Tipitiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Dumis

Re: Tipitiistai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Bluntly kirjoitti:^ Saan kyllä ne tassut alle jos kuume ei nouse tätä pahemmaksi, wirtanen on se ongelma.
Gaabelit löytyy, joten ei onkelmaa jossei sun akkus vaan ole täysin paska jonka seurauksena sitä joutuu käynnistelee heti uudestaan. Onks siinä leima? Meinaan että sillä varmaan kyl pitää ajaa jonkun verran.
Dumis

Re: Tipitiistai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

saira kirjoitti:
Bluntly kirjoitti: Vaatekaappikin pitäisi jonkun käydä läpi ja heitellä pienet, rikkinäiset ja mauttomat pois. En kuitenkaan usko teikäläisen soveltuvan hommaan.
Älä nyt, vois olla itse kullekin hyvä ja piristävä jos joku toinen kävisi vaatekaapin lävitse. Jos siis omaa edes lievästi samankaltaisen maun. Voisi nähdä omatkin vaatteet ihan eri silmillä jos joku näyttäisi mitä jäljelle jäävillä itse tekisi. Ainakin naisilla voisi toimia.
Kyllähän me ymmärretään toistemme tyylitajuttomuutta, mutta kyse on siitä että ei tahdo vapaaehtoisesti rytkyjä katsella, jaksais omiakaan olla hieromassa. Kohta niitä taas joutuu ostaa lisää kun kesä alkaa, hitsin pimpulat.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tipitiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Meni se katsastuksesta läpi. Toki korjausvaatimusten viimeinen päivä meni aikaa sitten, mutta tuskin vastaan osuu lukutaitoista sinivuokkoa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
ninnithequeen

Re: Tipitiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Päivä senkun paranee. Soittivat Kelasta (!!!) että mulle ei ole maksettu jotain lisää ja saan sen nyt sitten takautuvasti. Käy.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tipitiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Voitettiin piirin säbäpronssia. Noustiin 2-4:stä 5-4:ään. Iiik!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Dumis

Re: Tipitiistai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Autojobbari lähettelee s-postia ja sanoi hintaerimielisyyden olevan parin tonnin päässä. Nytkin hinta alkaa olemaan jo tosi matalalla ja voin toki raapasta siitä vielä n. puolikkaan tonnin pois, mutta ei nyt vittu kahta.
Kaipa tuo taukki saa jotain kusetettua kerta pisnestä vielä vetää.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tipitiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumis kirjoitti: kuuma rouva :P
:rofl: Sä oot ihana :h:
The great club outshines the individual, always and forever.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tipitiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kävin lähikaupoilla ja nyt on sit mestat ihan paskana. Ostin Maraboun suklaalevyn (siitä on vuosia kun olen viimeksi OSTANUT suklaalevyn), toivottavastai se auttaa :P
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tipitiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

ninnithequeen kirjoitti:Olin sit minuutin myöhässä :D
Ei ollu kuitenkaan menkat kyseessä? :wink: :lol:
Pyyhin Netikettiin..
Bruce Willisika

Re: Tipitiistai

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Aloitin päivän perinteitä kunnioittaen jättämällä työhakemuksen sekä harrastamalla kirjeenvaihtoa Lufthansan kanssa. Naureskelin edellisessä postauksessani sitä, kuinka on mahdollista, että he mainostavat ilmaisia lentoja viikon verran huomaamatta asiaa. Kankea saksalainen managerismies otti asian turhan kirjaimellisesti ja toivoi pointteria kyseiseen, ilmaisia lentoja mainostavaan saittiin. Totesin, että sellaisenhan sä varmasti haluaisit löytää keissiäsi helpottamaan, mutta ilmaista lounasta ei nyt olisi tiedossa.
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: Tipitiistai

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

zäk! päivä pulkassa, toista polvitukea ostamaan, anoppilaan ja sitten salille.. zäk zäk!!
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Tipitiistai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Nyt ei saa tulla tää flunnssa joka yrittää kovasti tulla. Nyt pitää ottaa kaikki taikatemput käyttöön. Huominen 'normaalia' työtä. To+pe aivan jotain muuta.
Eli nyt eka erä luonnonjutskia suusta alas ja parin tunnin päikkäreille. Illalla pitää painaa jokunen tunti (palkattomia!) etätöitä. Tai saa siitä palkan - sitten pystyy elämään paremmin itsensä kanssa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
ninnithequeen

Re: Tipitiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Niba kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Olin sit minuutin myöhässä :D
Ei ollu kuitenkaan menkat kyseessä? :wink: :lol:
Minä en rakkaani enää tule raskaaksi. Eiköhän nää lapset ole tässä. Vaikka rekkis kävikin kylässä taas ;)
So Hard

Re: Tipitiistai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

ninnithequeen kirjoitti:Minä en rakkaani enää tule raskaaksi. Eiköhän nää lapset ole tässä. Vaikka rekkis kävikin kylässä taas ;)
Panet jatkossa aina vain ehkäisyasennossa? Ei kukaan tohon rekkistäkyyn enää viitsi tarttua, keksi joku muu huomiohoroilukeino.
AngryBird

Re: Tipitiistai

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Elppis kirjoitti:(siitä on vuosia kun olen viimeksi OSTANUT suklaalevyn)
Niin, kyllä se on jo aikakin lopettaa näpistely :P
Bruce Willisika

Re: Tipitiistai

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

^Sen minkä nuorena varastaa, sen vanhana omistaa. Suklaankin tapauksessa näin on harmillisen usein.
ninnithequeen

Re: Tipitiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä pöllin vaan kissanhiekkaa. Kummasti unohtuu vaunujen alaosaan kaupassa.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Tipitiistai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Heräsin just päivänilta ja olen äkäinen.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tipitiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

AngryBird kirjoitti:
Elppis kirjoitti:(siitä on vuosia kun olen viimeksi OSTANUT suklaalevyn)
Niin, kyllä se on jo aikakin lopettaa näpistely :P
Shh, älä kerro kaikille :D Jouluna tulee yleensä suklaata lahjoitettavaksi asti, loppuvuotena tulee ostettua PATUKKAA.
The great club outshines the individual, always and forever.
Bruce Willisika

Re: Tipitiistai

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Jessh! Keitin paketillisen kananmunia polttamatta niitä pohjaan! Mä olen niin vitun tyytyväinen ja ylpeä itsestäni. Mä tiesin että mä pystyisin siihen kun vain yrittäisin täysillä loppuun saakka. Mieletön fiilis, wau!

Jos tuon markkinoinni harkan vielä parempaan kuosiin ennen huomista finaalia, saksan tenttiinvalmistautumisläksyt tulikin juuri suoritettua. Katsotaan tämä lätkämatsi nyt kuitenkin ensin...
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Tipitiistai

Viesti Kirjoittaja saira »

Miksi mun täytyy aina eksyä aiheesta?! Se, että piti oppia monimuttujamenetelmistä tarkoittaa täällä sitä, että luettavaksi tulivat Choleskyn hajotelma. Ei tod tartte laskea käsin tentissä...

En muuten tiedä edes missä tota tarvisin, koska mä en aio lähteä opiskeleen teoreettista tilastotiedettä... Luojalle kiitos tilasto-ohjelmista!
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Vastaa Viestiin