Tiistaisin tulee tilattuna turpaan

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Manaaja

Tiistaisin tulee tilattuna turpaan

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Voisi tulla unikin!
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Tiistaisin tulee tilattuna turpaan

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Liki kaksi tuntia yhden ellin kanssa puhelimessa. Ainakin kurkkukaktus hävisi. Ja uni tulee ihan just.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
ninnithequeen

Re: Tiistaisin tulee tilattuna turpaan

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

*haaaaaukotuuus*

Vuokrasopimusta allekirjoittamaan tänään. Ampukaa mut?
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Tiistaisin tulee tilattuna turpaan

Viesti Kirjoittaja exsu »

Ihanaa kun on valoa aamuissa, ei tunnu herääminen yhtään niin pahalta. Koira kyllä tuijotteli aika jäätävällä ilmeellä kun pomppasin sammuttamaan puhelimen herätystä 6.00. Vähän aamu-uninen tuo karvanaama.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Tiistaisin tulee tilattuna turpaan

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Hmh, ihmisapinan mieli on jännä. 60 minuuttia ei ole paljon. Mutta se voi tuntua paljolta, kuten huomasin kun vertasin viimeviikon kello 05 herätystä joka aamu vrt. tämän viikon 06 herätys viel vähemmillä unilla!

Ja kyllähän toi hikimolkura tuolla taivaalla piristää jo heti aamusta, mukava katsella tuota kivaa ilmaa tupla-kaltereiden lävitse täältä työpisteeltä :D
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
küllküll

Re: Tiistaisin tulee tilattuna turpaan

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Tipahdin iltaysiltä ja heräsin kuudelta. Oli vissiin vähän univelkaa.

Emäntää on purrut keittiöremonttikärpänen. Sanoin juuri hyvästit yhdelle suunnitellulle etelänmatkalle..
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistaisin tulee tilattuna turpaan

Viesti Kirjoittaja Elppis »

küllküll kirjoitti:Sanoin juuri hyvästit yhdelle suunnitellulle etelänmatkalle..
*bitchslap*

Muut iloitsee ilmojen lämpenemisestä, mä vaan turpoan. Reilu kerho!

Eilinen Punahilkka oli Twighlight-tyylistä teinikamaa, katsottava kuitennii. Miehen kanssa yritettiin iltasella (21.30) funtsia että koskakohan mä olen viimeksi ollut omassa seurassa kaupungilla iltasella, siit on kuukausia. Klo 21 tuli viesti ettei jätkä suostu nukkumaan ilman äitiä, joten suunniteltu terassikaakao sai jäädä. Kerrankin äiti kelpaa, joten olin viivana himassa :h:

Sorry että menee mammapalstaksi.. kukin elämänsä sisällöllään jne...?

Ninnin juttuun pitää vielä lisätä oma erittäin fiksu ja filmaattinen inputini: vaikka toinen tarkoittaiskin hyvää ja haluaisi iloita, kirjoitusasu on yleensä se mihin tartutaan, eikä se sisältö. Agree?
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Tiistaisin tulee tilattuna turpaan

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:
Ninnin juttuun pitää vielä lisätä oma erittäin fiksu ja filmaattinen inputini: vaikka toinen tarkoittaiskin hyvää ja haluaisi iloita, kirjoitusasu on yleensä se mihin tartutaan, eikä se sisältö. Agree?
Jep.

Mä ostin eilen Juhlamokkaa vaikka se makso melkeen 4 euroa. Tanssinko taas äitini haudalla? :roll:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistaisin tulee tilattuna turpaan

Viesti Kirjoittaja Elppis »

^Selkeä ripaska, mä näin.

Prismassa oli TARJOUKSESSA 4.25€. WTF. Tarjoustalosta 3.79. Säästö sekin :P
The great club outshines the individual, always and forever.
AngryBird

Re: Tiistaisin tulee tilattuna turpaan

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Äh. Aika sama maksaako se kahvipaketti 3, 4 vai 5 euroa kun sen ostaa joka tapauksessa :P

Mulla roikkuu kissa lahkeessa kaiken aikaa, oo tässä nyt sitten tehokas...
küllküll

Re: Tiistaisin tulee tilattuna turpaan

Viesti Kirjoittaja küllküll »

^ Arvioisin, että 80% kaikista keskustelupalstaviesteistä on joko kiusaamista, vittuilua tai urpoilua. Jos nämä siivotaan pois, niin aika vähän jää aktiivisia foorumeita jäljelle.
AngryBird

Re: Tiistaisin tulee tilattuna turpaan

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

^Vittuilexä?
küllküll

Re: Tiistaisin tulee tilattuna turpaan

Viesti Kirjoittaja küllküll »

^ Älykkyysosamääräni ja kirjoitustaitoni ei riitä moiseen. Kyllä sun se näin monen yhteisen palstavuoden jälkeen pitäis jo tietää :P

Joku ihme kevätväsymys vaivaa. Tekisi mieli koko ajan vaan nukkua.
En tiedä mitä talvella on tapahtunut, mutta meidän nurtsi on tainnut ottaa ja kuolla. Kasvoi vielä hyvin viime kesänä. Nyt on jäljellä vaan kuollutta heinää ja vähän sammalta. On kasteltu ja lannoitettu, mutta melko lohduton näky. Ihan hirveesti ei napeksisi ruveta sitä uusiksi laittamaan, tonttia on kuitenkin ihan hyvän kokoinen siivu.
Viimeksi muokannut küllküll, 10.05.2011 9:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Dave

Re: Tiistaisin tulee tilattuna turpaan

Viesti Kirjoittaja Dave »

^ja ^^ Haistakaa paska molemmat!
:perse:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistaisin tulee tilattuna turpaan

Viesti Kirjoittaja Elppis »

NUUUUUUUUUUH!
The great club outshines the individual, always and forever.
So Hard

Re: Tiistaisin tulee tilattuna turpaan

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exPertti kirjoitti:Ninnin palstakiusaaminen on näköjään taas nousussa. Hupinsa kullakin.
Manalan mielestä kusipäisyys on ihan normikäytöstä jossa pitää ehtiä ensin että on paras.
küllküll

Re: Tiistaisin tulee tilattuna turpaan

Viesti Kirjoittaja küllküll »

^ Haravoitiin heti lumien lähdettyä, perään pistin sammalsyöjää ja nurtsilannoitetta. No, ootellaan ja pelätään parasta.
ninnithequeen

Re: Tiistaisin tulee tilattuna turpaan

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

So Hard kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Ninnin palstakiusaaminen on näköjään taas nousussa. Hupinsa kullakin.
Manalan mielestä kusipäisyys on ihan normikäytöstä jossa pitää ehtiä ensin että on paras.
Kummasti se on aina nuo samat tyypit jotka perässä juoksee kiusaamassa, Manis toki etunenässä.
Manaaja

Re: Tiistaisin tulee tilattuna turpaan

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

So Hard kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Ninnin palstakiusaaminen on näköjään taas nousussa. Hupinsa kullakin.
Manalan mielestä kusipäisyys on ihan normikäytöstä jossa pitää ehtiä ensin että on paras.
Näinpä. Voitit ainakin puolella vuodella. Kymmenen pistettä ja tuplastandardimerkki!
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tiistaisin tulee tilattuna turpaan

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

küllküll kirjoitti:En tiedä mitä talvella on tapahtunut, mutta meidän nurtsi on tainnut ottaa ja kuolla. Kasvoi vielä hyvin viime kesänä. Nyt on jäljellä vaan kuollutta heinää ja vähän sammalta. On kasteltu ja lannoitettu, mutta melko lohduton näky. Ihan hirveesti ei napeksisi ruveta sitä uusiksi laittamaan, tonttia on kuitenkin ihan hyvän kokoinen siivu.
Ei se kuollut ole, luulisin. Yöpakkaset vielä jarruttavat kehitystä. Samanlaisia kuivia harmaita peitteitä ainakin meidän taloyhtiön nurmikot vielä ovat.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Tiistaisin tulee tilattuna turpaan

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

ninnithequeen kirjoitti:Kummasti se on aina nuo samat tyypit jotka perässä juoksee kiusaamassa, Manis toki etunenässä.
...Et sinä itsekään ihan puhdas pulmunen ole... annat kyllä jossain tapauksissa ihan itse aihetta vittuilulle (kuten mm. tuo kahvijuttu ^) :?
Manaaja

Re: Tiistaisin tulee tilattuna turpaan

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

ninnithequeen kirjoitti:Kummasti se on aina nuo samat tyypit jotka perässä juoksee kiusaamassa, Manis toki etunenässä.
Uskoisin kyllä että oon vastapainoksi antanut sulle myös roppakaupalla vinkkejä ja näkökantoja siihen miten voisit asioita muuttaa ja miksi sun kannattaisi niin tehdä, jotta voisit oppia nauttimaan elämästäsi sillä aidolla tavalla, eli sisäsyntyisesti. Eikä siis vain ulkopuolisiin onnenpotkuihin nojaten, jotka saa sut ehkä hetkeksi itsetyytyväisen iloiseksi ja jopa vahingoniloiseksi muita kohtaan, mutta sitten kaikki kaaos ja maailmankiroaminen taas vähän ajan päästä jatkuu. Muistaakseni olet myös näihin ihan rakentaviin ehdotelmiin ja syiden etsimiseen itsestä suhtautunut melkoisella haistatusmentaliteetilla. Eli ei tarvitse ihmetellä jos metsä alkaa jossain vaiheessa vastaamaan niinkuin sinne huudellaan. Sankari-Tixiä lainaten ei kannettu vesi kaivossa pysy ja sankari-Huimaa lainaten ninni ei vaan muutu.

Ja kyllä, mun mielestä se on aika karmaisevaa että sä tunnut olevan onnellisimmillasi elämässäsi silloin, kun käytännössä kaikista läheisimmän ihmisen kuolema tuo sulle välillistä taloudellista hyötyä. Enkä tarkoita ettetkö sä saisi tuntea niin jos koet että olet ollut taloudellisesti ahtaalla, mutta on se silti jollain tavalla karmaisevaa, varsinkin kun sen asian esilletuonti toistuu useammissa viesteissä joko ihan suoranaisesti tai sitten vähän tahattomammin huolimattomammalla ulosannilla.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Tiistaisin tulee tilattuna turpaan

Viesti Kirjoittaja saira »

Kyl se nyt näyttää siltä, että tyttö sai yhden serkun. Viimeinen veljen ja vaimonsa kolmikosta voi hyvin, vaikka pikkuruinen vielä onkin. Nyt on antibiootit yms käyty ja odotellaan vaan kasvua!

Pitäisi lukea tenttiin. Mies on tatskattavana koko päivän ja muksu neljään eskarissa, joten aikaa olis. Motivaatiota odotellessa... No, jos nyt ensin jois rauhassa tätä kahvia...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: Tiistaisin tulee tilattuna turpaan

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

tpk! Kiirettä taas, paljon töitä, kummipoika tulee kohta hoitoon ja sitten illallea vielä on marttakerho :)

Hienoa päivä <3
ninnithequeen

Re: Tiistaisin tulee tilattuna turpaan

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Toi äitini haudalla tanssiminen oli ehkä törkeintä sulta Manis ikinä. Ja paljon on paskaa vuosien varrella tullut.

Niin paljosta paskasta olen selvinnyt, että saan varmasti olla onnellinen joistain asioista. Paitsi teidän mielestänne.

Mirkku, tais mennä ironia vähän ohi siitä kahvijutusta?
Vastaa Viestiin