Saatanallinen Sunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Katsotko matsin?

Ehdottomasti!
10
77%
Ei kiinnosta.
2
15%
En, Suomi hävii kuitenkin.
0
Ei ääniä
Katson puolella silmällä.
1
8%
 
Ääniä yhteensä: 13

ninnithequeen

Saatanallinen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Sieltä tulee nimittäin lätkän MM-finaali Suomi-Ruotsi, mikäli joku ääliö ei tiennyt.
Dumis

Re: Saatanallinen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Ähää, töis.
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: Saatanallinen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

yeah, work work kans.

Tässä alkaa pikkuhiljaa olla jo koti-ikävä. Seitsemäs viikko evakossa alkaa :/
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Saatanallinen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Sola »

Hymyilyttää. Ja paljon. Päivä kerrallaan mennään.. En voi kyllä sanoin kuvailla kuinka mahtava hetki oli puristaa äitin kättä, sanoa että mä rakastan ja kuulla äitin sanovan että sekin rakastaa. Nähdä sen silmien loiste kun se katsoi lapsenlastaan ja silitti sen poskea.

Ja jotei ihan nyyhkimiseks mene niin joo, kait sitä vois pelin kattoo. En oo koskaan oikeen ollut kiinnostunut lätkästä mutta mut pakotettiin perjantaina kattoos peli ja pikkiriikkisen taisin jopa nauttia siitä.
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: Saatanallinen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

^ Erehdyin lukea ja kuunnella herkkistä musiikki samanaikaisesti. Voimia.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Saatanallinen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Kisastudion virittelyä ohjelmassa tänään. Sitä ennen tosin vähän arkisempaa puuhaa, kuten parvekekasvien virittelyä ja pyykinpesua. Jääkaapissa makaa myös karitsanlapa odottamassa pataan pääsyä, jos löytyy kitinävinkkejä mokoman valmistukseen niin otetaan vastaan. Googlesta ei irronnut mitään kiinnostavaa. Karitsaystävä on luuton ja valmiiksi yrttimarinoitu.
Dumis

Re: Saatanallinen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Perhana kun pitää aamux tulla duuniin, olis kyl voinut ottaa kisajännitykseen olutta tänään. Noh, limpalla mennään sit. Meen kuitenkin kaverille karjumaan leijonat voittoon, saas nähdä saako kaveri taas lapun luukusta kun on sitä meteliä vähän meidän kisastudiosta irronnut. Toivottavasti kaverin naapurit ymmärtävät tän kerran, ei hän siellä ole iltamatseja kovin usein katellut.
ninnithequeen

Re: Saatanallinen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

^Tee niinku mä, sukka suuhun. (ettei poika herää, mun hiano taulutelkkari ku on makkarissa)
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Saatanallinen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja saira »

Chiliä syömässä, taas... (Täältä puuttuu tulta syöksevä hymiö...)
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
scarface
Elämätön Kitisijä
Viestit: 306
Liittynyt: 07.04.2011 22:12

Re: Saatanallinen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja scarface »

Totta helvetissä tää vanha lätkänpelaaja (itsekin) kattoo matsin. Pronssipelinki meinaan tiirata. :)
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Saatanallinen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

On kai se katottava, vaikken mä lätkästä juuri mitään tajuukaan :oops:

Tampesterista palattu. Ei antanut paha poliisisetä sakkoja blondille avoautossa, vaikka kuinka sähelsin (saatoin myös ajaa hieman ylinopeutta). Oli hauskaa ja nyt väsyttää :D
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Saatanallinen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

scarface kirjoitti:Totta helvetissä tää vanha lätkänpelaaja (itsekin) kattoo matsin. Pronssipelinki meinaan tiirata. :)
:shock: Eix naislätkän pelaajat ookaan lepakoita kaikki? Vai ootko eheytynyt myöhemmin?
ninnithequeen

Re: Saatanallinen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Sola kirjoitti:Hymyilyttää. Ja paljon. Päivä kerrallaan mennään.. En voi kyllä sanoin kuvailla kuinka mahtava hetki oli puristaa äitin kättä, sanoa että mä rakastan ja kuulla äitin sanovan että sekin rakastaa. Nähdä sen silmien loiste kun se katsoi lapsenlastaan ja silitti sen poskea.
Mun äiti kerkesi nähdä poikani tasan kaksi kertaa. Ja kerkesi vielä äristä mulle kun en osannut laittaa jotain nappia pyörätuolissa oikein. Viimeiset sanat olivat, soitellaan. Ei enää soiteltu.

Voimia.
Bruce Willisika

Re: Saatanallinen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

ninnithequeen kirjoitti:Viimeiset sanat olivat, soitellaan. Ei enää soiteltu.
Been there, done that.
AngryBird

Re: Saatanallinen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Vasta tässä ehdittiin olla viikko normaalissa elämänrytmissä 6 vko sairasloman jälkeen niin eikö perkele taas ole flunssaa tyrkyllä :x
Bruce Willisika

Re: Saatanallinen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Teki muistaakseni viime sunnutaina mieli jäätelöä. Lupasin kuitenkin itselleni, että mieluummin katkaisen vasemman käteni ja pistelen poskeeni kuin lähden käymään kaupassa vain yhden jäätelötuutin takia.

Tänään iski sitten sama vaiva. Aivoni ovat siinä määrin viimeaikaisen, liiallisen kansantaloustieteen stimuloimat, että ratkaisin yhtälön saman tien. Kävin hakemassa kaupasta kaksi jäätelötuuttia. Tuli samalla tunne, että huominen tentti tulee menemään vaffasti.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Saatanallinen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Sola kirjoitti:Hymyilyttää. Ja paljon. Päivä kerrallaan mennään.. En voi kyllä sanoin kuvailla kuinka mahtava hetki oli puristaa äitin kättä, sanoa että mä rakastan ja kuulla äitin sanovan että sekin rakastaa. Nähdä sen silmien loiste kun se katsoi lapsenlastaan ja silitti sen poskea.
Jee, tosi hienoa! :h:

Kai se täytyy sitä lätkää katsella, mutta vaan toisella silmällä eli minun tapauksessa tarkoittaa sitä, että kuuntelen, mutten katso.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Saatanallinen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja saira »

Todella hyvää oli ruoka, mut ei ollut annos kyl tulinen. Salmon of pure death. Pöydässä yksi Death Burgerin syöjä. Oli kyl tuskasta katsoa sitä syömistä, hiki valui... (Itselleni) tuliaisina ostin Poppamies Savuchili, savu on hyvää, ja Poppamies Napalminalle leffanaposteltavaksi.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Manaaja

Re: Saatanallinen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Kitinän virtuaalinen kisastudio palvelee jälleen!
AngryBird

Re: Saatanallinen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Manaaja kirjoitti:Kitinän virtuaalinen kisastudio palvelee jälleen!
Kohta saatte arskan sinne.
Manaaja

Re: Saatanallinen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Ei se kauaa jaksaisi kun huomaisi ettei voi käyttää värejä.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Saatanallinen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Maalta palattu. Turhake kokeiltu, pitää hankkia taakse lisäjousi tms. Nyt maavara alle 10cm, kun perään kärryyn laittaa n 1500kg nyytin. Eli vetokoukku sai muutaman kerran kovasti kipeetä, mutta ei kuitenkaan murtunut.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Bruce Willisika

Re: Saatanallinen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Vähän peloittaa tuo huominen tentti, tai miksei ne molemmat. Kansis on hyvin hanskassa, mutta kysymykset tuppaa olemaan erittäin vaffasti vaativaa soveltamista vaativia. Saksa nyt menee omalla painollaan, olen valmistautunut siihen niin hyvin kuin olen vain ehtinyt. Nyt matsi loppuun, unta palloon ja aamulla ylös vielä hieman lueskelemaan. Kappas, tuli maali.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Saatanallinen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Bruce Willisika kirjoitti: Tänään iski sitten sama vaiva. Aivoni ovat siinä määrin viimeaikaisen, liiallisen kansantaloustieteen stimuloimat, että ratkaisin yhtälön saman tien. Kävin hakemassa kaupasta kaksi jäätelötuuttia. Tuli samalla tunne, että huominen tentti tulee menemään vaffasti.
Mun oli "pakko" hakea kiskalta Omar -pussi ja tuplapatukka kun johtaminen ja työyhteisön hyvinvointi alkoi puuduttaa liikaa, eikä kotoa löytynyt mitään tarpeeksi hiilaripitoista verensokerin nopeaan nostamiseen ;) stressi->huono ruokahalu-> sokerit alhaalla vähän koko ajan-> ei hyvä aivoille kun pitäis oppia.

Vastaava karkkihimo iskee ehkä pari kertaa vuodessa(jeesustelee), mutta olipahan juhlapäivä kuitenkin.
Prepare for the worstest.
Vastaa Viestiin