Laskiais-lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Bruce Willisika

Laskiais-lauantai

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Joo-o. Rahoituksen koukeroita ihmetellessä meni tämä ilta, kunnes kyllästyin ja vaihdoin saksaan. Kiire yltyy, mutta orientoituminen hommiin tapahtuu kuin itsestään, mikä on vitun kiva. Tulee lähes nostalgiset fiilikset vuoden takaa, suurin piirtein näihin aikoin aloin harkitsemaan pääsykokeisiin lukua ja pian sitten tajusinkin, että kohta tulee kiire! Nyt siis hieman samanlainen rytmitys touhussa: nukkumaanmenoajat, heräämisajat ja sopivasti ajoitetut urheilut jotta pysyy hereillä koko päivän, muuten päivät silkkaa pänttäämistä. Viime keväänä jouduin pärjäämään kymmenen päivän kuurilla, nyt edessä sama tuplapenalttina. Mutta jottei itse asia kaiken tohinan keskellä unohtuisi, täytin lasin vaalealla etelä-afrikkalaisella ennen pientä loppukiriä ja nuqnuq-hommia.
Bruce Willisika

Re: Laskiais-lauantai

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Niba! HAJAANNU!! Lepo! Niba! Lepo! Juon Baileysini loppuun ja nuq.
ninnithequeen

Re: Laskiais-lauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Laskee lapsia taas - jep, kaik 3 tallessa. Nakitan ne siivoomaan Nitan huoneen loppuun, tai en vie heitä kiinalaiseen syömään :twisted:

Rupesin eilen "myyntikonsultiksi" eli myyn netin kautta meikkejä, hajuvesiä, huiveja, koruja jne...ei maksa mittään, ja verottomana "huikeat tulot" hehe. Ehkä siitä saa vähän taskurahaa ja tekemistä elämään.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Laskiais-lauantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

^Sulle vois muuten sopia joku kukkakauppatyö :] Nyt en siis vettuile, vaan ihan oikeasti, oot hyvä noiden vihreiden kanssa.
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Laskiais-lauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:^Sulle vois muuten sopia joku kukkakauppatyö :] Nyt en siis vettuile, vaan ihan oikeasti, oot hyvä noiden vihreiden kanssa.
Paitti etten osaa sitoa kukkia kauniiksi kimpuiksi, pelkään ampiaisia ja talvisin alalla on hiukan hiljasta...

Muuten ois kyl bueno.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Laskiais-lauantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:
Elppis kirjoitti:^Sulle vois muuten sopia joku kukkakauppatyö :] Nyt en siis vettuile, vaan ihan oikeasti, oot hyvä noiden vihreiden kanssa.
Paitti etten osaa sitoa kukkia kauniiksi kimpuiksi, pelkään ampiaisia ja talvisin alalla on hiukan hiljasta...

Muuten ois kyl bueno.
Torimyyjällä on talvisin hiljaista, talvellahan on sesonkeja toisen perään ja kukkamyynti ainakin tutun mukaan (yrittäjä - Aseman Kukka) on ympärivuotista touhua! Sidonnanhan oppii käytännössä, sähän ympäripuhut tietty jonkun sen sulle opettamaan!
The great club outshines the individual, always and forever.
AngryBird

Re: Laskiais-lauantai

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Opiskeluvuosina tuli oltua duunissa myös kukkakaupassa ja kyllä talvi alkaen joulukuun alusta oli paljon vilkkaampaa aikaa kuin kesä. Tietty äitienpäivä ja valmistujaiset on isoja kevätsesonkeja mutta noin muuten (ainakin silloin...) ei ollut duunista pulaa.
Täst on nyt tosin aikaa sellaset 20 vuotta :oops:
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Laskiais-lauantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kannattaisi tehdä sitä mitä osaa, jos ei mitään osaa niin kannattaa jättää tekemättä mitään.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Laskiais-lauantai

Viesti Kirjoittaja huima »

AngryBird kirjoitti: Täst on nyt tosin aikaa sellaset 20 vuotta :oops:
Elääx noin vanhax?
AngryBird

Re: Laskiais-lauantai

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

huima kirjoitti:
AngryBird kirjoitti: Täst on nyt tosin aikaa sellaset 20 vuotta :oops:
Elääx noin vanhax?
Näytänkö mä muka elävältä? :shock:
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Laskiais-lauantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

ninnithequeen kirjoitti:Rupesin eilen "myyntikonsultiksi" eli myyn netin kautta meikkejä, hajuvesiä, huiveja, koruja jne...ei maksa mittään, ja verottomana "huikeat tulot" hehe. Ehkä siitä saa vähän taskurahaa ja tekemistä elämään.
Ja varmasti ostit aloituspakkauksen ja lisää rahaa saa, kun tuo pyramidihuijaukseen lisää osallistujia? Tiesit kai, että tuloista on maksettava veroa, muuten olet osa rikollista harmaata taloutta?
Paras päivä ikinä.
Dave

Re: Laskiais-lauantai

Viesti Kirjoittaja Dave »

Riemumieli kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Rupesin eilen "myyntikonsultiksi" eli myyn netin kautta meikkejä, hajuvesiä, huiveja, koruja jne...ei maksa mittään, ja verottomana "huikeat tulot" hehe. Ehkä siitä saa vähän taskurahaa ja tekemistä elämään.
Ja varmasti ostit aloituspakkauksen ja lisää rahaa saa, kun tuo pyramidihuijaukseen lisää osallistujia? Tiesit kai, että tuloista on maksettava veroa, muuten olet osa rikollista harmaata taloutta?
Tietämättä yhtään mitään Ninnin keissistä, niin komppaan Riemistä. Suuri osa noista verkostomarkkinoinneista on itse asiassa erään lajin pyramidihuijauksia, ts. raha tulee uusien jäsien rekrytoinnista. Ja lisäksi ongelmana on se, että kohta sulla on kymmenen kiloa myyntiin ostamiasi tuoksukynttilöitä, joita kukaan ei halua ostaa.
Dave

Re: Laskiais-lauantai

Viesti Kirjoittaja Dave »

AngryBird kirjoitti:
huima kirjoitti:
AngryBird kirjoitti: Täst on nyt tosin aikaa sellaset 20 vuotta :oops:
Elääx noin vanhax?
Näytänkö mä muka elävältä? :shock:
:)
Dumis

Re: Laskiais-lauantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Jaaha, mutsilla ilmeisesti sappikivi-kohtaus. Täytyy venttailla himassa että se soittaa lääkäristä päästyään. Toivottavasti pirauttaisi kohta, ei tässä oikein osaa venttailla. Huolettaa.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Laskiais-lauantai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Mäkin oon ollu joskus kukkakaupas duunis. Ei se(kään) sidonta niin vaikeeta ole. Oli aika tähtihetki kun heti ekana päivänä väsäilemäni asetelma ostettiin parilla saturaisella. =)
Oih, nyt heräs lapsuuden ammattihaaveet henkiin taas.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Laskiais-lauantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ribsejä, wingsejä, hodareita, coleslawta, caesaria, cheese cakea, Cosmopolitaneja... Kemut voi alkaa :]
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Laskiais-lauantai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Oho tuli väärään ketjuun ko Niba oli näköjään eka. Mut eihän tietenkään kukaan voi kirjottaa semmosen tyypin ketjuun jota haluu hiekkalaatikkokiusia. Itse asiassa nyt ois varmaan taas ylipidolle asiaa. Kukas helvetin pelle se oli kun marisi homeboyn alottamasta miittiketjusta... =D Aikalailla pikkumaisuus huipussaan. Voi huh huh onneksi en ole niin utelias ettenkö pystyis oleen klikkaamatta auki tymien ihmisten ketjuja. Muuten saattais kulua mun tärkeetä aikaa. Mut kun joitain vaan niin kuitenkin kiinnostaa ne homeboyn jutut niin paljon ja sit viä viitsii nähdä vaivaa että alkaa siitä valittaan. =D Ei vittu mitä porukkaa. =D Sit jos tähän viä laittais vähän väriä iik ja boldauksenkin niin varmaan tyypit vähintäänkin sokaistuu ja aiheesta pitäs perustaa itkupotkisketju ja mut bannata. Nyyh.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Bruce Willisika

Re: Laskiais-lauantai

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Arghh, kaamea darra. En juo viiniä enää ikinä. Kouluhommat saa nyt jäädä, ei vittu kiinnosta.

No ei vainenkaan. Nukahtaminen hieman venähti, joten jouduin siirtämään herätystä iltapäivän puolelle. Vetäisin reilun parinkympin aamupyörälenkin ja nyt olen aamiaista vaille valmis jatkamaan harkkahommia. Täytyy yrittää tsemppailla siihen malliin, että näkisi vikan erän Suomen matsista.
RP

Re: Laskiais-lauantai

Viesti Kirjoittaja RP »

Vesper kirjoitti:Ribsejä, wingsejä, hodareita, coleslawta, caesaria, cheese cakea, Cosmopolitaneja... Kemut voi alkaa :]
Dääm! Tuli nälkä, hyvät tarjoilut!
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Laskiais-lauantai

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Lapitii kirjoitti:Oho tuli väärään ketjuun ko Niba oli näköjään eka. Mut eihän tietenkään kukaan voi kirjottaa semmosen tyypin ketjuun jota haluu hiekkalaatikkokiusia. Itse asiassa nyt ois varmaan taas ylipidolle asiaa. Kukas helvetin pelle se oli kun marisi homeboyn alottamasta miittiketjusta... =D Aikalailla pikkumaisuus huipussaan. Voi huh huh onneksi en ole niin utelias ettenkö pystyis oleen klikkaamatta auki tymien ihmisten ketjuja. Muuten saattais kulua mun tärkeetä aikaa. Mut kun joitain vaan niin kuitenkin kiinnostaa ne homeboyn jutut niin paljon ja sit viä viitsii nähdä vaivaa että alkaa siitä valittaan. =D Ei vittu mitä porukkaa. =D Sit jos tähän viä laittais vähän väriä iik ja boldauksenkin niin varmaan tyypit vähintäänkin sokaistuu ja aiheesta pitäs perustaa itkupotkisketju ja mut bannata. Nyyh.
Kerrankin joku kirjoittaaa asiaa viikonpäiväketjussa... :komp: 8)
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Bruce Willisika

Re: Laskiais-lauantai

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Good evening, you gay rat bastards. Mä sain rahiksen harkan yhtä vastausta vaille valmiiksi. Tää on siis ryhmätyö, jonka deadline tiistaina. Muu ryhmä ei ole vielä aloitellut mutta ei se mitään. Nyt mulla on aikaa vaikka katsoa lätkää ja juoda valkkaria...no ei sentään, seuraavaksi saksaa ja sitten kansista. Pidättäydyn vielä pläänissä tsekkailla matsin kolmannen erän efektit.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Laskiais-lauantai

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Lapitii kirjoitti:Nillitystä
Minä! Minä ainakin valitin. Vittuako sen tarvii avata uusi ketju samasta aiheesta KOKO ajan. Niin arskan, homopojan, petrin... Pete the fb sentään osaa kehoituksesta pitää kaakelsberinsa yhdessä ketjussa. Ja se on surullinen päivä kun pidän Peteä fiksuna. Ja noihin kahteen verrattuna se on suorastaan nerokas.

Ja vittuako nillität muiten ulosannista palstalle. Eli kukkikoon vaan kaikki kukat, mut ei semmoset jotka sanoo että osa kukista onkin rikkaruohoja jotka tukahduttaa koko pellon rikkaruohoillaan. Onhan hei spämmääminen tosi tosi kivaa!
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Laskiais-lauantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Vaola kirjoitti:
Lapitii kirjoitti:Aikalailla pikkumaisuus huipussaan.
Niinpä. Hyvä että nykyään ennemmin kiillotat sädekehääsi. Ehkä se jopa jossain vaiheessa lakkaa naurattamasta.
Hyvä tavaton!

Katsoin pikaisesti ennen liikuntapläjäystäni Kitinää ja kiinnostuin Vaolan mustasta avattaresta. Onko Vaola-tytöllemme tapahtunut jotain ikävää, kun on noin mustaa? Toivottavasti ei. Olet ollut aina jonkinlainen fiksu täällä ja siten olen pitänyt tyylistäsi, vaikka ethän sinä tukijani ole johtuen siitä, ettet tunne minua oikein, heh.

Jos mustaa ajatuksissa niin parempaa jatkoa, jos ei ole mustaa niin sinähän olet hjumoristi.

Niin siis hyvä tavaton johtui siitä, että luin sitten Lapitiin jutun, jossa oli toki järkeäkin minun mielestä. Kiva, Lapitii, kun kirjoitit, pus! Siinä oli minuakin kun oli väreistä, ja olen väriboss.

Minä olen saanut iäisesti jonkun kummallisen maineen vaikka totuus on kyllä vaikka itse sanonkin niin päinvastainen kuin voi olla! Mutta mitä väliä oikeastaan? No ehkä onkin jos täällä olisi hyvä livekaveri!

Stadinarska aamulla lähettää kaikille äideille hyvää äitienpäivää ja kaikille muille muuten hyvää päivää ja Vaolalle valoa enemmän! Onko Stadin kermaperse elossa, muuten!!???

STADINARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Manaaja

Re: Laskiais-lauantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Ootko sä arska oikein kirjoittanut ylös jonnekin ketkä ovat "tukijoitasi" ja ketkä eivät?
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Laskiais-lauantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Manaaja kirjoitti:Ootko sä arska oikein kirjoittanut ylös jonnekin ketkä ovat "tukijoitasi" ja ketkä eivät?
Hei Manaus!

En konkreettisesti ole taitanut ikinä Kitinään kirjoittaa kaikkien tukijoideni nimeä, koska en heitä kaikkia tiedä ja sitten se olisi jotenkin heidän kohdaltaan ikävää, jotka ovat tukijoita ja en edes mainitisisi. Perin ymmärrettävää, eikö!

Ja lisäksi nämä, joiden nimeä en Kitinässä tiedä, ovat varmasti hyvin harvinaisiakin vieraita tai eivät rekkaudu koskaan. Ainakin se lukijoiden määrän perusteella on kovin todennäköistä, että "ei-tykkääjien" joukossa on myös "tykkääjiä". Siihen voin aina luottaa sekä elävässä elämässä, että täällä vastakohtien maassa Kitinlandiassa!

En tietenkään ole niin hassu, että kirjoittaisin niitä täällä omassa elämässäni. Tunnen ne ihan intuitiolla, ketkä minua "killaavat" (gilla, ruots.k. termi) . Aina ei niihin tarvi sanoja. Täällä on paljon ujoja ihmisiä, jotka eivät henno "jutella" edes tavallisia asioita.

Manaaja hyvä ja osin hassu, kyllä minä tiedän tukijani noin ihan sisäisesti. Otin asian puheeksi Vaolan kohdalla, koska hän on sellaisen tyyppinen, joita minulla on livenä ystävänä ja oli sellainen huokaus, että ottaisin hänet mielelläni tukijakseni. Mutta hän on todennäköisesti saanut minusta siis kummallisen kuvan ja ei saa sitä irti mielestään.

Mitä tämä kaikki sitten merkitsee. No, ei tietenkään tämä ole vakavaa. On kuitenkin selvä, etten erityisesti ole mielissäni, että minua pidetään jotenkin kummallisena ja sinä nimität minua ihan miten sattuu ja jopa sitä vakavaa tappoasiaa (älä enää, please, ikinä, SE ON vakavaa).

Myös koko tukija-termi herättää kummastusta: onko tuo ihan pöölö kun puhuu tästä asiasta. Mikä helvetin tukija? No siis ystävä!!!

Onnistuuko minulle enää tulla ja esittäytyä aivan älykkäänä täyspäisenä ihmisenä, mukavana ja väkivallattomana, siistinä, ystävällisenä Arskana, joka oikeasti olen?

Toivottavasti! Manaaja, paiskataanko muuten kättä!? Sotamme on ohi, emme saa kunnon sotaa ikinä aikaan ja se on hyvä!

:P

STADINARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Vastaa Viestiin