Viikon viimeinen torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Viikon viimeinen torstai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

küllküll kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Taisi se viihde jäädä yhteen viestiin, olin ymmärtävinäni.
Minen jaksais rekisteröityä minnekään yhden viestin takia?

Gattaca vs demi-nuoriso-spekulaation innoittamana: Päivän urbaanisana: sarvikuono
An older man on the prowl for a younger woman and by definition, the gender opposite of the cougar. The rhino derives his name from his appearance because the specimen is more often than not both horny AND ugly. The rhino is usually found in warmer locales and can be spotted wearing either a flowered or pastel shirt (with 3 buttons opened to expose a mature mane of chest hair) tucked into khaki shorts and sporting boat shoes. Also look for horrendous dance moves, a white man's overbite, male pattern baldness and a penchant for picking up the bar tab.


:D
küllküll

Re: Viikon viimeinen torstai

Viesti Kirjoittaja küllküll »

^ Oon miekin "horny and ugly", mutta ilmeisesti olen tämän muilla avuillani onnistunut korvaamaan :P
Dumis

Re: Viikon viimeinen torstai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Duunasin pirun hyvää pippurichili-possupiffiä, nyt hiki lentää 8)
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Viikon viimeinen torstai

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Nälkä. Kaupan kautta kotiin. Katto auki :ohyeah:
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Viikon viimeinen torstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mirkku kirjoitti:Katto auki :ohyeah:
Takki auki, niin tulee hauki!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Viikon viimeinen torstai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Kohta kotiin ihmettelemään, josko saunalahti olisi saanut nettipiuhansa pelittämään.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Viikon viimeinen torstai

Viesti Kirjoittaja Sola »

Iki-ihana iltaviikko.. Kovasti fundeeraan et pitäskö sitä taas värjätä hiukset vaaleiks. Jotensakkin tympii tää musta. Hmm..

Äiskäkin voi hyvin ja sen pitäs päästä ens viikon alussa kotiin. Jei. Ja koska mä olen ihana tytär, mä meen viikonloppuna siivoomaan sen luo niin sen on kiva tulla puhtaaseen kotiin :)
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Viikon viimeinen torstai

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Nurkan takana Kitymarketissa nähtyä: mamma ja pappa punnitsivat kinkkupaketteja hedelmävaa'alla. Joo-o. Painoa oli kaikissa 147-148g, vaikka oli luvattu 150g. Ei tullu kauppoja :roll:
Dumis

Re: Viikon viimeinen torstai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Mirkku kirjoitti:Nurkan takana Kitymarketissa nähtyä: mamma ja pappa punnitsivat kinkkupaketteja hedelmävaa'alla. Joo-o. Painoa oli kaikissa 147-148g, vaikka oli luvattu 150g. Ei tullu kauppoja :roll:
Niin ja siinä oli viel mukana ainakin 11,4g painava pakkauskin.
Huonoja diilejä ei kandee tehdä. Bensaakin kandee kytätä ja ajaa ainakin 20km sen takia että saa 5 senttiä halvempaa polttoainetta.

Kiva ilma ulkona 8)
Bruce Willisika

Re: Viikon viimeinen torstai

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Nonniin, taas homma toimii. Opetuksen vastaanottamisen lisäksi ne on tältä keväältä nyt myös annettu. Kävin tänään hierojalla, niskoista & hartioista lähti sentin kerros lyijyä pinnasta pois.

Toisesta vaa'ankielikurssista eli sakemanian kuuntelusta paukahti yllätysnelonen. En tosin tiedä, kummasta suorituksesta tämä on peräisin, ensiyrittämästä vaiko uusinnasta. Jos ensin mainitusta, arvostelu on ollut todella lepsua ja mahdollisuus arvosanan korottumiseen on olemassa. Arvaan kuitenkin, että eilinen uusinta on jo ehditty arvostelemaan. Numero on kuitenkin juuri niin hyvä kuin salaisissa unissani ja kovalla loppukirillä olisin voinut kuvitella saavani. Ihan vitun jees.

Huomenna paskahommiin ja tänään uusien kouluhommien pariin. Maanpinnalle paluu (alhaalta päin) käy siis kivuttomasti.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Viikon viimeinen torstai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Pihalaatat kutsuu, kumivasara paukkumaan !
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Manaaja

Re: Viikon viimeinen torstai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Mirkku kirjoitti:Nurkan takana Kitymarketissa nähtyä: mamma ja pappa punnitsivat kinkkupaketteja hedelmävaa'alla. Joo-o. Painoa oli kaikissa 147-148g, vaikka oli luvattu 150g. Ei tullu kauppoja :roll:
Aika urpoa ruveta kaupassa niitä punnitsemaan, mutta! Oon itse huomannut ihan saman asian. Mulla kun on tommonen digitaalinen keittiövaaka tossa jääkaapin ja hellan välimaastossa, niin on monesti tullut ihan uteliaisuudesta heiteltyä siihen eineksiä varsinkin silloin kun on kaloreita laskeskellut.

Ja niiden tuotteiden painoissa on joissain yllättävän paljon kusetusta. Esimerkiksi Pyllyn Paras makaronipussissa tais olla jopa 30 gramman vaje luvattuun nähden tyyliin 1kg = 970g. Se on jo aika paljon kuitenkin ja on vaikea uskoa että menee minkään punnaavan pakkauskoneen virhemarginaaliin, vaan todnäk ihan harkitusti laittavat vähemmän kamaa kuin mitä pussin kyljessä on luvattu.

Mutta ei mua makaronit paljon nappaa. Oikeasti suutuin vasta silloin kun huomasin että 400g naudan paistijauhelihapaketissa olikin jauhelihaa vain 399g.
Bruce Willisika

Re: Viikon viimeinen torstai

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Manaaja kirjoitti:
Ja niiden tuotteiden painoissa on joissain yllättävän paljon kusetusta. Esimerkiksi Pyllyn Paras makaronipussissa tais olla jopa 30 gramman vaje luvattuun nähden tyyliin 1kg = 970g. Se on jo aika paljon kuitenkin ja on vaikea uskoa että menee minkään punnaavan pakkauskoneen virhemarginaaliin, vaan todnäk ihan harkitusti laittavat vähemmän kamaa kuin mitä pussin kyljessä on luvattu.
Kyseessä on kolmen prosentin heitto. Punnitse vaikka kymmenen pussia niin olet arvausta viisaampi. Toi menee niin lähelle järkevää virhemarginaalia, että kuvittelisin kusetuksesta kiinnijäämisen olevan busineksen kannalta riskaabelimpaa kuin muutaman makaronigramman säästö/pussi, vaikka toki volyymit ovatkin melkoiset. Jos kaikki kymmenen säkkiä painavat alle kilon ja ne ovat mielellään eri ostoeristä poimittuja ja puntarikin on kalibroitu, olisin valmis julistamaan salaliittoa.
Bruce Willisika

Re: Viikon viimeinen torstai

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Väänsin juuri kasaan ja lähetin viimeisenkin riippakiven, eli orientaatiokurssin esseen siitä, minkä aion valita pääaineekseni ja miksi. Ainevalintani olen tehnyt ja lyönyt lukkoon jo aikaa sitten, mutta kaipa tälläkin nakilla jokin kasvatuksellinen funktio oli. Se tosin piti palauttaa jo tammikuussa, joten siinä varmaan tarpeeksi kelvollinen selitys asialle.

Doonit alkaa huomenna vasta iltapäivällä, joten voisin katsella leffan ja mäiskäyttää parit viskit.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Viikon viimeinen torstai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

CeDell Davis kirjoitti:Juuri nyt tuli mieleen, että Arska, mää rrrrrrakastan sua suunnattomasti ja oon sun fanclub nro 1 jäsen, vaikka luenkin sun juttujas vain Manalan lainausten kautta! Sä oot Jumala ja jos PetriFB muuta väittää, niin älä usko, sä oot niin uskomaton!
Jaska Jokunen aikoinaan sanoi että "Onni on...jotain" esimerkiksi "Onni on limonadipullo baseballmatsissa".

Mulla onni on oma agentti, joka on reetunut täällä olevan Stadinarskalle uutta tukijaa.
Jahas. Minähän otan vastaan, eikä sovi epäillä mitään. Sillä Arskaraamatun mukaan "Ketään kuka ei suoraan ole manalasta, älköön epäiltäkö rehellisyydestä vaan otettakoon hellään huomaan"

TERVETULOA TUKIJOITTENI EITTÄMÄTTÄ KYLLINKULLIN LAAJAAN JOUKKOON TUMMAAN, (Emme siis mainitse "neekeri" nimeä kielitoimiston kehotuksesta vaan käytämme sinusta nimitystä "pläkpoi".)

Ai, että olisin jopa Jumala.... Ei herra Jumala, en ole ja senhän väittäminekin olisi Jumalatonta. Tai no. Jos nyt sitten olisin ihan pieni Jumala kuitenkin. Sait ylipuhuttua. Ethän vaan kerro Petrille!
Ja rakkahin uusi tukijani. manala pienellä! HYVIN pienellä.
Annan esimerkin:
manala.

Noniin, eiköhän maa taas makaa hyvin. Onnellisena nukkumaan. Tänään SA on käväissyt naisessa ja ihan tyhmäniloinen olo. :P

STADINARSKA
tamminen, hyvältämaistuva
Viimeksi muokannut Stadinarska, 27.05.2011 11:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Viikon viimeinen torstai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Koulua lasten kanssa, ip-bellini, koulua aikuisten kanssa ja mukavia uusia tuttavuuksia, sekä illan päätteeksi noin 50:n kokeen korjaaminen(kesken). Ei oikeestaan ees paha, kun ollaan näin loppuvaiheessa kevättä jo. Ei jaksa enää edes vituttaa 8) Yllättävä allergiakohtaus tai flunssaa pukkaa. Oli miten oli, selätän sen.
Prepare for the worstest.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Viikon viimeinen torstai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

^^Note to yllekirjoittanut: jos sanoo aina kaiken minkä ajattelee, vaikuttaa auttamatta täysin hullulta. Sometimes not sharing is real caring.
Prepare for the worstest.
Manaaja

Re: Viikon viimeinen torstai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Bruce Willisika kirjoitti:
Manaaja kirjoitti: Ja niiden tuotteiden painoissa on joissain yllättävän paljon kusetusta. Esimerkiksi Pyllyn Paras makaronipussissa tais olla jopa 30 gramman vaje luvattuun nähden tyyliin 1kg = 970g. Se on jo aika paljon kuitenkin ja on vaikea uskoa että menee minkään punnaavan pakkauskoneen virhemarginaaliin, vaan todnäk ihan harkitusti laittavat vähemmän kamaa kuin mitä pussin kyljessä on luvattu.
Kyseessä on kolmen prosentin heitto.
Niin on. Elintarviketeollisuudessa käytettävien vaakojen tarkkuudet ovat yleensä luokkaa gramma kiloon ja 2-5 grammaa kymmeneen kiloon asti, eli alle 0,1%.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Viikon viimeinen torstai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Manaaja kirjoitti:
Mirkku kirjoitti:Nurkan takana Kitymarketissa nähtyä: mamma ja pappa punnitsivat kinkkupaketteja hedelmävaa'alla. Joo-o. Painoa oli kaikissa 147-148g, vaikka oli luvattu 150g. Ei tullu kauppoja :roll:
Aika urpoa ruveta kaupassa niitä punnitsemaan, mutta! Oon itse huomannut ihan saman asian. Mulla kun on tommonen digitaalinen keittiövaaka tossa jääkaapin ja hellan välimaastossa, niin on monesti tullut ihan uteliaisuudesta heiteltyä siihen eineksiä.
Tuosta vihannesvaa'an käytöstä vielä: sen perusfunktio kun on ostettavien vihannesten hinnoittelu, niin olen antanut itseni ymmärtää, että ne on usein säädetty tietoisesti näyttämään hieman liian vähän. Ajatuksena on, että kun tällaiset mamma-pappa-Manalat kuitenkin tarkistavat ostamiensa vihannesten painot kotona erikoiskirjevaaoillaan, tarkistuksen tulos ei voi olla niinpäin, että ovat maksaneet enemmästä kuin ovat oikeasti mukaansa saaneet. Näin vihannesvaaka on säädetty osoittamaan vähän alakanttiin - ja tämä selittäisi sen, että todellisuudessa 150 g paketti painaa vihannesvaa'an mukaan 147-148 g.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
AngryBird

Re: Viikon viimeinen torstai

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

^Ja aina löytyy joku, joka nillittää sen hedelmäpussin painosta... :D
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Viikon viimeinen torstai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

nowaysis kirjoitti:^^Note to yllekirjoittanut: jos sanoo aina kaiken minkä ajattelee, vaikuttaa auttamatta täysin hullulta. Sometimes not sharing is real caring.
Mitä oikeastaan tarkoitat ihan konkreettisesti nyt, parahin Nowa!
Sinä olet aina ollut sellainen häilyvä ajatuksissani, joka olet mukavan maltillinen ja joskus tosi ystävällinenkin kuten oikeastaan nyt. Sinun tyyliäsi olen aina jotenkin arvostanut ja lukenut ja pitänyt sinusta noin vaikka emme ole nähneet. Ja tämäkin mielipide mietityttää!
Minä luulen, että myös jostain tiedät, että olen "täyspäinen", hehheh! :)
Terveiset

©STADINARSKALTA

P.S Olitko sinä Geetzun kaveri? Mulle jäi epäselväksi
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Vastaa Viestiin