perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja elco »

NuoriDaavid kirjoitti:
küllküll kirjoitti:^ ja selaimet samaten. Sä nyt takerrut tarkoituksella pikkuseikkoihin etkä suostu kelaamaan "isoa kuvaa".
Mulla on foliohattu ja maadoitetut kalsarit, niin en ole huolissani.
Mitäs luulisit, että vaimosi tykkäisi, jos se saisi sun internet-historian esim. kuukauden ajalta?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Mua ei hirveesti kiinosta Ninnin tai kenenkään muun rahat, ainoastaan omat ja että ne riittää.. Kun kerran rahaa ootte vailla niin menkää vaikka lottoamaan, jo taas lipsahtaa jonnekin espoon peräkylille ehkä kahdeksan miljoonaa tai ei, mutta osallistuminen ei ole voiton este!
Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

utelias-vili kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Joka toinen viikonloppu....kukahan se täällä valehtelee, häh?
En oo viel ehtiny lukee ku muutaman postaukses mut kyllä sä nainen oot tarinoita tänne laittanut. Viina, sorry sullahan se on viini, vieny muistin? kannattas hakee paremmat pillerit. Marko on hyvin hoitanu teiän tytön. hois jo vauvana kun sä juoksit ulkona päiväkausia. en laita enempää tähän. ihan vaan kunnioitiksesta sitä ansaitsevien takia. ja mä oon jo alottanu viikonlopun enkä jaksa näpytellä.
Rikosilmoitus tehty. Onneks olkoon. Arvaa paljonko UK huus äsken kun kuuli tosta? Huudahan nyt vielä sen sukunimi ja syntymäaika ja elopaino ja kaikki!

Mä en IKINÄ ole väittänyt hänen olevan huono isä. Koska sitä hän ei ole.
Huono parisuhteessa vaan. Siksi musta oli kiva päästä joskus ulos. Älä puhu asioista joita et ole paikanpäällä nähnyt.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

ninnithequeen kirjoitti:Noniin, kukas se UK:n etunimen sitten paljasti. Ja suksihan nyt sinäkin vittuun siitä, mä otan NYT yhteyttä jo poliisiin noista roskapuheista.
Sun blogissa, jonne on linkki sun profiilissa, on paitsi UK:n kuva, myös syntymäaika ja kaikki etunimet.
ninnithequeen

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ja nyt mä keskityn rakkaimpiini ja unohdan nää vatipäät.

Nähdään heinäkuussa. Sillon ku Kissandralla on synttärit.
ninnithequeen

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

exsu kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Noniin, kukas se UK:n etunimen sitten paljasti. Ja suksihan nyt sinäkin vittuun siitä, mä otan NYT yhteyttä jo poliisiin noista roskapuheista.
Sun blogissa, jonne on linkki sun profiilissa, on paitsi UK:n kuva, myös syntymäaika ja kaikki etunimet.
Mä luulin et se blogi on poistettu. Damn.

No whatever, jatkakaa paskapäät. Ei-paskapäille Hyvää kesää, mii lav juu.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kitinä ei tutki veronkiertoa tai -kantoa, ei rahanpesua, kitinä ei pidätä rikoksentekijöitä tai lainrikkojia, kitinä ei käytä tuomivaltaa Suomen maassa, kitinä ei.. Mitä muuta kitinä ei tee tai ole oikeutettu millään tavalla tekemään?

Mitä kitinä tutkii? Käyttäjiensä eritteitä mm. mikä lienee kitinän tärkein tehtävä. Kitinän Missio sekä Visio on pers'pano lyhykäisesti ilmaistuna.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

ninnithequeen kirjoitti:
RP kirjoitti:Rekkis, spolli, kajaanilainen... on kolme? Vai oliko spolli kuitenkin siellä yötä kuten "tuntematon nikki" väitti?
Kajaanilainen ja spolli on sama asia. Ei ollut.
Eli kukas se oli, jolta pyytämättä ja yllätyksenä sait seksiä pari päivää sitten ja myöhemmin kuorsasi tyytyväisenä vieressäsi?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Sitä mitä mä en ymmärrä on se, että miks Utelias Vili on vedetty tähän mukaan :( Se apina kun on ihana :h:
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

elco kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
küllküll kirjoitti:^ ja selaimet samaten. Sä nyt takerrut tarkoituksella pikkuseikkoihin etkä suostu kelaamaan "isoa kuvaa".
Mulla on foliohattu ja maadoitetut kalsarit, niin en ole huolissani.
Mitäs luulisit, että vaimosi tykkäisi, jos se saisi sun internet-historian esim. kuukauden ajalta?
Miten se sen saisi? Eipä taida maailmassa olla keskitettyä rekisteriä, josta yksittäisen surffaajan historia löytyisi?
ninnithequeen

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

NuoriDaavid kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
RP kirjoitti:Rekkis, spolli, kajaanilainen... on kolme? Vai oliko spolli kuitenkin siellä yötä kuten "tuntematon nikki" väitti?
Kajaanilainen ja spolli on sama asia. Ei ollut.
Eli kukas se oli, jolta pyytämättä ja yllätyksenä sait seksiä pari päivää sitten ja myöhemmin kuorsasi tyytyväisenä vieressäsi?
Mä teen makaroonilaatikkoa. Pusnus vielä kerran kaikille.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

urpiainen kirjoitti: 5. Tyypillinen Kitinä-sivujuonne on vielä se, että Kitinän äärikokoomusrintama, joka syyttä sosiaaliturvan väärinkäyttäjiä Suomen julkisen talouden kestävyysvajeesta, PIIGSien kriisistä ja vuoden 1997 huonosta Bordeaux-vuosikerrasta , haluaa painostaa Ninniä tämän taloudellisista järjestelyistä. Ilmeisesti tapahtumien kulku on tämä: virallisesti Ninni on kieltäytynyt äitinsä perinnöstä isänsä hyväksi. Niinpä Ninnin varallisuus ei ole kasvanut, ja hän on oikeutettu täysiin sosiaalitukiin. Isä kuitenkin antaa kirjanpidon ja verotuksen ohi tarvittaessa Ninnille rahaa perinnöstä. Koska tämä tapahtuu harmaana, sosiaalietuudet eivät kärsi. Vanha ja paatunut sosiaaliturvahuijari Dave on erityisen käärmeissään tästä: ei siksi, että Ninni huijaa systeemiä (koska kokoomusoletuksen mukaan näin toki kaikki yrittäjähenkiset tekevät aina tilaisuuden koittaessa), vaan siksi, että Ninni ei myönnä olevansa huijari edes keskustelupalstalla, vaan väittää kaiken menevän lakien mukaan. Tähän on nyt vähän vaikea ottaa kantaa: toki yhteisten pelisääntöjen noudattaminen on yhteiskunnassa ihan suotavaa, mutta toisaalta epäilen aika monen ns. etuoikeutetumman kuitenkin tukevan aikuisia lapsiaan vaikka opiskeluaikana ohi verottajan tietojen, enkä jotenkin oikein jaksaisi pitää Ninnin tapausta pahempana tai paheksuttavampana. Tässä tivaamisessa on jotain kiusaamisen makua.
Sos. tukien huijaaminen on väärin. Ei se, että mä olen tehnyt niin, muuta mun mielipidettäni asiasta.

Ensisijaisesti mua tässä ärsyttää kuitenkin paskanpuhuminen. Yhtenä päivänä iloitaan, kun mamma jätti hienon perinnön ja köyhyys on vihdoin ohi ja seuraavana päivänä väitetään, että mitään rahoja en ole saanut.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Kajaanilainen ja spolli on sama asia. Ei ollut.
Eli kukas se oli, jolta pyytämättä ja yllätyksenä sait seksiä pari päivää sitten ja myöhemmin kuorsasi tyytyväisenä vieressäsi?
Mä teen makaroonilaatikkoa. Pusnus vielä kerran kaikille.
Hyi kauhee :D Onks tää niinku "like warm applepie?"- juttu? Mä en enää ikinä syö makaronilaatikkoa.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Elppis kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Eli kukas se oli, jolta pyytämättä ja yllätyksenä sait seksiä pari päivää sitten ja myöhemmin kuorsasi tyytyväisenä vieressäsi?
Mä teen makaroonilaatikkoa. Pusnus vielä kerran kaikille.
Hyi kauhee :D Onks tää niinku "like warm applepie?"- juttu? Mä en enää ikinä syö makaronilaatikkoa.
Joo. Mä luulin, että toi makaronilaatikkoseksi olisi enemmän miesten juttu. Ja miten se laatikko vielä kuorsaskin?
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Eli jos UK:n jälkeen Ninnillä on ollut vain Rekkis ja sotilaspoliisi, niin toissapäivänä Ninni antoi joko miehelle, joka on pahoinpidellyt häntä 1.5 vuoden tuomion edestä tai narkkarille, joka varasti hänen rahansa ja tyttären Xboxin.

Yksinhuoltajuuden hakemisen keissi ei vaikuta kovin vahvalta.
ninnithequeen

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

NuoriDaavid kirjoitti:Eli jos UK:n jälkeen Ninnillä on ollut vain Rekkis ja sotilaspoliisi, niin toissapäivänä Ninni antoi joko miehelle, joka on pahoinpidellyt häntä 1.5 vuoden tuomion edestä tai narkkarille, joka varasti hänen rahansa ja tyttären Xboxin.

Yksinhuoltajuuden hakemisen keissi ei vaikuta kovin vahvalta.
Tai sit Ninnillä on uusi mies näitten kusipäitten jälkeen? Kävikö mielessä?

ARGH! Nyt en kirjota enää mittään, te ootte mahottomia :D
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

ninnithequeen kirjoitti:No whatever, jatkakaa paskapäät. Ei-paskapäille Hyvää kesää, mii lav juu.
KAIKKI täällä tiesi exäsi nimen, ihan sun itsesi kertomana. Ja etkös sä muistaakseni eilen itse kutsnut Manaajaa etunimeltä? Manis, pitäskö sun tehdä rikosilmoitus?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

ninnithequeen kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Eli jos UK:n jälkeen Ninnillä on ollut vain Rekkis ja sotilaspoliisi, niin toissapäivänä Ninni antoi joko miehelle, joka on pahoinpidellyt häntä 1.5 vuoden tuomion edestä tai narkkarille, joka varasti hänen rahansa ja tyttären Xboxin.

Yksinhuoltajuuden hakemisen keissi ei vaikuta kovin vahvalta.
Tai sit Ninnillä on uusi mies näitten kusipäitten jälkeen? Kävikö mielessä?

ARGH! Nyt en kirjota enää mittään, te ootte mahottomia :D
Mitä sä nyt sekoilet? Just muutama postaus sitten kirjoitit, että sulla on ollu UK:n jälkeen vain Rekkis ja sotilaspoliisi? Etkö enää muista, mitä olet 5 minuuttia sitten valehdellut?
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

ninnithequeen kirjoitti:Ja nyt mä keskityn rakkaimpiini ja unohdan nää vatipäät.

Nähdään heinäkuussa. Sillon ku Kissandralla on synttärit.
Hmm.. Vasta neljännellä yrittämällä sisälle kun olin taas onneton melkein unohtanut salasanani :P

Ja mitään ketjua en nyt pysty kommentoimaan kun en ole ehkä vuoteen täällä taas käynytkään (ja useampikin on tainnut kulua niistä aktiivisista ajoista) mutta sen kerran kun saapuu niin löytää oman nikkinsä yhdestä tuoreimmasta postauksesta.. Jep jep! Ei kai siinä.. En tiedä palaanko vieläkään, satunnainen piipahdus saattaa olla tämäkin, hyvin helposti.

Vastalauseita palaamattomuudesta saa esittää - Onks kellään ikävä?

ps. meillä sattuu oleen ton Ninnikän kanssa syntskät samana päivänä, siksi toi viittaus muhun tuolta kaiketi löytyy, ei mtn sen traagisempaa ;)
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

NuoriDaavid kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Eli jos UK:n jälkeen Ninnillä on ollut vain Rekkis ja sotilaspoliisi, niin toissapäivänä Ninni antoi joko miehelle, joka on pahoinpidellyt häntä 1.5 vuoden tuomion edestä tai narkkarille, joka varasti hänen rahansa ja tyttären Xboxin.

Yksinhuoltajuuden hakemisen keissi ei vaikuta kovin vahvalta.
Tai sit Ninnillä on uusi mies näitten kusipäitten jälkeen? Kävikö mielessä?

ARGH! Nyt en kirjota enää mittään, te ootte mahottomia :D
Mitä sä nyt sekoilet? Just muutama postaus sitten kirjoitit, että sulla on ollu UK:n jälkeen vain Rekkis ja sotilaspoliisi? Etkö enää muista, mitä olet 5 minuuttia sitten valehdellut?
Ehkä se "Ollut" tarkoitti että 2 on lempattu, kolmas kokeilussa?
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Kommentoimatta mitenkään tähän muuten, tämä rikosilmoitusjuttu on kyllä varsin koominen. Ninni on itse puhunut UK:sta useaan kertaan etunimellä ja onpa paljastanut sukunimenkin City-aikoina sitä kautta, että kertoi tyttärensä koko nimen sukunimineen päivineen kehuen sitä "maailman kauneimmaksi nimeksi".

Ninnin galleriasta löytyy ainakin 20 kuvaa UK:sta, mikä on mielestäni todella väärin kyseistä henkilöä kohtaan. Ei ole oikein paljastaa jatkuvasti yksityiskohtia toisen elämästä, kun kuka hyvänsä kitinäläinen hänet tunnistaisi noiden kuvien ja Ninnin antaman informaation perusteella tavattaessa.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Höh, syön sieniä pekonilla ja patonkia. Oli pakko kertoa että saatiin edes yksi asiallinen viesti tähän väliin.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Ja Kissandra, kiva kun kävit! Jääthän hetkeks? Haistan massa-KSE:n, ollaan sit kahdestaan.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Kävin paskalla, nyt on tyhjä olo. Ilmeisesti kaikki tuuba valui Kitinään (?).
Paras päivä ikinä.
n00b
Wannabe-kitisijä
Viestit: 4
Liittynyt: 19.05.2011 19:11

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja n00b »

Elppis kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Tai sit Ninnillä on uusi mies näitten kusipäitten jälkeen? Kävikö mielessä?

ARGH! Nyt en kirjota enää mittään, te ootte mahottomia :D
Mitä sä nyt sekoilet? Just muutama postaus sitten kirjoitit, että sulla on ollu UK:n jälkeen vain Rekkis ja sotilaspoliisi? Etkö enää muista, mitä olet 5 minuuttia sitten valehdellut?
Ehkä se "Ollut" tarkoitti että 2 on lempattu, kolmas kokeilussa?
Eikös se ole joku nelikymppinen, Raahesta ehkäpä jos olen osannut oikein tulkita?! Ja nyt pitäis olla kiltti ja kunnollinen.. Mielenkiintoa lisää mahdollinen spollin kanssa samaan veljessarjaan kuuluminen, näitä kun olisi ollut useampikin kai tyrkyllä ainakin teoreettisella tasolla?! :D

Ja ainakin rekkiksellehän Ninni on antanut koko ajan?! Ainakin kertonut ns. käyttävänsä seksuaalisesti hyväkseen.. Spollista en tiedä onko sille enää lohjennut. Henk. koht. en kyllä uskaltais saati haluais kyseisenlaisia ihmisiä päästää lähellekään itseäni saati lapsiani, huumeita ja pahoinpitelytuomioita, ei kiitos..
Vastaa Viestiin