Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
masa

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja masa »

Manaaja kirjoitti: Onko olemassa joitain hyllynkannattimia jota ei tarvitsisi porata, eikä tarvitsisi silti pelätä päähän tippuvaa lasia öisin?
Ei.
Manaaja kirjoitti: Sängyssä on aika korkea teräspääty ja siellä menee tuollainen horisonttaalipoikittainen putki ylimpänä. Saisko sen hyllylevyn viritettyä siihen jotenkin järkevästi kiinni?
Pyöreää putkea? Pakoputkiklemmarit ja teräslevy. Järkevää? Not.
Manaaja kirjoitti: En kuitenkaan haluaisi tuohon betoniseinään heti sängynpäädyn yläpuolelle välttämättä porailla reikiä.

Poraaminen on ainut järkevä konsti.
masa

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja masa »

Manaaja kirjoitti:Millä tavalla nuo muka ratkaisisivat aasin ongelman? Sama kuin ehdottaisit kylmälaukun ja kylmäkallen ostamista.
No ei kai sitten mitenkään. Käsitin jotenkin etttä aasi inhoaa hanapakkauksen ulkonäköä, eikä niinkään etsinyt pakkaukselle varsinaista "viinikaappia"
Manaaja

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Itse asiassa sellainen T-kirjaimen muotoinen hyllynkannatin toimisi varsin loistavasti, niin vois ankkuroida sen tuonne kahden ylimmän vaakaputken väliin. Onkohan semmosia missään?
PlanBee
Kitinä paheena
Viestit: 41
Liittynyt: 19.11.2009 23:59

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja PlanBee »

Manaaja kirjoitti:Itse asiassa sellainen T-kirjaimen muotoinen hyllynkannatin toimisi varsin loistavasti, niin vois ankkuroida sen tuonne kahden ylimmän vaakaputken väliin. Onkohan semmosia missään?
Ikeassa.
http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/90136136

Tarkoitettu kyllä levyhyllylle mutta miksei siihen päälle voisi laittaa kumitassuja lasilevyä varten.
Viimeksi muokannut PlanBee, 14.09.2011 8:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Manaaja

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

masa kirjoitti:Käsitin jotenkin etttä aasi inhoaa hanapakkauksen ulkonäköä, eikä niinkään etsinyt pakkaukselle varsinaista "viinikaappia"
Jos yhtään oon oppinut aasia tuntemaan niin veikkaisin ettei sitä voisi vähempää kiinnostaa minkälaisesta kirahvista, karahvista tai kylpyammeesta se sitä tavaraa mukiinsa kaataa. :D
Manaaja

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

PlanBee kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Itse asiassa sellainen T-kirjaimen muotoinen hyllynkannatin toimisi varsin loistavasti, niin vois ankkuroida sen tuonne kahden ylimmän vaakaputken väliin. Onkohan semmosia missään?
Ikeassa.
http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/90136136
Noi ei vaan valitettavasti käy sillä noissa on liian ohuet ja lyhyet noi T-osat. :-/ Sängynpäädyssä olevat putket kun eivät ole ihan kiinni seinässä kuitenkaan vaan pari senttiä seinästä irti. Ja kun noiden sängynpäätyputkien väli on pystysuunnassa noin 10 senttiä, tommonen taitaisi lipsahtaa sieltä välistä aika helposti pois.
masa

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja masa »

^ miksi et raaski porata seinään? Se on miljuuna kertaa parempi tapa, kuin mikään kikkailu.
Manaaja

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Koska tämä on mitä ilmeisimmin melko lyhytaikainen, tlapäinen ratkaisu, enkä halua että se jättää seinään pysyvät jäljet.
PlanBee
Kitinä paheena
Viestit: 41
Liittynyt: 19.11.2009 23:59

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja PlanBee »

Manaaja kirjoitti:^ Koska tämä on mitä ilmeisimmin melko lyhytaikainen, tlapäinen ratkaisu, enkä halua että se jättää seinään pysyvät jäljet.
Kittiä ja maalia :)
masa

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja masa »

Manaaja kirjoitti:^ Koska tämä on mitä ilmeisimmin melko lyhytaikainen, tlapäinen ratkaisu, enkä halua että se jättää seinään pysyvät jäljet.
Siltikin pääset paljon helpommalla. Valkonen kittituubi ei montaa euroa maksa. Noilla b-suunnitelman hyllyjaloilla mulla oli tykki seinällä. Mulla tosin oli puuhylly, koska en halunnut olla pyyhkimässä pölyjä sen vitullisen johtoviidakon seasta jatkuvasti.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Manaaja kirjoitti:^ Koska tämä on mitä ilmeisimmin melko lyhytaikainen, tlapäinen ratkaisu, enkä halua että se jättää seinään pysyvät jäljet.
Juhannushäitä tanssitaan?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Manaaja

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

masa kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:^ Koska tämä on mitä ilmeisimmin melko lyhytaikainen, tlapäinen ratkaisu, enkä halua että se jättää seinään pysyvät jäljet.
Siltikin pääset paljon helpommalla. Valkonen kittituubi ei montaa euroa maksa. Noilla b-suunnitelman hyllyjaloilla mulla oli tykki seinällä. Mulla tosin oli puuhylly, koska en halunnut olla pyyhkimässä pölyjä sen vitullisen johtoviidakon seasta jatkuvasti.
Ei, ei ja ei. Onko kittituubilla töhritty seinä muka sun mielestä saman näköinen kuin yhteneväinen maalipinta? Ei ole, en halua. Sitäpaitsi mulla ei ole edes iskuporakonetta, jonka metsästäminen on jo yksi show sinällään.

Miten puuhylly vähentäisi pölyjen pyyhkimisen tarvetta? :think:

NuoriDaavid kirjoitti:Juhannushäitä tanssitaan?
Ei, ei ja ei.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11449
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Manaaja kirjoitti:Sitäpaitsi mulla ei ole edes iskuporakonetta, jonka metsästäminen on jo yksi show sinällään.
Mulla on. Kuten kaikilla muillakin kätevillä emännillä :]
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Ei iskuporakonetta kannata hankkia. Poravasara se pitää olla !
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23505
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

exsu kirjoitti: En ole vielä vaan päättänyt minne sen piilottaisi, ei istu sisustukseen!
Joillakin valmistajilla olisi kalustoon upotettavia, tuommoista pikkuisen harkinnut kun nyt tulee joskus litkuihin koskettua ja huomenna tulisi jannu ehdottelemaan keittiön kalusteita.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23505
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Pulkannaru kirjoitti:Ei iskuporakonetta kannata hankkia. Poravasara se pitää olla !
Eikun kummatkin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
RP

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja RP »

Heräsihän se pulkkiskin kun työkoneista puhetta. Fetissiä pukkaa, sano.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Sullakin ? :shock:
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja aasi »

Manaaja kirjoitti:
masa kirjoitti:Käsitin jotenkin etttä aasi inhoaa hanapakkauksen ulkonäköä, eikä niinkään etsinyt pakkaukselle varsinaista "viinikaappia"
Jos yhtään oon oppinut aasia tuntemaan niin veikkaisin ettei sitä voisi vähempää kiinnostaa minkälaisesta kirahvista, karahvista tai kylpyammeesta se sitä tavaraa mukiinsa kaataa. :D
Manaaja on jäljillä - ja todennäköisesti nimenomaan mukiin. :P
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23505
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
masa

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja masa »

Manaaja kirjoitti: Ei, ei ja ei. Onko kittituubilla töhritty seinä muka sun mielestä saman näköinen kuin yhteneväinen maalipinta? Ei ole, en halua. Sitäpaitsi mulla ei ole edes iskuporakonetta, jonka metsästäminen on jo yksi show sinällään.
No jos sulla on valkoinen seinämaali, niin melko hyvin valkoinen kiiltävä kitti katoaa siihen pintaan. Tai ainakin itselläni katosi kun Olarin kämpästä luovuin ja kys. virityksen purin.


Porakonepuute toki kaataa projektin, vaikkakin niitä saa konevuokraamosta noin 10 euron päivähintaan vuokralle.
Manaaja kirjoitti: Miten puuhylly vähentäisi pölyjen pyyhkimisen tarvetta?
Siitä ei näy pölyt läpi.


Sulla on varmaan aika tukeva sänky, jos meinaat että sängyssä kyljen kääntäminen ei tärisytä/heilauta tykkiä?
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja exsu »

masa kirjoitti:
Manaaja kirjoitti: Miten puuhylly vähentäisi pölyjen pyyhkimisen tarvetta?
Siitä ei näy pölyt läpi.
Miehet!
masa

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja masa »

exsu kirjoitti:
masa kirjoitti:
Manaaja kirjoitti: Miten puuhylly vähentäisi pölyjen pyyhkimisen tarvetta?
Siitä ei näy pölyt läpi.
Miehet!
..ovat käytännöllisiä :)
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

[x] yksi hyvä syy minkä takia en hommaa kämppääni mitään lasisia sisustuselementtejä.
Ruokalan kalapuikko Pena
Vastaa Viestiin