P/E-perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
küllküll

Re: P/E-perjantai

Viesti Kirjoittaja küllküll »

elco kirjoitti:Mua jollain primitiivialitajuisella tasolla vähän häiritsevät nämä megametroseksuellit, jotka lukevat imagea.
On hyvä olla perillä siitä arvomaailmasta, jota vastustaa. Sitten kun tuntuu ettei Image enää anna hyviä raivosekiksiä, niin voi kaivaa kioskilta kaikkien trendiraamattujen isän, The Facen :)

Toisaalta - jonkun "Voiman" lukeminen aiheuttaa lähes samanlaisia itkupotkuraivareita. Äärimmäisen mustavalkoinen ja ahdasmielinen maailmankuva silläkin. Se "totuus" löytynee jostain sieltä harmaasävyjen keskeltä, eikä kummastakaan ääripäästä.
Viimeksi muokannut küllküll, 06.05.2011 14:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: P/E-perjantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mulla on sama ongelma lääkkeiden kanssa kuin Sairallakin, mikään ei tunnu missään. Mulla on ilmeisesti toleranssi kasvanut, koska joskus 5 mg Diapam veti ihan veteläksi, samoin Sirdaludit. Nykyään ei vaan viisari värähdä. Siinä mielessä paskajuttu, että satunnaisesta migreenistä kärsin minäkin, samoin niskakivuista. Aina kun joutuu lääkäriin turvautumaan kipuineen, vastaus on 600 mg Burana tai 1000 mg Panadol :facepalm:
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: P/E-perjantai

Viesti Kirjoittaja huima »

küllküll kirjoitti:
elco kirjoitti:Mua jollain primitiivialitajuisella tasolla vähän häiritsevät nämä megametroseksuellit, jotka lukevat imagea.
On hyvä olla perillä siitä arvomaailmasta, jota vastustaa. Sitten kun tuntuu ettei Image enää anna hyviä raivosekiksiä, niin voi kaivaa kioskilta kaikkien trendiraamattujen isän, The Facen :)

Toisaalta - jonkun "Voiman" lukeminen aiheuttaa lähes samanlaisia itkupotkuraivareita. Äärimmäisen mustavalkoinen ja ahdasmielinen maailmankuva silläkin. Se "totuus" löytynee jostain sieltä harmaasävyjen keskeltä, eikä kummastakaan ääripäästä.
Haha, Imagehan on vallan mainio lehti ja siinä on aina silloin tällöin erittäin osuvia katsauksia erilaisiin kulttuureihin ja maailmoihin, joihin ei välttämättä muuten tutustuisi tuolla tavalla. Siinä on hemmetin hienoa myös se, että ko. lehti osoittaa että myös Suomesta voidaan aina silloin tällöin ammentaa todella makeita juttuja yhtä laadukkaan näköisesti ja tuntuisesti kuin maailmalta, kunhan laittaa oikeanlaisen hatun päähänsä ja tekee jutun tyylillä.

Esimerkiksi Imagen minun tyylini palsta on ollut vallan mielenkiintoinen, kuten ko. kuvista koottu kirja.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: P/E-perjantai

Viesti Kirjoittaja elco »

huima kirjoitti: Esimerkiksi Imagen minun tyylini palsta on ollut vallan mielenkiintoinen, kuten ko. kuvista koottu kirja.
Mee hoitoon.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: P/E-perjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Pari jekkupatteria katosi kitusiin niin nopeasti ettei hyvältä näytä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: P/E-perjantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

küllküll kirjoitti:
elco kirjoitti:Mua jollain primitiivialitajuisella tasolla vähän häiritsevät nämä megametroseksuellit, jotka lukevat imagea.
On hyvä olla perillä siitä arvomaailmasta, jota vastustaa. Sitten kun tuntuu ettei Image enää anna hyviä raivosekiksiä, niin voi kaivaa kioskilta kaikkien trendiraamattujen isän, The Facen :)

Toisaalta - jonkun "Voiman" lukeminen aiheuttaa lähes samanlaisia itkupotkuraivareita. Äärimmäisen mustavalkoinen ja ahdasmielinen maailmankuva silläkin. Se "totuus" löytynee jostain sieltä harmaasävyjen keskeltä, eikä kummastakaan ääripäästä.
Minä nautin adrenaliininerityksestä, kunhan maltan olla kuluttamatta aikaa ja vaivaa vastailuun netissä. Onneksi minut bannataan.

Parhaat adrenaliinipurilaiset saan tuolta (mut bannattiin jo):
http://forum.netmission.fi/forumdisplay ... iset-asiat

Jaa niin huima: Olet homo. Vaikka nussisitkin naisia vaahtokylvyssä.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: P/E-perjantai

Viesti Kirjoittaja huima »

^Pojat pojat, toi on niin 80-lukua olla vain luolamies. Nykyaikainen mies voi olla niin paljon enemmän. Vaikka preppy. Ellei sitten ole jo niin vanha kuin Dave.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: P/E-perjantai

Viesti Kirjoittaja elco »

huima kirjoitti:^Pojat pojat, toi on niin 80-lukua olla vain luolamies.
1980-luku oli modernin länsimaisen sivilisaation kulminaatio. Enkä mä seuraa trendejä vaan trendit seuraavat minua.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: P/E-perjantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Eikö Image oo enempi sellanen..nuorten aikuisten lehti. Vähän niinq Cosmopolitan. Mut huima sähän tosin oot nuori ja trendikäs. Tai siis.. olit ainakin sillon kun tutustuttiin ;)


Oon saanu aikaan aika paljon, ja päivä vasta puolessa. Stressi tosin oireilee liian aikaisina heräämisinä, koitan tänään napata melatoniinia kun ei ole tarvetta herätä viiden-kuuden maissa. Eiköhän tää tästä muutenki ku tarpeeksi organiseeraa, ainakin tunnistan missä vaiheessa pitää hellittää; kun tärkeet deadlinet(mm. muksun iltapäivähoitopaikka) unohtuu, ikkunat jää yöksi auki ja huomaa ettei muista milloin viimeksi istui alas ja vaan oli. Puh. Oon pilateksen tarpeessa.

Bongasin neljä kiinnostavaa kirjaa adlibriksestä, ja kaikki löyty kirjastosta. Neljä varausta, yhteishinnaksi tulee 2€ plus odotettavasti jonkin verran myöhästymismaksuja, mutta iso säästö siihen mitä oisivat maksaneet. Huva mina.
Prepare for the worstest.
Mayah
Elämätön Kitisijä
Viestit: 365
Liittynyt: 01.09.2009 1:38
Paikkakunta: Hellsinki

Re: P/E-perjantai

Viesti Kirjoittaja Mayah »

nowaysis kirjoitti:Eikö Image oo enempi sellanen..nuorten aikuisten lehti. Vähän niinq Cosmopolitan. Mut huima sähän tosin oot nuori ja trendikäs. Tai siis.. olit ainakin sillon kun tutustuttiin ;)
Luin Imagea joskus yläasteikäisenä, koulun kirjastossa. Siihen se on sitten jäänytkin. Tuli silloin samoihin aikoihin luettua ahkeraan mm. Vogueta. Lukioikäisenä taas Cosmoa, mikä kyllä vähän vieläkin nolottaa.
Ja nykyisin en lue juuri mitään aikakauslehtiä vaan lähinnä koulukirjoja. Niin se ihminen kehittyy?
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: P/E-perjantai

Viesti Kirjoittaja saira »

Hyvää nimipäivää muuten Ylermille! :-D
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: P/E-perjantai

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

Voi kettu, mähän missaan matsin... nouuuuuu! Ainakin varmaan saa asioida ja huristella rauhassa. Miksi ihmeessä sinä ainoana iltana kun voisi hyvällä omalla tunnolla valvoa, matsi tulee jo viiden jälkeen!?
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: P/E-perjantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Lautalta kotiuduttu. Polvia kolottaa, tuli ilmeisesti vedettyä travoltana diskossa. Torstai aamun jälkeen on tullut nukuttua melkein 3 tuntia, pitänee sinnitellä hereillä normaaliin yöuniaikaan saakka.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
küllküll

Re: P/E-perjantai

Viesti Kirjoittaja küllküll »

elco kirjoitti:1980-luku oli modernin länsimaisen sivilisaation kulminaatio. Enkä mä seuraa trendejä vaan trendit seuraavat minua.
Olet puoliksi oikeassa ;)
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: P/E-perjantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Lupauduin taas lähiöravintolaan, mitähän tästäkin tulee..
Manaaja

Re: P/E-perjantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Onks Davella tänään drinksupäivystys taas?
RP

Re: P/E-perjantai

Viesti Kirjoittaja RP »

Mäkin voisin liittyä seuraan jos on.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: P/E-perjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Joo viihdyttäkää, mulla on vielä kakut uunissa!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Dumis

Re: P/E-perjantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Dumis kirjoitti:Eka tpk. Tänään dumis lähtee vapaalle ja ulos. Rai, Rai.
Joo oli kyllä aika rai-rai. Jos sitä tänään vähän rauhallisemmin.
Vastaa Viestiin