Runkkariunet

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
ninnithequeen

Re: Runkkariunet

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Just muistin, että mä näin viime yönä SingleMaltista unta. Tosin vähän epäsuorasti, sillä unessa luin netistä "Sinkku-Matti"-nimistä tökerösti piirrettyä sarjakuvaa.... :lol:
ninnithequeen

Re: Runkkariunet

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Runkkaripitoiset unet jatkuivat: mä näin unta Patzin kellosta :shock:
Geetzu

Re: Runkkariunet

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

ninnithequeen kirjoitti:Runkkaripitoiset unet jatkuivat: mä näin unta Patzin kellosta :shock:
Ja mikä unesta teki eroottisen?
kaakki
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 146
Liittynyt: 23.09.2005 20:45
Paikkakunta: Hyvinge

Re: Runkkariunet

Viesti Kirjoittaja kaakki »

Täys repeäminen Sleazoidin unelle! Voiko olla ja muistaa noin hyvin. :) Jep jep.

Mun ainoa uni, jossa joku kityläinen on vieraillut, oli viikko sitten, Chappis siinä oli, mutta ei kai sen kummempaa. Pitänee yrittää vielä kovemmin. :)
ninnithequeen

Re: Runkkariunet

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Geetzu kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Runkkaripitoiset unet jatkuivat: mä näin unta Patzin kellosta :shock:
Ja mikä unesta teki eroottisen?
No ei mikään. Seksiunia runkkareista en ole vieläkään nähnyt. Sun pitää lähettää mulle enemmän eroottisia ajatuksia.
Geetzu

Re: Runkkariunet

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

ninnithequeen kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Runkkaripitoiset unet jatkuivat: mä näin unta Patzin kellosta :shock:
Ja mikä unesta teki eroottisen?
No ei mikään. Seksiunia runkkareista en ole vieläkään nähnyt. Sun pitää lähettää mulle enemmän eroottisia ajatuksia.
Luulis et miiteissä käydessä noita seksiunia just tulisi? Vai onko sittenkin niin, että ootte aika epähaluttavaa sakkia ja saan oikeuden nussia teitä unimaailmassa vain siksi kun en IRL ole ruhojanne nähnyt ja hajujanne haistanut? :p

Jos mun mies ois yhtään epävarmempi musta, itsestään ja meistä en varmaan uskaltaisi tunnustaakaan miten kiimoissani nussuteltiin Tixin kanssa tuossa pe-la-yönä... Se taisi olla noin 1564. uni aiheesta mutta kumma kyllä ei vieläkään lainkaan puuduttava! No vähänhän paikkojen kuuluukin puutua... ;p Sain vastis-tunnustuksen kun kuulin, että LL:n pylly oli raksuni unessa about viikko sitten, ikävästi heräsi oman nartun pillu naamalla. Olin kohteliaisuudesta erittäin nopea. Nopeus saattoi myös johtua LL:n pylly-unen aiheuttamasta äkillisestä kiimasta.
Gina

Re: Runkkariunet

Viesti Kirjoittaja Gina »

Näin toissayönä unta että olin bedlamin kanssa treffeillä. Toivoin koko ajan hänen ostavan minulle valkoisen ruusun. Sen sijaan hän osti minulle mustan n. 20 sentin kolikon kokoisen rintanapin jossa oli mustapunainen mehiläinen. Mehiläinen pelotti minua :shock:

Viikko tai kaksi sitten näin unta että joku ystäväni kertoi löytäneensä netistä hyvän vedonlyöntivihjeiden antajan, sen nimi oli mcJanne. Sitä vain harmitti kun kyseistä hemmoa on kuulemma vaikea saada kiinni. Mä näytin sille ihan innoissaan että, kato se löytyy täältä tämmösestä Kitystä!
Exsat

Re: Runkkariunet

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Gina kirjoitti:Näin toissayönä unta että olin bedlamin kanssa treffeillä. Toivoin koko ajan hänen ostavan minulle valkoisen ruusun.
Ai ekoilla treffeillä? Mä oon oottanut jo yli vuoden!
Gina

Re: Runkkariunet

Viesti Kirjoittaja Gina »

Exsat kirjoitti:
Gina kirjoitti:Näin toissayönä unta että olin bedlamin kanssa treffeillä. Toivoin koko ajan hänen ostavan minulle valkoisen ruusun.
Ai ekoilla treffeillä? Mä oon oottanut jo yli vuoden!
No en mä tiedä, semmoista mä siinä unessa luulin. Mutta sainkin sen pelottavan pinnin. Se mehiläinen ei ollut edes kuva vaan semmoinen ulkoneva ja pörröinen.
bedlam

Re: Runkkariunet

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Gina kirjoitti:Näin toissayönä unta että olin bedlamin kanssa treffeillä. Toivoin koko ajan hänen ostavan minulle valkoisen ruusun. Sen sijaan hän osti minulle mustan n. 20 sentin kolikon kokoisen rintanapin jossa oli mustapunainen mehiläinen. Mehiläinen pelotti minua :shock:
Tietäisit vain kuinka paljon se rintanappi maksoi. Kyseessähän oli torikauppiaalta tingattu WASPin rintamerkki, ampiainen siis eikä mehiläinen. Valkoisia ruusuja ei siihen hätään löytynyt.
Gina kirjoitti:vaan semmoinen ulkoneva ja pörröinen.
Ei kun se oli jo ihan jotain muuta kuin se pinssi.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Runkkariunet

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Mä olin viimeviikolla Runkkiksen ja pikkusiskoni kans Korkeesaaressa ja sitte yht'äkkiä seuraavassa kohtauksessa Runkkis oli kadonni jonnekki unimaailma-avaruuteen ja mä olinki yksin Geen kotona. Ihan silleen viattomasti vaan, ettei mittää eroottista håttia kuitenkaan....
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Geetzu

Re: Runkkariunet

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

mustaenkeli kirjoitti:Mä olin viimeviikolla Runkkiksen ja pikkusiskoni kans Korkeesaaressa ja sitte yht'äkkiä seuraavassa kohtauksessa Runkkis oli kadonni jonnekki unimaailma-avaruuteen ja mä olinki yksin Geen kotona. Ihan silleen viattomasti vaan, ettei mittää eroottista håttia kuitenkaan....
Mitään viatonta tuossa... Mulla on taito muuttaa kaikki vähemmän kiinnostava erååttiseksi håtiksi päässäni... ;)
Turbohaltija

Re: Runkkariunet

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Avasin aamupäivällä tenttikirjani ja menetin tajuni alle puolessa tunnissa. Näin unta olevani muuan vakkarinainen. Unessa harrastin ryhmäseksiä. Mitään yksityiskohtia ei jäänyt mieleen, mutta herätessäni muistin vielä miten kiva oli antaa pillua. :shock:

Eli näin stimuloivaa luettavaa mulla.
Gina

Re: Runkkariunet

Viesti Kirjoittaja Gina »

[quote="bedlam"][/quote]

:shock: Sä tiedät seikkalevas mun unissa? Pelottavaa... *lymyilee*
Nowaysis

Re: Runkkariunet

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

Mä olin viime yönä CSI-harjottelijana, kaupungista ei varmuutta, veikkaisin Vegasia kuitenkin. Siellä oli myös KillKill. Se oli ollu siellä jo hieman pidempään, ja sit nakitti mut pesemään kapealla pulloharjalla(sic!) jotain mikroskoopin osia. Uni ei sinällään ollut eroottinen, mutta muistan olleeni erittäin innostunut mahdollisuudesta työskennellä taitavien tutkijoiden parissa.
Nowaysis

Re: Runkkariunet

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

Ennen lopullista ylösnousemusta pikkuisia torkkupätkiä tänä aamuna. Eräässä näistä olin koneella ja yritin epätoivoisesti kirjottaa Googleen sanaa "kalkkarokäärme". Sain aikaiseksi kuitenkin vain jotain "kala klak kalk" -tyylistä sönkötystä, ja Millivanilli kikatteli siinä selkäni takana. Tässäkään unessa ei ollut erotiikkaa kuin nimeksi, uskon siis kalkkarokäärmeen symboloivan...jotain.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Runkkariunet

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Viime yönä unessani eräs kityläismies nuoli minua niin taidokkaasti, että heräsin omaan voihkimiseeni äärimmilleen kiihottuneena. Kiitos, se tuli tarpeeseen. Jos olisin tiennyt taidoistasi, olisin yrittänyt onnettomilla taidoillani pokata sinua miitissä. Villiä seksiä oli unissani tämän jälkeenkin, mutta enää minua ei ollut tyydyttämässä kityläiset.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: Runkkariunet

Viesti Kirjoittaja alja »

näin eräänä yönä unta että tanssin vaolan kanssa countryhenkisessä baarissa rocknroll tyyliin rodney carringtonin biisin "mommas got her boobs out" tahtiin.... oujee. hyvin eroottista tottakai :D
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Runkkariunet

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Viime yönä olin aivan varma että vieressäni nukkui ja jalkojani halasi ja hypisteli eräs kityrunkvistiherra, mutta se olikin perhana vieköön unta. Tai vieressäni kyllä nukkui tosiaan väärinpäin joku, mutta se oli nainen. Eikä se ainakaan myöntäny että olis mua halaillu unissaan.
slam

Re: Runkkariunet

Viesti Kirjoittaja slam »

irmelianneli kirjoitti:kityrunkvistiherra
Gattaga?
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Runkkariunet

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

slam kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:kityrunkvistiherra
Gattaga?
Mistä hiivatista arvasit?
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Runkkariunet

Viesti Kirjoittaja Georgina »

irmelianneli kirjoitti: Eikä se ainakaan myöntäny että olis mua halaillu unissaan.
Olen syytön ja sillä sipuli!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
slam

Re: Runkkariunet

Viesti Kirjoittaja slam »

irmelianneli kirjoitti:
slam kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:kityrunkvistiherra
Gattaga?
Mistä hiivatista arvasit?
Olen nähnyt seksuaalisia unia eräästä nimeltä mainitsemattomasta, ja exatkin oli joskus unessa + muitakin mahd.

Anteeksi. :cry: en voinut mitään.
Vastaa Viestiin