Kityn Tampereen sivukonttori

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
slam

Kityn Tampereen sivukonttori

Viesti Kirjoittaja slam »

Vetelen 40% viinaa raakana ja ihmettelen kaveripiirini suuruutta. Kitypoliittinen lähetystyö ei ole edennyt täällä täyteen mittaansa, joten kohta joudun painelemaan yksin baarin puolelle istumaan. Oulun jaosto on saavuttanut hämästyttyvät mittasuhteet tähän härmälään verrattuna. Luulisi täälläkin jonkun epäkoviksen majailevan ja kyyräilevän tietokoneiden sinertävässä kajossa.

Jospa kantaisi baariin mukanaan banderolleja ja mainoskylttejä, joilla pyydän ihmisiä liittymään kityläiseksi.

ps. tuleepahan hyvät pohjat 40%;sasesta. Voisi lähtee pian saarnaamaan ihmisille, yllätten viina poistaa arjen murheet ja estot. Varsinkin, kun nousee kohinalla kalloon :D
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: Kityn Tampereen sivukonttori

Viesti Kirjoittaja alja »

salarakkaani, mä tulisin heti mukaan jos asuisin yhä siellä.
muutan mahdollisimman pian.... :D

edit. nyt muuten siideriä!
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
slam

Re: Kityn Tampereen sivukonttori

Viesti Kirjoittaja slam »

alja kirjoitti:salarakkaani, mä tulisin heti mukaan jos asuisin yhä siellä.
muutan mahdollisimman pian.... :D

edit. nyt muuten siideriä!
si voitais pussailla... XD

viinaa! :lol:
nypari

Re: Kityn Tampereen sivukonttori

Viesti Kirjoittaja nypari »

Oulu tosiaan voitti ensimmäisen taistelun, ja vittu soikoon niillä on "poikakin". Tampere tulee voittamaan sodan, joka julistetaan alkaneeksi nyt!
slam

Re: Kityn Tampereen sivukonttori

Viesti Kirjoittaja slam »

nypari kirjoitti:Oulu tosiaan voitti ensimmäisen taistelun, ja vittu soikoon niillä on "poikakin". Tampere tulee voittamaan sodan, joka julistetaan alkaneeksi nyt!
Minä tulen sotimaan teidät kumoon. Sanoin, saappain ja sieluin salvoin. Voittoa pojasta kaivoin. Poika olkoon itäsuomen voittopalkinto eli ystävämme gattaga.
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: Kityn Tampereen sivukonttori

Viesti Kirjoittaja alja »

bileeeeet!
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
slam

Re: Kityn Tampereen sivukonttori

Viesti Kirjoittaja slam »

alja kirjoitti:bileeeeet!
jee! meillä on nettipileet!

taidan pian siirtyä tuonne vittumaisten ihmisten maailmaan... baarimaailmaan :P Kävisivätpä uskovaiset ihmiset ryyppäämässä, voisi ehkä mukavampaa seuraa löytyä...
slam

Re: Kityn Tampereen sivukonttori

Viesti Kirjoittaja slam »

alja kirjoitti:bileeeeet!
*tanssitan sua meijän nettibileissä* asetux tanssi asentoon! ja verä valssi muodon vuoksi... nuotin vierestä viululla valuttamalla... :lol:
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: Kityn Tampereen sivukonttori

Viesti Kirjoittaja alja »

slam kirjoitti:
alja kirjoitti:bileeeeet!
*tanssitan sua meijän nettibileissä* asetux tanssi asentoon! ja verä valssi muodon vuoksi... nuotin vierestä viululla valuttamalla... :lol:
*sulaa vahaa*
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Kityn Tampereen sivukonttori

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

slam kirjoitti:Jospa kantaisi baariin mukanaan banderolleja ja mainoskylttejä, joilla pyydän ihmisiä liittymään kityläiseksi.

ps. tuleepahan hyvät pohjat 40%;sasesta. Voisi lähtee pian saarnaamaan ihmisille
Tee se, poika! Lähetystyö kunniaan! :D
slam

Re: Kityn Tampereen sivukonttori

Viesti Kirjoittaja slam »

irmelianneli kirjoitti:
slam kirjoitti:Jospa kantaisi baariin mukanaan banderolleja ja mainoskylttejä, joilla pyydän ihmisiä liittymään kityläiseksi.

ps. tuleepahan hyvät pohjat 40%;sasesta. Voisi lähtee pian saarnaamaan ihmisille
Tee se, poika! Lähetystyö kunniaan! :D
Tampereen kityn puheenjohtaja on baarissa.

Kävin ensin rokkibaarissa, mutta olo oli aikas epäkotoinen...

piti tulla bassioniin jammaan... rennompaa ja sulautuu paremmin sakkiin...

eli baarissa, kohtuu tylsää tosin :P
slam

Re: Kityn Tampereen sivukonttori

Viesti Kirjoittaja slam »

alja kirjoitti:
slam kirjoitti:
alja kirjoitti:bileeeeet!
*tanssitan sua meijän nettibileissä* asetux tanssi asentoon! ja verä valssi muodon vuoksi... nuotin vierestä viululla valuttamalla... :lol:
*sulaa vahaa*
sulan suusi hekumasta Xd... sanojesi sulosta
killkill

Re: Kityn Tampereen sivukonttori

Viesti Kirjoittaja killkill »

nypari kirjoitti:Oulu tosiaan voitti ensimmäisen taistelun, ja vittu soikoon niillä on "poikakin". Tampere tulee voittamaan sodan, joka julistetaan alkaneeksi nyt!
Tämä liittyy ilmeisesti siihen joukkuepeliin, jossa isot miehet luistelevat pienen kumikiekon perässä polvihoususillaan, -kö?
Alkaa tuntua muuten, että olen Tampereen ainoa heteromies, joka EI pidä/ole kiinnostunut kiakosta millään tasolla.
nypari

Re: Kityn Tampereen sivukonttori

Viesti Kirjoittaja nypari »

killkill kirjoitti:
nypari kirjoitti:Oulu tosiaan voitti ensimmäisen taistelun, ja vittu soikoon niillä on "poikakin". Tampere tulee voittamaan sodan, joka julistetaan alkaneeksi nyt!
Tämä liittyy ilmeisesti siihen joukkuepeliin, jossa isot miehet luistelevat pienen kumikiekon perässä polvihoususillaan, -kö?
Alkaa tuntua muuten, että olen Tampereen ainoa heteromies, joka EI pidä/ole kiinnostunut kiakosta millään tasolla.
Sun avatar on siis niin gay, että olemattoman kiakkotietämyksesi huomioiden olen kuulevinani kommenttisi taustalla poikaystäväsi kutsun vetämään lakanoita. Anna minun olla väärässä, tämän kerran!
slam

Re: Kityn Tampereen sivukonttori

Viesti Kirjoittaja slam »

ei tää sivukonttori ole, mutta olen jumissa tampereella... pitäisi saada kuljetus kotsaan... mut kait täälläkin peti on...
SingleMalt

Re: Kityn Tampereen sivukonttori

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

nypari kirjoitti:Sun avatar on siis niin gay, että olemattoman kiakkotietämyksesi
Kiekkotietämys voi olla olematonta, mutta kyllä sentään Bon Scott täytyy tuntea, vaikka sitten munista.
Gina

Re: Kityn Tampereen sivukonttori

Viesti Kirjoittaja Gina »

Koo Yy Är Pee Ää, KÄRPÄT!
Starflare

Re: Kityn Tampereen sivukonttori

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Gina kirjoitti:Koo Yy Är Pee Ää, KÄRPÄT!
Kuulostaa siltä että joku on jonkin tarpeessa? :wink:
killkill

Re: Kityn Tampereen sivukonttori

Viesti Kirjoittaja killkill »

nypari kirjoitti:Sun avatar on siis niin gay, että olemattoman kiakkotietämyksesi huomioiden olen kuulevinani kommenttisi taustalla poikaystäväsi kutsun vetämään lakanoita. Anna minun olla väärässä, tämän kerran!
Saat mieluusti olla väärässä. Kyseinen crotch kuuluu Bon Scott -vainaalle, kaikista rock-kukoista ehkä suurimmalle. Tunnetulle naistenkaatajalle ja suurelle bilepersoonalle. RIP vaan hänelle.

EDIT: perhana, Sinkkumatti tunnistikin :D
Kreivitar

Re: Kityn Tampereen sivukonttori

Viesti Kirjoittaja Kreivitar »

Tampereen väkiluku nousi perjantaina. Ja minusta tuli täti.
Vastaa Viestiin