Mitä mukissa?

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Mitä mukissa?

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Jallua saatana. Hyi helvetti miten on voitu ikänään ees keksiä näin järettömän kamala viina. Saattaa jäädä jopa multa juomatta. Hiieno kuningasidea, että teatteri-iltaan ainoa oikea juoma on juurikin Jallu. Kuinka paljon voikaan ihmisellä viirata päässä.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
RP

Re: Mitä mukissa?

Viesti Kirjoittaja RP »

Mä kans, mä kans. Colaa odottamassa saapuvaa rommia!
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Mitä mukissa?

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Halpaa valkoviiniä
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Mitä mukissa?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Karpalomehua.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Manaaja

Re: Mitä mukissa?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Kesä-nöppelin avasin tässä just.
Avatar
scarface
Elämätön Kitisijä
Viestit: 306
Liittynyt: 07.04.2011 22:12

Re: Mitä mukissa?

Viesti Kirjoittaja scarface »

Kahvia. Maidolla.
Dumis

Re: Mitä mukissa?

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Koffin grapefruit loNkeroa 5,5%.
Avatar
scarface
Elämätön Kitisijä
Viestit: 306
Liittynyt: 07.04.2011 22:12

Re: Mitä mukissa?

Viesti Kirjoittaja scarface »

Kahvia, olen vasta saanut silmät auki, väsyttää vieläkin.. Vapaapäivän onnea onneks :)
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mitä mukissa?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Eipä ole alkoholipitoisissa juomissa sangrian voittanutta, vaikkei tämä lasissa oleva olekkaan kaikkein parasta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Mitä mukissa?

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

^ Sangria ja mojito kisaa aika tasapäisesti parhaan kesäjuoman tittelistä. Okei taitaa sangria voittaa, nyt täällä lasissa kuitenkin mojito.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Tirina

Re: Mitä mukissa?

Viesti Kirjoittaja Tirina »

Lapitii kirjoitti:^ Sangria ja mojito kisaa aika tasapäisesti parhaan kesäjuoman tittelistä. Okei taitaa sangria voittaa, nyt täällä lasissa kuitenkin mojito.
Say Mojito, ei mitään järkeä, vie hampaat, lihottaa eikä edes tuo humalan tunnetta.

Jatkossa kalja, hätätilassa valkoviini, pääasiassa vesi, unohtua ei saa gefilus, samariinia pitää olla varalla, appelsiinimehu herättää, maito ja kahvi aamulla ja outoina herätyksen hetkinä tee.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Mitä mukissa?

Viesti Kirjoittaja exsu »

^ Ei se aplarimehukaan suoranaisesti hampaita helli. Muutoin näyttää siltä, että pärjättäisiin samalla jääkaapilla.
Tirina

Re: Mitä mukissa?

Viesti Kirjoittaja Tirina »

^
Tiedän, olikin ainoa paheemme ja tiän senkin, ettei saisi ottaa sokeripiikkejä herättyään. Siinä piilee diapeteksen vaara.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Mitä mukissa?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Tirina kirjoitti:^
Tiedän, olikin ainoa paheemme...
No en mä lähtis kaljallakaan keulimaan...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Tirina

Re: Mitä mukissa?

Viesti Kirjoittaja Tirina »

Vesper kirjoitti:
Tirina kirjoitti:^
Tiedän, olikin ainoa paheemme...
No en mä lähtis kaljallakaan keulimaan...
Hyvä, ei se nimittäin kannatakaan.

Mutta jos kaikista viinajuomista ottaa vain poikasen kaljan ja valoisen viinin, niin pahempaakin on maailmassa tapahtunut.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mitä mukissa?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Mitä mukissa?

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Tirina kirjoitti:
Lapitii kirjoitti:^ Sangria ja mojito kisaa aika tasapäisesti parhaan kesäjuoman tittelistä. Okei taitaa sangria voittaa, nyt täällä lasissa kuitenkin mojito.
Say Mojito, ei mitään järkeä, vie hampaat, lihottaa eikä edes tuo humalan tunnetta.
Kuule mul ei oo pahemmin paino-ongelmii, ja alkoholii en tietenkään juo humalahakuisesti. =P
Nyt ollu mukis vaihtelevasti mojitoo, mormilonksuu, kesämiestä ja suomi-viinaa guarana-limsalla. Näistä on vaikee valita ykköslempparii. Kahvi ehti jo jäähtyy (sen verta mitä ny tällä kelil ylipäätää voi jäähtyy) mut menköön seki kurkusta alas! Kohta rillataan ja otetaan kylkeen Cono sur -valkkarii.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Mitä mukissa?

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Lapitii kirjoitti:
Tirina kirjoitti:
Lapitii kirjoitti:^ Sangria ja mojito kisaa aika tasapäisesti parhaan kesäjuoman tittelistä. Okei taitaa sangria voittaa, nyt täällä lasissa kuitenkin mojito.
Say Mojito, ei mitään järkeä, vie hampaat, lihottaa eikä edes tuo humalan tunnetta.
Kuule mul ei oo pahemmin paino-ongelmii, ja alkoholii en tietenkään juo humalahakuisesti. =P
Joo, mäkään en! Jostain syystä kummiskin just mohitot nousee päähän ja on hyvää, nam nam, ja mahdun vielä esim. yhteen penkkiin lentokoneessa!

Edit: mutta nyt siis on mukissa punaviiniä. Linjoja ajatellen pitäs tietty vetää kuivaa valkkaria, muttei oikein innosta. Onneks ei tartte.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Mitä mukissa?

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Kreitsu kirjoitti:mutta nyt siis on mukissa punaviiniä. Linjoja ajatellen pitäs tietty vetää kuivaa valkkaria, muttei oikein innosta.
Häh? Noissahan on käytännössä samat kalorit per %? Jos sokereita ei juuri ole, niin se energia tulee alkoholista.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Mitä mukissa?

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Khihi, eipä pal tarvi kalorei laskke ku kohtisverra liikku. Ja ois se (imo) aika perkelee puuduttava ja tylssä ja ahasmiälist kelaa jotai simmost et onk ny kaik hht ja pt ja rt optimaalisest. Kyl ainaki mu keho iha ite kertto mitä hää haluva. Ja must see ol paras just nni.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Mitä mukissa?

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

sivustahuutaja kirjoitti:
Kreitsu kirjoitti:mutta nyt siis on mukissa punaviiniä. Linjoja ajatellen pitäs tietty vetää kuivaa valkkaria, muttei oikein innosta.
Häh? Noissahan on käytännössä samat kalorit per %? Jos sokereita ei juuri ole, niin se energia tulee alkoholista.
Luin kylläkin joskus jostain, että kuivissa valkkareissa on vähemmän kaloreita, jos vertaa keskivertopunkkuun. Ehkä etsin sen jutun joskus jostain, jos jaksan. Voi olla, etten jaksa.

Pointti nyt oli se, että kyllähän porkkanallakin voi itteään lihottaa, jos vetää sitä ihan TAJUTTOMAN määrän. Jos nyt joskus vetää Mohiton, niin tuskin siitä hupsista rallaa perse heti leviää.

Jos nyt joka päivä dokaa, niin eri juttu, mutta kyllä sillä oluella ja viinillä ym. saa myös itsensä rantautuneeseen valaskuntoon.

Anyway, itse juon sitä mitä juon ja maistuu hyvältä enkä ajattele kalorimääriä. Toistaiseksi ei tartte.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Mitä mukissa?

Viesti Kirjoittaja aasi »

Kreitsu kirjoitti: Pointti nyt oli se, että kyllähän porkkanallakin voi itteään lihottaa, jos vetää sitä ihan TAJUTTOMAN määrän.
Elämän suuria kysymyksiä - lihooko ensin vai muuttuuko oranssiksi?
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Mitä mukissa?

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

aasi kirjoitti:
Kreitsu kirjoitti: Pointti nyt oli se, että kyllähän porkkanallakin voi itteään lihottaa, jos vetää sitä ihan TAJUTTOMAN määrän.
Elämän suuria kysymyksiä - lihooko ensin vai muuttuuko oranssiksi?
Hyvä kysymys, kokeile - sinähän se aasi olet :P
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Mitä mukissa?

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Kreitsu kirjoitti:
Lapitii kirjoitti:
Tirina kirjoitti:
Say Mojito, ei mitään järkeä, vie hampaat, lihottaa eikä edes tuo humalan tunnetta.
Kuule mul ei oo pahemmin paino-ongelmii, ja alkoholii en tietenkään juo humalahakuisesti. =P
Joo, mäkään en! Jostain syystä kummiskin just mohitot nousee päähän ja on hyvää, nam nam, ja mahdun vielä esim. yhteen penkkiin lentokoneessa!
*likes* =)
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Mitä mukissa?

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Porkkanadilemmaan erittäin asiantunteva kommentti: Ei liho. Oranssiks muuttuu. Been there - syrra joskus kysy et kuinkas helveti paljo sää niit oiken vedät ku oot iha oranssi. =) Sillon maatila ja olin menos kylään, sanoin matkal et pitää hakee kaupast porkkanoi. Se oli et miks ihmees, siähän niit kasvaa ryytimaan täydelt. Mut mä rouhinki kilotolkul per päivä. Ja olin perkeleen laiha ja perkeleen oranssi. =D
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Vastaa Viestiin