Mammailu 2.0

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
RP

Re: Mammailu 2.0

Viesti Kirjoittaja RP »

pierupylly kirjoitti:Joo, viikonloppuna oli vuosikas serkkutyttö kylässä ja herttaisuudestaan huolimatta vahvisti kyllä ajatusta siitä, että yksi riittää tänk juu :D
What.
Avatar
pierupylly
Kitinän uhri
Viestit: 741
Liittynyt: 05.10.2010 12:07

Re: Mammailu 2.0

Viesti Kirjoittaja pierupylly »

RP kirjoitti:
pierupylly kirjoitti:Joo, viikonloppuna oli vuosikas serkkutyttö kylässä ja herttaisuudestaan huolimatta vahvisti kyllä ajatusta siitä, että yksi riittää tänk juu :D
What.
Shhh. Elä kerro kellekkään.
Pröötprööt
Avatar
pierupylly
Kitinän uhri
Viestit: 741
Liittynyt: 05.10.2010 12:07

Re: Mammailu 2.0

Viesti Kirjoittaja pierupylly »

^ Njoo, neljä makkaria riittää niinku just ja just!
Pröötprööt
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Mammailu 2.0

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

pierupylly kirjoitti:
RP kirjoitti:
pierupylly kirjoitti:Joo, viikonloppuna oli vuosikas serkkutyttö kylässä ja herttaisuudestaan huolimatta vahvisti kyllä ajatusta siitä, että yksi riittää tänk juu :D
What.
Shhh. Elä kerro kellekkään.
Onko pp lisääntymässä?!?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
pierupylly
Kitinän uhri
Viestit: 741
Liittynyt: 05.10.2010 12:07

Re: Mammailu 2.0

Viesti Kirjoittaja pierupylly »

NuoriDaavid kirjoitti:Onko pp lisääntymässä?!?
Ristiäiset oli lauantaina, ei ihan niin nuoria serkkuja mulla sentään.
Viimeksi muokannut pierupylly, 22.08.2011 12:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pröötprööt
Avatar
pierupylly
Kitinän uhri
Viestit: 741
Liittynyt: 05.10.2010 12:07

Re: Mammailu 2.0

Viesti Kirjoittaja pierupylly »

Kiitosta.
Pröötprööt
RP

Re: Mammailu 2.0

Viesti Kirjoittaja RP »

exPertti kirjoitti:Minulla on jäänyt tämän ketjun viime aikaisista kirjoituksista mieleen, että Kottaraisella ja Pupulla tuntuu olevan kova kakkoslapsen kieltämisjuttu menossa.

Miksi, sitä en tiedä. Tuleeko painetta puolisolta, ympäristöltä, omalta ajukopalta vai miltä?

Menkää yhdellä jos menette, tehkää toinen jos haluatte. Se on oma valintanne. Jotenkin vaan onnistuitte kirjoittamaan asian siten, että luin sen muodossa "vain typerykset tekevät lisää lapsia".
Hmm, mun mielestä tämä oli aika hyvä osoitus taas. Eli jos ei halua toista niin on kieltämistä jne. jne.

Täällä ei tule vaatimuksia puolisolta (ei myöskään halua lisää luojan kiitos), itse olen menossa töihin, eli en todellakaan halua pilata uutta nousua sinne minne haluan mennä, miehen sukulaiset voi painostaa jos jotain sellaista on ilmassa, mutta lähinnä leikkipaikalla istuminen aiheuttaa tämän, koska siellä kovasti kysellään kakkosta eikä ymmärretä miksi yhdellä mennään. Se nyt vaan on fakta, että näin on, että ihmisiä kiinnostaa toisten asiat ja niitä vatvotaan.

Ja onnea PaukkuPepulle, tuli puun takaa ;)
Avatar
pierupylly
Kitinän uhri
Viestit: 741
Liittynyt: 05.10.2010 12:07

Re: Mammailu 2.0

Viesti Kirjoittaja pierupylly »

RP kirjoitti:leikkipaikalla istuminen aiheuttaa tämän, koska siellä kovasti kysellään kakkosta
:think:

Ja kiitos!
Pröötprööt
RP

Re: Mammailu 2.0

Viesti Kirjoittaja RP »

exPertti kirjoitti:
RP kirjoitti:Hmm, mun mielestä tämä oli aika hyvä osoitus taas. Eli jos ei halua toista niin on kieltämistä jne. jne.
Koetin kaikin voimin kirjoittaa asiasta niin, että _tuntuu_siltä_että joku joko sisäinen tai ulkopuolinen voima on saanut teidät erityisesti jakamaan tätä ajatusmaailmaanne viime aikoina aiheesta palstalle. Ja, että onko ajatuksia mikä se voima voisi olla?

Jatkakaa.
Mä en ihmettele yhtään miksi Kottaraisesta tuntuu tuolta, niillä on ollut kirjoituksistaan päätellen aika rankat ajat. Mä en edes tajua miksi joku voisi ihmetellä hänen tapauksessaan miksi siltä tuntuu.

Itselläni taas palaa hermot niihin lässytyksiin mitä tässä on taas pari päivää kuunnellut. Suhtaudun erittäin nuivasti semmosiin, parempi että pärähtelen täällä kuin siellä hiekkalaatikolla.

Ihan kiva että lapsenteko on joillekin se tarkoitus ja juttu, mutta tarvitseeko sitä jankata ihmiselle jolle se sitä ei ole. Ei se yhdenkään lapsen jälkeen sitä ole, joten en oikein käsitä miksi toinen lapsi saisi muuttumaan joksikin äitipersoonaksi ja perhe-elämän hehkuttajaksi. Utopista, sano.
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: Mammailu 2.0

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

Ah, ajankohtaista pohdintaa täälllä.

Olenkin pariin suuntaan ihmetellyt sitä, että miten ihmeessä sitä pitäisi pystyä luopua omasta elämästään ja alkaa vääntää lapsia. Mulla on tämä mennyt välillä siihen, että ehdottomasti lapsia, tunnen itseni lapsettomaksi äidiksi.. toisinaan olen ollut sitä mieltä, etten mitään lapsia halua.

Nykyään olen NIIN tyytyväinen omaan urheiluntäyteiseen elämääni, että hirvittää ajatus siitä, että joutuisi luopua tästä vapaudesta.

Kysyinkin avopuolisolta, että miksi me haluamme lapsia. Vastausta odotellessa.
"Fool me 7 times shame on you, fool me 8 or more times shame on me" -Amy Wong
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Mammailu 2.0

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

pierupylly kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Onko pp lisääntymässä?!?
Ristiäiset oli lauantaina, ei ihan niin nuoria serkkuja mulla sentään.
Etkä oo meille kertonut ?! Vai enks mä oo vaan huomannut.

Onnee!!1
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
pierupylly
Kitinän uhri
Viestit: 741
Liittynyt: 05.10.2010 12:07

Re: Mammailu 2.0

Viesti Kirjoittaja pierupylly »

NuoriDaavid kirjoitti:
pierupylly kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Onko pp lisääntymässä?!?
Ristiäiset oli lauantaina, ei ihan niin nuoria serkkuja mulla sentään.
Etkä oo meille kertonut ?! Vai enks mä oo vaan huomannut.

Onnee!!1
Kiitos vain, eipä ole vissiin tullu mainittua juu ;)
Pröötprööt
RP

Re: Mammailu 2.0

Viesti Kirjoittaja RP »

Mun mielestä Kottarainen ei sanonut noin, vaan Varis. Ja tavallaan olen samaa mieltä, nimittäin jos vauva-aika todellakin on ollut yhtä helvettiä niin jotain pitää päässä napsahtaa niin sanotusti paikoilleen että lähtee uutta tekemään.

Ihan sama kuin synnytyksessä. Kaverini jolla on kolme lasta, on jokaisen synnytyksen jälkeen sanonut että ei enää, koska ne ovat olleet niin uskomattoman hankalia ja traumaattisia kokemuksia. Sitten tapahtuu jotain joka pistää unohtamaan, mutta on todennut joka kerta synnytysosastolle joutuessaan että miten helvetissä mä olen taas täällä ja tässä tilassa. Ja ollut melkein laittamassa itseään kiikkuun silkasta kauhusta.

Eli jos nuo tuntemukset pysyisin non stop niin olisi lie yhteen jäänyt. Eli aika kultaa muistot ei voi olla kovin kaukaa haettu juttu.
RP

Re: Mammailu 2.0

Viesti Kirjoittaja RP »

pierupylly kirjoitti:
Kiitos vain, eipä ole vissiin tullu mainittua juu ;)
Tähän totean että sinäkin Brutukseni :) Iloista vauva-aikaa sinne.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Mammailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Mulle ehdottomasti riittää yksi ja ainoa. Se on NipsNaps piakoin omalla kohdalla. Eipä mulla muuta :?
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
ninnithequeen

Re: Mammailu 2.0

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mirkku kirjoitti:Mulle ehdottomasti riittää yksi ja ainoa. Se on NipsNaps piakoin omalla kohdalla. Eipä mulla muuta :?
Nips ja naps nimenomaan.
Avatar
pierupylly
Kitinän uhri
Viestit: 741
Liittynyt: 05.10.2010 12:07

Re: Mammailu 2.0

Viesti Kirjoittaja pierupylly »

RP kirjoitti:
pierupylly kirjoitti:
Kiitos vain, eipä ole vissiin tullu mainittua juu ;)
Tähän totean että sinäkin Brutukseni :) Iloista vauva-aikaa sinne.
Kiitosta vaan. Muuten menee hyvin ja oikein hyväntuulinen ja hyväuninen tyttö, mutta d-vitamiini piti nyt jättää ainakin toistaseksi pois. Aivan järkyttävät väänteet tulee yhdestä tipasta.
Pröötprööt
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Mammailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Georgina »

ninnithequeen kirjoitti:
Mirkku kirjoitti:Mulle ehdottomasti riittää yksi ja ainoa. Se on NipsNaps piakoin omalla kohdalla. Eipä mulla muuta :?
Nips ja naps nimenomaan.
Mulle riittää tämä 0 lasta aivan mainiosti. Mutta tuo nipsnaps näin lapsettomana tuntuu olevan todella hankala saada!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
pierupylly
Kitinän uhri
Viestit: 741
Liittynyt: 05.10.2010 12:07

Re: Mammailu 2.0

Viesti Kirjoittaja pierupylly »

exPertti kirjoitti:Ei auttanut vaikka antoi heti perään tissiä/sen yhteydessä?
En muista onko ihan välittömästi ruoan yhteydessä testattu, mutta kun huusi viimeksi vielä vuorokauden päästäkin siitä tipallisesta niin taitaa olla kuitenkin parasta pitää taukoa ja alottaa joskus kk:n päästä uudestaan. Niinhän tuo neuvolassakin sanoi, että ihan rauhassa saa jättää kokonaan pois vaikka pariksi kuukaudeksi. Disflatyyliä ja Relaa on annettu ohessa.
Pröötprööt
ninnithequeen

Re: Mammailu 2.0

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Georgina kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Mirkku kirjoitti:Mulle ehdottomasti riittää yksi ja ainoa. Se on NipsNaps piakoin omalla kohdalla. Eipä mulla muuta :?
Nips ja naps nimenomaan.
Mulle riittää tämä 0 lasta aivan mainiosti. Mutta tuo nipsnaps näin lapsettomana tuntuu olevan todella hankala saada!
True. Mut tee ensin kaks lasta ja ole yli 30 ni onnistuu :lol:
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Mammailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

ninnithequeen kirjoitti:True. Mut tee ensin kaks lasta ja ole yli 30 ni onnistuu :lol:
Fail! Riittää jompi kumpi. Ei tartte molempia.
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
pierupylly
Kitinän uhri
Viestit: 741
Liittynyt: 05.10.2010 12:07

Re: Mammailu 2.0

Viesti Kirjoittaja pierupylly »

exPertti kirjoitti:Cuplatonia voi myös koettaa.
Ton pitäis olla käytännössä samanlainen lääke, mutta voi antaa muutenkin kuin syönnin yhteydessä. Ja noihan nyt kai lähinnä auttaa ilman poistumiseen, eikä sinänsä tuollaista kipua torju. Antaahan hetken kasvaa ja kokeillaan uusiksi.
Pröötprööt
ninnithequeen

Re: Mammailu 2.0

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mirkku kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:True. Mut tee ensin kaks lasta ja ole yli 30 ni onnistuu :lol:
Fail! Riittää jompi kumpi. Ei tartte molempia.
No otahaa tosissaan :roll: Kerroin vain kui itel onnistus.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mammailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Lolita »

exPertti kirjoitti:"vain typerykset tekevät lapsia".
Näin.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Varis
Elämätön Kitisijä
Viestit: 300
Liittynyt: 19.01.2011 23:51

Re: Mammailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Varis »

RP kirjoitti:Eli jos nuo tuntemukset pysyisin non stop niin olisi lie yhteen jäänyt. Eli aika kultaa muistot ei voi olla kovin kaukaa haettu juttu.
Ei ole ei. Olin vastikään reissussa juuri yhden lapsettoman parin ja kahden parin joilla oli molemmilla vauvaikäinen lapsi mukana. Koko reissun ajan pienten lasten perheet olivat ihan jumissa vauvojensa kanssa, eivät ehtineet käymään missään missä halusivat, olivat jatkuvasti väsyneitä ja tatti otsassa jokaisesta takapakista. Nuoremman (7 kk) isä tykkäsi, että päivän kohokohta on kun voi käydä hakemassa postit niin saa olla pari minuuttia itsekseen.

Kahden vuoden päästä tämäkin reissu on varmaan kultaantunut rautaisen upeaksi keikaksi jossa nautittiin matkasta (maidosta) täysin rinnoin, pidettiin hauskaa kaverien kanssa niinkuin ennenvanhaan ja oltiin kuin ellun kanat - siis ainakin ne 13 minuuttia jotka nukutus/röyhtäytys/syötötys/vaipatus/kirkunanvaimennustuokioilta jäivät istua alas, juoda puoli lasia viiniä ja simahtaa sohvalle kuorsaamaan pukluiset vaatteet yllä.

Armotonta kolmevuorotyötä joka on tehnyt elämäniloisista nuorista ihmisistä väsyneitä muumioita. Kontrasti ilman lapsia matkanneiden elämästä nautiskeluun oli huutava.