KehitysKeskustelu

Ylipitona tunnettu ryhmittymä suorittaa sanallisia terrori-iskuja ohjemuodossa tähän topiciin. Ei asiaankuulumatonta urpoilua kiitos.
Vastaa Viestiin
Avatar
volkkari1976
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 249
Liittynyt: 14.09.2005 10:05
Paikkakunta: PKS

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja volkkari1976 »

Saiskos sellaisen parannuksen foorumiin, jossa kun avataan Topic auki, pääsee suoraan topicin viimeiseen kirjoitukseen?

Jossain toisella foorumilla näin aiemmin tuollaisen toiminnon ja oli mielestäni aivan loistava, ei tarvitse aina välttämättä kahlata kaikkia ketjun viestejä....
Starflare

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Starflare »

volkkari1976 kirjoitti:Saiskos sellaisen parannuksen foorumiin, jossa kun avataan Topic auki, pääsee suoraan topicin viimeiseen kirjoitukseen?

Jossain toisella foorumilla näin aiemmin tuollaisen toiminnon ja oli mielestäni aivan loistava, ei tarvitse aina välttämättä kahlata kaikkia ketjun viestejä....
:?:
Kyllähän tuo on täälläkin.
Quarter

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Quarter »

volkkari1976 kirjoitti:Saiskos sellaisen parannuksen foorumiin, jossa kun avataan Topic auki, pääsee suoraan topicin viimeiseen kirjoitukseen?
On jo. Klikkaat sitä pientä valkoista kuvaketta jossa on musta nuoli. (selaa kuvaa oikealle jos resoluutiosi ei anna myöten)
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Geetzu kirjoitti: Shrinkin laittaa myös rekkauspakolliseksi alueeksi jos rupeaa kunnolla kyrsimään?
Mutta Shrinkin tärkee juttu on kyllä siinä, että se anonyymiteetin mahdollisuus on suotu. Vaikka toistaiseksi tuntuukin siltä, että monella on tarve puhua juuri omalla äänellään, mutta entäs jos tuleekin sellainen aihe vastaan, että sen oman nimimerkin taakse olisi jotenkin kivampi piiloutua. :?
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
volkkari1976
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 249
Liittynyt: 14.09.2005 10:05
Paikkakunta: PKS

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja volkkari1976 »

Kappas kummaa, joka päivä oppii uutta, niin myös tänään.

Kiitos tiedosta / vinkistä :D
Starflare

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Starflare »

mustaenkeli kirjoitti:
Geetzu kirjoitti: Shrinkin laittaa myös rekkauspakolliseksi alueeksi jos rupeaa kunnolla kyrsimään?
Mutta Shrinkin tärkee juttu on kyllä siinä, että se anonyymiteetin mahdollisuus on suotu. Vaikka toistaiseksi tuntuukin siltä, että monella on tarve puhua juuri omalla äänellään, mutta entäs jos tuleekin sellainen aihe vastaan, että sen oman nimimerkin taakse olisi jotenkin kivampi piiloutua. :?
Annan tälle soraääneni. Tuolla shrinkissä kun voi noita anonyymejä tulla myös melkoisen helposti trollaamaan koko hoidon.
Geetzu

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

No älkää nyt Manalan takia moiseen ryhtykö. Saattehan te mustanikin norattua jos oikeasti haluatte. Ootte vaan niin koukussa niin koukussa! Myöntäkää!
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Geetzu kirjoitti:Myöntäkää!
Moi, mä olen Mylwin ja oon koukussa.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Enthu

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Moro,mä olen elämäntapaenttu ja ihan koukussa
killkill

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja killkill »

Voisiko nuo MIITIT-osion stickyt pudottaa normaaleiksi ketjuiksi, etteivät killuisi enää kaikista ylimpänä?
Enthu

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Enthu »

killkill kirjoitti:Voisiko nuo MIITIT-osion stickyt pudottaa normaaleiksi ketjuiksi, etteivät killuisi enää kaikista ylimpänä?
Kyllä... miittihän meni jo :lol:
SingleMalt

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

killkill kirjoitti:I turned down my badge last Friday, so now I'm a private dick.
Muistaessani tämän, oli se pakko kaivaa erikseen esille.

Koska kity on Sosiaalistisen Euvostopårnoilun Duuma, minä ehdotan huutoäänestyksellä eSeriffin tähden luovuttamista Hebulille. Miehellä näyttää olevan pitkä pinna ja loistava huumorintaju, joten ottakoot minun puolestani tähden vastaan.

Vastaväitteitä?

..ja sulta ei hebuli kysytty.
Chap

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Chap »

SingleMalt kirjoitti:Koska kity on Sosiaalistisen Euvostopårnoilun Duuma, minä ehdotan huutoäänestyksellä eSeriffin tähden luovuttamista Hebulille. Miehellä näyttää olevan pitkä pinna ja loistava huumorintaju, joten ottakoot minun puolestani tähden vastaan.
Kannatetaan! Ja Hebulilta odotan tapahtumarikasta moderointia ja oikeudenmukaisuutta: varoituksia ja banneja rikkaille, ilmaisia Kity VIP-jäsenyyksiä köyhille.
Enthu

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Chap kirjoitti:
SingleMalt kirjoitti:Koska kity on Sosiaalistisen Euvostopårnoilun Duuma, minä ehdotan huutoäänestyksellä eSeriffin tähden luovuttamista Hebulille. Miehellä näyttää olevan pitkä pinna ja loistava huumorintaju, joten ottakoot minun puolestani tähden vastaan.
Kannatetaan! Ja Hebulilta odotan tapahtumarikasta moderointia ja oikeudenmukaisuutta: varoituksia ja banneja rikkaille, ilmaisia Kity VIP-jäsenyyksiä köyhille.
Onko pitkäaikaistyöttömyys tarpeeksi painava syy
ilmaiseen Kity VIP-jäsenyyteen :?: :P
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Hebuli, Hebuli! Kyllä, kyllä!!!1
Gina

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Gina »

Lolita kirjoitti:Hebuli, Hebuli! Kyllä, kyllä!!!1
Kompskompskomps.
Enthu

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Mulle on ihan sama kuka moderoi kunhan nyt pahimmat palstasaastat &
vittuilut siivotaan,lukitaan tai poistetaan asiattomat ketjut kokonaan.
Hebuli

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Voi vee. Chap mua vinkkasi näistä keskusteluista. Vastaan vaikkei kysytty. En halua moderaattoriksi monestakaan syystä. Olen liian laiska, on varmasti useita keskeisiä kityläisiä joita kylmää ajatus nähdä minua tuossa roolissa, ja se on epäkiitollista hommaa jos jotain aikoo tehdäkin, tai vaikka ei tekisikään. Miksi ottaa paskaa niskaan kun siitä ei makseta edes luonnossa, varsinkin kun voi valittaa muiden kirjoitustavasta muutenkin?

Eikö modeja ole muka jo nyt tarpeeksi? Elppis, aasi, QD?

Killkill oli hyvä tapaus moderaattoriksi, sellainen mitääns... siis kaikkien kaveri josta kaikilla oli viksu, asiallinen ja höveli kuva. Sääli että lopetti. Tixillä sama vika.

Jos lisää moderaattoreita tarvitaan, oma ehdotukseni on mylwin, vaikka se onkin pelkkä Annin sätkynukke loppupeleissä. Siitä kaikki tykkää, se on vähän kuin miespuolinen Elppis. Chap voisi olla toinen hyvä vaihtoehto. Oliko Hämis edelleen moderaattori, suostuisiko se?

EDIT: Paras syy miksen sovi moderaattoriksi: huomaan etten nykyisin jaksa lukea ja kirjoittaa kuin lähinnä Paskanjauhantaan ja nyt pikkujoulujen jälkimainingeissa Miitteihin. Kuvittelisin moderointia tarvittavan eniten Yleis-, Asia- ja Shrink-osioihin. Oikeastaan kaikkiin muihin paitsi juuri noihin kahteen joihin olen viime aikoina keskittynyt. Keskusteluja seuraamaton mode on surkea mode.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Hebuli kirjoitti:Jos lisää moderaattoreita tarvitaan, oma ehdotukseni on mylwin, vaikka se onkin pelkkä Annin sätkynukke loppupeleissä. Siitä kaikki tykkää, se on vähän kuin miespuolinen Elppis.
Hyvä ehdotuksia (itsesi lisäksi ;)). Tämän kannalla minäkin. Pitää ottaa "käsittelyyn".
The great club outshines the individual, always and forever.
huima

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja huima »

Eikö Nibasta voisi tehdä moderaattoria?

Chap saisi ainakin mun äänen. Sillä on hyviä mielipiteitä ja oikeudenmukaisuus veressä, ja kannatan muutenkin poikkeuksellisten lapsien uudelleenkoulutusta.
Chap

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Chap »

Jaha, täällä yritetään nakittaa pask... siis kunniatehtävät heille, jotka ovat sitä hyvää hyvättään ehdottaneet kityn kaikista oikeamielisimmille. Olen toki imarreltu, että joku kehtaa minua ehdottaa/kannattaa, mutta ikävä kyllä pesti ylipidossa vaarantaisi riippumattomuuteni kityn vapaana kriitikkona ja mielipidejohtajana ja siksi minun on kieltäydyttävä kunniasta. Muutenkin ylipitoon kaivattaisiin pikemmin ihmisiä, joilla on rautainen kitkahanska millä tuottaa tiukan moderoivaa mielihyvää kitykansalle. Esim. Hebuli ja Mylwäin kuuluvat tähän ryhmään. EWkin olisi hyvä. Huima olisi muuten hyvä, mutta hän antaisi bannia kaikkille, jotka päihittävät hänet sulkapallossa.

EDIT: sivustahuutaja olisi myös sopiva, koska on
a) asiallinen
b) tottunut ruoskimaan ja alistamaan ihmisiä
c) tarpeeksi anonyymi (kukaan ei ole vissiin tavannut häntä?)
Hebuli

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Chapilla ihan hyviä vaihtoehtoja. Luulisin hyvän moden ominaisuuksiksi:

1. suhteellisen paljon palstalla ja mielellään monilla eri alueilla
2. ei kuitenkaan osallistu ainakaan väittelyihin kovin merkittävästi
3. omaa edes jonkinkaltaista uskottavuutta muiden silmissä
4. ei pelkää liikaa haukkuja ja arvosteluja vaikka antaisikin bannia ja sikaa
5. palstaolemus ei herätä useimmissa mitään erityisiä vilunväristyksiä

Ehdotettujen listalle voi minun puolestani lisätä myös vaikka lolitan ja turbohaltijan.

Yllä varsinkin tuo kakkoskohta tökkisi minun kohdallani, koska ajattelisin keskustelun muiden osapuolten liikaa miettivän "mutta toihan on moderaattori", ikäänkuin pelkona on että saattaisin väärinkäyttää asemaani. Olen mieluummin presidentin salainen neuvonantaja kuin itse presidentti.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Kyllä rupee keskustelu vähän lähtemään metsän suuntaan, kun minua jo ehdokkaaksi ehdotetaan. Hiveleehän tuo tietenkin itsetuntoa, mutta katson kuitenkin rahkeeni hommaan aika riittämättömiksi. Mä olen enemmän julkinen pusnussailija ja pidän inhonväristykseni ja mielipiteeni ruudun tällä puolella.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Starflare

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Ehdotan että "Viimeisimmät Levyostokset" topikki siirretään ikiliikkujiin koska se on listaustopikki.

EDIT: Ehdotan myös että räksytykseni siivotaan pois sieltä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Starflare kirjoitti:Ehdotan että "Viimeisimmät Levyostokset" topikki siirretään ikiliikkujiin koska se on listaustopikki.

EDIT: Ehdotan myös että räksytykseni siivotaan pois sieltä.
Jos haluat viestejäsi poistettavan, laita mielummin vaikka mulle yksityisviestillä, etten mene sokeasti poistamaan turhan montaa viestiä, tai sinulle tärkeitä viestejä, ok?
The great club outshines the individual, always and forever.
Vastaa Viestiin