Matkapuhelin

Tietokonejutut, pelit ja muu nörtismi; autot, kaasupullot ja muut lelut

Matkapuhelin

Sony Ericsson K750i
3
38%
Sony Ericsson W800i
5
63%
 
Ääniä yhteensä: 8

Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Matkapuhelin

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Mitenkäs C7, kellään kokemuksia, mielipiteitä?
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Matkapuhelin

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

^Hah, kertokees nyt joku jotain huonoa tuosta?
Jonkun tuupi-pätkän katoin jossa sillä pystyi lähettää wanhan ajan tyyliin yhdellä kädellä tekstarinkin, ilman sitä vitun qwertyä.
HDMI-liitäntä puuttuu, mut tarviix mä nyt oikeesti sitä johonkin jos riirrän videot kuitenkin koneelle ja katon sitten telkasta.

Jotakuinkin kaikki muu siinä on.

edit: enkä tarvi että se osaa 100 miljoonaa sovellusta, juutuupi ja naamakirja kun toimivat ja nettiselain jotenkin, niin olen tyytyväinen, mun ei tartte kustomoida sitä 300 tuntia että siitä tulee erittäin persoonallinen ja just semmoinenkuin tahon.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Sleazoid
Elämätön Kitisijä
Viestit: 363
Liittynyt: 16.08.2005 3:02
Paikkakunta: Helsinki

Re: Matkapuhelin

Viesti Kirjoittaja Sleazoid »

Dumiz kirjoitti:^Hah, kertokees nyt joku jotain huonoa tuosta?
Kukaan ei osannu guuglettaa, kaikki oletti että tarkoitat K7:ä.
Loppuiko data & argumentit?
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Matkapuhelin

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

http://www.nokia.fi/tuotteet/kaikki-puh ... oteseloste

Siinä speksit, vaikuttaa ihan ookoolta ja mitä kattelin videoita niin käytettävyyskin ihan ookoo. 300 ekua tuommoiseta kai vois maksaa?
Ruokalan kalapuikko Pena
Manaaja

Re: Matkapuhelin

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Dumiz kirjoitti:Mitenkäs C7, kellään kokemuksia, mielipiteitä?
No jos et ole vielä, niin lue tuolta Herra Manaajan käyttökokemuksia N8:sta. Varmaan 90% kirjoitetusta sopii myös C7:aan, sillä suurimmat erot käytettävyyden kannalta N8:aan verrattuna ovat noi C7:n erilliset luurinappulat, mikä toki on jo hyvä asia. Ehkäpä ne S^3 softapäivityksetkin ovat jo jotain tehneet...

Sinuna jäisin kuitenkin odottamaan N9:iä jos on pakko saada Nokia, vaikka oiskin vähän kalliimpi. Itsehän lähdin viime sunnuntaina Galaxy S2 -linjalle, koska suutuin baarissa aamuyöllä noin kello 2:30 vanhalle puhelimelleni koska se ei halunnut reittiopastaa mua kotiin, ja halkaisin koko laitteen saman tien kahtia.
sivustaseuraaja

Re: Matkapuhelin

Viesti Kirjoittaja sivustaseuraaja »

Dumiz kirjoitti:Mitenkäs C7, kellään kokemuksia, mielipiteitä?
Se on nokia. Älä osta. Osta HTC Desire S. Et edes muista nokilaisia Androidin jälkeen.

http://www.youtube.com/watch?v=ntA64e5Hbvs
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Matkapuhelin

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Niinku homman idea on etten halua älypuhelinta/tietokonetta. Haluan kapulan jolla voin naamaan/flickr:n mihin nyt vaan laittaa kuvia, surffata vähän, käyttää navia, soittaa musaa ja puheluita.
Hinta sais pyöriä siin 300e kulmilla.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Matkapuhelin

Viesti Kirjoittaja aasi »

Dumiz kirjoitti:Niinku homman idea on etten halua älypuhelinta/tietokonetta. Haluan kapulan jolla voin naamaan/flickr:n mihin nyt vaan laittaa kuvia, surffata vähän, käyttää navia, soittaa musaa ja puheluita.
Hinta sais pyöriä siin 300e kulmilla.
WTF? Eikö toi sitten jo ole "älypuhelin"?
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Matkapuhelin

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

aasi kirjoitti:
Dumiz kirjoitti:Niinku homman idea on etten halua älypuhelinta/tietokonetta. Haluan kapulan jolla voin naamaan/flickr:n mihin nyt vaan laittaa kuvia, surffata vähän, käyttää navia, soittaa musaa ja puheluita.
Hinta sais pyöriä siin 300e kulmilla.
WTF? Eikö toi sitten jo ole "älypuhelin"?
No mun 3 vuotta vanha 6220 classic on vissiin sit kans älypuhelin.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Matkapuhelin

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Odotan noksun ekaa wintoosapuhelinta ja ostan sen. Lupailtu tämän vuoden puolelta, eli kohtahan sen pitäisi tulle.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
sivustaseuraaja

Re: Matkapuhelin

Viesti Kirjoittaja sivustaseuraaja »

Dumiz kirjoitti:Niinku homman idea on etten halua älypuhelinta/tietokonetta. Haluan kapulan jolla voin naamaan/flickr:n mihin nyt vaan laittaa kuvia, surffata vähän, käyttää navia, soittaa musaa ja puheluita.
Hinta sais pyöriä siin 300e kulmilla.
En minäkään halunnut, ennen kuin E72:seni teki kuoleman perussoftapäivityksen jälkeen. Päätin silloin että bugisen nokiaroskan ostaminen saa riittää. Nyt HTC:n omistajana huomaan hypänneeni polkuautoilijasta urheiluaton rattiin, ja kiroan ainoastaan sitä, että miksi tein sen niin myöhään.

Nimimerkillä: ei enää ikinä nokiaroskaa
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Matkapuhelin

Viesti Kirjoittaja elco »

sivustaseuraaja kirjoitti:
En minäkään halunnut, ennen kuin E72:seni teki kuoleman perussoftapäivityksen jälkeen. Päätin silloin että bugisen nokiaroskan ostaminen saa riittää. Nyt HTC:n omistajana huomaan hypänneeni polkuautoilijasta urheiluaton rattiin, ja kiroan ainoastaan sitä, että miksi tein sen niin myöhään.
Vähän samoja kokemuksia. E71:stä lopultakin akku kyykähti ja sain tuoreen ex-kollegan pari vuotta vanhan HTC:n. Alun tympeän perussoftalatailun jälkeen on tyytyväisyystrendi raketoinut katosta läpi. Hirvittää ajatellakin miten hienoja vehkeitä 2010-luvun androidit ovat.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Matkapuhelin

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Täytynee pyytää lauantaina kaverin HTC:n hiplailuun, sillä kermaperseellä on kuitenkin joku hyvä kapula :twisted:

Hardwaren puolesta Desire S ei kyllä hakannut huntin halvempaa C7:aa.
Mun pääpaino onkin ehkä enemmän tuolla hardware osastolla kuin softassa. Tietty jos jotain erikoisen hyvää löytyy, niin sitten luonnollisesti vaihdan venettä, ei tässä mitään merkkiuskollisuutta ole kyseessä.

Mites Samsungin tiedonsiirtopuoli, kaverilla tais vissiin olla Kalaksi S(1?) jonka soppasi alta vuosi sitten ja kiroili kovasti naamassa bitin siirtymistä koneesta toiseen.

edit: ja ennenkuin Manaaja vastaa niin sanon etten ole ostamassa sitä S2 high end-cäpulaa joka maksaa +500e. Tai mitään muutakaan saman hintatason vähjettä ellei joku anna sille 5v takuuta.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
pierupylly
Kitinän uhri
Viestit: 741
Liittynyt: 05.10.2010 12:07

Re: Matkapuhelin

Viesti Kirjoittaja pierupylly »

Vitun halppiskosketusnäytöt. Meni paskaksi ja sehän tarkoittaa ettei koko puhelimella tee mitään. Joskus reagoi 5 sekuntia myöhässä napautukseen ja joskus pitää klikata aivan eri kohdasta näyttöä kuin missä painike sijaitsee. Illalla meni vartti että sain laitettua hälytyksen aamuksi.

Mikä ois paras sellanen puhelin, millä voi SOITTAA PUHELUJA ja LÄHETTÄÄ TEKSTIVIESTEJÄ?
Pröötprööt
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Matkapuhelin

Viesti Kirjoittaja Vesper »

pierupylly kirjoitti:Mikä ois paras sellanen puhelin, millä voi SOITTAA PUHELUJA ja LÄHETTÄÄ TEKSTIVIESTEJÄ?
http://tekniikanmaailma.fi/uutiset/help ... astyneille
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
AngryBird

Re: Matkapuhelin

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

pierupylly kirjoitti: Mikä ois paras sellanen puhelin, millä voi SOITTAA PUHELUJA ja LÄHETTÄÄ TEKSTIVIESTEJÄ?
Kuva
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Matkapuhelin

Viesti Kirjoittaja huima »

pierupylly kirjoitti:Mikä ois paras sellanen puhelin, millä voi SOITTAA PUHELUJA ja LÄHETTÄÄ TEKSTIVIESTEJÄ?
No kuka nyt tollaista haluaa?
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Matkapuhelin

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Plytlyllä on kuitenkin semmoinen peruspuhelin, kysy siltä!
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Matkapuhelin

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Mun puhelin vois kyllä olla semmoinen ettei se ottais tekstareita vastaan olleskaan, voisko joku rakentaa?
Ruokalan kalapuikko Pena
AngryBird

Re: Matkapuhelin

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Dumiz kirjoitti:Mun puhelin vois kyllä olla semmoinen ettei se ottais tekstareita vastaan olleskaan, voisko joku rakentaa?
Mun jossain wanhassa puhelimessa oli tollanen valintamahis, en vaan muista mikä se oli.
Avatar
pierupylly
Kitinän uhri
Viestit: 741
Liittynyt: 05.10.2010 12:07

Re: Matkapuhelin

Viesti Kirjoittaja pierupylly »

AngryBird kirjoitti:
pierupylly kirjoitti: Mikä ois paras sellanen puhelin, millä voi SOITTAA PUHELUJA ja LÄHETTÄÄ TEKSTIVIESTEJÄ?
Kuva
Itse asiassa multa löytyy tuo arkistoista. Pitäisköhän ottaa uuteen käyttöön?
Vesper kirjoitti:
pierupylly kirjoitti:Mikä ois paras sellanen puhelin, millä voi SOITTAA PUHELUJA ja LÄHETTÄÄ TEKSTIVIESTEJÄ?
http://tekniikanmaailma.fi/uutiset/help ... astyneille
160 euroo, mitä vittuu?
Viimeksi muokannut pierupylly, 12.08.2011 11:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pröötprööt
Johnny Winter

Re: Matkapuhelin

Viesti Kirjoittaja Johnny Winter »

Mä haluan mun iPadiin puheominaisuudet! Olisihan se päheetä kulkea kartsalla iPad olkapäällä! Vähän niinq modern day ghettoblaster?
Avatar
pierupylly
Kitinän uhri
Viestit: 741
Liittynyt: 05.10.2010 12:07

Re: Matkapuhelin

Viesti Kirjoittaja pierupylly »

Johnny Winter kirjoitti:Mä haluan mun iPadiin puheominaisuudet! Olisihan se päheetä kulkea kartsalla iPad olkapäällä! Vähän niinq modern day ghettoblaster?
Tuosta olen haaveillut itsekin!
Pröötprööt
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Matkapuhelin

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

AngryBird kirjoitti:
pierupylly kirjoitti: Mikä ois paras sellanen puhelin, millä voi SOITTAA PUHELUJA ja LÄHETTÄÄ TEKSTIVIESTEJÄ?
Kuva
Valmiusaika muistaakseni 21-24 tuntia. Mulla 1994 ostettuna oli tuon eka versio, jossa valmiusaika oli 17 tuntia.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Matkapuhelin

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

pierupylly kirjoitti:Mikä ois paras sellanen puhelin, millä voi SOITTAA PUHELUJA ja LÄHETTÄÄ TEKSTIVIESTEJÄ?
Dumiz kirjoitti:Plytlyllä on kuitenkin semmoinen peruspuhelin, kysy siltä!
B tietää.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin