normi kännipäivä?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Suvinen kirjoitti:No varoita sinä, tulin uteliaaksi vaikka aavistan etten halua nähdä.
Jotain todella yksityiskohtaista lähikuvaa homostelusta.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Vapunaatto normi kännipäivä?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^ Se alempi on nainen...
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Vapunaatto normi kännipäivä?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mulle riitti karvainen miehen peräaukko.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Vapunaatto normi kännipäivä?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Pensaat leikattuna, mutta räystäskourut putsaamatta.
Flunssa yrittää tosissaan kimppuun. Levolla ja sopivilla aineilla vielä karkottunut. Parasta ois pysyä pois, ettei huominen laivareissu jää väliin.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Vapunaatto normi kännipäivä?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

nowaysis kirjoitti:Lähden opiskelijabileisiin
Teini!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Dave

Re: Vapunaatto normi kännipäivä?

Viesti Kirjoittaja Dave »

Lolita kirjoitti:Mulle riitti karvainen miehen peräaukko.
Eix ne yleensä oo?
Vastaa Viestiin