Mustan munan maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mustan munan maanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mä olen selkeästi vampyyriainesta! Yöllä ei saa nukuttua vaikka mikä olisi, päivällä, varsinkin aamupäivällä, se uni tulee ihan itsestään ja kestää yli tunnin. Luksusta. Nyt on dorka olo :roll:

Kait se pitää lähtä kauppaan, tulee lihapullat jo ulos korvista, vaikka meinasin illaksi tehdä eilisen ylijäämistä spydärin.
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumis

Re: Mustan munan maanantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Voihan Keijo kun nää kuun vaihtumiset ovat kivaa aikaa raportointimiehelle. Eikä tarvi auttaa!
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Mustan munan maanantai

Viesti Kirjoittaja saira »

Takapihalla ollessani naapurintäti huuteli aidan yli, että "millon sulla on menoa? Mä voin ottaa likkaa kyl sit tänne. Näin me yksinhuoltajat autetaan toisiamme, vuorotellen sit katsotaan!" Ja vitut, en tod tuo teille, joudun korjaan tuhoja tytön tavoissa sit seuraavat päivät...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Mustan munan maanantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

saira kirjoitti:Takapihalla ollessani naapurintäti huuteli aidan yli, että "millon sulla on menoa? Mä voin ottaa likkaa kyl sit tänne. Näin me yksinhuoltajat autetaan toisiamme, vuorotellen sit katsotaan!" Ja vitut, en tod tuo teille, joudun korjaan tuhoja tytön tavoissa sit seuraavat päivät...
Sinulla Saira :h: oli aivan mieliä kuohuttava juttu noista lastenhoidoista ja täysin edesvastuuttomasta toiminnasta. Minä ainakin olisin ollut vihainen :evil: .

Olen samaa mieltä tästkin asiasta kun kirjoitit, mutta silti kirjoituksessasi oli tahatonta pikku komiikkaa, olet sellainenkin kiva Mansensairatar. Minä olen vastaava Stadinarska :P . Miten Stadilainen ja Nääsvilleläinen pärjää yhdessä...! :D

STADIN NAAPURINSETÄ
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Bruce Willisika

Re: Mustan munan maanantai

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Ei ollut töitä tälle päivälle. Mitvit, ovatko kaikki juopot opet menneet krapulassa/kännissä töihin?

Nukuin sitten vklopun univelat pois ja laitoin työhakemuksen menemään hieman alemman tason työtehtävään. Siistiä sisätoimistohommaa kuitenkin. Kerroin hakemuksessa melko rehellisesti, miksi haen juuri tarjottua tointa, epäilen jo sen raakkaavan mut huisvittuun paikasta. Hakemuksen kirjallisuuden inspiroimana laitoin samalla Luftwaffelle valituskirjeen, vastustin kaikkea ja kielsin kaiken.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Mustan munan maanantai

Viesti Kirjoittaja elco »

Bruce Willisika kirjoitti:Hakemuksen kirjallisuuden inspiroimana laitoin samalla Luftwaffelle valituskirjeen, vastustin kaikkea ja kielsin kaiken.
Mulle ei ole edelleenkään tullut karhukirjettä.
Dumis

Re: Mustan munan maanantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Jos musta joskus tuntuu että tarvin ammatin jossa pääsee ihmisille vittuilemaan tosi pahasti ja ryöstämään rahaa siinä sivussa, niin alan suunnittelemaan partahöyliä. Varsi ja teräosa eivät koskaan sovi yhteen, vaan aina pitää ostaa uudet terät, eivätkä nekään sovi minkään kanssa. Koska uusissa(samannimisissä) terissä on erilainen kiinnitys kuin vanhoissa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mustan munan maanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumis kirjoitti:Jos musta joskus tuntuu että tarvin ammatin jossa pääsee ihmisille vittuilemaan tosi pahasti ja ryöstämään rahaa siinä sivussa, niin alan suunnittelemaan partahöyliä. Varsi ja teräosa eivät koskaan sovi yhteen, vaan aina pitää ostaa uudet terät, eivätkä nekään sovi minkään kanssa. Koska uusissa(samannimisissä) terissä on erilainen kiinnitys kuin vanhoissa.
Erehdyppä joskus kauppaan terä(n varsi) kädessä niin saat pakettiautokyydin..!
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Mustan munan maanantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Työpäivä oli kohtuuttoman tiukka. Ja huominen tulee olemaan vielä tiukempi.

Pihasuunnittelija nro2 kävi paikalla. Saa nähdä millaisen ( € !) arvion se antaa..
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Bruce Willisika

Re: Mustan munan maanantai

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

elco kirjoitti:
Bruce Willisika kirjoitti:Hakemuksen kirjallisuuden inspiroimana laitoin samalla Luftwaffelle valituskirjeen, vastustin kaikkea ja kielsin kaiken.
Mulle ei ole edelleenkään tullut karhukirjettä.
Noi tuntuu menevän täysin arvalla.
Leevi
Kitinän uhri
Viestit: 659
Liittynyt: 25.10.2007 16:15

Re: Mustan munan maanantai

Viesti Kirjoittaja Leevi »

Ohhoh! :shock:
En olis uskonut ihan helpolla, että olisin Zyssen kanssa samaa mieltä.
Noh, aina tulee uutta. :)
So Hard

Re: Mustan munan maanantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Päätin kisastudioida flirtissä.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Mustan munan maanantai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

urpiainen kirjoitti:Esimerkiksi minuun olisi kuvaamaani tyyli vedonnut paremmin
Ja Erkki-edistyksen-merkkiin! Kyllä tällä kohderyhmällä olisi jo kannattanut.[/url]
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Dave

Re: Mustan munan maanantai

Viesti Kirjoittaja Dave »

urpiainen kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:Esimerkiksi minuun olisi kuvaamaani tyyli vedonnut paremmin
Ja Erkki-edistyksen-merkkiin! Kyllä tällä kohderyhmällä olisi jo kannattanut.[/url]
Sota huudettu toisen kerran!

Vaikka kansainvälisen oikeuden dosentuurin dosenttiluentoni on vielä pitämättä, niin totean seuraavaa;

Eihän sodassa käydä oikeutta vihollista kohtaan. Kun Rokka näkee ryssän tulevan aukion yli ja ampuu 52 vihollista, niin ei siinä vihollista syytetä mistään. Vihollinen tapetaan, koska se on vihollinen. Ja se on laillista.
So Hard

Re: Mustan munan maanantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Dave kirjoitti:Eihän sodassa käydä oikeutta vihollista kohtaan. Kun Rokka näkee ryssän tulevan aukion yli ja ampuu 52 vihollista, niin ei siinä vihollista syytetä mistään. Vihollinen tapetaan, koska se on vihollinen. Ja se on laillista.
Olen edelleen vähän sillä kantilla, että epäsymmetrinen konflikti jonka osapuolina ovat kansallisvaltio ja yksityinen terroriorganisaatio ei ole sodankäyntiä.

Tavallaan ymmärrän että Yhdysvallat haluaa lähettää signaalin, mutta tästähän tuli win-win kun molemmat osapuolet ovat sitä mieltä että Bin Ladenin marttyyrikuolema on merkittävä voitto. Varmaan itsekin juhlisin terroristin kuolemaa jos joku lähisukulainen olisi murhapommitettu. Näin ulkopuolisen silmin se ei silti ole sodankäyntiä ja jotenkin hiukan mautonta. Veikkaan silti että ilo muuttuu itkuksi vielä useasti.
Dave

Re: Mustan munan maanantai

Viesti Kirjoittaja Dave »

So Hard kirjoitti:
Dave kirjoitti:Eihän sodassa käydä oikeutta vihollista kohtaan. Kun Rokka näkee ryssän tulevan aukion yli ja ampuu 52 vihollista, niin ei siinä vihollista syytetä mistään. Vihollinen tapetaan, koska se on vihollinen. Ja se on laillista.
Olen edelleen vähän sillä kantilla, että epäsymmetrinen konflikti jonka osapuolina ovat kansallisvaltio ja yksityinen terroriorganisaatio ei ole sodankäyntiä.
Älä ole noin rajoittunut. Yhdysvallat sanoo, että se on sodassa Al-Qaidan kanssa ja Al-Qaida sanoo käyvänsä Pyhää Sotaa Suurta Saatanaa Yhdysvaltoja vastaan.

Mikän oikeus (pun intended) meillä on mennä muuta väittämään, kun molemmat osapuolet ovat samaa mieltä siitä, että ovat sodassa keskenään?
So Hard

Re: Mustan munan maanantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Dave kirjoitti:Mikän oikeus (pun intended) meillä on mennä muuta väittämään, kun molemmat osapuolet ovat samaa mieltä siitä, että ovat sodassa keskenään?
Onko war on drugs jotenkin enemmän tai vähemmän sota kuin war on terror? Yhteistä on, että molemmilla osapuolilla on aseita ja resursseja. Toinen pelaa säännöillä ja toinen ilman. Toinen osapuoli on kansallinen ja toinen ylikansallinen. Toinen osapuoli hakee mandaattia ylikansallisilta järjestöiltä toimilleen, ja toinen viisaa piutpaut niistäkin. Ainoaksi merkittäväksi eroksi näen sen, että huumelordit tekevät sodallaan rahaa, terrorin motiivi ei ole vaikuttaminen politiikkaan.
Vastaa Viestiin