SuikkariSunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Faghag

Re: SuikkariSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Kas, Kity on joulun odotuksen kunniaksi punainen :)

Tsiisuz, nyt mä muistan miksi mulla ei ole lapsia. Ihana 9-vuotias kummipoikani osaa olla myös rasittava.... ei voinut mm. syödä mandariinia siksi, että siinä oli SIEMENIÄ. Mä sain kaivaa ne esiin ja sanoin, että nyt loppui tuollainen ruikuttaminen.... Onneksi mä olen sen hero ja se uskoo mua. Mutta nyt ulos Valtterin kirppikselle ja katsomaan paloautoja paloasemalle :)

Ulkona on kiva ilma ja mä olen rakastunut nussuun *tuli ulos kaapista ja todistaa* :h:
huima

Re: SuikkariSunnuntai

Viesti Kirjoittaja huima »

Hahaa!

Mulle tulikin sähköpostia PMMP:n Paulalta. Vähänkö ihqua!

EDIT: Ja ihqu tyttö soitti justiinsa puhelimella, ja saa mut muutamaksi tunniksi seurakseen. Vielä kun joku antaisi hartiahieronnan ja vaniljajäätelöä, olisi tämä päivä alkanut paremmin kuin pitkään aikaan.
Viimeksi muokannut huima, 11.12.2005 11:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Starflare

Re: SuikkariSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Starflare »

huima kirjoitti:Hahaa!

Mulle tulikin sähköpostia PMMP:n Paulalta. Vähänkö ihqua!
No heruux sulle :?: .
ninnithequeen

Re: SuikkariSunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Starflare kirjoitti:
huima kirjoitti:Hahaa!

Mulle tulikin sähköpostia PMMP:n Paulalta. Vähänkö ihqua!
No heruux sulle :?: .
Taatusti, se on varmasti luvannut kylvyn, halpaa punaviiniä ja hyvää seksiä.
huima

Re: SuikkariSunnuntai

Viesti Kirjoittaja huima »

Starflare kirjoitti:No heruux sulle :?: .
Äh senkin ilkeämieliset!

Ei sen puoleen, olen kyllä ihmetellyt että miten ihmeessä kukaan voi pitää Rasmuksen Lauria mua ihqumpana. Ehkä se on vaan se rokkitähteys tms. Tai sitten ei.

Jatkan asian pohdiskelua myöhemmin.
Starflare

Re: SuikkariSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Starflare »

ninnithequeen kirjoitti:
Starflare kirjoitti:
huima kirjoitti:Hahaa!

Mulle tulikin sähköpostia PMMP:n Paulalta. Vähänkö ihqua!
No heruux sulle :?: .
Taatusti, se on varmasti luvannut kylvyn, halpaa punaviiniä ja hyvää seksiä.
Ällös unhoita ruusuisia runoja :P .
Starflare

Re: SuikkariSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Starflare »

huima kirjoitti:
Starflare kirjoitti:No heruux sulle :?: .
Äh senkin ilkeämieliset!

Ei sen puoleen, olen kyllä ihmetellyt että miten ihmeessä kukaan voi pitää Rasmuksen Lauria mua ihqumpana. Ehkä se on vaan se rokkitähteys tms. Tai sitten ei.

Jatkan asian pohdiskelua myöhemmin.
Ei ilkeilystä tietoakaan huima hyvä :) . Kityssä jos möläyttää jotain tuollaista niin sehän on vain ajan kysymys milloin joku utelias käy syöttiin :wink: .
nypari

Re: SuikkariSunnuntai

Viesti Kirjoittaja nypari »

Töissä ollaan, mutta ajatukset suunnattu jo huomiseen reissuun. Mitä ottaa mukaan, paljonko käteistä, mikä lämpötila perillä jne.? Olen siis lähes(muistakaa nettikahvilat!) pakkolomalla neljä päivää Kitystä, hyvä teille, hyvä mulle. Jos hyviä valokuvia tulee otettua, niin laitan ne galleriaani myöhemmin.
Mulli75

Re: SuikkariSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Vaihtelun vuoksi viime yön kulutin selvänä Helsingin yöelämässä.
Nyt puurolle ja sitten ulos.
Mida

Re: SuikkariSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Mida »

Faghag kirjoitti: Tsiisuz, nyt mä muistan miksi mulla ei ole lapsia. Ihana 9-vuotias kummipoikani osaa olla myös rasittava.... ei voinut mm. syödä mandariinia siksi, että siinä oli SIEMENIÄ. Mä sain kaivaa ne esiin ja sanoin, että nyt loppui tuollainen ruikuttaminen....
Mäkin kaivan mandariineistä siemenet pois eka. Tosin kyllä itte. Ja kuorin grillimakkarat ja haluan ruokani olevan noin muutoinkin lapsellisen mautonta. Miksei aikuiselle ihmiselle valiteta asiasta? Tosin äiti just eilen valitti ku kuorin kuorinakkeja, että ne kuuluu syödä kuorinensa....

Ei silti, serkkutyttö kieltäytyi pienenä syömästä mansikoita, koska niissä oli siemeniä. Vaati, että ne siemenet otetaan pois. Arvatkaa vaan ottiko kukaan. Että ei ne mandariininsiemenet ny niin iso juttu ole :-)
Kittys

Re: SuikkariSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Your mouth so hot
Your web I'm caught
Your skin so wet
Black lace on sweat..

:vihelt:

Sunnuntai on ihan veltto päivä :p: .
slam

Re: SuikkariSunnuntai

Viesti Kirjoittaja slam »

Kävin tampereen Hellässä, joka oli muuten aivan täynnä porukkaa. Yksi tumppasi tupakan päälleni ja hiuksetkin alkoivat käryämään, + poltteli hieman... Aika äkäseen taputtelin päätäni ja hieman vitutti. Tupakasta ole mitään hyötyä. Vaaraksi henkitettynä ja tulipää on silmille vaarallinen :P
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: SuikkariSunnuntai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Tänä sunnuntaina hyväksi havaittuja harrastuksia on ollut Tuomaan markkinoilla Espan puistossa sekä Kiseleffin basaarissa kiertely. Ostoksia en kuitenkaan juuri tehnyt, kun varsinkin Tuomaan markkinoilla väentungos alkoi nopeasti ahdistamaan. Hiltusen antikvariaattiin Sofiankadulla meni sen sijaan tuttuun tyyliin jälleen enemmän euroja.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Turbohaltija

Re: SuikkariSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Tänään heräillessä ounastelin jälleen epämääräisesti, että olisihan se nainen aika ihQ tuossa vieressä... Enkä oikein ymmärrä, miksi siinä ei sitä naista tunnu koskaan olevan. Mussa on varmaan jotain vikaa. :(
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: SuikkariSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Mojo »

ninnithequeen kirjoitti:EDIT: Eräällä Kityläisellä taitaa olla kova kankkunen tänään, niin myöhään yöllä/aikaisin aamulla oli tullu tekstiviesti :lol:
Joo.. kankkunen on kohtuu kova. Ja anteeksi. Ei ollut sulle tarkoitettu, (nimilistassa ninni ja nicke vierekkäin) enkä jaksanut toista perään lähettää. :yo:

:laatta:
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
ninnithequeen

Re: SuikkariSunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mojo kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:EDIT: Eräällä Kityläisellä taitaa olla kova kankkunen tänään, niin myöhään yöllä/aikaisin aamulla oli tullu tekstiviesti :lol:
Joo.. kankkunen on kohtuu kova. Ja anteeksi. Ei ollut sulle tarkoitettu, (nimilistassa ninni ja nicke vierekkäin) enkä jaksanut toista perään lähettää. :yo:

:laatta:
Hehehehehe, ei haittaa. Sattunut noita ennenkin.

Vähän ihmettelinkin että mitäs sä mulle tommosta tekstiä laitoit :lol:
slam

Re: SuikkariSunnuntai

Viesti Kirjoittaja slam »

Turbohaltija kirjoitti:Tänään heräillessä ounastelin jälleen epämääräisesti, että olisihan se nainen aika ihQ tuossa vieressä... Enkä oikein ymmärrä, miksi siinä ei sitä naista tunnu koskaan olevan. Mussa on varmaan jotain vikaa. :(
Näin monilla :P
ninnithequeen

Re: SuikkariSunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Jaahas, ja Espoo kutsuukin jo tänään. Hmph.
Avatar
hoaxie
Kitinäaddikti
Viestit: 67
Liittynyt: 18.11.2005 23:59
Paikkakunta: Alahylly

Re: SuikkariSunnuntai

Viesti Kirjoittaja hoaxie »

Argh, nyt ton SuikkariSunnuntain takia loppupäivän soi päässä Neljän Ruusun Suikki-biisi.

Argh!
"I just had a near-life experience."
ninnithequeen

Re: SuikkariSunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

hoaxie kirjoitti:Argh, nyt ton SuikkariSunnuntain takia loppupäivän soi päässä Neljän Ruusun Suikki-biisi.

Argh!
Hahhahaa, se on loistava biisi :D
slam

Re: SuikkariSunnuntai

Viesti Kirjoittaja slam »

want to eat!
ninnithequeen

Re: SuikkariSunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

slam kirjoitti:want to eat!
Your head?
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: SuikkariSunnuntai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Tänään onkin sitten yllättäen kaikki mennyt pieleen. Myöhästyin sieltä fakin balancesta. Ja nyt tän uudenkin hiiren kanssa saa kääminsä polttaa! :twisted:
slam

Re: SuikkariSunnuntai

Viesti Kirjoittaja slam »

ninnithequeen kirjoitti:
slam kirjoitti:want to eat!
Your head?
kävin syömässä pitzaa...
Enthu

Re: SuikkariSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Huomenta...vaisut pikkarit vietetty,eksyin vielä puolenyön jälkeen synnin&paheiden teille kera niban&mustiksen,tosin ei valittamista kun pääsi silittämään sen mirrejä,toisesta ainaki tuli heti kaveri kehräsi ja kurisi koko ajan,toinen oli vähän neutraalimpi,ainoa miinus oli tämänpäiväinen päänsärky,joka tosin meni ohi 13 aikaan kun kävin heittämässä laatat :P

Edit: Selkeesti olut/punkkuyhdistelmä ei mulle sovi,vaarallista :shock:
mustikselle kiitos yösijasta,ei ois ollu järkee lähtee x-km kävelee yölinjoille
Viimeksi muokannut Enthu, 11.12.2005 16:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin