P/E-perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Re: P/E-perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tosta tulikin mieleen, onkos kellään toimivaa VHS-vekotinta nurkissa ylimääräsenä? Tytsän huoneessa on telkkari jossa VHS samassa mut en mää mun rakkaita CSI-nauhoja jaks sinne mennä kattomaan...muutenkin semmonen 200 nauhaa leffoja ja muita, toimivatkin vielä...
Dave

Re: P/E-perjantai

Viesti Kirjoittaja Dave »

So Hard kirjoitti:
Dave kirjoitti:Aprikos
Sulle on Dave tullut hokema. Mistä oot oppinu?
Ekan kerran kuulin kait Putouksen ekalla kaudella ja myöhemmin Urpiaiselta.
So Hard

Re: P/E-perjantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

ninnithequeen kirjoitti:Tosta tulikin mieleen, onkos kellään toimivaa VHS-vekotinta nurkissa ylimääräsenä? Tytsän huoneessa on telkkari jossa VHS samassa mut en mää mun rakkaita CSI-nauhoja jaks sinne mennä kattomaan...muutenkin semmonen 200 nauhaa leffoja ja muita, toimivatkin vielä...
Mulla on, mutta luulen että mä myyn sen kohta kalliilla gattacalle kun noita antiikkikamoja ei muualta kohta saa!
ninnithequeen

Re: P/E-perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

So Hard kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Tosta tulikin mieleen, onkos kellään toimivaa VHS-vekotinta nurkissa ylimääräsenä? Tytsän huoneessa on telkkari jossa VHS samassa mut en mää mun rakkaita CSI-nauhoja jaks sinne mennä kattomaan...muutenkin semmonen 200 nauhaa leffoja ja muita, toimivatkin vielä...
Mulla on, mutta luulen että mä myyn sen kohta kalliilla gattacalle kun noita antiikkikamoja ei muualta kohta saa!
:(
Dave

Re: P/E-perjantai

Viesti Kirjoittaja Dave »

So Hard kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Tosta tulikin mieleen, onkos kellään toimivaa VHS-vekotinta nurkissa ylimääräsenä? Tytsän huoneessa on telkkari jossa VHS samassa mut en mää mun rakkaita CSI-nauhoja jaks sinne mennä kattomaan...muutenkin semmonen 200 nauhaa leffoja ja muita, toimivatkin vielä...
Mulla on, mutta luulen että mä myyn sen kohta kalliilla gattacalle kun noita antiikkikamoja ei muualta kohta saa!
Verenimijä!
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: P/E-perjantai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Dave kirjoitti:
So Hard kirjoitti:
Dave kirjoitti:Aprikos
Sulle on Dave tullut hokema. Mistä oot oppinu?
Ekan kerran kuulin kait Putouksen ekalla kaudella ja myöhemmin Urpiaiselta.
Mä taas aikanaan omaksuin sen Hyvien, pahojen ja rumien Simo Rantalaiselta. On mulla esikuvat.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: P/E-perjantai

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

ninnithequeen kirjoitti:Tosta tulikin mieleen, onkos kellään toimivaa VHS-vekotinta nurkissa ylimääräsenä? Tytsän huoneessa on telkkari jossa VHS samassa mut en mää mun rakkaita CSI-nauhoja jaks sinne mennä kattomaan...muutenkin semmonen 200 nauhaa leffoja ja muita, toimivatkin vielä...
VHS-filmejä olisi kyllä myytävänä. Nauhoitettuja ja kaupasta ostettuja. Viihdettä, ei mitään tylsiä taide-elokuvia.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Dave

Re: P/E-perjantai

Viesti Kirjoittaja Dave »

Homeboy65 kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Tosta tulikin mieleen, onkos kellään toimivaa VHS-vekotinta nurkissa ylimääräsenä? Tytsän huoneessa on telkkari jossa VHS samassa mut en mää mun rakkaita CSI-nauhoja jaks sinne mennä kattomaan...muutenkin semmonen 200 nauhaa leffoja ja muita, toimivatkin vielä...
VHS-filmejä olisi kyllä myytävänä. Nauhoitettuja ja kaupasta ostettuja. Viihdettä, ei mitään tylsiä taide-elokuvia.
Mulla olisi myytävänä ilmakitara.
Dumis

Re: P/E-perjantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Ostelin festarilippuja, maksoin laskuja ja velkoja pois, niin jopas se tili menikin nopsaan. Mut joo, nyt on kiva fiilis. Kohta pääsee oluelle ja kiekkoa katsomaan. Pari timmaa jos jaksais vielä toimistolla homehtua.
küllküll

Re: P/E-perjantai

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Keuhkoputkentulehdus. Lekuri kirjoitti jotain "superantibiootteja" ja Codesania. Nyt sitten ollaan iloisessa kodeiinipöhnässä pupillit nuppineulan pään kokoisena. Taisin ottaa vähän reilun kulauksen. Rai rai..
Dumis

Re: P/E-perjantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Ilmoitin kaverille että voi noutaa huoltajan sitten terassilta huomenna 6 divarin peliin 8)
küllküll

Re: P/E-perjantai

Viesti Kirjoittaja küllküll »

exPertti kirjoitti:^ Kyllä se noilla lähtee, tosin ehkä cocillana olisi vähän vähemmän levottomaksi tekevä yskänlääke.
Tää on oikeastaan ihan kiva tunne. Semmoinen jännän huojuva ja rento. Tämän tunteen perusteella tavallaan ymmärrän miksi joku koukahtaa rauhoittaviin tai opiaatteihin.

Imagessa oli muuten joskus juttu siitä, miten USA:n syvässä etelässä kodeiinin ympärille on syntynyt oma hip-hopin alalaji, jolle on tunnusomaista se, että biitti pyörii suunnilleen puolella nopeudella ja päälle joku mumiseen hitaissaan jotain hämärää settiä.
Dave

Re: P/E-perjantai

Viesti Kirjoittaja Dave »

küllküll kirjoitti: biitti pyörii suunnilleen puolella nopeudella ja päälle joku mumiseen hitaissaan jotain hämärää settiä.
Kuulostaa hyvältä :)

Samasta biisistähän voisi tehdä neljä eri versiota, normiversio 1x1 nopeudella, 2x1 nopeudella vauhdin käyttäjille ja ½x1 nopeudella kodeiinin käyttäjille ja vielä oma vaihtelevalla bpm:lla versio sekakäyttäjille.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: P/E-perjantai

Viesti Kirjoittaja saira »

Mä taas "kadehdin" ihmisiä, jotka saa lääkkeistä mitään mielihyvän tunnetta. Miehelle joku aika sit totesin ku haukku pilleristiksi, et ku näistä saiskin jotain, mut ei musta pilleristiä saa, ku ei tunnu missään. Mulla siis migreeni, olis paljon mukavampi viettää niitä päiviä pikkupöllyssä, voisin kuvitella...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: P/E-perjantai

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

^ Niissä on sitten huono puolena, että jossain vaiheessa houkutus käyttää niitä lääkkeitä väärin. Parempi on imho, ettei tulis niistä sitä kivaa kevyttä oloa.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: P/E-perjantai

Viesti Kirjoittaja saira »

^Totta. Mut toisaalta mä en edes juo kovin usein alkoholia, eli sinänsä sama. Mä luultavasti kyl itseni tuntien etsisin sit sellaisia lääkkeitä, jotka ei nouse päähän... :-D
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: P/E-perjantai

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

^^ :)
Dave

Re: P/E-perjantai

Viesti Kirjoittaja Dave »

exPertti kirjoitti:
küllküll kirjoitti:
exPertti kirjoitti:^ Kyllä se noilla lähtee, tosin ehkä cocillana olisi vähän vähemmän levottomaksi tekevä yskänlääke.
Tää on oikeastaan ihan kiva tunne. Semmoinen jännän huojuva ja rento. Tämän tunteen perusteella tavallaan ymmärrän miksi joku koukahtaa rauhoittaviin tai opiaatteihin.

Imagessa oli muuten joskus juttu siitä, miten USA:n syvässä etelässä kodeiinin ympärille on syntynyt oma hip-hopin alalaji, jolle on tunnusomaista se, että biitti pyörii suunnilleen puolella nopeudella ja päälle joku mumiseen hitaissaan jotain hämärää settiä.
http://en.wikipedia.org/wiki/Purple_drank


Eikös hämis puhunut tuosta purple drankista jossakin kohtaa?
Texas tea :)
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: P/E-perjantai

Viesti Kirjoittaja elco »

küllküll kirjoitti: Imagessa oli
Mua jollain primitiivialitajuisella tasolla vähän häiritsevät nämä megametroseksuellit, jotka lukevat imagea. Keitä täällä on? Ainakin huima, kk ja varmaan urpiainenkin.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: P/E-perjantai

Viesti Kirjoittaja saira »

^Ja mä! Mut minkä se musta tekee?
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Dumis

Re: P/E-perjantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Lähtisin sutimaan, mutta ei taida olla kyytiä pois täältä. On se niin kivaa olla tämmöisessä "linnakkeessa".
ninnithequeen

Re: P/E-perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Onko ärsyttävämpää kuin juuri mustaksi lakatut kynnet ja tolkuton kusihätä iskee. Milläs pyyhit...grr... *hyppii tasajalkaa pari minuuttia*
So Hard

Re: P/E-perjantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

ninnithequeen kirjoitti:Onko rumempaa kuin juuri mustaksi lakatut kynnet
No ei nyt heti tule mieleen. Onks susta tullu joku myöhäisikägootti?
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: P/E-perjantai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

So Hard kirjoitti: No ei nyt heti tule mieleen. Onks susta tullu joku myöhäisikägootti?
Meinasin kysyä ketä sillä mustalla värillä yritetään ärsyttää, mutta vastaus ehtikin jo tulla. Miten ne pissaleikit liitty tähän kuvioon?
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Dave

Re: P/E-perjantai

Viesti Kirjoittaja Dave »

exPertti kirjoitti:Heitän lopuksi ajatelman. Onko runkkaaminen homoa, koska siinähän mies hyväilee muniasi? :lol:
.
Ei ole, jos lakkaa kynnet ensin punaisiksi.
Vastaa Viestiin