Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
AngryBird

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

^ Bike Worldin myyjillä on kivempi asenne ei-asiantuntijaa kohtaan
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Vaikutakohan tuohon se, että soot kaunis nainen ja mä en?
Koskapa asenne-jutussa kokemukseni on just päinvastainen. Mönkkää en BikeWorldista olisi ostanut kuin asella uhattaessa, niin hyvä asenne ja palveluhalu pojilla oli. Jokaisen tiedonjyvän joutui kysymällä kaivamaan esiin, jossain viidennen kysymykseni kohdalla haluni asioida tuolla loppui. Myöhemmin, nyt kesällä, samanlainen asiakaspalvelukokemus mönkkärin lisävarusteisiin liittyen. Myös ne tulen ostamaan jostain muualta.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Ollin juuri menossa kehä III:lla kohti BikeWorldia, kun satuin vanhan Allright-liikkeen kohdalla katsomaan vasemmalle. Liike oli muuttanut Retail-parkiin, kehän toiselle puolelle. Mentiin sinne ja Alamittainen sai kypäränsä. Ensi viikolla sitten maalle rälläämään Papan ostamalla mönkijällä :ohyeah:
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
AngryBird

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Pulkannaru kirjoitti:^
Vaikutakohan tuohon se, että soot kaunis nainen ja mä en?
Paha sanoa. kyllä tiedän mitä oon mp-kaupoista ostamassa mut jos Mirkku ei juuri ole asioinut ennemmin ;)

Paskan palvelun kokemukset eivät ole omiani. :D
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Mirkulla on varmaan sama naisellinen ase kuin sulla noita miespuolisia myyntihenkilöitä kohtaan.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Gat »

Pihallani asuu edelleenkin naapurista karannut kana. Joskus niitä on kolmekin, kaksi muuta palaavat aina kotiinsa naapuriin. Tämäkin varmaan osaisi, rivoäänisen kukon karmea karjunta kuuluu tänne asti. Tämä yksi taas hengaa ihan tän asuinrakennuksen nurkissa ja tulee tykö kun ulos menen.

Kun en ilmianna kanaa, vaan annan sen lomailla meillä isolla pihalla, tekeekö tämä minusta kanavarkaan?
Mitä kanat syövät? Olen tarjonnut tuolle vettä ja eloveenaa, mutta aina se tulee tykö, kujertaa ja selvästi vaatii jotain.
Muniikohan se johonkin piilopesään pihallani?
Jos vahingossa ajaisin kanan yli autolla tai se suorittaisi itsemurhan juoksemalla miekkaani, mistä hyviä kanareseptejä?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23518
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Gat »

Minulla on täsmälleen mallikuvan mukaista välineistöä. Tosin teknisesti vaikeaa olisi juoda Karhutölkki vain puoleenväliin.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja elco »

musta muumio kirjoitti:Onks kivaa olla yksin etelänmatkalla? Mulla olis lomaviikko elo-syyskuun vaihteessa ja tänään oon kattellut, että seuramatkoja Kreikkaan sais helposti eikä olis hulvattoman kallistakaan.
Olen jonkin verran reissannut yksin ja kyllähän se Suomessa lusimisen aina voittaa. Seuran pokaaminen tai johonkin tiimiin lyöttäytyminen kannattaa, koska yksin syöminen ja juominen on tylsää. Itse syön halvalla ja nopeasti, jos olen yksin.

Seuramatkoilla en ole käynyt 20 vuoteen enkä oikein ymmärrä, mitä etuja moinen omatoimimatkailuun verrattuna tuo. Rahat ja etenkin matkustusasiakirja hotellin tallelokeroon - kaikki mukana kannettava arvotavara kannossa koko ajan.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja exsu »

elco kirjoitti: Seuramatkoilla en ole käynyt 20 vuoteen enkä oikein ymmärrä, mitä etuja moinen omatoimimatkailuun verrattuna tuo. Rahat ja etenkin matkustusasiakirja hotellin tallelokeroon - kaikki mukana kannettava arvotavara kannossa koko ajan.
Jos olet paikassa X ja lentoliikenne päätetään lakkauttaa koko maailmasta määrittelemättömäksi ajaksi jonkun vitun tuhkan takia, niin pakettimatkalaisena sinun ei tarvitse vastata vaihtoehtoisista matkustustavoista ja muista lisäkuluista itse. On ihan hyvä etu silloin, kun matkavakuutus ei korvaa luonnonmullistusten aiheuttamia kuluja. Muita etuja en ihan heti keksi.
Avatar
musta muumio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 259
Liittynyt: 20.01.2011 14:06

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja musta muumio »

Seuramatkailun puolesta puhuu nyt helppous, että voi varata matkat ja lentokenttäkuljetukset ihan vaan yhdellä klikkauksella. Ja sit tietty sekin, että kun en oo yksin matkustellut, niin seuramatakalla olis vähän turvallisempi olo lähteä sellaiseen maahan, jonka kielestä tai edes aakkosista ei tajua todellakaan mitään. Puhuuhan ne noissa vanhoissa turistikohteissa varmaan Stavroksen baarissa suomeakin ja lentokentällä tms. englantia, mutta oon vähän arka. Tekee vaan mieli jonnekin, missä voi uida vielä syyskuun puolella.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Pulkannaru kirjoitti:^
Mirkulla on varmaan sama naisellinen ase kuin sulla noita miespuolisia myyntihenkilöitä kohtaan.
No mut nyt kyllä oon pettyny. Tuolla kaupassa oli sellasia abaut 25v tyttöjä myymässä. Missä oli ne kaikki karskit uroot?!?!?!??! En suosittele kauppaa kenellekään ihan vaan tän perusteella :wink:
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Mun pitänee mennä tuonne ostoksille !
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
ak
Kitinän uhri
Viestit: 593
Liittynyt: 14.08.2005 21:20

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja ak »

musta muumio kirjoitti:Seuramatkailun puolesta puhuu nyt helppous, että voi varata matkat ja lentokenttäkuljetukset ihan vaan yhdellä klikkauksella. Ja sit tietty sekin, että kun en oo yksin matkustellut, niin seuramatakalla olis vähän turvallisempi olo lähteä sellaiseen maahan, jonka kielestä tai edes aakkosista ei tajua todellakaan mitään. Puhuuhan ne noissa vanhoissa turistikohteissa varmaan Stavroksen baarissa suomeakin ja lentokentällä tms. englantia, mutta oon vähän arka. Tekee vaan mieli jonnekin, missä voi uida vielä syyskuun puolella.
Ihan hyvin sitä pärjää vaikka olisi vähän kielimuuria. Elcon tapaan sanon, että kannattaa lyöttäytyä johonkin sopivaan porukkaan aina aika ajoin niin on mukavampaa. Yksin reissaajia on oikeasti todella paljon, joten sopivaa seuraa esim. syömään illalla ei ole mitenkään mahdotonta löytää. Itse olen yleensä suosinut hostelleja majapaikkoina, kun niissä on nimenomaan paljon yksin reissaavia & yleensä helppo luoda kontakteja. Lisänä tietty, että niissä asuu yksinkin todella halvalla jolloin rahaa säästyy muuhun käyttöön.

Tommosista perinteisistä seuramatkoista ei mulla juurikaan ole kokemuksia, mutta en keksi miksi ei tuokin toimisi myös yksin. Älä nyt sen takia jätä reissuun lähtemättä, että yksin lähteminen vähän jännittää. Nimimerkillä viisi edellistä kesälomaa yksin reissannut.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja annepa »

exsu kirjoitti: vitun tuhkan
Tuhkamunasta olen kuullu mutta tuhkapimperosta en :shock:

Sori oli pakko
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Exsu muuten kiroilee aika harvoin, joten saa ollakin :shock: :shock:
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Georgina »

ratkaskaapa joku tämmönen raivostuttava tietotekninen ongelma. Meille töihin ilmesty tämmönen packard bellin kosketusnäytöllinen tietokone joka ei suostu menemään nettiin! Meillä on täällä langaton verkkoyhteys jonka se kyllä näyttää siinä mielessä löytävän että sanoo ettei yhteys ole käytettävissä. Ihan ongelmitta se toimii näissä neljässä muussa koneessa! Oon käyttäny modeemia irti seinästä, kytkeny verkkosovittimen päälle ja pois ja mikä parasta, varmaan kaks tuntia puhunu puhelimessa gigantin teknisen tuen kanssa. Olo on kuin piilokamerassa kun ne kerta toisensa jälkeen pistää siitä koneesta etsimään "jotain nappia" jolla se internet alkaa toimia?!?! mitä vittua? Jos siinä koneessa olis "joku nappi" jossa vaikka lukis internet niin olisin jo painanu sitä. PRkle. Hankaloittaa hommaa kun tuo laitos ei voi toimia! AUTTAKEE!

En halua/pysty/ehdi mennä sinne paikan päälle. Henkilökohtaisesti en asioi kyseisessä puljussa ever, juurikin omien tietokone ongelmien takia. Liekö edes kehtaan sinne enää mennä kun olen sieltä sen verran tulikivenkatkuisesti ovet paukkuen lähtenyt. TJ lähtee ulkomaille ylihuomenna, mahtaa riemastua jos pistän sen asialle...


Ja tän saman vois laittaa vitutusketjuun!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Georgina kirjoitti:Ihan ongelmitta se toimii näissä neljässä muussa koneessa!
Mie näistä mitään tiedä mutta eikös modeemin asetuksista pysty määritteleen kuinka monta konetta siinä voi olla langattomasti/langalla kiinni samaan aikaan?

Tuli vaan mieleen että noin vois olla.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Nergal kirjoitti:
Tuli vaan mieleen että noin vois olla.
Joo... ei huono. Selvitän asiaa.

Edit: Saappaista innostunutta palstalaista lainatakseni: tämä kortti ei voittanut. :/
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Manaaja

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Katopa onko siinä funktionäppäinten alla (F1-F12) jotain semmosta sinistä pientä ikonia jossa ois semmonen WLAN-ikonin kuva. Sitten Ctrl/Win-näppäimen vieressä tai välissä saattaa olla semmonen sininen Fn-nappula jota painetaan pohjassa ja sitten sitä toista nappulaa niin se saattais kytkeä sen päälle.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Manaaja kirjoitti:Katopa onko siinä funktionäppäinten alla (F1-F12) jotain semmosta sinistä pientä ikonia jossa ois semmonen WLAN-ikonin kuva. Sitten Ctrl/Win-näppäimen vieressä tai välissä saattaa olla semmonen sininen Fn-nappula jota painetaan pohjassa ja sitten sitä toista nappulaa niin se saattais kytkeä sen päälle.
Tätä nappia se gigantin mieskin mahto haaveilla. Mutta ko siinä ei oo niin siinä ei oo. Blondi voin olla, mutta oon nyt niin monta kertaa kattonu että se on uskottava ettei sitä oo. sitä vähän muistuttavasta napistakin menee vaan volymit isommalle. Sain sen eilen löytämään hetkeksi naapurifirman verkon mutta en tuota meidän omaa, en manuaalisestikaan.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
küllküll

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Georgina kirjoitti:ratkaskaapa joku tämmönen raivostuttava tietotekninen ongelma
Saanko tarkan merkin ja mallin/mallinron?
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Georgina »

küllküll kirjoitti:
Saanko tarkan merkin ja mallin/mallinron?
Packard Bell oneTwo M3000 series. Semmonen kosketusnäytöllinen. Ois perkele ostanu vaan vielä yhen HP:n, näitten kans pärjää ihan kivuttomasti.

Mä oon niitä verkko asetuksia siellä zoomaillu, se sanoo että joku sovitin ei ole käytössä? Mutta en mä kyllä saa sitä otettuakaan käyttöön.

Edit: meillä on oma "tekninen tuki" joka on yhtä ko pomon kaveri. Se on kyllä törkeen hyvä ratkaseen nämä aina kun vastaa puhelimeen. Mikä on noin 1 kerta kymmenestä.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
küllküll

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Et maininnut käyttistä. Oletan että Win XP tai 7

Start > Settings > Network Connections..
Paikallista "Wireless Network Connection"
Oik hiiri > onko valikossa ylimmäisenä valintana DISABLE vai ENABLE
Jos ENABLE, klikkaa. Jos DISABLE, älä tee mitään.

Seuraava vaihtoehto on sitten se, että langaton sovitin on oikeasti kytketty rautatasolla pois päältä. Sen löytäminen onkin sitten oma juttunsa - konekohtainen.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Georgina »

küllküll kirjoitti:Et maininnut käyttistä. Oletan että Win XP tai 7

Start > Settings > Network Connections..
Paikallista "Wireless Network Connection"
Oik hiiri > onko valikossa ylimmäisenä valintana DISABLE vai ENABLE
Jos ENABLE, klikkaa. Jos DISABLE, älä tee mitään.

Seuraava vaihtoehto on sitten se, että langaton sovitin on oikeasti kytketty rautatasolla pois päältä.
sori, win seiska. Oon jo kattonu tuota, siellä on disable. Toi on ollu gigantissa esittelykone, oisko ne voinu sen kytkeä pois päältä? Pistin tehdas asetukset siihen kyllä toissapäivänä mutta jos tässä nyt puhutaan jostain ihan konkreettisesta kytkennästä niin ei kai se siihen auta?
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Vastaa Viestiin