perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
n00b
Wannabe-kitisijä
Viestit: 4
Liittynyt: 19.05.2011 19:11

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja n00b »

swirl kirjoitti:Kommentoimatta mitenkään tähän muuten, tämä rikosilmoitusjuttu on kyllä varsin koominen. Ninni on itse puhunut UK:sta useaan kertaan etunimellä ja onpa paljastanut sukunimenkin City-aikoina sitä kautta, että kertoi tyttärensä koko nimen sukunimineen päivineen kehuen sitä "maailman kauneimmaksi nimeksi".

Ninnin galleriasta löytyy ainakin 20 kuvaa UK:sta, mikä on mielestäni todella väärin kyseistä henkilöä kohtaan. Ei ole oikein paljastaa jatkuvasti yksityiskohtia toisen elämästä, kun kuka hyvänsä kitinäläinen hänet tunnistaisi noiden kuvien ja Ninnin antaman informaation perusteella tavattaessa.

Ja Ninni, todellakin too late. Sinuna olisin ihan hiljaa rikosilmotuksista ja todella onnellinen, ettei uk ole jo ajan sitte puhkonu sulta silmiä ja katkonu sormia, koska niin monet vuodet olet tunnistettavilla nimillä ja kuvilla kertonut taivaan tuuliin kaiken sekä hänestä että lapsestanne.. Ja kuten todettu, se mikä nettiin kerran menee, se siellä pysyy. Kaikki on tallessa ja löydettävissä. Voi rikosilmoitus sattua pian omaan nilkkaan.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

En tajuu, miksi pitää antaa jollekin tollaselle, ja varsinkin, kun siitä on päässy eroon jo kertaalleen.... Kuten Pupu sanoi, kannattaisiko Ninnin hommata se sähköinen verme, jos himot on tollaset... Voi, voi... :(
ninnithequeen

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mirkku kirjoitti:En tajuu, miksi pitää antaa jollekin tollaselle, ja varsinkin, kun siitä on päässy eroon jo kertaalleen.... Kuten Pupu sanoi, kannattaisiko Ninnin hommata se sähköinen verme, jos himot on tollaset... Voi, voi... :(
MILLASELLE? Sanaakaan hänestä maininnu IKINÄ!

Nyt rupee jo riittää ja hankkikaa oma elämä. Mä en omaani enää teidän kanssa jaa.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

ninnithequeen kirjoitti:Mä en omaani enää teidän kanssa jaa.
Ja minä aloin äkkiä puun takaa kiertämällä uskomaan Jumalaan.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
ninnithequeen

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Nergal kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Mä en omaani enää teidän kanssa jaa.
Ja minä aloin äkkiä puun takaa kiertämällä uskomaan Jumalaan.
Niin mäkin sua kultaseni! Repeilikö pilvetkin?
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Perse tässä repee kun narttu kävi pölliin auton ja pitäs maanantaina päästä jollakin töihin, ja ei, bussit ei siihen suuntaan kulje.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Manaaja

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

küllküll kirjoitti:Tavallisin aloittelevan motoristin virhe on se, että ostetaan vitusti liian iso ja tehokas fillari alle.
Tää on kyllä ihan paskaa. Ensimmäinen moottoripyöräkokemukseni, 600 kuutioinen fazer, alkoi tuntua hitaalta tunnin ajamisen jälkeen. :P
AngryBird

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Manaaja kirjoitti:
küllküll kirjoitti:Tavallisin aloittelevan motoristin virhe on se, että ostetaan vitusti liian iso ja tehokas fillari alle.
Tää on kyllä ihan paskaa. Ensimmäinen moottoripyöräkokemukseni, 600 kuutioinen fazer, alkoi tuntua hitaalta tunnin ajamisen jälkeen. :P
kk on oikeassa.

PS. 600fzr ON hidas paska 8)
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

ninnithequeen kirjoitti:MILLASELLE?
Rekkikselle? Spollille? :(
Manaaja

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Vittu sä olet kyllä ninni vastenmielinen ihminen. Toi sun jatkuva yritys alistaa ihmisiä tahtoosi pelolla ja uhkailulla. Ja siihen vielä päälle toi kaksinaismoralismi ja tuplastandardit kaikessa koskemaan sua eri säännöillä. Toi on niin vitun yrjöttävää ettei riitä sanat kuvailemaan.

Ennenkuin seuraavan kerran alat ihmisiä manipuloimaan rikosilmoitusten tekemisien pelotteluilla (mikä tottakai oli taas pelkkää paskanpuhumista, kuten 95% sun puheesta tuntuu olevan), niin voisit vaikka samalla tehdä näistä keskusteluviesteistä rikosilmoituksen:

http://kitina.net/viewtopic.php?p=454946#454946
http://kitina.net/viewtopic.php?p=418866#418866
http://kitina.net/viewtopic.php?p=303234#303234

Ja tosiaan kuten vespa mainitsi, miksi tämä "ei saa huudella muiden ihmisten etunimiä keskustelupalstalla ilman rikosilmoituksen uhkaa" -sääntö koskee muita muttei sinua kun vasta täällä itse huutelit mun nimeä?

Ja mitä tulee sun "UK on hyvä mies paitsi parisuhteessa huono" -lässytyksiin, niin katsoisit itse joskus peiliin. Sun kaltaisen ihmisen kanssa tuskin voisi elää SA:kaan, mutta voisitte mun puolesta kyllä kokeilla. Uskomatonta että UK on jaksanut noin pitkään. Vaikka pakkohan se kai on ihan jo lapsenkin takia.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Siistiä, tuli kutsu oikeuteen ex:n puolelta. Tässä vaadittais 12 800€ muijan lainojen maksuja tileille joihin mulla ole edes ollu käyttöoikeutta. Tää alkaa oleen niiin absurdia ja koomista että ei tosiaan.

Maanantaista hommaan asianajaja.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

^Voe paska. Ero on ikävä ja se, että se menee noin :(
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Nergal kirjoitti:Siistiä, tuli kutsu oikeuteen ex:n puolelta. Tässä vaadittais 12 800€ muijan lainojen maksuja tileille joihin mulla ole edes ollu käyttöoikeutta. Tää alkaa oleen niiin absurdia ja koomista että ei tosiaan.
Te olette eronneet/eroamassa? Vai joku vanhempi exä? No kurjaa joka tapauksessa. :(
ninnithequeen

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Nergal kirjoitti:Siistiä, tuli kutsu oikeuteen ex:n puolelta. Tässä vaadittais 12 800€ muijan lainojen maksuja tileille joihin mulla ole edes ollu käyttöoikeutta. Tää alkaa oleen niiin absurdia ja koomista että ei tosiaan.

Maanantaista hommaan asianajaja.
Kuinkahan pitkälle se menee viel, hohhoh. *halii*

Ja joo, makaroonilaatikko on uunissa.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Niin ja unohtui aivan, kun jäin pohtimaan tuota 1108:n tilannetta, että tervetuloa takaisin Kissandra! :yo:
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

exsu kirjoitti:Te olette eronneet/eroamassa? Vai joku vanhempi exä? No kurjaa joka tapauksessa. :(
Erottu, vaimoa napsi enemmän lähteä silloisen hyvän ystäväni matkaan ja nyt yrittää niistää tuhkatkin pesästä.

Asianajaja valittu, hitto mie ala ihmetteleen pykäliä. Parempi että ammattilainen tekee sen puolen.

En vain ois uskonut että näin pitkälle rahanhimossa joku asiat haluaa viedä. Mutta kerrankin olen osannut olla hissukseen ja rauhallinen, kai musta on tulossa seesteinen vanha ukko.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

No jopas on. En olisi kyllä uskonut. Mutta seesteisyys kuulostaa hyvältä, tsemppiä uuteen elämään! Ja tervetuloa takaisin myös sulle, on niin kova liikenne että tänään että ei pysy oikein mukana enää!
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Kaiken sossupoken keskellä haluan jakaa kanssanne: Olen keksinyt keinon välttää aamukrapulani ja oksenteluni. Pari päivää olen ostanut vain niin vähän olutta (sixpäkki isoja tölkkejä tai kasipakki pieniä), että olut loppuu jo iltapäivällä! Kieltämättä illat on sitten jokseenkin kuivia eikä olosta saa mitään iloa irti, mutta eipähän okseta aamulla.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

^ Ei täällä ollukaan hymiöissä peukkua. Oisin laittanu semmosen tähän.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Lapitii kirjoitti:^ Ei täällä ollukaan hymiöissä peukkua. Oisin laittanu semmosen tähän.
Oudointa iltaisin ilman olutta tai kokonainen päivä ilman olutta -tilanteessa on, että pitää muistaa nestetäydennyksen vuoksi juoda jotain muuta ja peräti ihan janoon eikä humalan ylläpitoon!! (Suosin tuoremehuja, varsinkin Valion c-vitamiini-ihmebakteeri-kalsium ananasporkkana.)
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Riisuin juuri paidan ja rintsikat suoraan naapurin isännän silmien edessä. Hupsista saatana.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

^^ Eikös se alkon kanssa läträäminen just kuivata elimistöä, niin jotain muutakin varmaan kandeis juoda eniveis.
Varmasti hyvä valinta toi mehu sulle.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Lapitii kirjoitti:^^ Eikös se alkon kanssa läträäminen just kuivata elimistöä, niin jotain muutakin varmaan kandeis juoda eniveis.
Varmasti hyvä valinta toi mehu sulle.
Voihan nestehukkaa kompensoida lisäoluella :D
Nyt huomenna yrittelen vähentää kolmeen, no alkuun neljään tölkkiin päivässä... jakaen aamuahdistusbisseen, päiväbisseen ainakin jos pitää tehdä henkistä työtä, ja 1-2 höystämään esmes illan leffoja tai sarjoja.

Mehun lisäksi vedän vitamiineja ja rautaa. Silkka mehu on kallis janojuoma, täytynee totutella juomaan taas.. mitäseoli... joo, vettä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Gat kirjoitti:Silkka mehu on kallis janojuoma, täytynee totutella juomaan taas.. mitäseoli... joo, vettä.
Juo sitä mehua vaan, kun et taida ruokaakaan syödä...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Gat kirjoitti:Silkka mehu on kallis janojuoma
Lienee kuitenkin halvempaa kuin olut, joten win.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Vastaa Viestiin