LameLowLauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
slam

Re: LameLowLauantai

Viesti Kirjoittaja slam »

kappas, jäi sitten baariin menemättä... taidan vetästä vähän finlandia votkaa... raakana of course... 80% sasta vain lantrataan...

-laskukausi alkaa tiistaina 13 päivä :) (sille kulaus)
RolloTomasi

Re: LameLowLauantai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

HuomeNta =)

Noni. En sitten viime viikonloppuna enka talla viikolla saanut soitettua sille tytolle, joka numeronsa antoi. Tapasin tyton tanaan ja tuo antoi numeronsa uudestaan ja sanoi, etta minun pitaisi soittaa hanelle, etta voisimme menna kahville. Etta semmosta. Miten tuohon nyt pitaisi suhtautua? Ilmeisesti taytyy soittaa huomenna tai sunnuntaina. Ei tassa muuten selvia, mita mielessa liikkuu.

Mutta ensin taytyy pesta pyykkia ja kayda suihkussa. Ja nukkua. Taman viikon jalkeen tarvitsen kylla ehdottomasti loman. Tiistaina saan. Loman siis.

Hyvaa lauantaita.
huima

Re: LameLowLauantai

Viesti Kirjoittaja huima »

PMMP rokkasi taas.
nokkaelain

Re: LameLowLauantai

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Pitikö sitä lähteä taas vielä kahden aikaan baariin - ei pitänyt mutta meninpä kuitenkin. Kuitenkin, yksi äärimmäisen harvoista kerroista, kun olen jotakuta naista pyytänyt tanssimaan, enkä tullut edes heti torjutuksi. Mutta ei se noin päin toimi. Edelleenkään.

Mutta enpä olisi mitään oikeastaan halunnutkaan.
nokkaelain

Re: LameLowLauantai

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

"Hämmästyttävää", etteivät muut kyttää täällä viideltä yöllä lauantaina, kirjoittaako joku jotain. Olisi tuo edellinenkin saanut jäädä mainitsematta, mutta mitäpäs sitä ihmisellä olisi parempaa tekemistä kuin tuijottaa ruutua :?:
aimohaiku

Re: LameLowLauantai

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

RolloTomasi kirjoitti:HuomeNta =)
Noni. En sitten viime viikonloppuna enka talla viikolla saanut soitettua sille tytolle, joka numeronsa antoi.
Huomenta Rollo!

Nyt sopivana hetkenä puhelin käteen ja soittoa tytölle. Mikä siinä nyt niin kovasti mietityttää? Menet kahville, sillähän se selviää mitä tyttö sinusta haluaa.

Ihan omien kokemusteni perusteella uskallan tähän suoritukseen kannustaa. Puhumalla ne asiat selviävät. Ei tarvitse sitten eläkkeensaajien kerhossa katua, että sillekin tytölle jäi silloin vuonna -05 soittamatta... :)
RolloTomasi

Re: LameLowLauantai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

aimohaiku kirjoitti: Nyt sopivana hetkenä puhelin käteen ja soittoa tytölle. Mikä siinä nyt niin kovasti mietityttää? Menet kahville, sillähän se selviää mitä tyttö sinusta haluaa.
Jup, taytyy varmaan noin tehda. Pelottaa vain.

Jos kuitenkin nukkuisi ensin, pesisi vahan puhtaita vaatteita ja kavisi suihkussa, niin sunnuntaina ehka olisi aikaa eika nayttaisi silta, ettei ole lahes viikkoon kaynyt suihkussa. Ja sitten todellakin soittaisi, eika vetoaisi siihen, etta voisi pesta toisen koneellisen pyykkia ja kayttaa ajan hyodyllisemmin lukien kokeisiin. Koska pitemman paalle saattaisi olla kannattavampaa soittaa hanelle, tulisi ainakin tama asia selvitettya loppuun asti eika jatettya puolitiehen ja elakkeensaajien kerhon muisteluihin asioista, joita olisi pitanyt aikoinaan tehda.
Viimeksi muokannut RolloTomasi, 10.12.2005 8:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Faghag

Re: LameLowLauantai

Viesti Kirjoittaja Faghag »

RolloTomasi kirjoitti:HuomeNta =)

Noni. En sitten viime viikonloppuna enka talla viikolla saanut soitettua sille tytolle, joka numeronsa antoi. Tapasin tyton tanaan ja tuo antoi numeronsa uudestaan ja sanoi, etta minun pitaisi soittaa hanelle, etta voisimme menna kahville. Etta semmosta. Miten tuohon nyt pitaisi suhtautua? Ilmeisesti taytyy soittaa huomenna tai sunnuntaina. Ei tassa muuten selvia, mita mielessa liikkuu.
Argghhh!!! *repii hiuksiaan* Jos sä et kohta sille naiselle soita, se luulee, että sä et ole naisista kiinnostunut. Hih, ja sitten sanotaan, että naiset ovat neuroottisen analyyttisiä suhteessa "rivien väliseen viestintään". Nainen on susta TODELLA kiinnostunut, jos antaa sulle KAHDESTI numbansa ja kehoittaa sitä käyttämään.... hmm.. vai onko niin, että et ole hänestä kiinnostunut itse, koska et ole joutunut häntä metsästämään? Niin, ainoa kysymys tässä oikeastaan on se, että oletko lainkaan kiinnostunut tästä naisesta? Se voisi selittää epäröintisi....

Jee, tänään saan nuoren miehen seuraa. 9-vuotias kummipoikani tulee yökylään innosta täpisten. Ohjelmassa älyvapaata seurustelua kummitädin kanssa (älyvapaus tulee juuri siitä) ja tietty menemme katsomaan jumalaisen Tim Burtonin elokuvan Corpse Bride. Ruokana tarjoilen tietenkin omatekoista makaroonilaatikkoa kera ketsuppihunnun. Toinen vaihtoehto on eilen tekemäni chili con carne, joka oli s a i r a a n hyvää, mutta taitaa olla pikkupojan makuun liian tulista.

Mutta nyt lenkille tuonne ehanan kirpakkaan aamuun ja sitten salille... Olen tässä lomaillut myös liikunnasta ja nyt rupeaa tuntumaan niskalihaksissa rentoutuminen ja sosiaalinen elämä. Hedonismin vastapainoksi sopii spartalainen kuri, näiden kanssa tasapainottelu luo sitä vaihtelua elämään.
RolloTomasi

Re: LameLowLauantai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Faghag kirjoitti: vai onko niin, että et ole hänestä kiinnostunut itse, koska et ole joutunut häntä metsästämään? Niin, ainoa kysymys tässä oikeastaan on se, että oletko lainkaan kiinnostunut tästä naisesta? Se voisi selittää epäröintisi....
Tai sitten eparoin juuri siksi, etta olen kiinnostunut.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: LameLowLauantai

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Huomenta! Tulipas nukuttua hyvin. Kohta lähden tallille, sieltä hautajaisiin ja illalla vielä pikkujouluihin. Pitää päättää asu, joka sopisi jokaiseen tilaisuuteen :think:
nypari

Re: LameLowLauantai

Viesti Kirjoittaja nypari »

Töissä, väsyttää eli ei niin mitään uutta. Koskakohan sitä oppis menemään tarpeeksi aikaisin nuccuun. Kaikki pikkujoulut käyty, vähän tyhjä olo, mutta ylihuomenna tähän aikaan oon reissussa, ehkä se piristää. Tulis jo kesä...
slam

Re: LameLowLauantai

Viesti Kirjoittaja slam »

pitäisi nukkustella, kun on päivä, että rytmi pysyy... tosin veisasin tuossa taas lähes 24h unta... On aikas vireäkin olo :)
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: LameLowLauantai

Viesti Kirjoittaja nexie »

Vietin eilisillan kotonani, koska mun piti siivota työkavereiden tälle päivälle sijoitettua pikkujouluinvaasiota silmällä pitäen, tehdä yhtä duunijuttua, kenties lukea hieman ensi viikon tenttiä varten ja mennä aikaisin nukkumaan.

En kuitenkaan tehnyt mitään edellä mainittua, vaan istuin koneella ja neuloin mussulle kaulaliinaa. Voi eLäMän syystalvi :roll:
Don't Panic!
Dumari

Re: LameLowLauantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Iltapäivää! Duunit puolessavälis, sitten sååna und schower ja spelaileen Hold´em:ia jonnekin kontulan kupeeseen. Kasilta pakollinen kalliorundi ja Trickshotin pikkujoulut, huoh! Alkaa nää joulut ottaa jo kunnolle, vaikkei aattoa ole näkyvissäkään.

Hiukan Nesteellä duunarit katsoi, kun meikäpoika poisti pari kylmää karhun six-päkkiä heti 8.50 aamulla. Muutenkin heräilin omituisesti 5.20 ja sit ei unta tullut, joten olin 6.15 työpaikalla. Tiuccaa (yö)keiccaa taas tiedossa.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: LameLowLauantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Huoneiston paskaisuuden perusteella arvioisin että tänään on siivouspäivä.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Kid

Re: LameLowLauantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Huomenta. Hain sitten rakkaan avomieheni eilen baarista. Nussu oli aikas humalassa mut vähemmän ku luulin.*helpotuksen huokaus*
Haettiin sit vie yösafkaa ja mussutettiin antaumuksella kanaa ja ranskalaisia. Uni tuli vaihteeks mullekkin helposti ja heräsin kymmeneltä pirteenä ko peipponen. Toi yks nukkuu pois krapulaansa ja mä suunnittelen salille lähtöö.
Na

Re: LameLowLauantai

Viesti Kirjoittaja Na »

Nyt on jaettava kanssanne nolo juttu, joka tapahtui hetki sitten bussissa.
Oltiin miehen kanssa kaupoilla ja paluumatkalla bussissa vastapäätä istuva vanha mies aloitteli small talkia valittelemalla kuinka tuolla ulkosalla jo korvatkin palelee. Johon minä kiekaisin, että "niin, ja NÄNNIT!", joka kyllä on totta. Keskustelu tyrehtyi tehokkaasti ja mies häpesi silmät päästään. Itse tajusin nolostua vasta kun astuimme bussista ulos. :)

Kerron teille, koska syytän teitä! Netissä huomaamattaan tottuu siihen, että suustaan voi päästää tuntemattomien seurassa mitä tahansa. Perhanan Kity ja perhanan Chat. Senkin ruojat! :P
Dumari

Re: LameLowLauantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Na kirjoitti:Kerron teille, koska syytän teitä! Netissä huomaamattaan tottuu siihen, että suustaan voi päästää tuntemattomien seurassa mitä tahansa. Perhanan Kity ja perhanan Chat. Senkin ruojat! :P
Oh well, siitä se runkkijan-ura alkaa... :roll:
Itse käytän jo sujuvasti mesessä "HÅMÅ!":a, johon kaverit eivät osaa suhtautua oikein.

Elämä on..... kityssä :twisted:
Yönmustaritari

Re: LameLowLauantai

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Nonni. Kyllä se elimistö oli vaan tottunut vähän siihen, että ollaan viikot polttamatta sikareita ja sitten viikonloppuna kunnon tumuissa ksikotaan senkin edestä. Koko perjatnatai oli puute keuhkoissa. Puolesta päivästä lähtien oli melko lailla jatkuva polte käydä kiskaisemassa malporo, nortti tai sikari. Asiaa ei yhtään helpottanut, että päivä venyi töissä pitkäksi ja masiinat kaatuili tai sitten vitutti ihan muuten vaan. Iltasella sohvalle päästyä alkoi sitten puinti, että pitäisikö palkita itsensä raskaasta viikosta oluella JA sikarilla, malporolla tai nortilla. Keuhkoon pisti koko illan mutta eipä tullut mitään otettua.

Alkaakin valmistautuminen pikkujouluihin. Sinne taidan kyllä lähteä autolla.

Joo no nyt mä kyllä kopipasteen ton röökilakko-ketjuun. Aurinko paistaa kuitenkin eikä ole krapulaa. Alkaa ote löystymään. Nuuuh!
millivanilli

Re: LameLowLauantai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Aamun tentti meni kait ihan ok.. hitsi kun olisin ehtinyt lukea edes himpun verran enemmän.

Kohta on vanhalla työpaikalla omat paperit ja kaikenmaailman härpäkkeet siivottu hemmettiin. Voin sitten hyvillä mielin karistaa tämän paikan tuhkat jaloistani parin viikon päästä.

Tahtoo kotiin nukkumaan.
Kittys

Re: LameLowLauantai

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Varmaan eka aamu, kun Narttu ei yrittäny syödä mua ku nousin sängyst. Biiiaattcchh. Kahvii ja leipää, näitä se näyttää himoitsevan :roll: .

Suihkuun ja myöhemmin ulkoilemaan. Rajusti.
ninnithequeen

Re: LameLowLauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huomenia, nätti mutta kylmä päivä ulkona.

Blaah, mies taas klo 22 asti duunissa, kahdestaan saadaan vekaran kans tohottaa. Mikäs tässä ollessa.
SingleMalt

Re: LameLowLauantai

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

herätys. krapula. takaisin nukkumaan.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: LameLowLauantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ottaen huomioon paljonko sitä viunaa eilen valui kurkusta alas, nyt on inhimillinen olo.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Exsat

Re: LameLowLauantai

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Tänään katsomaan pingviinielokuvaa, jee! Eilen ei oikeen olut maistunut, kaksi sain kitattua ja sammuin sohvalle. Mies onneksi paikkasi huonoa kisakuntoani kittaamalla munkin edestä, ettei suotta jää noita pulloja kaapin pohjalle lojumaan..

Kohta santsiannos eilisiä tortillajutskia. Nami. Niin ja cappucino-pepsiä. Jänskän makuista!
Vastaa Viestiin