Urheiluosasto

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
hyvä!
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

^ juu, olen erittäin tyytyväinen.. jos syksymmällä saisi juostua alle 2:15 .. pitäähän tavotteita olla
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Perjantaina kovavauhtinen 8,35km (55,5km). Koska tiistaina oli iltapäivällä säbäpeli ja illalla futispeli, niin jalat olivat juntturassa pitkään, ovat vieläkin väsyneet. Eilen pieni futisreeni, jalat raskaat pökkelöt ja mielikin meni maahan. Ans kattoo saadaanko työporukalla tänään kauden ekat futispelit. Ensi vuonna pääsen muuten ikämiespeleihin lajissa kuin lajissa. Ei uskois...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja aasi »

Olenpa harvinaisen seis eilisen pyöräilyn ja 3 vs 3 sählypelin jäljiltä.
AngryBird

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Olin viikonloppuna kahdesti sparritreeneissä (2,5 tuntia kumpainenkin). Ei ollu ihan viisasta pitkän tauon jälkeen, ei :D
Seuraukset vois varmaan listata tuonne Kerro vaivasta -ketjuun. Joka paikkaan sattuu ja mustelmat on räikeitä mutta onhan ihan voittajafiilis!!!! Ei ihan paskasti menny kuitenkaan.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Eilen toissapäivän futispelistä palauttava 5km hölköttelyä (60,5km). Kotiväki lähtee kohta mummulaan, joten mikä sen mukavampaa kuin lähteä illalla piiitkälle pyörälenkille.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Suvinen kirjoitti:Pari edellistä kiipeilyreissua menneet ihan penkin alle. Jämähdetty täysin, jopa taannuttu. Itseeni iskee seinällä ihme pelkotiloja, enkä uskalla ottaa riskejä ja sitten en pääse eteen enkä taakse. Lipsahdin kerran (ekan kerran!) jokin aika sitten ja irtosin seinältä, oli aika hurja tunne mutta ei se muuten jäänyt kummittelemaan kuin siinä että nyt on paljon varovaisempi siinä mihin lähtee yrittämään, ja sormet hikoavat ihan sairaasti koko ajan ja ote lipsuu lipsuu lipsuu. Plääh. Ei taideta päästä ulkoseinälle ihan alkukesästä vielä..
Mussukka! Sä oot mun oma mussukkani aina, kiipeät tai et! :h:

SA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

6km kiihtyvä ns. VK eli vauhtikestävyyslenkki (66,5km).
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
scarface
Elämätön Kitisijä
Viestit: 306
Liittynyt: 07.04.2011 22:12

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja scarface »

Salilla hikkoilin tunnin crossarilla, päälle keskivartalon lihastreeni.

Oma ct-uutukaiseni lojuu vielä kokoamattomana lattialla :D hoijja.. Vanha lahos käsiin kovassa käytössä. Pittää saaja virtaa alkaa kasaamaan toi..

Niin ja lisäks tunnin lenkki koirien kanssa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Tänään olis kuupperin testi. Raportoin paljon menee. Pitkät lenkit jäänyt kyl vähiin. Enempi ollut pallopelejä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
scarface
Elämätön Kitisijä
Viestit: 306
Liittynyt: 07.04.2011 22:12

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja scarface »

Salilla 1 tunti crossarointia ja keskivartalotreeni päälle. Koirien kans tiimasen verran ulkoilua. Minä seisoin, heittelin keppiä. Koirat juoksi :D
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

ma- aamusali
ke - 2 h kiipeilyä
eilen - 30 min crosserilla + 50min salitreeni venyttelyineen
tänään - 10,4 km kävely aikaan 1h40min
huomena... varmasti jotain :)
Avatar
scarface
Elämätön Kitisijä
Viestit: 306
Liittynyt: 07.04.2011 22:12

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja scarface »

Tunnin ja vartin lenkki koirien kans (8km ja piiru päälle, koirien nuuskuttelutahtiin) ja salilla 1 tunti crossarointia.
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

Eilen olin ensimmäistä kertaa vesijuoksemassa, hyvässä seurassa tunti meni nopeantuntuisesti :)
Avatar
scarface
Elämätön Kitisijä
Viestit: 306
Liittynyt: 07.04.2011 22:12

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja scarface »

Tunnin treeni salilla. Päälle 30 min crossarilla.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Siitä muinaisesta kyselystäni kahvakuulan painosta: kahdeksankiloinen on pienin, mitä työpaikan salilta löytyy ja sillä aloitin. Ei meinannut jaksaa vetää koko treeniä läpi 10 toistolla, kuula jämähti pään taakse kun voimat loppu kesken jne. Nyt teen saman treenin 15 toistolla ja osan, ehkä puolet, 12 kilon kuulalla :]
Ihan yhtä kuollut olen edelleen treenin jälkeen.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^ Ei hätää, ei kuulat lopu ihan heti kesken.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
scarface
Elämätön Kitisijä
Viestit: 306
Liittynyt: 07.04.2011 22:12

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja scarface »

Juoksu 6 km, vetoja päälle. Penkkiurheilua loppupväksi: jäähallille kattoon tossulätkäturnausta.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Suvinen kirjoitti:Kävin vähän alle tunnin hölkällä tihkusateessa. En muista milloin olisi viimeksi kulkenut niin hyvin; kosteassa ja viileässä on aina ihan parhautta juosta. Olisin hölkötellyt pidempäänkin, mutta loppui tie kesken. Vois kokeilla pidentää lenkkiä seuraavalla kerralla..
Mussukkani hei! Vai viileässä parhautta juosta. Nielaisin ruoka-annokseni keuhkooni. Eikä oo, siellä Jyskälässä vain ei olle ikinä lämmin...hih

Mutta tämä mielipide ei suinkaan estä sitä ettetkö sinä olisi mun Mussukkani täällä ja olisi aina isompikeuhkoisempi kuin minä ja joka saa virtuaalipusun :h:
Voi kun olisi iiiiiiiiihana juosta yhdessä! Ja sen päälle ihanan lämpimään...... siis saunaan. Oho, meinasi mopo karata Arskan käsistä!! Se on sellaista joskus kun ajattelee kaunista naista...

Mulla on nyt ollut pikkutauko liikunnasta, mutta kunhan tulee...lämpimämpi, niin sitten taas. Olen oikeastaan paremmassa kunnossa aina kun olen päivän pari liikkumatta, hehheh.

STADIN LÄMPIMÄLLÄ LIIKKUVA ARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
scarface
Elämätön Kitisijä
Viestit: 306
Liittynyt: 07.04.2011 22:12

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja scarface »

Koirien lenkkeilytys 1 tunti, palttiarallaa 7 km.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja exsu »

Kuntosalin kesätunnit alkoivat, jee! Tarjolla näkyy olevan ainakin oma ykkössuosikki Bootcamp, ja lisäksi jotain puistojumppia.
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

Tää typy meinaa osallistua mini triathloniin.

Viimeviikolla urheilu koostui vesijuoksusta, salista, uimisesta ja crossauksesta. Hyvä viikko.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja annepa »

Me on pönterin kans ruvettu tekeen vetolenkkejä. Eilenkin kaahotettiin hirviää vauhtia pellolla ja nyt on perse kipiä. Ostin viimein myös sauvat mutta kun oltiin eilen lähössä lenkille niin hoksasin että toisesta sauvasta puuttuu tassu. Mentiin sit ilman.

Koira ei oikeen ymmärrä vielä sitä että kun on valjaat päällä niin saa (pitää) vetää. Mut eilen meni jo paremmin ko viime viikolla.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Joukkue O V T H Te Pä P
YlöR 4 4 0 0 18 3 12
OldSchool 5 4 0 1 19 7 12
ACE 5 3 0 2 12 10 9
PJK /2 4 2 1 1 8 9 7
Kristallipalatsi 2 2 0 0 5 1 6
PoNU Bk 3 2 0 1 3 3 6
AS-Team 5 2 0 3 3 11 6
Tuisku Daltonit 4 1 0 3 6 7 3
TJK LiePo 4 1 0 3 10 16 3
Valo 4 0 1 3 4 9 1
PiPo-79 4 0 0 4 5 17 0

Torstaina kohdataan sarjajohtaja :cry:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

^ Kappas, oot perjantaina päässy koittaan broidia vastaan. =)
Hän on luonnollisesti ollu jälleen kerran aukoton muuri.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Vastaa Viestiin