Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Tirina

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja Tirina »

NuoriDaavid kirjoitti:
Tirina kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Ajokortin: 1700e rahaa ja aikaa.
Älä ikinä hanki sitä, tasa-arvo tietää velvotteita. Pian kuskaat lapsiasi harrastuksiin ja teet kaiken mihin pääsee ajokortilla.
Ilman ajokorttia kävisitte yhdessä kaupassa, mutta miehesi hoitaisi ikävät velvotteet, koska sinä et pysty.
Jos ajattelee pidemmällä tähtäimellä, niin kannattaa hankkia. Mies vainajoituu tod näk kymmenen vuotta ennen Elppistä ja siinä sitten istuu keinutuolissa kotona ilman autoa.
Tuo onkin totta.
Paras ajankohta ajokortin hankintaan on silloin kun jälkikasvu menee autokouluun. Toisaalta silloin pesästä lentämiseen - kesi-ikäisenä, tarvitaan niin paljon enemmän rohkeutta. Ei, kyllä se on nuorena tehtävä. Oltava muutamakymmentätuhatta km autonkuljettaja ja sitten vapaudestaan ja itsenäisyydestään osaakin todella nauttia.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mä huomaan päivä päivältä heittäväni enemmän ja enemmän paitoja tonne "kellariin/UFF"-boxiin kun pussittavat kauniisti vatsan kohdalta. Eli kaikki pitkät kivat topit on nyt pitkiä kivoja löysiä toppeja. Samoin rintojen kohdalta pussittaa. Prkle.

Tahdon myös sitten rahaa siihen shoppailuun. Ja aikaa.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Suvinen kirjoitti:Haluaisin semmoiset kivat haaremimalliset caprit, tai mitkä ne nyt on. Tiiän täsmälleen millaiset, mutta eivät taida olla tänä kesänä muotia kun en ole mistään löytänyt.

Sitten haluan uusia alusvaatteita, vanhat on.. vanhoja. Ja roikkuu vääristä paikoista. Ja, luojan kiitos, liian isoja.

Haluan myös laadukkaita peruspaitoja, t-paitoja ja sellaisia. Ja jotkut kivat kesätennarit. Vaatteita!!!!
Vanhana runkkarisetänä ymmärrän haaremihousut ja caprit, mutta en haaremimallisia capreja.

:pics:
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Desigualilla on ainakin ollut. Sit tietty jos ei halua kuvioita ollenkaan, voi olla nihkeempää.

http://world.desigual.com/#/woman/26/
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

^^Köh. Noi on kyllä vähän kuin Hynysen kolumnista. Mut oon varmaan vaan liian wanha tajuumaan.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11449
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja Vesper »

:h:

Kuva
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
AngryBird

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Ilmalämpöpumppu olis kiva.
Mä pärjään näinkin mutta koira läkähtyy ja muksu on kuin piru itte kaiken aikaa kun sisälämpötila on sellasta 27 - 30°
Tirina

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja Tirina »

AngryBird kirjoitti:Ilmalämpöpumppu olis kiva.
Mä pärjään näinkin mutta koira läkähtyy ja muksu on kuin piru itte kaiken aikaa kun sisälämpötila on sellasta 27 - 30°
Ostanut tuulettimen, jaloillaan seisovan 19,90 isotehoinen Claes Olssonilta.
On myös olemassa kattoon asennettavia ropelleita, joissa lamppu tulee kaupanpäälle.
Ilmalämpöpumppu on jo vähän isompi inevestointi. Varmasti kiva, mutta tiedossa liian helppo elämä. Ei kesäkään enää tunnu entiseltään.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja elco »

Olisi hyvä venekaupan.

Voi jossain vaiheessa tietty alkaa korpeamaan se, että uima-allas joudutaan tyhjäämään, että saadaan helikopterikenttä esiin.

Kai tässä pitää alkaa tosissaan siirtymään yrittäjäksi kun palkkatyöllä tuntuu olevan vähän nihkeää yrittää raapia 115 miltsiä kasaan. Ostaessa täytyy muistaa kysyä, notta tuleeko tankki tyhjänä vai täynnä, kun tankillinen maksaa yli kolmesataatuhatta.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
AngryBird

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Tirina kirjoitti: Ostanut tuulettimen, jaloillaan seisovan 19,90 isotehoinen Claes Olssonilta.
On myös olemassa kattoon asennettavia ropelleita, joissa lamppu tulee kaupanpäälle.
Ilmalämpöpumppu on jo vähän isompi inevestointi. Varmasti kiva, mutta tiedossa liian helppo elämä. Ei kesäkään enää tunnu entiseltään.
Mä en halua tuuletinta, joka puhaltelee pölyt ja karvat ympäriinsä!
Mulla oli kerran yksi, totesin tarpeettomaksi ja myin huimalle edullisesti :]
Ja ne kattoon asennettavat ropellit lamppuineen on ehkä ruminta sisätiloihin asennettavaa niinq ever.
Ilmalämpöpumppu on tähän taloon jo investoitujen rahojen lisäksi aikasta pieni osanen...
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21428
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

elco kirjoitti:Olisi hyvä venekaupan.

Voi jossain vaiheessa tietty alkaa korpeamaan se, että uima-allas joudutaan tyhjäämään, että saadaan helikopterikenttä esiin.
Eikö sinun pitänyt olla jonkin sortin insinööri? Ei sitä uima-allasta tyhjennetä, vaan päälle liukuu kansi automaagisesti.

Iske kiinni vaan. Linkkaamasi saittia lainaten:
"Superyachts are the summit of success. They offer adventure, comfort, privacy and security. And there’s never been a better time to buy one. "
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21428
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

elco kirjoitti:Olisi hyvä venekaupan.
Huomasit kai, että Super-Jahtiin pääsee käsiksi halvemmallakin? Miksi maksaa sataa miljoonaa kun muutamalla satkulla saa lähes valmiin projektin:
http://www.boatinternational.com/supery ... cht-balboa

Itse pistin vihreiden ajatusten kannattajana tilauksen vetämään tästä:
http://www.boatinternational.com/supery ... llant-lady

"She is one of the most environmentally friendly yachts afloat - her owner is a founding member of the Seakeeper’s Society and she was built to reflect their longstanding commitment to protecting and restoring the world's oceans. She incorporates a number of innovations including a bio-reactive waste sewage treatment plant."


Eli kuormittaa käsittääkseni vähemmän ympäristöä kuin Buster.
Tirina

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja Tirina »

AngryBird kirjoitti:
Tirina kirjoitti: Ostanut tuulettimen, jaloillaan seisovan 19,90 isotehoinen Claes Olssonilta.
On myös olemassa kattoon asennettavia ropelleita, joissa lamppu tulee kaupanpäälle.
Ilmalämpöpumppu on jo vähän isompi inevestointi. Varmasti kiva, mutta tiedossa liian helppo elämä. Ei kesäkään enää tunnu entiseltään.
Mä en halua tuuletinta, joka puhaltelee pölyt ja karvat ympäriinsä!
Mulla oli kerran yksi, totesin tarpeettomaksi ja myin huimalle edullisesti :]
Ja ne kattoon asennettavat ropellit lamppuineen on ehkä ruminta sisätiloihin asennettavaa niinq ever.
Ilmalämpöpumppu on tähän taloon jo investoitujen rahojen lisäksi aikasta pieni osanen...
No sitten suosittelen ilmanlämpöpumppua, on meinaan tosi miellyttävä. Parissa paikassa kokeillut, sekä talvella että kesällä.
Energiaakin säästää. Ihme vekotin.

Bauhaussissa oli muuten tosi tyylikkäitä kattoon asennettavia propellilamppuja kahta mallia. Tosi kalliita, monimutkaisen koottavia ja luulen ettei normaali talon sähkötekniikka seurustele niin nuorien kanssa. Muuten olisin ostanut siis halvemalla, yksinkertaisemalla ja vanhalla tekniikalla.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23524
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
AngryBird

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

^Mikäs sua estää? Vapaa, velaton mies :o
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

AngryBird kirjoitti:^Mikäs sua estää? Vapaa, velaton mies :o
Tuohan on keskellä ei mitään :shock:
Sitten Blytlyn seurallisuus menisi jo pakkasen puolelle.
Ruokalan kalapuikko Pena
AngryBird

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Dumiz kirjoitti:
Sitten Blytlyn seurallisuus menisi jo pakkasen puolelle.
Miten niin menisi?

Sitäpaitsi! Tuonne voi kutsua seuraa grillaamaan ja saunomaan ja siis kääntää sosiaalisuus kotiinpäin :D
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

AngryBird kirjoitti:
Dumiz kirjoitti:
Sitten Blytlyn seurallisuus menisi jo pakkasen puolelle.
Miten niin menisi?
Et sä noin saa sanoa! (vain mä voin sanoa noin ja kerrankin olin haukkumatta.)
Sitäpaitsi! Tuonne voi kutsua seuraa grillaamaan ja saunomaan ja siis kääntää sosiaalisuus kotiinpäin :D
Joo, mä tuun joka kesälomalla moikkaa, ehkä.
Ruokalan kalapuikko Pena
AngryBird

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Dumiz kirjoitti: Et sä noin saa sanoa!
Saanpa! Bluntly nälviii mua fb:ssa kaiken aikaa!!!!1
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23524
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

AngryBird kirjoitti:Saanpa! Bluntly nälviii mua fb:ssa kaiken aikaa!!!!1
No jos nyt kerran tai pari maininnut valkoisesta sisustuksesta...
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
AngryBird

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Tarviin ehdottomasti salaattilingon!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23524
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

AngryBird kirjoitti:Tarviin ehdottomasti salaattilingon!
Poraa ämpärin pohjaan reikiä, pistä kahvaan kolme metrinen naru ja mene pihalle pyörittelemään. Ämpärin voi myös korvata käytetyillä sukkahousuilla.

Kyllä lähtee.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
AngryBird

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Mcgyverismini ei mene ihan noin pitkälle. Voin uhrata kympin siihen, että saan syödä kasvattamani salaatit pestynä ilman litraa vettä.
Tirina

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja Tirina »

AngryBird kirjoitti:Mcgyverismini ei mene ihan noin pitkälle. Voin uhrata kympin siihen, että saan syödä kasvattamani salaatit pestynä ilman litraa vettä.
Minä taas (taaskaan ja aina eri mieltä) olen aina pitänyt salaattilinkoa yhtenä turhimmasita kaappitilaa vievistä keksinnöistä. Siivilä toimii ja vesi vihanneksissa - joissa muutenkin on sitä kolme neljäsosaa, ei haittaa,
tekee mehukkaammaksi ja on tosi kevyt ja lisäaineeton salaattikastike.
AngryBird

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Siivilä ei toimi ja vesi haittaa.
Vastaa Viestiin