Torstai on tonnikalaa täynnä

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Torstai on tonnikalaa täynnä

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

ninnithequeen kirjoitti:Haistakaa vittu,
ninnithequeen kirjoitti:Istukaa te siellä toimistoissanne mukavasti ja olkaa Kityssä haukkumassa muita.
Jaa että mitenköhän se haukkuminen sit taas alkoi? :roll:
Jos ahistaa se että muut kertoilee menoistaan niin sitten eikait auta kuin laittaa internetti kiinni ja käydä sen oman elämän kimppuun että saa sen siihen kuosiin että voi olla tyytyväinen.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Torstai on tonnikalaa täynnä

Viesti Kirjoittaja huima »

Life at The Bottom.

Vaikka noi tekstit on anekdootallisia ja konservatiivisen lääkärin kirjoittamia, niin niistä tulee kyllä hauskoja asssosiaatioita. Ala luokan syntymiseen ei johda mikään materiaalinen köyhyys, vaan henkinen köyhyys ja siihen liittyvät ongelmat.

Jännittävää lukea miten ihmiset ulkoistavat omat ongelmansa muiden ja systeemin syyksi - ja oma rooli ja omat päätökset ovat asioissa vain täysin merkityksettömiä asioita. Ihmiset ovat omasta mielestään voimattomia ja avuttomia tekemään mitään. Tietysti maailma ei ole täysin niin mustavalkoinen kuin kolumneissa annetaan ymmärtää, mutta toisaalta siellä on jänniä totuuden siemeniäkin.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Torstai on tonnikalaa täynnä

Viesti Kirjoittaja huima »

ninnithequeen kirjoitti:Just ja joo. Oikeita töitä tehnyt 15-veestä, vuosikaudet aamut mutsin firmassa ja yöt baaritiskin takana. Se on OIKEATA työtä käsittääkseni. Istukaa te siellä toimistoissanne mukavasti ja olkaa Kityssä haukkumassa muita.
Sulla on uusi provovaihde päällä ja tylsää?
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6315
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Torstai on tonnikalaa täynnä

Viesti Kirjoittaja exsu »

Oletko Ninni sitä mieltä, että et voisi omilla valinnoillasi muuttaa vallitsevaa tilannetta, jos olet siihen tyytymätön?

Mun hyvä ystävä aloitti siivoushommat n. 6 vuotta sitten, kun heräsi tilanteeseen jossa yhtään koulua ei ollut käytynä ja kotona kaksi lasta elätettävänä yksin. Viimeiset pari vuotta on ollut esimiehenä siivousfirmassa, palkka on lähes samaa tasoa kun mulla (korkeakoulutettuna). Kun on asenne ja tavoite kohdillaan, niin tulosta voi syntyä, vaikka suunta ei olisi ollut ihan selvillä peruskoulusta alkaen. Lamaantuminen ja luovuttaminen ovat sitten asia erikseen.
ninnithequeen

Re: Torstai on tonnikalaa täynnä

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Dumiz kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Haistakaa vittu,
ninnithequeen kirjoitti:Istukaa te siellä toimistoissanne mukavasti ja olkaa Kityssä haukkumassa muita.
Jaa että mitenköhän se haukkuminen sit taas alkoi? :roll:
Jos ahistaa se että muut kertoilee menoistaan niin sitten eikait auta kuin laittaa internetti kiinni ja käydä sen oman elämän kimppuun että saa sen siihen kuosiin että voi olla tyytyväinen.
Tuo sossu ei maksa ja kukaan ei vie lentokentälle oli jo aika paskaa hei. Sori yleistys. Vespahan se kermaperse tässä ny taas vaan oli.

Mutta missä on Manala?
Avatar
Varis
Elämätön Kitisijä
Viestit: 300
Liittynyt: 19.01.2011 23:51

Re: Torstai on tonnikalaa täynnä

Viesti Kirjoittaja Varis »

ninnithequeen kirjoitti:olkaa Kityssä haukkumassa muita
Jos aamun aloittaa katkeralla muille haistattelulla ja sitten heti perään heittäytyy marttyyriksi, mitä mahtaakaan saada aikaiseksi iltaan mennessä! Vaikka palstan nimi on Kitinä, tarvitseeko ihan kaiken tuottamasi sisällön niin konkreettisesti vastata otsikkoa?

Suositan että lisäät kotiinlukkiutumiseesi myöskin internetyhteyden katkaisun jos niin kovasti harmittaa, että on ihmisiä jotka ovat hoitaneet asiansa hyvin.
CeDell Davis

Re: Torstai on tonnikalaa täynnä

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

ninnithequeen kirjoitti:Vespahan se kermaperse tässä ny taas vaan oli.
Ja marttyyri on?

edit: Harmaa raakkuva lintu ehtis ensin.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11449
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Torstai on tonnikalaa täynnä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Älkää nyt vaan vittuilko Ninnille, se on vaan kaiken tapahtuneen viaton uhri.

Voi saatana että voikin keittää yli kun lukee noita juttuja.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Torstai on tonnikalaa täynnä

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

huima kirjoitti:Life at The Bottom.

Vaikka noi tekstit on anekdootallisia ja konservatiivisen lääkärin kirjoittamia, niin niistä tulee kyllä hauskoja asssosiaatioita. Ala luokan syntymiseen ei johda mikään materiaalinen köyhyys, vaan henkinen köyhyys ja siihen liittyvät ongelmat.

Jännittävää lukea miten ihmiset ulkoistavat omat ongelmansa muiden ja systeemin syyksi - ja oma rooli ja omat päätökset ovat asioissa vain täysin merkityksettömiä asioita. Ihmiset ovat omasta mielestään voimattomia ja avuttomia tekemään mitään. Tietysti maailma ei ole täysin niin mustavalkoinen kuin kolumneissa annetaan ymmärtää, mutta toisaalta siellä on jänniä totuuden siemeniäkin.
Onhan sitä tosiaan muuallakin puhuttu uhriutumisesta. Hyvää tarkoittavat vasemmistosiologit saattavat ruokkkia tätä korostamalla, miten kaikki on yhteiskunnan syytä. Osa porukasta sitten ajattelee, että turhahan heidän on mitään yrittää, koska yhteiskunta.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
ninnithequeen

Re: Torstai on tonnikalaa täynnä

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

exsu kirjoitti:Oletko Ninni sitä mieltä, että et voisi omilla valinnoillasi muuttaa vallitsevaa tilannetta, jos olet siihen tyytymätön?

Mun hyvä ystävä aloitti siivoushommat n. 6 vuotta sitten, kun heräsi tilanteeseen jossa yhtään koulua ei ollut käytynä ja kotona kaksi lasta elätettävänä yksin. Viimeiset pari vuotta on ollut esimiehenä siivousfirmassa, palkka on lähes samaa tasoa kun mulla (korkeakoulutettuna). Kun on asenne ja tavoite kohdillaan, niin tulosta voi syntyä, vaikka suunta ei olisi ollut ihan selvillä peruskoulusta alkaen. Lamaantuminen ja luovuttaminen ovat sitten asia erikseen.
Niin. Mutta kas kun broidi peri mutsin firman, yllättäen. Ja yllättäen hällä kihahti kusi päähän samalla.

Tuohon koulutukseen: en ysin jälkeen päässyt siihen kouluun johon halusin (hevostalouskoulu vai mikälie nimeltään nykyään) enkä saanutkaan minulle luvattua oppisopimuspaikkaa isolla hienolla tallilla. Vaihtoehdoiksi jäi mutsin firma ja faijan firma, (jossa olin 2 vuotta sitomossa töissä). Sitten puoli vuotta kirjastossa, täytin 18 ja menin baaritiskin taa töihin - jatkaen myös niitä mutsin hommia. Älkää saatana sanoko etten töitä ole tehnyt.

Niin, ja pojalle on päivähoitopaikka hakusessa, mutta katsotaan vasta tän kuun lopussa mitä sydänlääkäri sanoo, leikataanko vai ei. Asiat kun riippuu mistä roikkuu ja kaikkea voi sattua. Kuten se että 800 km on liikaa rakastavaisille. Jne.

Lyökää vähän lisää lyötyä. Ai niin, kai te muistitte että mutsi kuoli 10 kk sitte? Mennääks yhes hyppii haudalle taas?

Marttyyri on puhunut.
Viimeksi muokannut ninnithequeen, 11.08.2011 11:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Torstai on tonnikalaa täynnä

Viesti Kirjoittaja elco »

Minä kyllä lähestyisin tätä ninnin ongelmaa hyvinvointivaltion ja sosiaalipolitiikan keinoin.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Torstai on tonnikalaa täynnä

Viesti Kirjoittaja huima »

En vaivaudu ihmissuhteisiin ja kehittämään sosiaalisia taitoja koska LoveShyAspergerAsshole.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Torstai on tonnikalaa täynnä

Viesti Kirjoittaja elco »

Oletteko huomanneet kuinka samanlaisilta ninni ja poikuus kuulostavat? Eri issuet mutta sama virsi. Jos ninnille putoaisi nyt pari miltsiä tyhjästä niin ei se virsi siitä miksikään muuttuisi.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11449
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Torstai on tonnikalaa täynnä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

On aina hemmetin helppoa syyttää olosuhteita, tapahtuneita, muita, isää, äitiä, siskoa, koiraa, yhteiskuntaa, maailmankaikkeutta jne. oman elämän kulusta. Suurimmaksi osaksi se "syypää" löytyy kuitenkin sieltä peilistä. Menneisyyteen voi jäädä roikkumaan tai sitten katsoa eteenpäin ja kerätä voimia niistä tapahtuneista asioista.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Torstai on tonnikalaa täynnä

Viesti Kirjoittaja huima »

elco kirjoitti:Oletteko huomanneet kuinka samanlaisilta ninni ja poikuus kuulostavat? Eri issuet mutta sama virsi. Jos ninnille putoaisi nyt pari miltsiä tyhjästä niin ei se virsi siitä miksikään muuttuisi.
Refreence: http://kitina.net/viewtopic.php?t=9333
ninnithequeen

Re: Torstai on tonnikalaa täynnä

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Joo. Mul on vitun huono päivä. Ja oli eilenkin. Blaah.

Onhan mulla uusi ihana asunto, kaksi ihanaa lasta, kolme raivostuttavaa kissaa ja vihdoin kukoistava uusi parveke. Jotain vaan puuttuu. Tietäispä mitä? Oma elämä ehkä?

Älkääkä aloittako tukiverkostosta - kesti kuukausi saada poika hoitoon et pääsin lintsille tytön kans kaksin.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Torstai on tonnikalaa täynnä

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Sun mutsin firma ei vissiin ole ainoa olemassaoleva työpaikka? Se, että sun broidi peri sen, ei kuitenkaan taida juuri estää sua matkustamasta?

Tuohon koulujen käymiseen.... :facepalm:
Mulle eräs ihminen on katkera, kun "olen kouluja käynyt". Kysyin häneltä, miksi ei itse ole opiskellut. Vastaus: "ei ole kiinnostanut ja mulla on lukihäiriö, joten..." :shock: . Tää sun perustelu menee vähän samaan kategoriaan. Jokainen voi käydä kouluja, jos vaan haluaa. Epätyydyttävästä elämästä on turha syyttää muita. Suomessa/maailmalla on olemassa muitakin kouluja kuin se hevoskoulu, eikö?

Ja pankista saa rahaa aika pitkälläkin maksuajalla, melkeinpä mihin vaan käyttötarkoitukseen. Harvat meistä on miljunäärejä (paitsi Doc & Gat :) )

Tukiverkostosta. Ei niitä kuule oikein ole muillakaan. Mutsi tulee mun loman ajaksi kakaran & koirien kaa. Se on sovittu jo vuosi sitten.

"Valitanhan" mäkin saamattomuudesta & miehen puutteesta omalla kohdallani lähes koko ajan. Siitä 80% on kikkailua. Oikeasti pärjään buenosti ilman, mut olisihan se kiva köllötellä jonkun kainalossa. Laiskuus (?) estää miehen hankinnan.

Mä en voi muuta kuin ihmetellä sun kommentteja :roll:
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
Varis
Elämätön Kitisijä
Viestit: 300
Liittynyt: 19.01.2011 23:51

Re: Torstai on tonnikalaa täynnä

Viesti Kirjoittaja Varis »

ninnithequeen kirjoitti:Riitauduin äitini kanssa huonolla käytökselläni, mukana lukien pahoinpitelemällä häntä. Sen takia hän suosi perillisistään veljeäni.

En ole peruskoulun jälkeen vaivautunut kouluttautumaan, vaikka yritinkin hevostalliin matalapalkka-alalle. Sen jälkeen tyydyin tekemään useammalla koulutusta vaatimattomalla matalapalkka-alalla töitä.

Sitten erosin minut elättävästä miehestä, otin rentun alkoholistin ja tein hänen kanssaan lapsen, minkä johdosta olen nyt yksinhuoltaja. Sitten ryhdyin tietoisesti suhteeseen narkomaanin kanssa ja sen jälkeen seuraava valitsemani miessuhteeni olikin kaukosuhde ja menin vielä typeryyksissäni rakastumaan 800 km päässä asuvaan.

Sen lisäksi vittuilen keskustelupalstalla ihmisille jotka ovat hoitaneet asiansa paremmin kuin minä, ja jos saan siitä silmilleni, vetoan siihen että juuri minulle on tapahtunut elämässä kurja asia lähimenneisyydessä.

Ei-niin marttyyri on puhunut.
Asiat ovat niinkuin ne käsittää.
Viimeksi muokannut Varis, 11.08.2011 11:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Torstai on tonnikalaa täynnä

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

CeDell Davis kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Mulla on tylsää.
Etkös sää muuten ole lomalla? Tylsää? Insinöörin sisäinen kompuutteri ei hyväksi sormivammaa hidasteeksi.
Niin. Onhan niitä patterikäyttöisiäkin viihdyttimiä.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
ninnithequeen

Re: Torstai on tonnikalaa täynnä

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

^^^Mun on täysin mahdotonta opiskella nyt koska - lapset. Töihin koska - raha.

Joka tapauksessa, kuun lopussa selviää miten käy pikkuherralle ja siitä kaikki nyt on kiinni. Toivottavasti te edes salaa toivotte ettei leikkausta tarvitakaan?
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Torstai on tonnikalaa täynnä

Viesti Kirjoittaja saira »

Ääh, mulle yritetään syöttää koiraa. 4kk narttupentu. https://picasaweb.google.com/lh/photo/2 ... directlink On kyl kova mietintä päällä, kiusaus olisi suuri...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11449
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Torstai on tonnikalaa täynnä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriDaavid kirjoitti:
CeDell Davis kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Mulla on tylsää.
Etkös sää muuten ole lomalla? Tylsää? Insinöörin sisäinen kompuutteri ei hyväksi sormivammaa hidasteeksi.
Niin. Onhan niitä patterikäyttöisiäkin viihdyttimiä.
En mä osaa vasemmalla!!1

Oon pari päivää hillunut ties missä, ja nyt on kipsi murtunut ja vaihdekäsi tykkää kyttyrää autoilusta. Pakko norkoilla himassa, ellen sitten keksi itselleni jostain kuskia :]
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
ninnithequeen

Re: Torstai on tonnikalaa täynnä

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Varis hoi. Se hevosala oli mun unelma 6-vuotiaasta asti. Otti koville joutua mopin varteen ja sitomoon liukuhihnatyöhön eikä kärräämään paskaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11449
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Torstai on tonnikalaa täynnä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

ninnithequeen kirjoitti:Toivottavasti te edes salaa toivotte ettei leikkausta tarvitakaan?
Taas tää asenne. Koita nyt saada paksuun kalloosi, että ei täällä kukaan toivo sulle pahaa tai vastoinkäymisiä, vaan yritetään saada sut tajuamaan, että sulla ITSELLÄSI on vaikutusvalta siihen miten elämäsi jatkossa rakennat. Ymmärrätkö eron?!

Työn ohella voi muuten opiskella. Se on jälleen ihan itsestä kiinni.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
ninnithequeen

Re: Torstai on tonnikalaa täynnä

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vesper kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Toivottavasti te edes salaa toivotte ettei leikkausta tarvitakaan?
Taas tää asenne. Koita nyt saada paksuun kalloosi, että ei täällä kukaan toivo sulle pahaa tai vastoinkäymisiä, vaan yritetään saada sut tajuamaan, että sulla ITSELLÄSI on vaikutusvalta siihen miten elämäsi jatkossa rakennat. Ymmärrätkö eron?!

Työn ohella voi muuten opiskella. Se on jälleen ihan itsestä kiinni.
Hah, muistellen kaikkia kommenttejanne mun suruista. HAHHAA!

PS. työ, opiskelu, 2 lasta, ei autoa tai ajokorttia. HELÖÖÖÖYYYY???