Helluntaita

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Tirina

Helluntaita

Viesti Kirjoittaja Tirina »

Tarkoitin siis sunnuntai. Kauniimpi tuo sunnuntai, onko niin kaunista sanaa - kuin ruusu. Ehkä maailman kauneinen sana. SUNNUNTAI. Aivan kuin kuulisin sen enimmäisen kerran. PUSU.
Tirina

Re: Helluntaita

Viesti Kirjoittaja Tirina »

Tyhmä aloitus, jonka puolesta liputan.

Kuuloszti niin kauniilta.

Kaikki päivät päättyy muuten tai jatkumoon.
Lopulta päivän nimi oli sunnun, sinun nyt ta...i maanan, paluu maahan ja tiis jne. Niin se kielioppi menee.
Tirina

Re: Helluntaita

Viesti Kirjoittaja Tirina »

Edellinen oli keksittyä, mutta oikesti kysymys, miten luette kitinää?

Minua on aina ärsyttänyt täällä, ettei ole mitään suoraa tietä viimeisen viestin vastaamiseen. Miten sukkuloitte fiksusti?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Helluntaita

Viesti Kirjoittaja Niba »

Helluntai Twot??
Pyyhin Netikettiin..
Manaaja

Re: Helluntaita

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

On kyllä niin paska viikonpäiväketjualoitus noin niinkuin nimellisesti että melkein tekisi mieli panna Tirinaa perseeseen. Olin jo aloittamassa omaa shitfaced-sunnuntaita tänne kunnes tajusin tämän olevan viikonpäiväketju. No, shitfaced anyway.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Helluntaita

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Manaaja kirjoitti:On kyllä niin paska viikonpäiväketjualoitus noin niinkuin nimellisesti että melkein tekisi mieli panna Tirinaa perseeseen. Olin jo aloittamassa omaa shitfaced-sunnuntaita tänne kunnes tajusin tämän olevan viikonpäiväketju. No, shitfaced anyway.
Tylsähän tää vkpäiväketju on, ethän vaan Tirina anna Manaajalle!!

Mutta minä valmistelinkin koko yön "Sundayna tul vastaan kanala ja tuossahan tuo ällö tyyppi nimeltä ...Börje"

- ja myöhästyin.

Älä pane vastaukseesi ensimmäiseksi sanaksi "Vittu", äläkä tapa sunnuntaina, kiitän.

Muuten sana manaa, eikun vapaa. Korkeatasoisin vaihtoehto toki vaikeneminen. Se on kullia , siis kullaista, kultaa siis äh.

SA
hauskaa hupia yötäpäevvöö ilimahällyytyksellä
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Helluntaita

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Onko tuo Tirina superior? Samankaltaista häiriintynyttä tajunnanvirtatuubaa. Kaikesta huolimatta poikkean juoksemassa. Kuumahan siellä on ja kohta vielä kuumempi, mutta ei lenkki keliä katso.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Helluntaita

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Te ootte sekasin.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Helluntaita

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vesper kirjoitti:Te ootte sekasin.
Ite oot!

(Wanha kitina-totuus, "Joka toista kutsuu, ite on!!")

Aloita vaikka poikaystäväketju? Linked in?

Mulla on virallinen lupa olla sekaisin sentään huh sentään! kotimereorologia näyttää ulkolämpötilaksi +25 klo. 11. ja sisäämpötilaksi +28 ja peräsuolilämpötilaksi n. +37 ruotsalaista tiedeyksikköä.
Pyyhin Netikettiin..
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Helluntaita

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Hyi vittu mikä lenkki. Ahdisti, pelotti, vitutti ja ahdisti. Ei edes ole jano ja vesi maistuu pahalta.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Helluntaita

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Tirina kirjoitti:miten luette kitinää?
Kännissä, kuten sinäkin.
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Hyi vittu mikä lenkki. Ahdisti, pelotti, vitutti ja ahdisti. Ei edes ole jano ja vesi maistuu pahalta.
Ihan helposti kulki vaikka oli lähtiessä jo 21 astetta. En tosin vetäny ku jotain 4 kilsaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Helluntaita

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Bhven kirjoitti:Ihan helposti kulki vaikka oli lähtiessä jo 21 astetta. En tosin vetäny ku jotain 4 kilsaa.
Täällä keskustassa oli lähelle 30, guumalla asfaltilla varjoja etsiessä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Helluntaita

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Kesän lounaskuvio on nyt sitten sillä tavalla, että aion käydä joka päivä mäkkärissä, kun sellainen on noin kolmen minuutin kävelymatkan päässä. Mistä voin hakea asiaankuuluvan mitalin?
Bruce Willisika

Re: Helluntaita

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

^Painonvartijoilta.

Melkein pakattu. Oliko se lentoturvallisuuttamme edistävä nesteiden roudaamisraja 100ml, jota isommat purnukat lasketaan pommeiksi? Mulla on yksi dödöpurkki jonka tilavuus on juurikin 100ml ja arvon, sujahtaako se kentällä väkivaltakoneiston isoon taskuun.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Helluntaita

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Bruce Willisika kirjoitti:Melkein pakattu.
Hei älä mee...eiku, mihis meet?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Bruce Willisika

Re: Helluntaita

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

^Jonkin kylän kautta Liettuaan. Taisi olla Tambere se kylä siinä välissä.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Helluntaita

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Kaston yäl vihro talviturki. Anno nimek Jasu.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Helluntaita

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Bruce Willisika kirjoitti:^Jonkin kylän kautta Liettuaan. Taisi olla Tambere se kylä siinä välissä.
Tule tänne, autosi on jo!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Helluntaita

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Max 100ml nestepöniköitä saa tunkea litran minigrip-pussiin niin paljon kuin mahtuu. Stikkidödöä ei sitten lasketa nesteeksi.

Mulla tosin paljon koskaan ei oo ollu minigrippiä vaan tavallinen vedenpitävä meikkilaukku, ja aina on menny läpi :) Nyt en viittiny ottaa riskiä, ja tungin kaiken nesteehkönkin siihen muovipussiin.
Prepare for the worstest.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Helluntaita

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Pitäisi ruuvata hiukan tuota tuuletinta, että saisi hiukan kierroksia tiputettua. Päähän kopsahtelevat lentävät esineet on aika ikäviä. Mutta eipä ole kuumakaan, nuha voi tulla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Helluntaita

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Hyvä mökkireissu takana.
Pitäis siivota, ei jaksais.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
küllküll

Re: Helluntaita

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Taskulämmin Kronenbourg edessä dyykkipäivän päälle, odottelen villan terassilla että kokki saa kolmen ruokalajin illallisen valmiiksi. Kaskaat sirittää ja kärpäset pörisee.

Kyllä tää kotiolot voittaa.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Helluntaita

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Tirina kirjoitti: Minua on aina ärsyttänyt täällä, ettei ole mitään suoraa tietä viimeisen viestin vastaamiseen. Miten sukkuloitte fiksusti?
AINA - vasta viidenkymmenen viestin jälkeen? Kyllähän kunkin ketjun vikaan viestiin pääsee, jos on kirjautunut.

Paljastakaa nyt kaikki "uudet" tirinät, surinat, lorinat ja guntterit alkuperäinen nikkinne, niin ei tartte edelleenkään kytätä täällä joka päivä, että kuka on tehnyt/tekee KSE:n ja kuka on syntynyt uudelleen jne.
Manaaja

Re: Helluntaita

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Tirina kirjoitti:Minua on aina ärsyttänyt täällä, ettei ole mitään suoraa tietä viimeisen viestin vastaamiseen. Miten sukkuloitte fiksusti?
Painat sitä keskusteluketjun edessäolevaa nuolta ja keltaista läpyskää jos haluat uudet viestit esiin? Tai sitten jos haluat ihan konkreettisesti viimeisimpään viestiin niin klikkaat viimeistä sivua ja painat näppikseltä 'end'?
Tirina

Re: Helluntaita

Viesti Kirjoittaja Tirina »

katosin koska hävetti, elin ihmisen viikonpäivät rangaistukseksi ihmeitä tehden, nyt vasta katsoin, olihan hyvin sanottu taas teiltä.
Manaajan vaativaan kitinälukutekniikkaan pitää perehtyä kun elämässä tulee sellainen rako opiskeluun. Kerään tietoa tulevia tarpeita varten.
En ole edelleenkään Superior. Olen täällä kyllä käynyt yrittämässä kahdella nimimerkillä ja joka kerran luultiin Superioriksi ja Stadin Arskan morsiammeksi.
Voin paljastaa, en ole kumpikaan näkemänne kaksoislento, meitä on oikeasti kolme eri persoonaa. Kokonaista kolme sekopäätä maailmankannella. Kesyttäkää lemmikeiksenne.
Ei vaan ei minulla valittamista, pahin viholliseni on mulle mä.
Vastaa Viestiin