Höpöhöpö tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Höpöhöpö tiistai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

^^vitut tuleekin.

Asianajaja palkattu, oli sitten halpaa hupia.

Vaihtoehtoina on sitten että hippasen huiden vittuun tästä paskamaasta tai muutan vittuun Tampereelta. Kumpikaan kiinnosta sitten vittujakaan mutta jotain räväkkää tempasen.

Tarjolla olisi laivojen kasaamista, eli reissua Karibialle laivalla ja lentäen pois. Saattaa olla jopa että tartun tilaisuuteen, kerrankos sitä nyt meri pitää ylittää. Oishan se muutama kuukausi hyttejä kasatessa isolla ulapalla kokemus.
Viimeksi muokannut Nergal, 24.05.2011 16:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Höpöhöpö tiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

BrianW kirjoitti:Onko se Elcon vastustamaton charmikkuus, puku vai Porche joka kiinnostaa mutta tässäkin ketjussa yksi viehättävä lady ehdottelee häitä ja toinen uuniin tutustumista ym. Kannataisiko Gatin ottaa oppia mikä puree?
Ehkä ne ei tepsi pystytisumisuihin? ;)
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Höpöhöpö tiistai

Viesti Kirjoittaja Gat »

BrianW kirjoitti:Onko se Elcon vastustamaton charmikkuus, puku vai Porche joka kiinnostaa mutta tässäkin ketjussa yksi viehättävä lady ehdottelee häitä ja toinen uuniin tutustumista ym. Kannataisiko Gatin ottaa oppia mikä puree?
Olen ajatellut pokata scarfacen tai Mirkun tai molemmat. Erikseen tai kimppaan. Kertokaa nyt onko ne kuitenkin jotain vanhoja Kitinäläisiä oikeasti? Äh.
Bruce Willisika

Re: Höpöhöpö tiistai

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

^Sä olet Kova Poika ajattelemaan.

Mä sain tänään sittenkin rahalla, kun kävin lirkuttelemassa avoimen joujoun sihteerin kanssa. Jämäpaikkoja kurssille oli vielä muutama, joten löin rahat tiskiin ja otin paikan. Aiheena Gattacankin henkeväksi ylistämä kirjanpito.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Höpöhöpö tiistai

Viesti Kirjoittaja elco »

BrianW kirjoitti:Onko se Elcon vastustamaton charmikkuus, puku vai Porche joka kiinnostaa mutta tässäkin ketjussa yksi viehättävä lady ehdottelee häitä ja toinen uuniin tutustumista ym. Kannataisiko Gatin ottaa oppia mikä puree?
Mä oon turvallinen valinta, jonka kanssa voi nettivirittää huoletta kun olen varattu. Eli tytöt voi antaa ymmärtää ilman riskiä siitä, että joutuu sen karun tietoisuuden eteen, että tällekö pitäisi vielä ymmärtää antaakin.

Lisäksi auttaa, etten ruikuta enkä epätoivoile. Kaiken tapiksi olen tosiaan paitsi charmantti porschemies niin myös laivaston upseeri ja diplomi-insinööri.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Höpöhöpö tiistai

Viesti Kirjoittaja Gat »

elco kirjoitti:Lisäksi auttaa, etten ruikuta enkä epätoivoile. Kaiken tapiksi olen tosiaan paitsi charmantti porschemies niin myös laivaston upseeri ja diplomi-insinööri.
:roll: Nyt iski vanha alemmuudentunne. Itkettääkin. Antakee.
AngryBird

Re: Höpöhöpö tiistai

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Höpöhöpö tiistai

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

AAarrgghh! Vituttaa tulla kotiin, kun huusholli on kuin hävityksen kaupunki. Lattiat täynnä hiekkaa, sänky täynnä koirankarvoja, jääkaapissa vain valo ja piha kuin pommin jäljiltä (kaadettu yksi puu) :evil: . Vielä on sen verran kipiä olo (puhti pois, väsyttää), että ei jaksaisi parantaa noiden asioiden kuntoa, joten istahdan sohvalle, avaan telkkarin ja otan lasin valkoviiniä :oops:
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Höpöhöpö tiistai

Viesti Kirjoittaja elco »

Oli muuten mahtava myyntikeikka tänään. Myyntidroidi ei lupauksista huolimatta briiffannut mitään siitä, mistä oli kyse tai ketä on paikalla. Asiakkaan tirehtööri kysyi kysymyksen, mihin vastasin 75 minuutin typerryttävällä monologilla. Tai siis en oikeastaan edes vastannut - mitä vaan annoin mennä horinaa täysin asian vierestä. Session lopuksi kaikki olivat, että juu, tosi hyvä tää avasi silmiä kyllä kerrassaan.

Mun pitäisi olla yrittäjä. Ei tee rahtuakaan järkeä, että joku muu kuin minä laskuttaa työstäni - hommanhan pitäisi mennä vieläpä niin, että minä laskuttaisin muiden duuneista.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Höpöhöpö tiistai

Viesti Kirjoittaja elco »

Gat kirjoitti:
elco kirjoitti:Lisäksi auttaa, etten ruikuta enkä epätoivoile. Kaiken tapiksi olen tosiaan paitsi charmantti porschemies niin myös laivaston upseeri ja diplomi-insinööri.
:roll: Nyt iski vanha alemmuudentunne. Itkettääkin. Antakee.
Ihan hyvä yritys: mitä nyt lähinnä irtosi ruikutusta ja epätoivoilua.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Höpöhöpö tiistai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

elco kirjoitti:Mun pitäisi olla yrittäjä. Ei tee rahtuakaan järkeä, että joku muu kuin minä laskuttaa työstäni - hommanhan pitäisi mennä vieläpä niin, että minä laskuttaisin muiden duuneista.
Itsekehu, mikä mahtava harrastus.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12349
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Höpöhöpö tiistai

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Parturissa käyty. Orimattilan paronille toivotan onnea pokausyrityksissä.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Höpöhöpö tiistai

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Katon just Oprahia (huom. tätä en yleensä tee, Oprah on tylsä). Aiheena: "parempaa seksiä", haastateltavana nainen, joka on feikannu orkun 24 vuotta. MIKSI?! Miksi joku nainen feikkaa orkun?!? :shock: Jollen saa, no big deal, better luck next time. Jollei joku mies saa mulle just silloin orkkuja, mitä sitten? Onhan se kiva, mutta aina ei voi voittaa. Jollei jonkun miehisyys kestä sitä, että ei saanut annetuksi naiselle isoa-O:ta, niin huonosti ovat asiat. Siis yhä kysymys: MIKSI!?!?? :roll:
Viimeksi muokannut Mirkku, 24.05.2011 18:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Höpöhöpö tiistai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Mirkku kirjoitti:Siis yhä kysymys: MIKSI!?!??
Siis siksi että mieheltä nähtävästi puuttuu alapäästä tuntoa niin paljon että heikompaa hirvittää. Muutama hoito on yrittänyt feikata orgasmiaan, kyllä sen nyt tuntee jos nainen saa. Ainakin minä, tai sitten olen osannut valita naisia sänkyyni joilla on potkua lantiopohjan lihaksissa.

Feikkaus ei kyllä onnistu miun punkassa.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Höpöhöpö tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Hupsista saatana. Parin päivän itsesäälikohtauksen jäljiltä paino hyppäsi uudelle kymmenlukemalla, vaarallinen tuo mieli.

Jos välttelisi noita vaarallisia pisteitä ja keskittyisi vaikka opettelemaan jotain uutta, vaikkapa AD:n sielunelämää.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Höpöhöpö tiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Mirkku kirjoitti:Katon just Oprahia (huom. tätä en yleensä tee, Oprah on tylsä). Aiheena: "parempaa seksiä", haastateltavana nainen, joka on feikannu orkun 24 vuotta. MIKSI?! Miksi joku nainen feikkaa orkun?!? :shock: Jollen saa, no big deal, better luck next time. Jollei joku mies saa mulle just silloin orkkuja, mitä sitten? Onhan se kiva, mutta aina ei voi voittaa. Jollei jonkun miehisyys kestä sitä, että ei saanut annetuksi naiselle isoa-O:ta, niin huonosti ovat asiat. Siis yhä kysymys: MIKSI!?!?? :roll:
Laita ketju pystyyn. On täällä niin monta naista, että varmasti joku feikkaaja löytyy ja voi kertoa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Höpöhöpö tiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mua kutsuttiin kermaiseksi kissaksi. En tiedä itkiskö vai nauraisko?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Manaaja

Re: Höpöhöpö tiistai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Mirkku kirjoitti:Katon just Oprahia (huom. tätä en yleensä tee, Oprah on tylsä). Aiheena: "parempaa seksiä", haastateltavana nainen, joka on feikannu orkun 24 vuotta. MIKSI?! Miksi joku nainen feikkaa orkun?!? :shock: Jollen saa, no big deal, better luck next time. Jollei joku mies saa mulle just silloin orkkuja, mitä sitten? Onhan se kiva, mutta aina ei voi voittaa. Jollei jonkun miehisyys kestä sitä, että ei saanut annetuksi naiselle isoa-O:ta, niin huonosti ovat asiat. Siis yhä kysymys: MIKSI!?!?? :roll:
No sä nyt ylipäätänsä tiedät saavasi edes joskus, niin sun voi olla vähän vaikeampi suhtautua asiaan. Kyllähän se naisen laukeaminen hivelee miehistä itsetuntoa ihan samalla tavalla kun miehen laukeaminen naisellista itsetuntoa, ja kuuluu tasa-arvoiseen seksiin.

Tää on jotenkin outoa että naiset tätä aina silloin tällöin ihmettelevät, sillä todellisuudessa te kestätte itse paljon meitä miehiä huonommin sitä jos partneri ei tule, koska ootte yksinkertaisesti tottuneet siihen että miehet tulevat aika tavalla suuremmalla varmuudella kuin mihin miehet saavat totuttautua naisten kanssa.

Ei sillä, kyllä mullekin tuli melkoisena järkytyksenä se että nainen ei välttämättä tulekaan, kun oli kolmessa ekassa suhteessaan tottunut siihen että nainen tulee yhdynnän aikana ihan nips naps. Varsinkin kun yksi näistä naisista vielä kehuskeli ihan kohtuullisen kaatohistorian takaa että mä olen vain yksi kolmesta joiden kanssa se ylipäänsä saa.

Jos koko oma siihenastinen useampivuotinen seksielämä poikuuden menettämisestä lähtien on adjustoitunut sellaiseen, niin kyllä siitä seksistä tuntuu sen jälkeen puuttuvan jotain varsin merkityksellistä jos nainen ei tule. Ihan kuten naisilla se tuntuu oudolta törmätä "normaalisti" saaneiden miesten jälkeen mieheen joka ei vaan tulekaan joka kerta. En usko että kovin moni seksiä tärkeänä pitävä nainen pitää sitä ihan ongelmattomana asiana.

Eli kyllä sen varmasti mustakin näki ja huomasi jollain tavalla että koen asian outona ja ehkä ongelmallisenakin, vaikken sitä ainakaan niin jyrkästi ääneen sanonutkaan. O:ta lähdettiin sitten hakemaan muilla keinoin. Joskus paremmalla ja joskus heikommalla tuloksella. Mut ei se siltikään ole sama, ja tavallaan ymmärrän sitä kautta joidenkin naisten tarpeen feikkaukseen, vaikka itse toisena osapuolena tuntisin kyllä oloni sen jälkeen aika ikävällä tavalla kusetetuksi.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Höpöhöpö tiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mua jännittää!!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Höpöhöpö tiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vesper kirjoitti:Mua jännittää!!
Se on kuin polkupyörällä ajo. Kun on kerran oppinut, niin kyllä se onnistuu!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Höpöhöpö tiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriDaavid kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Mua jännittää!!
Se on kuin polkupyörällä ajo. Kun on kerran oppinut, niin kyllä se onnistuu!
Mutku tää on eka kerta!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Höpöhöpö tiistai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Pihakiveyksen tarjouspyynnöt tehty. Illalla laittelin terassin laatoitusta eteenpäin, vielä ois 10+ samanlaista rupeamaa.
Ja etätöitäkin tuli äsken puskettua, ilman palkaa - nyt pystyy kuitenkin paremmin elämään itsensä kanssa ..
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Vastaa Viestiin