Pelkäätkö Vesperiä?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Pelkäätkö Vesperiä?

Kyllä
7
15%
En
19
40%
En
19
40%
En uskalla vastata
3
6%
 
Ääniä yhteensä: 48

Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Pelkäätkö Vesperiä?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Miksi, tämä on ihan Daven oma prokkis..

Oon huomannut etten pidä sellaisista ihoista, vaikka oonkin ikinuori..

Joo mulla on niinlähtemätön muisto jo ensitapaamiselta että ei tässä kiirettä..
Viimeksi muokannut Niba, 30.04.2011 1:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pelkäätkö Vesperiä?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Niba kirjoitti:Miksi, tämä on ihan Daven oma prokkis..
Niba, sä pelkäät. Siis oikeasti pelkäät vespaa. Se on sulle uhka. Ehkä se muistuttaa sua jostain pettymyksestä. Etkä sä edes ole sille vihainen, vaan isälles. Niba, käännä tää juttu. Sul on vielä mahkuja. Päästä irti sun möykystä, vaikka se rakas onkin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Pelkäätkö Vesperiä?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Niba kirjoitti:Miksi, tämä on ihan Daven oma prokkis..
Niba, sä pelkäät. Siis oikeasti pelkäät vespaa. Se on sulle uhka. Ehkä se muistuttaa sua jostain pettymyksestä. Etkä sä edes ole sille vihainen, vaan isälles. Niba, käännä tää juttu. Sul on vielä mahkuja. Päästä irti sun möykystä, vaikka se rakas onkin.
So What?

Vespalla on jo niin iso mulkku että mihin se meitä tarvitsisikaan?

Se selkisi jo ensi tapaamisella enkä oo muutenkaan mikään extrovertti..

Sitä paitsi sä oot poliisi eikä mulla oo ammattia ollenkaan, et muista asemasi ja ekolokerosi ihan kiltisti..

Mä sentään tiedän isäni olevan määräilevä pikkupoika mut sitten kuitenkin toivon ettei sun isäsuhteessa oo enää kupruja, kun nyt nostit asian pintaan..

Totu vaan siihen ettei sun sanomisilla oo paskan väliä ilman uniformua vai mikä teidän passipoliisien työasu nykyään on? Harja ja Essu?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Pelkäätkö Vesperiä?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Voisko loputkin pelkurit ilmoittautua, voin sitten sanoa teille vaikka jotain tosi kivaa ja kilttiä?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Manaaja

Re: Pelkäätkö Vesperiä?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

6 pelkää puoliavoimesti ja 3:lla on suorastaan paskahalvaus, mitä sä oot tehny?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Pelkäätkö Vesperiä?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Manaaja kirjoitti:6 pelkää puoliavoimesti ja 3:lla on suorastaan paskahalvaus, mitä sä oot tehny?
No se kiinnostais kyllä muakin!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9390
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Pelkäätkö Vesperiä?

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Mä vierittäisin vastuuta davelle. Ei kai tästäkään gallupissa olisi tullut mitään, jos kaikki vastaisi totuuden mukaisesti ei.

EDIT: typo
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
RP

Re: Pelkäätkö Vesperiä?

Viesti Kirjoittaja RP »

Sanotaan näin että Vesper on mitä valoisampi persoona, ystävä ainesta. Mutta bikini painia en uskaltaisi ottaa edes suuren yleisön (minkä yleisön) pyynnöstä, koska veikkaan Vesperin olevan epätoivottava vihollinen ;)
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Pelkäätkö Vesperiä?

Viesti Kirjoittaja huima »

RP kirjoitti:Sanotaan näin että Vesper on mitä valoisampi persoona, ystävä ainesta. Mutta bikini painia en uskaltaisi ottaa edes suuren yleisön (minkä yleisön) pyynnöstä, koska veikkaan Vesperin olevan epätoivottava vihollinen ;)
I'd pay to see that!
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Pelkäätkö Vesperiä?

Viesti Kirjoittaja elco »

huima kirjoitti:
RP kirjoitti:Sanotaan näin että Vesper on mitä valoisampi persoona, ystävä ainesta. Mutta bikini painia en uskaltaisi ottaa edes suuren yleisön (minkä yleisön) pyynnöstä, koska veikkaan Vesperin olevan epätoivottava vihollinen ;)
I'd pay to see that!
Mä lupaan huutaa huoraa katsomossa!
RP

Re: Pelkäätkö Vesperiä?

Viesti Kirjoittaja RP »

Jos Vesper suostuu niin seuraavassa miitissä voitaisiin järkätä pientä biksupainia (feikataan tietysti, mutta ei ne miehet koskaan hoksaa anyways).
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Pelkäätkö Vesperiä?

Viesti Kirjoittaja elco »

RP kirjoitti:Jos Vesper suostuu niin seuraavassa miitissä voitaisiin järkätä pientä biksupainia (feikataan tietysti, mutta ei ne miehet koskaan hoksaa anyways).
Miittijärjestelyt ovat käynnissä!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Pelkäätkö Vesperiä?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kävikin niin huonosti että 18. päivä on lauantai ja silloin tarvittaisiin guumaa energyy Tai Tapiota paljon, mulla on pari vuotta odottanu pikku sima eli 3 litran leka jos ei Tapsaa niin sitten viru Valgeta?
Pyyhin Netikettiin..
Leevi
Kitinän uhri
Viestit: 659
Liittynyt: 25.10.2007 16:15

Re: Pelkäätkö Vesperiä?

Viesti Kirjoittaja Leevi »

Aaa, äänestys on pätynyt.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Pelkäätkö Vesperiä?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Leevi kirjoitti:Aaa, äänestys on pätynyt.
Minä äänestin sitten vuorollasi koska sain juuri annettua toisen äänen! :h: :cheer: :kina:
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin