Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

mulkut, prkl!!! saatana! AAAAAAAAARGHT!
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

exPertti kirjoitti: Onko tämä se kuuluisa viimeinen pisara?
emt...

tekis mieli mennä sanomaan pari valittua sanaa eräällä taholle. prkl!!
Manaaja

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Perkele näitä häihin ropisevia avec-kutsuja! Onko ihmisten pakko mennä naimisiin aina just silloin kun ei ole sopivaa seuralaista tiedossa, häh?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18761
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Manaaja kirjoitti:Perkele näitä häihin ropisevia avec-kutsuja! Onko ihmisten pakko mennä naimisiin aina just silloin kun ei ole sopivaa seuralaista tiedossa, häh?
Mennän härkäparina? ;)
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6315
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja exsu »

Vituttaa jo valmiiksi, kun joudun ilmeisesti taas samoihin bileisiin erään sietämättömän tyhmän naisen kanssa. Lohdutuksekseni samana iltana starttaa seuramatka huomattavasti paremmassa seurassa, joten päivä ehkä jää kuitenkin voiton puolelle.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Ton perusteella oot tullu meille töihin. Ainakin vastaavaan paikkaan. Meillä pitäis kyllä helpottaa syksymmällä, ainakin pari pykälää ylempää ehdottavat johdolle, josko lisäisivät päälukua 20% koko maan osalta. Työt tosin eivät jakaudu tasaisesti nyt(kään).
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Vittuuks ootte nii materialisteja jos noin kovasti paruttaa.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Lapitii kirjoitti:Vittuuks ootte nii materialisteja jos noin kovasti paruttaa.
Ne maksaa sun elämisen.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

^ Jaapajaa, no ei sit mitää, jatkakaa. =)

Tällä hetkel mua vituttaa yks ääliö ihmine. Tai kai enempiki se etten pysty saamaan siihen sellasta yhteyttä ku haluisin.

Ja se et joskus on nii herkkis. "Ko ihmise miäl o välil ko kilo muni paperpussis."

Edit/lisäys: Ja se et oon näköjään liiskannu banskua tietsikkatuolin rullan alla vissiin jo parisen päivää. Tota ei kyl ikinä saa puhtaaks. Onpa ruma. =/
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja swirl »

Tilasimme viime viikolla yhdeltä luomutilalta puolikkaan possun. Eilen menimme sitä sovitusta hakemaan Sörnäisistä Lihakonttorilta, niin kerrottiin että olivat toimittaneet niin vanhaa lihaa, ettei Lihakonttori suostunut ottamaan sitä vastaan. Eikä ollut kuulemma ensimmäinen kerta.

Laitoin toki sinne heti tulikivenkatkuisen sähköpostin, kun eivät vastanneet puhelimeen. Tulikin nopea, asiallinen vastaus ja lupasivat pahoitteluiden kera maksaa 270 euroani takaisin jo tänään. Vituttaa silti todella paljon.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mä sain just kuulla eläinsuojelueläinlääkärikaverilta että luomutilojen ruuat on lähes 50 % huonolaatuista tai vanhentunutta (pilaantunutta) kamaa. Se siitä luomuilun edusta - kama maksaa sen verran enemmän, ostavat isoissa erissä ja pilaantuu.. silti syötetään, onhan se luomua!

Ärh..
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja annepa »

Just ku näytti että nyt paskatuuletin vaihtaa jo pienemmälle vaihteelle niin ei ku saatana, lisää paskaa vaan. Ja isosti. Tuli itku. Toivottavasti tämä on virhe.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja annepa »

exPertti kirjoitti:
annepa kirjoitti:Just ku näytti että nyt paskatuuletin vaihtaa jo pienemmälle vaihteelle niin ei ku saatana, lisää paskaa vaan. Ja isosti. Tuli itku. Toivottavasti tämä on virhe.
Mitä nyt? Täällä tuli ihmisille "tervemenoa" soittoja eilen. Ei kylläkään meille.
En voi kertoa vielä, kun en tiedä onko ao. ihminen tietoinen asiasta. Ja selvitän että onko tämä virhe, koska mulle on puhuttu ihan muuta ko mitä nyt kerrotaan. Mikä ei toki yllätä enää, mut vituttaa silti.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16725
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Elppis kirjoitti:Mä sain just kuulla eläinsuojelueläinlääkärikaverilta että luomutilojen ruuat on lähes 50 % huonolaatuista tai vanhentunutta (pilaantunutta) kamaa. Se siitä luomuilun edusta - kama maksaa sen verran enemmän, ostavat isoissa erissä ja pilaantuu.. silti syötetään, onhan se luomua!
Ärh..
Mä olen luomutiloilta tilailuun ollut tyytyväinen, mutta hintana onkin sitten ollut se, että kauppalogiikka menee vähän toisinpäin kuin mihin on totuttu: minä ilmoitan luomutilalle, että ostan säkin sekalaista lihaa sitten, kun heillä säkillinen on tuoreena tarjota. Yleensähän sitä itse valitsee mitä ostaa ja milloin ostaa, mutta käyhän se näinkin. Sinänsä lihantuotannossakaan minua ei niinkään kiinnosta luomu per se (no pun intended), vaan lähinnä eläimiä turhaan kiusaamaton tuotanto. Luotettava ei-luomu pientila siis kelpaisi minulle myös hyvin, mutta markkinat ovat pienet.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja swirl »

^Mistä olet tilannut?
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16725
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

swirl kirjoitti:Mistä olet tilannut?
No pariltakin tilalta, mutta kaikki kontaktit ovat syntyneet sitä kautta, että olen jutellut halustani tilata luomulihatuotteita ystäväpiirissäni, ja aina jollain on ollut suora yhteys jollekin tilalle, jota kautta asia on järjestynyt. Mutta ihan joltain luomuliiton tms. sivuilta voi varmasti alkaa surffailla ja sopivan diilin löytää.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja swirl »

^Ok. Mä vain kaipailin henkilökohtaista suositusta jostain mestasta tuon ikävän episodin jälkeen.
Manaaja

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Urpiainen vaan fuulaa. Ei se ole eläessään mistään mitään luomua tilannut.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja annepa »

exPertti kirjoitti:
annepa kirjoitti:En voi kertoa vielä, kun en tiedä onko ao. ihminen tietoinen asiasta. Ja selvitän että onko tämä virhe, koska mulle on puhuttu ihan muuta ko mitä nyt kerrotaan. Mikä ei toki yllätä enää, mut vituttaa silti.
Ok, ok. Voin kuvitella mitä on menossa. Tätä samaa huttua.
Se oli virhe.

Oli siis kerrottu että "koko tiimi on konsultifirmaan siirtyvien joukossa" ja sit saatiin nimilistat joissa on tieto siitä että kuka siirtyy minneki ja kuka saa fudut, niin tämän ko tiimi vetäjä oli potkut saavien joukossa. Sain ihan paskaraivarin että taas on valheteltu ja kustu silmään, että tottakai tiiminvetäjä kuuluu tiimiin ja jos kerran koko tiimi siirtyy niin miksi ei tämä hlö. Laitoin homman tarkistukseen ja "oho, sori, eskeli on rikki". Voi vittu, mitähän muita virheitä siellä on.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

:( Voi helevetti. kaipailin tänään faijan aikoinaan maailman meriltä tuomia hassuja romuja ja roippeita. Pengoin aikani löytämättä mitään. Kysyin mutsilta, missä romut on. "Mä tungin ne kerran jätesäkkiin ja vein kaatsarille!". SIIS WTF!?!? :shock: Muija jemmaa kaikkea paskaa nurkissaan, mutta noi ihan selvästi järjelliset, arvokkaat tavarat on dumpannu mäkeen. AARRGGHH!! Ei perkele! :cry: :tiistai:
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Ja lisää vuodatusta... Mutsi on alkoholisti ja juo "salaa". Ei kuulemma ole ottanut kuin pari paukkua, mutta silti ei meinaa pysyä jaloillaan ja puheesta ei saa juuri mitään selvää. Oksettava tapaus :( . Kuvitteleeko se tosiaan, että sen valhetta uskotaan? Ja sitten aamulla, kun sille pitää "puhuttelun", on niin loukkaantunut kuin olla saattaa. Säälittävä. Jyrän alle tollanen pitäisi saatella :evil:
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Mirkku kirjoitti:Ja lisää vuodatusta... Mutsi on alkoholisti ja juo "salaa". Ei kuulemma ole ottanut kuin pari paukkua, mutta silti ei meinaa pysyä jaloillaan ja puheesta ei saa juuri mitään selvää. Oksettava tapaus :( . Kuvitteleeko se tosiaan, että sen valhetta uskotaan? Ja sitten aamulla, kun sille pitää "puhuttelun", on niin loukkaantunut kuin olla saattaa. Säälittävä. Jyrän alle tollanen pitäisi saatella :evil:
Hyvä ystäväni, AAn avulla raitistunut ja nyt jo vuosia raittina pysynyt, totesi kerran: 'Alkoholisti valehtelee aina, jopa itselleen'.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Leevi
Kitinän uhri
Viestit: 659
Liittynyt: 25.10.2007 16:15

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Leevi »

BrianW kirjoitti:Hyvä ystäväni, AAn avulla raitistunut ja nyt jo vuosia raittina pysynyt, totesi kerran: 'Alkoholisti valehtelee aina, jopa itselleen'.
Juurikin näin. Tai noh, tiedä jos nyt ihan alkoholismin syvimpiin syövereihin oli vaipunut, mutta kohtuu pitkällä jo luisussa. Nykyään taitaa olla siedettävästi käyttävä (siis mikä nyt on alkoholistin määritelmä?) ... kai.
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Sola »

Mirkulle jaksamista tilanteeseen *hali*.
küllküll

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Mirkku kirjoitti:Ja lisää vuodatusta... Mutsi on alkoholisti ja juo "salaa". Ei kuulemma ole ottanut kuin pari paukkua, mutta silti ei meinaa pysyä jaloillaan ja puheesta ei saa juuri mitään selvää
Toi on se ensimmäinen merkki. Kaunistellaann vedettyjä määriä alaspäin ja selitellään niitäkin itselleen ja lähipiirille - silloin kuin ei vedetä salaa. Surullisinta tuossa taudissa on, että mitään paranemista on turha odottaa, ennenku ullakolla lamppu syttyy ja mutsisi tajuaa tilanteensa.