Fistfuckfredag

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Kid

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja Kid »

millivanilli kirjoitti:JEE!! mä sain sen duunin!! työsoppari on allekirjoitettu ja työt alkavat maanantaina.
Onnittelut!
ninnithequeen

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

SingleMalt kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Ja minä nyt satun RAKASTAMAAN oreganoa.
Niin minäkin rosmariinia, mutta ne nyt vaan sopivat spagettiin yhtä hyvin, kuin sinappi pullaan.
Jaa?

Mä laitan oregaanoa myös jauhelihakeittoon, johon tulee myös tomaattia sekaan. Yleisesti olen käsittänyt, että oregano ja tomaatti kuuluvat yhteen.

Toki maku-asioista ei voi kiistellä (no mistäs sitten...)
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Aaaaargh, ahdistaa niin pirusti et jos en kohta pääse tupakoimaan, räjähdän. Ei ois pitänyt puhua mutsin kanssa puhelimessa, ei se mun köyhyyshelvettiä pysty pelastaa. Ei taas näytä lupaavalta juuri niin yhtään mikään. (Haa, paitsi se et pääsin hienosti eroon yhestä lässyttävästä miehestä tässä vähän aikaa sitten.)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Elppis kirjoitti:Hei nyt hiljaa masuista!! Ihan epäreilua puhetta.. Syytän teitä jos rupean verbaalisesti ahdistelemaan miestä tänään. Ja sekin saa syyttää teitä.

Looliiittaaaa... auta!
Sä tiedät mussukka, ettei minusta ole apua tässä asiassa, päin vastoin :jouden: Mun mielestä vauvat on muitten hankkimana kivoja ja sit mä tykkään leikkiä niitten kans kun ne on vanhempia. Tosin raskaushehkutuksille olen allerginen.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja Elppis »

No voi pirun piru. Kaveri, jota majoitin reilu kuukausi sitten haluaisi tänään jenkkilaukullisen tavaraa takaisin ja on mulle jokusen kympin auki. Kotiin töiden jälkeen, reilun tunnin levähdys, takaisin keskustaan raahaten kassia (ei se tulis sitä hakemaan, mutta mä haluan mun rahat siltä). Ärsyttää. Olututtaa. Olututtaako ketään muuta? Tänään? Illalla? Mun kanssa?
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti: Olututtaa. Olututtaako ketään muuta? Tänään? Illalla? Mun kanssa?
Olututtais mutku en mä pääse :cry:
Dumari

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Dodi, tämän päivän työt pulkassa, nyt kotia ja paria sataa muuta asiaa hommailemaan.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja Lolita »

ninnithequeen kirjoitti:Valitettavasti vaan eräs karvakäsi turkkilainen on pistänyt elintarvikekioskinsa kiinni. Ei taatusti enää kannata sitä vähääkään, kun tuli kauppa vastapäätä.
No, vähän matkaa Kivikonkaarta ylöspäin on toinen ja kolmas :boohoo:

Pienellä kaiholla muistelen sitä Valintataloa, mä olin niin orientoitunut asiakkaaksi, kun se aukeaa, mutta kuinka kävikään. Muutenkin on välillä ikävä sinne idän rauhan kehtoon.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Millille piti toivottaa paljon onnea ja viihtyvyyttä uudessa työssä! Tentin sä läpäset, helposti! :)
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja Lolita »

millivanilli kirjoitti:JEE!! mä sain sen duunin!! työsoppari on allekirjoitettu ja työt alkavat maanantaina.
:cheer: :cheer: :cheer:

Hieno homma! Tosin ei täällä hetkeäökäänm epäilty, ettet paikkaa saisi.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
ninnithequeen

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lolita kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Valitettavasti vaan eräs karvakäsi turkkilainen on pistänyt elintarvikekioskinsa kiinni. Ei taatusti enää kannata sitä vähääkään, kun tuli kauppa vastapäätä.
No, vähän matkaa Kivikonkaarta ylöspäin on toinen ja kolmas :boohoo:

Pienellä kaiholla muistelen sitä Valintataloa, mä olin niin orientoitunut asiakkaaksi, kun se aukeaa, mutta kuinka kävikään. Muutenkin on välillä ikävä sinne idän rauhan kehtoon.
Nääh, mä niitä muita kiskoja ikinä käyttäny, tuo vaan oli lähempänä.

Olivat muuten pöllineet lähimmän Siwan työntekijöitä tonne Valtsuun :D
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Lolita kirjoitti:Hieno homma! Tosin ei täällä hetkeäökäänm epäilty, ettet paikkaa saisi.
Joku aloitti viikonlopun ajoissa? ;)
The great club outshines the individual, always and forever.
Kittys

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Tylsää! Suihkuun ja laittaa safkaa :roll: .
Kid

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja Kid »

Masu on täynnä ja nyt vaan oottelen komentoa että koska sinne systerille pitää lähtee..
Tekis mieli jatkaa joulukorttien tekoo, mutta sylettää jos hommat jää pahasti kesken. Ehkä mä vaan istun ja kityilen.
Oon muuten jääny siihen yhteen peliin (zookeeper) koukkuun, mistä jossain ketjussa oli puhe..
Mida

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja Mida »

Kittys kirjoitti: Niitä kuvia on kiva katella jälkeenpäin. Harmittaa ku itellä ei oo nii paljo kuvia siit masusta. Jos nyt oottasin, mä kävisin valokuvaamossa ottamassa kokovartalokuvan (muotokuvan) muistoksi masusta.
Mulla alkaa muuten mun eka valokuva-albumi kuvasta, jossa on äiskä ison mahansa kanssa.

Kuvasivat tosi paljon ku olin pieni. 0-18 ikävuoden väliltä musta on about 700 kuvaa. Tosin murkkuiässä vähemmän, ku finninaama arasti kameraa.

Suosittelen kuvaamaan ja järjestämään joka lapselle ikiomia albumeita, jotka voi sitten viedä mukanansa ku on muuttamassa pois. On paljon iloa ollut noista kuvista ja usein olen katsellut. Ja nykyään ahkerasti jatkan elämäni kuvaamista ja lisäilen aina uusia albumeita riviin vanhojen täyttyessä.

Hmm.. Täytyy muuten miettiä tuota valokuvaamojuttua ku kevätpuolella on iso maha. Geetzulla tosin oli tosi ihania kylpykuvia, joita oli vissiin ihan amatöörinä otettu sillon ku pikkuG oli tulossa.

Varmasti kuvataan kyllästymiseen asti sitten ku on jotain mitä kuvata.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Elppis kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Hieno homma! Tosin ei täällä hetkeäökäänm epäilty, ettet paikkaa saisi.
Joku aloitti viikonlopun ajoissa? ;)
No perkele, mä olen luvatta isän koneella ja tää näppis on ihan outo ja oudossa kulmassa ja vaikka mitä. Alkoa en maistele, koska olen autolla liikkeessä. Kyllä, autolla. Vähän oli jännää hurjastella viittäkymppiä, kun en edes muista milloin olen viimeksi autolla ajellut. Ihmeen luottavainen äiti mulla on.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kimmen kirjoitti:Kohta paiskon läppärin kannen kiinni ja sudin putki punaisena mökille! Saunaan, kaljaa... :ohyeah:
Vaihdetaan paikkoja? Mä mielelläni istuisin koko viikonlopun saunassa, tai pilkillä, tai lukemassa mökin sohvalla, tai tekemässä uunileipää, tai pilkkomassa halkoja, tai ratsastamassa maastossa tai tai tai tai.. Pidä hauskaa!
The great club outshines the individual, always and forever.
Kittys

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Mida kirjoitti:
Kittys kirjoitti: Niitä kuvia on kiva katella jälkeenpäin. Harmittaa ku itellä ei oo nii paljo kuvia siit masusta. Jos nyt oottasin, mä kävisin valokuvaamossa ottamassa kokovartalokuvan (muotokuvan) muistoksi masusta.
Mulla alkaa muuten mun eka valokuva-albumi kuvasta, jossa on äiskä ison mahansa kanssa.

Kuvasivat tosi paljon ku olin pieni. 0-18 ikävuoden väliltä musta on about 700 kuvaa. Tosin murkkuiässä vähemmän, ku finninaama arasti kameraa.

Suosittelen kuvaamaan ja järjestämään joka lapselle ikiomia albumeita, jotka voi sitten viedä mukanansa ku on muuttamassa pois. On paljon iloa ollut noista kuvista ja usein olen katsellut. Ja nykyään ahkerasti jatkan elämäni kuvaamista ja lisäilen aina uusia albumeita riviin vanhojen täyttyessä.

Hmm.. Täytyy muuten miettiä tuota valokuvaamojuttua ku kevätpuolella on iso maha. Geetzulla tosin oli tosi ihania kylpykuvia, joita oli vissiin ihan amatöörinä otettu sillon ku pikkuG oli tulossa.

Varmasti kuvataan kyllästymiseen asti sitten ku on jotain mitä kuvata.
:h: Tääl sama. Muksua on kans tullu kuvailtua ihan pienest saakka, se tosin rakastaa kameraa. Valokuvaamossa on käyty pariin otteeseen kuvauttamassa monet kuvat ja isot suurennukset, kallista mut kannattaa. Harmittaa edelleen, ettei oo isoa masukuvaa tuol seinällä :cry: .
Kid

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja Kid »

Kittys kirjoitti: Harmittaa edelleen, ettei oo isoa masukuvaa tuol seinällä :cry: .
Serkku kävi ihan valokuvaamossa teettämässä itestään tosi upeen alastonkuvan ko se oli viimesillään raskaana. Se oli tosi taiteellinen ja kaunis. Mä päätin kans et sit ko niin käypi että masuun tulee asukki ja olen minkälainen valas tahansa, niin semmosen kuvan haluan. Laitan seinälle tai en :)
Mida

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja Mida »

kid kirjoitti: Mä päätin kans et sit ko niin käypi että masuun tulee asukki ja olen minkälainen valas tahansa, niin semmosen kuvan haluan. Laitan seinälle tai en :)
Ihanan hyvällä tavalla hauska ajatusilmaisu :-)

Taidan vaihtaa videokamerasynttärilahjatoiveen valokuvaamokeikkaan. Omat synttärit sopivasti toukokuussa niin saa tuon toisen maksumieheksi :wink:
Kittys

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja Kittys »

kid kirjoitti:
Kittys kirjoitti: Harmittaa edelleen, ettei oo isoa masukuvaa tuol seinällä :cry: .
Serkku kävi ihan valokuvaamossa teettämässä itestään tosi upeen alastonkuvan ko se oli viimesillään raskaana. Se oli tosi taiteellinen ja kaunis. Mä päätin kans et sit ko niin käypi että masuun tulee asukki ja olen minkälainen valas tahansa, niin semmosen kuvan haluan. Laitan seinälle tai en :)
Mä teettäisin kans sellasen! *haluuhaluuhaluu* Ja mun masu oli ihan söpö, vaikka olo olikin kuin Nalle Puhilla :D

Löytäsinköhän mä mun kuvia tuolt jostain.. :think:
Kid

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja Kid »

Vaola kirjoitti: Niin mäkin päätin. Mutta kun sitten aika tuli, mun maha oli ihan vinksallaan (neliskulmainen), kun siellä oli toinen tulokas vähän jumissa. Ja sitten vielä pamahti (ulkona)liikkumiskielto. Mene siinä kuviin... :?
No voih. Voipi olla et omakin mieli muuttuu kun aika koittaa..
Mutta, raskaana oleva nainen on aina kaunis, katsoo mistä kulmasta tahansa ja ottipa kuvia tai ei :D
safi

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja safi »

Lolita kirjoitti: koska olen autolla liikkeessä.
No perskele, jos sulla on auto käytössä niin ajele huomenna päivällä tänne kaffelle...naapurissa melkein olet. Pistäs soitellen.

Hyvät vkl:t kaikille. Täti lähtee vielä hommiin ja myöhemmin illalla purkaa turhautumistaan :h: kanssa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Pissi, kai sitä täytyy tonne pakkaseen lähteä. Hyvää viikonloppua kaikille!
The great club outshines the individual, always and forever.
Yönmustaritari

Re: Fistfuckfredag

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

kid kirjoitti:raskaana oleva nainen on aina kaunis, katsoo mistä kulmasta tahansa ja ottipa kuvia tai ei :D
Joo´o.......Niiii´i

Tässä kohtaa joudun tämän lapasten ja sukkien nelomiseen keskittyvän marttatmkerhon ja puhuttelemaan puheenjohtajaa siinä mielessä, että haluan eriävän mielipiteeni merkiitävän pöytäkirjaan.
Vastaa Viestiin