SuikkariSunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Gina

Re: SuikkariSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Gina »

Kimmen kirjoitti:
Gina kirjoitti:
Kimmen kirjoitti:Pitäisi silittää kasan paitoja. Yhden jaksoin mutta nyt loppui into. Tulisko joku vaikka kalja- tai jollain muulla palkalla silittämään? :apuva:
Rahapalkalla. 3. päivä erääntyneestä vuokrasta puuttuu 150 egee.
150€?! :nuts:

Sulla on joko kovat tuntitaksat tai sitten olet yhtä hidas silittämään kuin minäkin.
Auttaako jos olen silittäessä alasti?
Bliss

Re: SuikkariSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Kimmen kirjoitti:Pitäisi silittää kasan paitoja. Yhden jaksoin mutta nyt loppui into. Tulisko joku vaikka kalja- tai jollain muulla palkalla silittämään? :apuva:
Mie voin silittää. Kahvi- ja pullapalkalla? Kunhan ei ole ostopullaa, ja kahvikin sais olla oikeeta pannukahvia.
Silittäminen on mukavan rentouttavaa puuhaa :)
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: SuikkariSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Kimmen kirjoitti:
Gina kirjoitti:
Kimmen kirjoitti:Pitäisi silittää kasan paitoja. Yhden jaksoin mutta nyt loppui into. Tulisko joku vaikka kalja- tai jollain muulla palkalla silittämään? :apuva:
Rahapalkalla. 3. päivä erääntyneestä vuokrasta puuttuu 150 egee.
150€?! :nuts:

Sulla on joko kovat tuntitaksat tai sitten olet yhtä hidas silittämään kuin minäkin.
Jos mä saan silittää sun tyynyliinat, kun Gina silittää sun paidat, maksan puolet tuosta summasta Ginalle. Ei voi mitään, se nyt vaan on mun intohimojani ja kenenkään ei pitäisi joutua nukkumaan silittämättömillä tyynyliinoilla.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Pikku-Akka

Re: SuikkariSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

ninnithequeen kirjoitti: Sauna Open Airissä Tampereella viime kesänä. Herra 1108 otti kuvan kamerakännykällään.
Nauratti eniten, että tuo Ahola on suunnilleen mun mittanen :D
Mukava kundi oli, ihanasti antoi pikkupojille nimmareita koko ajan. IhQ.
Aika lyhythän se tais olla kun käveli mun vierestä. En kehdannu mennä jutskaan mitään. Eihän uskois että oon nii ujo? Kai se veti mut ihan sekasi koko mies. Niin ja varsinki se esti ku oma mies oli vieressä.. Se aina vähä rauhottaa mun menoja.. 8)
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: SuikkariSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Lolita kirjoitti:Jos mä saan silittää sun tyynyliinat, kun Gina silittää sun paidat, maksan puolet tuosta summasta Ginalle. Ei voi mitään, se nyt vaan on mun intohimojani ja kenenkään ei pitäisi joutua nukkumaan silittämättömillä tyynyliinoilla.
:shock:
Gina

Re: SuikkariSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Gina »

Kimmen kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Jos mä saan silittää sun tyynyliinat, kun Gina silittää sun paidat, maksan puolet tuosta summasta Ginalle. Ei voi mitään, se nyt vaan on mun intohimojani ja kenenkään ei pitäisi joutua nukkumaan silittämättömillä tyynyliinoilla.
:shock:
Eiks kaikki silitä tyynyliinojaan? :shock:
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: SuikkariSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Gina kirjoitti:Eiks kaikki silitä tyynyliinojaan? :shock:
Lähinnä hämmennyin tuosta Lolitan ehdotuksesta, ja siihen vielä se tyynyliinojen silitys. Ja se että kaikkien tulisi saada nukkua silitetyillä tyynyliinoilla tuli niin vilpittömästi että ihan liikutuin.
Kittys

Re: SuikkariSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Kimmen kirjoitti:
Gina kirjoitti:Eiks kaikki silitä tyynyliinojaan? :shock:
Lähinnä hämmennyin tuosta Lolitan ehdotuksesta, ja siihen vielä se tyynyliinojen silitys. Ja se että kaikkien tulisi saada nukkua silitetyillä tyynyliinoilla tuli niin vilpittömästi että ihan liikutuin.
Uh, siitä hjyvä vaimo itselle? :roll:
ninnithequeen

Re: SuikkariSunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Pikku-Akka kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Sauna Open Airissä Tampereella viime kesänä. Herra 1108 otti kuvan kamerakännykällään.
Nauratti eniten, että tuo Ahola on suunnilleen mun mittanen :D
Mukava kundi oli, ihanasti antoi pikkupojille nimmareita koko ajan. IhQ.
Aika lyhythän se tais olla kun käveli mun vierestä. En kehdannu mennä jutskaan mitään. Eihän uskois että oon nii ujo? Kai se veti mut ihan sekasi koko mies. Niin ja varsinki se esti ku oma mies oli vieressä.. Se aina vähä rauhottaa mun menoja.. 8)
Sanotaan nyt, että mulla on ne kuuluisat seittemän sentin korot tossakin kuvassa :D

Ja joo, kummasti ne omat miehet rajoittaa aina menoja, pah.... :wink:
Gina

Re: SuikkariSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Gina »

Kittys kirjoitti:
Kimmen kirjoitti:
Gina kirjoitti:Eiks kaikki silitä tyynyliinojaan? :shock:
Lähinnä hämmennyin tuosta Lolitan ehdotuksesta, ja siihen vielä se tyynyliinojen silitys. Ja se että kaikkien tulisi saada nukkua silitetyillä tyynyliinoilla tuli niin vilpittömästi että ihan liikutuin.
Uh, siitä hjyvä vaimo itselle? :roll:
kummasta? *yrittää kiilata*
Kittys

Re: SuikkariSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Gina kirjoitti:
Kittys kirjoitti:
Kimmen kirjoitti:
Lähinnä hämmennyin tuosta Lolitan ehdotuksesta, ja siihen vielä se tyynyliinojen silitys. Ja se että kaikkien tulisi saada nukkua silitetyillä tyynyliinoilla tuli niin vilpittömästi että ihan liikutuin.
Uh, siitä hjyvä vaimo itselle? :roll:
kummasta? *yrittää kiilata*
ei sen väliä, sinkkujahan tuo ootte molemmat :wink:
Vastaa Viestiin