Se v**** minigolf-miitti

Info tulevista miiteistä
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12287
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Se v**** minigolf-miitti

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Vesper kirjoitti:Mikä hinku näillä ei-toivotuilla on tunkea miitteihin? Kyllä mulle riittäis yks vinkki.
En tiedä ovatko HB, SA ja Niba faktisesti niin ei-toivottuja. Tässä ketjussa on 3 kitinäläistä ilmaissut suoraan tai epäsuorasti ko. joukoa kohtaan jotain antipatioita. Nuo 3 ovat kuitenkin reippaasti alle 10 % Kitinän aktiivisista kirjoittajista.

Ninnille kiitos sanoistasi. :komp:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Se v**** minigolf-miitti

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Ja laske seuraavaksi kuinka moni on sanonut että toivoo teidän tulevan paikalle? Omia ääniä ei tarvi laskea.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Manaaja

Re: Se v**** minigolf-miitti

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Ja mikä helvetin holiton meininki? Jos mä tulen, olen ainakin aivan perseet olalla, ja pelottelen pikkulapsia pukinparran kanssa.

Jos osallistujalista jää Dumikseen, Suviseen ja SA:han, niin todennäköisesti olen vielä huumeissakin, ja taskustani löytyy jälkiruokalusikka.
AngryBird

Re: Se v**** minigolf-miitti

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Manaaja kirjoitti: taskustani löytyy jälkiruokalusikka.
:mrgreen:
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Se v**** minigolf-miitti

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Niin emmä nyt meinannut mitään yhden sidukan juomista kieltää, mutta pussikaljat ja muu dokailumeininki jätetään sitten golffailun jälkeiseen aikaan niin lapsellisetkin voivat tulla paikalle.

Vois jatkaa tätä keskustelua tuolla naaman puolella.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Se v**** minigolf-miitti

Viesti Kirjoittaja huima »

Suvinen kirjoitti:Mulla on tiistaina iltavuoro ja todennäköisesti saavun junalla, joten jokunen tasapainottava miittisiideri on varmaan nautittava, jotta saan edes kaksi sanaa suustani. Saako noissa minigolf- paikoissa muuten ylipäätään nauttia (omia) juomia?
Ainakin Puotilassa näytti seurueilla olevan mukana myös joitain omia.
Manaaja

Re: Se v**** minigolf-miitti

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Kaivarin radallakin sai vetää vinettoa ainakin viime kesänä vielä niin että hytti heilui. Homma muuten helpottui huomattavasti sitä myöten kun promillet nousi. Rentoutui kai joku jänne kädestä.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Se v**** minigolf-miitti

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Myös Koivukylän minigolfissa sai juoda omia :)
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Se v**** minigolf-miitti

Viesti Kirjoittaja huima »

Joo. Puotilaan ei kannata mennä, koska siellä paistaa aurinko ihan törkeästi koko ajan ja elämä on kurjaa sen takia. Kaivari kuulostaa tosi hyvälle, kuten myös Koivukylä!
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Se v**** minigolf-miitti

Viesti Kirjoittaja Gat »

Minä asuin Koivukylässä puoli vuotta. Ei ikinä enää. Tai no, voishan siellä antinostalgoida. Mutta mua siis lyötäisiin enkä saisi pillua.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Se v**** minigolf-miitti

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

^ No saisit sentään jotain :lol:
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Manaaja

Re: Se v**** minigolf-miitti

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Gat kirjoitti:Mutta mua siis lyötäisiin enkä saisi pillua.
Ei se ole niin vakavaa. En minäkään ole kuin kahdesta kitinämiitistä saanut, vaikka olen käynyt ainakin kolmessa.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Se v**** minigolf-miitti

Viesti Kirjoittaja Gat »

Manaaja kirjoitti:
Gat kirjoitti:Mutta mua siis lyötäisiin enkä saisi pillua.
Ei se ole niin vakavaa. En minäkään ole kuin kahdesta kitinämiitistä saanut, vaikka olen käynyt ainakin kolmessa.
Siis saanut turpiin? Niinhän sen täytyy olla, niinhän?

Mutta Koivukylän olen jo nähnyt, valitettavasti. Sitten muutin Länsi-Pasilaan.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12287
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Se v**** minigolf-miitti

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Manaaja kirjoitti:... ja taskustani löytyy jälkiruokalusikka.
Eihän suklaamoussea sovikaan sormin syödä.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Se v**** minigolf-miitti

Viesti Kirjoittaja Niba »

Rampoilut ja muut urpoilut sikseen!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12287
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Se v**** minigolf-miitti

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Missä viipyy Orimattilan paronin lausunto: Tulen paikalle ehdolla että näen kokonakun kitinämisun tai kaksi kitinämisutissiparia.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Se v**** minigolf-miitti

Viesti Kirjoittaja Gat »

Homeboy65 kirjoitti:Missä viipyy Orimattilan paronin lausunto: Tulen paikalle ehdolla että näen kokonakun kitinämisun tai kaksi kitinämisutissiparia.
Sinäpä sen sanoit. Mutta tuleeko sinne niin montaa kitinämisua? Suostutaanko ehtoihini?
Manaaja

Re: Se v**** minigolf-miitti

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Gat kirjoitti:Suostutaanko ehtoihini?
Todennäköisesti ihan yhtä timanttisesti kuten aina.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Se v**** minigolf-miitti

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Manaaja kirjoitti:
Gat kirjoitti:Suostutaanko ehtoihini?
Todennäköisesti ihan yhtä timanttisesti kuten aina.
Mitkä ovat kertoimet vedonlyönnille?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
AngryBird

Re: Se v**** minigolf-miitti

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

exPertti kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Mitkä ovat kertoimet vedonlyönnille?
Voittokerroin on sama kuin suomen voitolle jalkapallon mm kisoissa.
Äh. Suomi jalkapallon maailmanmestarinahan on Case Gatiin verrattuna ihan pala kakkua.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Se v**** minigolf-miitti

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Suvinen kirjoitti:Noh, olikos tänne muita tulijoita? Arvon edelleen.
Suvinen, Mussukka...mm. sinä lue alla...minä en voi tulla tai minä EN SAA tulla!!!

Siis mä luin nyt vasta koko minigolfmiitin postaukset ja kyl täytyy puristaa päätään ihan epäuskoisena! Meikäläisen pääsy oli kielletty Dumiksen taholta. Hän on silti ollut aina minua vastaan jostain syystä mitä en alkuunkaan tiedä. Ei kai tässä tosiaan voi muuta kuin noudattaa tätä asiaa kun pelin järjestäjä niin sanoo.

Voikos tää olla edes ihan totta. Kun Dumiskaan tuskin on 5-9 vuotias :(

Ja mikä ihmeen trio tuo on, minä, Heomeboy ja Niba? Meissä ei varmasti yhdessäkään ole toistemme samoja piirteitä? Olemme kaikki tyystin erilaisia todennäköisesti . Mikä tuollainen todellinen rasismi anno domini 2011, on??? :o

Asiahan ei ole suuri, mutta onhan se noin periaatteellisesti täysin kestämätön. Kyllä pitää kertoa, ettei minua ole pitkässä elämässni vielä suljettu sanoin pois ikinä. Ajatuksista en tiedä tietenkään.

Vielä muistutukseksi Dumikselle, jos hän ei minua yhtään tunne, että olen kyllä ihan tuikitavallinen siisti hyväkäytöksinen, kiltti mies. Pakkohan se on sanoa tylsästi...

Jos kirjoitukseni on joskus "värikkäitä" tai vähän hassujakin niin minä en nyt kuitenkaan omaa propellihattua ihmisenä :D

Mutta en pysty tulemaan vaikka Dumis (kai sentään toivottavasti) katuisikin, tuollaisen Dumiksen toivomuksen jälkeen. Ymmärrätte varmaan.

Järkätään sitten pian miitti, jossa kaikki olisivat TIETENKIN tervetulleita! Olisi ollut mielenkiintoista nähd, Suvinen, Mussukka, sinutkin! Mutta kyllä se vielä onnistuu!

KIITOS NINNI myös ainoasta aikuismaisesta reaktiosta tympeään laatikkoleikkiin! Ninnissä on sellaista elämänviisautta ja ennekaikkea rohkeutta puuttua typeryyksiin! Kiitos sinulle :) Tietenkin olisin halunnut myös muilta samanlaista siviilirohkeutta, koska eihän tuo saa olla hyväksyttyä.

Jos hyväksytte rasismin noin niin silloin toisaalta en minäkään ole erityisen innokas näkemään.

Otin tämän kuitenkin vähemmän henkilökohtaisesti, koska Dumiskaan ei ole minua tavannut, eikä voi hassua kieltoaan ja sen pöhköyttä tajuta, mutta onhan tuo käytös niin toivottoman PIIP näin kasvottomalla palstallakin, sori vaan!! Ei sovi kuitenkin varsin korkealuokkaiseen Kitinään. Meinaan, että täällä on korkeakoulutettua kansaa ja hyviä mielipiteitä ja aikuismainen ote usein, mutta sitten putoaa joskus ihan toivottomaksi...

No, uskotaan parempaan!! :)

Minulla on kauheasti kesäpuuhaa ja tulin pikku matkaltakin juuri niin ei ongelmaa minulla sikäli! Aikaa toipumiselle tuli hiukan!

Kaikille terveisin ja nyt sellaista yhteisystävällistä ryhtiliikettä toivoen joillekin!

Minun elämänhaaveeni on aina ollut ja tulee olemaan ystävällisyys ja toisten huomioonottaminen tässä elämässä ja tulee olemaan. Pois kaikki turha typerä tekotehokkuus ja kapeakatsoisuus, johon itsekin syyllistyin vielä 20 vuotta sitten! :idea:

STADINARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Bruce Willisika

Re: Se v**** minigolf-miitti

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Hienot oli golffajaiset, heittämällä paras miitti koskaan. Voitin golffeissa jokaisen lähdön ja lisäksi mittautin yliastumattoman kauden maailman kärkituloksen peniksen pituudessa. Sain toki myös pillua ja näin muutenkin alastomia kitinämisuja erilaisten pikkutuhmien askareiden parissa. Lupasivat saippuoida minut vielä illalla saunassa, mutta sen jouduin skippaamaan, koska huomenna on työpäivä ja autokin oli vielä pesemättä ja sen moottori karhulerpahtanut. Ei siinä mitään, kokeillaan petrata ensi kerralla ja hei vaan sun Heiluvalle Maailmallesi.
Bruce Willisika

Re: Se v**** minigolf-miitti

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Koska kohta joku vitun jumala tulee keulimaan, että enhän mä edes ollut koko miitissä, on pakko hyökätä leuku tanassa puolustukseksi jo etukäteen. Mulla jos kellä on satojen vuosien teoreettinen osaaminen golfmiiteistä, vaikken sellaisessa koskaan oikeasti ole käynytkään, paitsi kerran Sibeliuspuiston kupeessa, kun kummitäti maksoi. Olen lisäksi uittanut ukkovarvastani lemmikkimetsätiikerini eli tigerwoodsin perseessä, joten kai sekin lasketaan edes yhdeksän reiän minigolf-kierrokseksi? Eli turha alkaa viisastelemaan, oon karhuissain.
RP

Re: Se v**** minigolf-miitti

Viesti Kirjoittaja RP »

^Et kuitenkaan saisi.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Se v**** minigolf-miitti

Viesti Kirjoittaja Niba »

exPertti kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Mitkä ovat kertoimet vedonlyönnille?
Voittokerroin on sama kuin suomen voitolle jalkapallon mm kisoissa.
Mutta paljon parempi kuin Keskusta-puolueen seuraavalle vaalivoitolle?
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin