LameLowLauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Kittys

Re: LameLowLauantai

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Tännekin saa tulla leipomaan! Pyykätty, siivottu.. Mitähän sitä keksis? Tahtoo saunaan, mut kait se on suihkuun tyytyminen. Nuuh!
tuulenpuiska

Re: LameLowLauantai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Luulin jo vetäneeni jotain sieniä nähdessäni KITYN uuden aloitusruudun. Huomenta!! Kohta korkki sanoo *psiif* ja tuulenpuiska sanoo *aah*.
Kittys

Re: LameLowLauantai

Viesti Kirjoittaja Kittys »

tuulenpuiska kirjoitti:Luulin jo vetäneeni jotain sieniä nähdessäni KITYN uuden aloitusruudun. Huomenta!! Kohta korkki sanoo *psiif* ja tuulenpuiska sanoo *aah*.
*ruNks*
millivanilli

Re: LameLowLauantai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Taidanpa avata shampanjapullon...

Toivottavasti en osu kehenkään korkilla :twisted:
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: LameLowLauantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Minut työnnettiin saunaan. Olin nukahtaa sinne. Kohta kottiin.
Pikku-Akka

Re: LameLowLauantai

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Aamupäivä meni ostoksilla (saatiin vihdoinkin olohuoneeseen kattolamppu) ja nyt ootellaan saunan lämpiämistä.

Tän illan Onnela-keikka jäi sitten välistä, kun tauti sai yliotteen ja päätin jäädä kotiin. Mukava vaihtoehto.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: LameLowLauantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Sviddyyyy en pääse sättiin ko tää rohjake ei ymmärrä cookie-asetuksia. Paikallinen nörtti sanoo vaan että "tee näin, näin näin ja näin ja sit pitäs toimia". No ei toimi prkle. "No kyl se pitäs toimia". Tosi hyvä nörtti, aa-a...

NONIIIN enkä näe kuvia ton keksihomman takia. Tosi hienoa. Alan juomaan viinaa siis, hauskaa iltaa vaan kaikille.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: LameLowLauantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Sain muuten Pirsmasta heti uuden näppis+hiirisetin matkaani! Katsotaas nyt sit oliko vika vehkeessä, vai tässä mun asunnossa ja sijainnissa ja mystisessä 666-aurassa..
huima

Re: LameLowLauantai

Viesti Kirjoittaja huima »

irmelianneli kirjoitti: oliko vika vehkeessä
Se on tuo Oulu. Siellä kun on noita viallisia vehkeitä liikenteessä.

Ei meillä Helsingissä. Meillä vehkeet toimivat.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: LameLowLauantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

huima kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti: oliko vika vehkeessä
Se on tuo Oulu. Siellä kun on noita viallisia vehkeitä liikenteessä.

Ei meillä Helsingissä. Meillä vehkeet toimivat.
Joo, ei näillä Oulun kaluilla taida tehä kyllä yhtään mittää.
ninnithequeen

Re: LameLowLauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Sauna päälle täälläkin. Unkarilainen lihasoppa oli taas jälleen kerran hyvää.

Tulis jo se mies kotiin :(
huima

Re: LameLowLauantai

Viesti Kirjoittaja huima »

Mennäkkö vaiko eikö mennä?

Olisi lippu keikalle. Motivaatio hukassa.

Tekisi mieli, ja sitten taas ei.

Tiedän mitä haluaisin nyt, mutta se ei ole mahdollista. Ehkä pitäisi lähteä juoksemaan tunnin lenkki tuonne ulos, tai katsoa ihania piirrettyjä ja pohtia elämän tarkoitusta.
tuulenpuiska

Re: LameLowLauantai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Onpas netissä humalaisia, helppoja naisia. Täytyy kohta hyväksikäyttää :twisted:
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: LameLowLauantai

Viesti Kirjoittaja cardic »

terveisia kantakapakan pikkujouluista, meno on letkeeta ja kaljaa riittaa
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Patz

Re: LameLowLauantai

Viesti Kirjoittaja Patz »

Joululaulut laulettu ja vatsa käyty täyttämässä herkullisella pihvillä Porvoossa. Koska kyseinen kylä oli pullollaan komeita kolleja, taidan siirtää kaiken baareiluni sinne.
ninnithequeen

Re: LameLowLauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Sain kuin sainkin houkuteltua silmätulehduksensa takia kiukuttelevan mieheni saunaan. Jee. Ehkä se jopa antaa. Huoh.
Välillä tuntuu, että mä elän kitisevän teinitytön kanssa.

EDIT: no eipä onnistu. Tytär heräs. Huokaus. Yksin saunaan sit vaan. Vittu tää elämä korpee joskus. Joskus olis kiva olla miehensä kans ihan kahestaan perkele :cry:
Viimeksi muokannut ninnithequeen, 10.12.2005 23:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kittys

Re: LameLowLauantai

Viesti Kirjoittaja Kittys »

ninnithequeen kirjoitti:Sain kuin sainkin houkuteltua silmätulehduksensa takia kiukuttelevan mieheni saunaan. Jee. Ehkä se jopa antaa. Huoh.
Välillä tuntuu, että mä elän kitisevän teinitytön kanssa.
Sellasia ne miehet on :paijaa:
ninnithequeen

Re: LameLowLauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kittys kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Sain kuin sainkin houkuteltua silmätulehduksensa takia kiukuttelevan mieheni saunaan. Jee. Ehkä se jopa antaa. Huoh.
Välillä tuntuu, että mä elän kitisevän teinitytön kanssa.
Sellasia ne miehet on :paijaa:
Lue mun editti :roll:
HoundDog

Re: LameLowLauantai

Viesti Kirjoittaja HoundDog »

Mikäs on meno? Ennen sisäänkirjautumista kaikki oli punaista. Se on joulu nut? Kö? Ei se mitään. On tullut urheiltua taas koko viikko. Ja tehtyä töitä. Eihän tää näin voi jatkua. No niin, no. Ainakaan kovin pitkään. Sisältöä elämään ennen kuin ylikuntoa pukkaa?! Jaa jaa ja nii niin. Miksei hiki ja hikisten vaatteitten pesu vois olla sisältöä? Ja työ? Miksei. No miksei se tunnu siltä? Miksei mikään tunnu miltään? Anna ajan kulua sanoivat viisaat. Aika kuluu. Muistan laulun sanat: I've been killing time, but now time is killing me. Kuka nyt tuommosiin uskois?! Miksi se sitten tuntuu siltä. No se on se kaamos. Mä valon lapsi oon. Ehkä.
ninnithequeen

Re: LameLowLauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

HoundDog kirjoitti:Mikäs on meno? Ennen sisäänkirjautumista kaikki oli punaista. Se on joulu nut? Kö? Ei se mitään. On tullut urheiltua taas koko viikko. Ja tehtyä töitä. Eihän tää näin voi jatkua. No niin, no. Ainakaan kovin pitkään. Sisältöä elämään ennen kuin ylikuntoa pukkaa?! Jaa jaa ja nii niin. Miksei hiki ja hikisten vaatteitten pesu vois olla sisältöä? Ja työ? Miksei. No miksei se tunnu siltä? Miksei mikään tunnu miltään? Anna ajan kulua sanoivat viisaat. Aika kuluu. Muistan laulun sanat: I've been killing time, but now time is killing me. Kuka nyt tuommosiin uskois?! Miksi se sitten tuntuu siltä. No se on se kaamos. Mä valon lapsi oon. Ehkä.
Lähetäksä muru mulle niitä samoja sienii mitä sä oot ny syöny, jooko?
Avatar
Meik
Elämätön Kitisijä
Viestit: 491
Liittynyt: 29.11.2005 16:19

Re: LameLowLauantai

Viesti Kirjoittaja Meik »

Saunaterkut. Pitää istahtaa alas, kun otin megapitkät höyryjäiset (ei enää kuuma - tuli sammui ajat sitten, sellainen superkostea :wink: ).

Hitto, iski jähi. Kohta tuoliin jää märkä perskuva. Varmaan pehi pukkaa pikapuolin ja sen myötä pevahi ja pahi.
Kittys

Re: LameLowLauantai

Viesti Kirjoittaja Kittys »

ninnithequeen kirjoitti:
Kittys kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Sain kuin sainkin houkuteltua silmätulehduksensa takia kiukuttelevan mieheni saunaan. Jee. Ehkä se jopa antaa. Huoh.
Välillä tuntuu, että mä elän kitisevän teinitytön kanssa.
Sellasia ne miehet on :paijaa:
Lue mun editti :roll:
Pusspuss! Juu, sellasta se on, harmi. Mäkaipaanvaanomaaaikaa.
Kittys

Re: LameLowLauantai

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Meik kirjoitti:Saunaterkut. Varmaan pehi pukkaa pikapuolin ja sen myötä pevahi ja pahi.
Ihkuu! Noit en oo kuullu hetkeen sanottavan.
HoundDog

Re: LameLowLauantai

Viesti Kirjoittaja HoundDog »

ninnithequeen kirjoitti:Lähetäksä muru mulle niitä samoja sienii mitä sä oot ny syöny, jooko?
Pöh. Foster's lukee tölkin kyljessä. Joko ne ovat panneet siihen sieniä? Hullut aussit! Down under! No ei tätä jaksa taas kauaa. Pari töpsää vielä. Pitää mennä duuniin aamuksi. Paskaa kaljaa, mutta olipahan halpaa! Mitä sitä ei tekis formula ykkösten ja Kimin eteen, muuta kuin juomalla sponssin juomia. Go Finland Go.

Jägiksestä mitään mitaleita ikinä tule, enää. F1 rules ja Kimi! Vitut ja paskat. Toisaalta, pitäiskös lähtee tuonne länsinaapuriin katteleen reikäpallon m-mestaruuskamppailuja? Mennäänkö? Lähteekö kukaan? No niin, no. En uskonutkaan niin. Sehän on helminauhakaulojen homostelua. Nii niin. Niinhän ne kaikki on, joista ollaan toisille kateellisia. Tulkaa joskus koittamaan. Otetaan kropalla niin että tuntuu. Ai niin. Sekin on homostelua. Ei siinä mitään. Pelatkaa jägistä. Siinä on kuitenkin varusteet "välissä".

No niin, no. Huono päivä. Raskas sellainen.
Avatar
Meik
Elämätön Kitisijä
Viestit: 491
Liittynyt: 29.11.2005 16:19

Re: LameLowLauantai

Viesti Kirjoittaja Meik »

Kittys kirjoitti:
Ihkuu! Noit en oo kuullu hetkeen sanottavan.
Kivampi kuulla, kuin tuntea. Sehi on kyllä pahin kokonaisvaltaisuudensa vuoksi - huomasin just. Kylmä suihku jäi liian lyhyeksi. Se pitää uusia. Eikös kylmän pitäisi vielä kangistaakin. Toisaalta jälki voi olla myös päinvastainen. Riippuukohan se kylmyydestä... Kerron lopputuloksen kun tiedän.
Vastaa Viestiin